Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #61
    Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

    Bravo Davema.
    Daihatsu Feroza, adio pietre la rinichi.

    Comentariu


    • #62
      Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

      Foarte Tare! Garanteaza cineva functionarea procedeului?
      (intreb daca a incercat cineva si a mers)
      Nobody remains virgin, life fucks everyone

      Comentariu


      • #63
        Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

        Merge. Scrie si in carte despre acest procedeu.
        Daihatsu Feroza, adio pietre la rinichi.

        Comentariu


        • #64
          Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

          [QUOTE=davema;696675]Poate ajuta pecineva
          Multumesc mult!

          Comentariu


          • #65
            Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

            Postat în original de davema Vezi post
            Poate ajuta pecineva
            Super ... si multumesc pentru toate informatiile prezentate aici ...
            La mine s-a aprins ieri in timpul mersului ... acest bec galben ... si sta aprins tot timpul ... Stie cineva la ce sa ma astept ?? Multumesc.

            Cu diferenta ca eu nu am scos acele dopuri de cauciuc ci am scos insasi partea superioara a mufei, am facut ce arata in video-clip, si mi-a palpait de 12 ori ... am repetat inca o data, si tot asa : 12 ... iar in lista de la sfarsitul clipului, sunt doar 11 puncte :( ... voi mai cauta pe net sa vad daca gasesc o lista mai lunga :) ... sau poate am interpretat eu ceva gresit ??
            Ultima editare de minok; 07.mai.2012, 09:54. Motiv: completare

            Comentariu


            • #66
              Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

              Postat în original de minok Vezi post
              Super ... si multumesc pentru toate informatiile prezentate aici ...
              La mine s-a aprins ieri in timpul mersului ... acest bec galben ... si sta aprins tot timpul ... Stie cineva la ce sa ma astept ?? Multumesc.

              Cu diferenta ca eu nu am scos acele dopuri de cauciuc ci am scos insasi partea superioara a mufei, am facut ce arata in video-clip, si mi-a palpait de 12 ori ... am repetat inca o data, si tot asa : 12 ... iar in lista de la sfarsitul clipului, sunt doar 11 puncte :( ... voi mai cauta pe net sa vad daca gasesc o lista mai lunga :) ... sau poate am interpretat eu ceva gresit ??
              Azi tocmai am rezolvat aceeasi problema: palpaiala de 12 ori inseamna sa-ti cureti sistemul EGR, la mine era blocata o supapa
              Nobody remains virgin, life fucks everyone

              Comentariu


              • #67
                Re: FEROZA moare in sarcina

                Va salut!
                Cum il pot contacta pe Bogdan,mecanicul din Bucuresti,de care se vorbeste aici? Problema este ca in sarcina,la drum,moare motorul,pompa de benzina bazaie permanent,destul de zgomotoasa.De pornit,porneste usor,relanti constant.Am schimbat filtrul de benzina,nimic,aceleasi simptome.Raman de verificat,pompa de benzina(care daca trebuie schimbata,e vreo 50 milioane,poate gasesc undeva SH sau cu 50 milioane iau inca o masina),releul pompei de benzina,regulatorul de presiune.
                Astept cu nerabdare sfaturile voastre!Weekend placut!

                Comentariu


                • #68
                  Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                  Salut,

                  Am avut si eu o problema asemanatoare cu Feroza mea, murea cand aveai mai mare nevoie de ea. Din citite aici ar trebui sa verifici sa fie toate vaccumurile pe pozitie, sa nu fie filtrul de benzina infundat, sa verifici garnitura de chiulasa. Ideea e ca tu ai putea avea ceva asemenator mie. La mine "mecanicii" care mi-au predat masina au schimbat garnitura de chiulasa dar cand au trebuit sa puna garnitura de admisie nu au dat 10 lei de una si au pus silicon si in sarcina murea. Tragea aer fals pe la admisie si 2 furtune de vaccum. Deci verifica si asta la ea. Motorul e foarte fiabil si poate nu e ce crezi tu ca e. Dar ca sa vezi daca e problema cu aer fals da gaz pe o bucata de drum dreapta unde nu e nimeni si calca frana maxim. Daca nu franeaza instant si are o franare lunga atunci mai mult ca sigur asta e problema.
                  Din pasiune...da pe banii nevestei !
                  Daihatsu Feroza 1.6 zis si "Unicorn"
                  Suzuki Samurai 1.3i - zis si "A CINCEA NEVASTA"

