Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #76
    Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

    salut !!! ai idee cam cit costa capetele planetarelor ?? este o problema daca merg asa cum sint fara sa patesc ceva nasol ??multumesc inca o data fff mult !!!!!!!
    Ultima editare de gccata; 12.aug.2012, 14:46.

    Comentariu


    • #77
      Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

      Daca articulatiile sunt excesiv uzate se pot rupe la un efort. daca zimtii/canelurile sunt ok, mai merg asa, doar troncane.

      Pe mine m-au costat cam 600ron ambele capete, plus montaj. nu mi s-a parut exagerat.

      Da-mi mesaj pe privat daca vrei detalii.
      VERTIZONTAL. Fotografie.

      Comentariu


      • #78
        Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

        Mi s-a ruginit conducta de frana care ducea la roata din spate dreapta. Pierdeam putin lichid de frana pana cand s-a gaurit de tot. Am incercat sa pun una second dar nu am putut sa o dau jos de pe masina donatoare. Un mecanic m-a sfatuit sa caut la piese auto conducta de cupru de Dacie dar sa fie cu acelasi filet la oberdag-urile de la capete. Am gasit conducta la 4 metri cu 48 de lei, i-am facut cateva bucle si am rezolvat problema.
        Daihatsu Feroza, adio pietre la rinichi.

        Comentariu


        • #79
          Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

          Salut,

          Cred ca am o problema cu visco - cuplajul. Am citit cele scrise de Ryder pe prima pagina, dar constat ca la mine paletii vasco-cuplajului se rotesc mai usor cu mana atunci cand motorul este fierbinte decat atunci cand e rece, deci e cam ... invers decat ar trebui. Ma gandesc sa fac operatiunea descrisa de Ryder pentru schimbarea lichidului respectiv, dar am o intrebare: cam ce cantitate (aproximativ macar) de lichid siliconic ar fi necesara ? Pun aceasta intrebare deoarece va trebui sa comand online lichidul respectiv si nu vreau sa stau cu visco-cuplajul desfacut din momentul desfacerii (si al aflarii cantitatii de lichid necesara) si pana in momentul in care soseste lichidul respectiv.

          Va multumesc pentru timpul acordat si va doresc tuturor toate cele bune !
          Foloseste-te de bani si iubeste oamenii ! Niciodata invers !

          Comentariu


          • #80
            Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

            Postat în original de nickhope Vezi post
            Salut,

            Cred ca am o problema cu visco - cuplajul. Am citit cele scrise de Ryder pe prima pagina, dar constat ca la mine paletii vasco-cuplajului se rotesc mai usor cu mana atunci cand motorul este fierbinte decat atunci cand e rece, deci e cam ... invers decat ar trebui. Ma gandesc sa fac operatiunea descrisa de Ryder pentru schimbarea lichidului respectiv, dar am o intrebare: cam ce cantitate (aproximativ macar) de lichid siliconic ar fi necesara ? Pun aceasta intrebare deoarece va trebui sa comand online lichidul respectiv si nu vreau sa stau cu visco-cuplajul desfacut din momentul desfacerii (si al aflarii cantitatii de lichid necesara) si pana in momentul in care soseste lichidul respectiv.

            Va multumesc pentru timpul acordat si va doresc tuturor toate cele bune !

            Ti se incalzeste apa? trece de jumatate? Daca nu trece nu are rost sa te complici. Eu am schimbat uleiul siliconic din vascocuplaj si nu am realizat mare lucru. O sa ai nevoie de un bidonas dinala mic. Cred ca avea vreo 20 de militri.
            Daihatsu Feroza, adio pietre la rinichi.

            Comentariu


            • #81
              Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

              Da, se incalzaste apa. Trece de jumatate binisor (pana la "mustatile" termometrului desenat pe cadran). De aceea mi-am si pus problema. Dar daca zici ca n-ai rezolvat mare lucru schimband lichidul respectiv, nu stiu ce sa zic ... Oricum mi se pare ciudat ca se roteste mai usor cu mana cand e motorul fierbinte dacat atunci cand e rece. Am gasit pe net sticlute din alea de 20 ml. Ajunge una singura ? Crezi ca ar trebui sa incerc cu alta vascozitate decat ai incercat tu ? (am vazut ca sunt trei tipuri).
              Foloseste-te de bani si iubeste oamenii ! Niciodata invers !

              Comentariu


              • #82
                Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                Te complici pune-l pe direct eu asa am facut:DMasina o sa sune ca un avion vruuuuuuuuuuummmmm :))
                Dacia Duster 4x4
                Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

                Comentariu


                • #83
                  Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                  Postat în original de nickhope Vezi post
                  Da, se incalzaste apa. Trece de jumatate binisor (pana la "mustatile" termometrului desenat pe cadran). De aceea mi-am si pus problema. Dar daca zici ca n-ai rezolvat mare lucru schimband lichidul respectiv, nu stiu ce sa zic ... Oricum mi se pare ciudat ca se roteste mai usor cu mana cand e motorul fierbinte dacat atunci cand e rece. Am gasit pe net sticlute din alea de 20 ml. Ajunge una singura ? Crezi ca ar trebui sa incerc cu alta vascozitate decat ai incercat tu ? (am vazut ca sunt trei tipuri).
                  Poti sa faci o incercare, pana la urma nu costa asa mult. O sticluta iti ajunge si iti mai si ramane. Nu mai stiu ce viscozitate era dar ia unul mai vascos.
                  Daihatsu Feroza, adio pietre la rinichi.

                  Comentariu


                  • #84
                    Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                    salut,
                    are cineva idee unde se gaseste senzorul de temeratura la feroza din 95? eventual ceva poze m-ar ajuta..ms

                    Comentariu


                    • #85
                      Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                      E asezat in spatele motorului, undeva in zona centrala. Nu mai am Feroza, asa ca mai greu cu pozele...
                      VERTIZONTAL. Fotografie.

                      Comentariu


                      • #86
                        Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                        L-am gasit,am rezolvat problema,multumesc frumos!!

                        Comentariu


                        • #87
                          Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                          Imi tacane avansul si consuma mult.
                          Consuma 14lt mixt cu anveope AT 2/75/15.

                          Cum pot regla avansul si curata EGR?

                          Multumesc anticipat!

                          Comentariu


                          • #88
                            Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                            Am schimbat vasco-cuplajul de la ventilator zilele trecute. Pretul piesei noua 220 + transport de la cineva din Valcea. Dau detalii pe pm.

                            Asta vara am avut probleme la racire, am ventilator suplimentar montat in fata radiatorului, dar nu facea fata.

                            Comentariu


                            • #89
                              Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                              Postat în original de nickhope Vezi post
                              Da, se incalzaste apa. Trece de jumatate binisor (pana la "mustatile" termometrului desenat pe cadran). De aceea mi-am si pus problema. Dar daca zici ca n-ai rezolvat mare lucru schimband lichidul respectiv, nu stiu ce sa zic ... Oricum mi se pare ciudat ca se roteste mai usor cu mana cand e motorul fierbinte dacat atunci cand e rece. Am gasit pe net sticlute din alea de 20 ml. Ajunge una singura ? Crezi ca ar trebui sa incerc cu alta vascozitate decat ai incercat tu ? (am vazut ca sunt trei tipuri).
                              Eu am schimbat vasco cupla. M-a costat 220ron.
                              Iti pot da pe pm detalii.

                              Comentariu


                              • #90
                                Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                                Ati avut probleme cu kilometrajul/vitezometrul?
                                Are cablu sau este pe impulsuri electrice?
                                Multumesc anticipat.

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X