Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

    Postat în original de Alannis Vezi post
    Super multumesc. Am luat de Logan si am dat 24 de lei pe tot angrenajul. Se potrivesc perfect, inclusiv la gaurile de pe capota. Sunt varianta cu trei gauri de sprituire.
    La Logan sunt cu cate doua, n-am vazut alt model (poate tip perdea)
    http://www.daciashop.ro/duze-clasice...&category_id=0
    http://www.daciashop.ro/duze-perdea?...&category_id=0

    Problema la cele tip perdea este ca nu sunt reglabile si la mine la Rocky nu sunt ce trebuie.
    Ignis 4x4

    Comentariu


    • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

      Cateva idei interesante despre cum sa scoti rulmentii spate fara SDV-ul original, respectiv o presa cu gheare foarte lungi:
      https://www.drive2.com/l/7440006/
      Asa este puntea la Rocky 2.8TD. Eu sunt la acest capitol acum si chiar daca am acces la o presa de 20 T n-am reusit sa extrag cu accesoriile ei rulmentul asa ca voi recurge la aceasta metoda.
      Ignis 4x4

      Comentariu


      • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

        Postat în original de Ignis Vezi post
        Cateva idei interesante despre cum sa scoti rulmentii spate fara SDV-ul original, respectiv o presa cu gheare foarte lungi:
        https://www.drive2.com/l/7440006/
        Asa este puntea la Rocky 2.8TD. Eu sunt la acest capitol acum si chiar daca am acces la o presa de 20 T n-am reusit sa extrag cu accesoriile ei rulmentul asa ca voi recurge la aceasta metoda.
        Salut,

        Am o solutie pentru problema ta, ai detalii pe PM.

        Cu respect,
        Paul D.S.
        NIHIL SINE HONORE

        Comentariu


        • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

          Salutare!
          Ca si voi,sunt fericitul posesor al unui Daihatsu Feroza din 1993!
          Si ca sa incep cu prima parte,in urma cu 2 ani am facut motorul la ea(cuzineti,segmenti....etc),totul a fost perfect pina acum cateva luni cand deodata nu mai i-mi sta in relanti!Am fost la o groaza de mecanici unde mau pus sa schimb(clapeta acceleratie,senzorul relanti de pe clapeta,releurile de vacum unde intra acele furtunase de vacum,capacul culbutori...)Cu toate acestea nu iau dat de cap!Merge turata la 1400 rotatii iar in mers oscileaza si da in nas!
          Am marea rugaminte daca ma poate ajuta cineva cu un sfat?!
          Daca il cunoaste cineva pe Bogdan,mecanicul de Daihatsu din Bucuresti sa i-mi spuna si mie cum pot da de el?!
          Multumesc anticipat1

          Comentariu


          • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

            Postat în original de Ryder Vezi post
            Despre Bogdan, numai de bine. Ti-am tot vazut masinutele pe acolo si de aia m-am dus si eu la el, e un baiat pasionat si lucreaza bine.
            Salutare!
            Ca si voi,sunt fericitul posesor al unui Daihatsu Feroza din 1993!
            Si ca sa incep cu prima parte,in urma cu 2 ani am facut motorul la ea(cuzineti,segmenti....etc),totul a fost perfect pina acum cateva luni cand deodata nu mai i-mi sta in relanti!Am fost la o groaza de mecanici unde mau pus sa schimb(clapeta acceleratie,senzorul relanti de pe clapeta,releurile de vacum unde intra acele furtunase de vacum,capacul culbutori...)Cu toate acestea nu iau dat de cap!Merge turata la 1400 rotatii iar in mers oscileaza si da in nas!
            Am marea rugaminte daca ma poate ajuta cineva cu un sfat?!
            Daca il cunoaste cineva pe Bogdan,mecanicul de Daihatsu din Bucuresti sa i-mi spuna si mie cum pot da de el?!
            Multumesc anticipat1

            Comentariu


            • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

              daca sta turata aiurea poti rezolva asta din reflajul de pe clapeta de acceleratie. E un surub ingropat in clapeta, astupat cu un dop de cauciuc, daca il mai ai.
              invartind orar reduce aerul si scade turatia, invers creste.
              regleaza la rece, ca sa iti stea la rece bine turatam Apoi din opritorul de cursa poti reduce relantiul la cald.
              poti regla si free play ul de la cablu de acceleratie la 3-8mm din piulitele de pe clapeta.
              Daca da in nas, verifica eventual pierderi de vacuum si eventual avans!

              Comentariu


              • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                Am si eu aceeași problema. Am atins mufa de la senzorul de temperatura a aerului de pe clapeta si de atunci relanti-ul sta in 1500 de ture si cade ritmic in 1000. In mers merge sacadat rau. Am scos mufa, am curățat-o cu spray de contacte, dar nu am rezolvat nimic. Ma gândesc ca nu se putea defecta senzorul ptr ca am atins mufa.
                Daihatsu Feroza '94 Slow&NotLow

                Comentariu


                • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                  Salut,
                  Senzorul de temperatura este una din probleme,daca ECU nu citeste temperatura la apa, motorul merge turat si oscileaza,eu unul am avut probelema asta. Dupa pozitionare si contact OK la senzor motorul a mers perfect.

                  Comentariu


                  • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                    Unde e situat senzorul? Si care dintre ei, ca am înțeles ca ar fi doi?
                    Daihatsu Feroza '94 Slow&NotLow

                    Comentariu


                    • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                      Salut,
                      Vezi pe chiuloasa ,cred ca undeva pe sub delcou din cate îmi aduc aminte .Acum nu sunt tara si nu am cum sa-fac o poza dar nu e greu de găsit.
                      Bafta si succes.

                      Comentariu


                      • Salut! foarte utila prezentarea ta, dar imi permit o mica completare: ca sa repari rezistenta ventilatorului din habitaclu se da jos torpedoul fixat in 2 suruburi. Apoi ai acces deplin la rezistenta aceea care este deasupra ventilatorului, fixata cu un surub. Se inlocuieste nichelina care este intrerupta cu alta de aceiasi Ohmi si gata. Nichelina se sarma aceea care se incalzeste la resourile de tip mai vechi. Tai cata iti trebuie, dar trebuie sa aiba intre 1,2 - 1,6 OHM. Practic vei avea o rezistenta noua.

                        Comentariu


                        • Salut,

                          am mai tot vazut ca lumea intreba de diverse pe topicul asta. Masina mea porneste la sfert la rece, si ceva mai greu la cald, asa ca ma gandeam sa schimb senzorul de temperatura - ala din chiulasa!
                          Cam cat de greu e de schimbat acasa in parcare?
                          trebuie dat distributorul de aprindere jos pentru asta?

                          Comentariu


                          • Eu o am de 4 ani și exact aceiași problema, la rece pornește la sfert la cald puțin mai greu dar nu ceva de speriat. Nu cred ca senzorul are vreo legătură cu asta dar sa știi ca se schimba destul de ușor, nu cred ca trebuie sa dai jos delcou.

                            Comentariu

                            Procesare...
                            X