                  Comentariu


                  • #69
                    Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                    Dar ca sa vezi daca e problema cu aer fals da gaz pe o bucata de drum dreapta unde nu e nimeni si calca frana maxim
                    Vezi sa nu te rastorni la o scamatorie din asta.
                    Colegul Raz27 are dreptate cu ce spune, poate fi de la vacumuri/garnitura de admisie. Furtunasele de vacum sunt subtiri si buclucase: mereu se infunda sau se crapa. Ai nr lui Bogdan pe privat.
                    VERTIZONTAL. Fotografie.

                    Comentariu


                    • #70
                      Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                      Ideea e sa faci proba cu 30-50 km/h, nicidecum la 150. E modul cel mai usor de a verifica daca trage aer fals, pentru ca se vede la franare daca pompa de servo merge. In mod mormal la o actionare violenta a franei rotile ar trebui sa se blocheze ceea ce ar insemna ca nu ai nici o problema si e o alta piesa. Mai poti verifica si senzorii MAF, MAP, catalitic, etc etc. Si sa vezi prin eliminare daca cumva nu lucreaza. Apropo..mi-am amintit ca tot acei mecanici buni umblasera la reglajul manual al debitului de aer. Il gasesti pe capac la motor si e o chestie mica cu un surub inauntru. Daca ala e inchis efectul ar putea fi asemanator cu al aerului fals, si trebuie deschis din pozitia de 0 la 720 grade (doua rotiri complete de surubelnita) ca sa ai un flux bun de aer. In mers normal si pe loc nu se simte pentru ca problema o rezolva masina din calculator dar in sarcina amestecul de combustibil si aer e sarac si atunci motorul moare.
                      Din pasiune...da pe banii nevestei !
                      Daihatsu Feroza 1.6 zis si "Unicorn"
                      Suzuki Samurai 1.3i - zis si "A CINCEA NEVASTA"

                      Comentariu


                      • #71
                        Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                        Salut baieti!Va multumesc mult de info si sfaturi!Saptamana viitoare ajung acasa si ma bag in tehnica japoneza,sa-i gasesc secretele!Sper sa nu fi incurcat nimic pe aici.Toate cele bune!

                        Comentariu


                        • #72
                          Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                          Daca pompa de benzina bazaie tare inseamna ca este pe duca,ar trebui sa ii masori presiunea,trebuie sa aiba minim 7 atmosfere,s-au vezi filtru de benzina in primul rand, eu am patit de nu se mai accelera ,pornea si cand o acceleram murea si de vina a fost pompa de benzina ,scotea decat 3,5 atmosfere
                          Kopilot KOALA

                          Comentariu


                          • #73
                            Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                            Postat în original de RAKE Vezi post
                            Daca pompa de benzina bazaie tare inseamna ca este pe duca,ar trebui sa ii masori presiunea,trebuie sa aiba minim 7 atmosfere,s-au vezi filtru de benzina in primul rand, eu am patit de nu se mai accelera ,pornea si cand o acceleram murea si de vina a fost pompa de benzina ,scotea decat 3,5 atmosfere
                            Sal,

                            Normal trebuie sa bazie doar la pornire pana se amorseaza si dupa pornirea motorului nu ar mai trebui sa bazie :)

                            Comentariu


                            • #74
                              Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                              VA SALUT DOMNILOR !!! problema mea ar fi joc mare al planetarelor in butucul rotilor fata !!! cind comut [manual ] mrl mai dispare din joc putin !!! STIE CINEVA CARE AR PUTEA FI PROBLEMA ??? SI CE PRESUPUNE SCHIMBAREA MRL MANUALE CU UNELE AUTOMATE ??? MULTUMESC !!

                              Comentariu


                              • #75
                                Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                                salut! ai uzura mare in capetele de planetare. la mine s-a rezolvat dupa ce le-am schimbat. MRL-urile automate sunt mai proaste decat cele manuale. daca ai manuale iti recomand sa le pastrezi. Succes!
                                VERTIZONTAL. Fotografie.

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X