Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

    DACA tin bine minte 400 lei in total. Fara transport deoarece eu le-am dus, eu le-am adus....

    Comentariu


    • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

      Postat în original de bogdan.sb Vezi post
      DACA tin bine minte 400 lei in total. Fara transport deoarece eu le-am dus, eu le-am adus....
      super
      am sa apelez la aceeasi varianta
      multumesc pentru sfaturi
      toate bune!

      Comentariu


      • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

        Succes. Sa ne tii la curent!
        Ultima editare de Astral; 03.dec.2014, 00:56.

        Comentariu


        • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

          agregatul


          stiti cumva de unde se regleaza relantiul?
          sta cam in 1000 de ture - motorul cald
          in carte am vazut ceva de genul 850 plus minus 50 rot/min...
          Fișiere atașate

          Comentariu


          • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

            Eu ar reglat putin din cablul de acceleratie si este ok....

            Comentariu


            • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

              A schimbat cineva balamalele de la usi ?
              Boltul si balamaua sunt uzate si usa trebuie trantita ca sa se inchida.

              Comentariu


              • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                salutare din nou

                am luat feroza si am pus-o cat de cat la punct (schimbat distributie, pompa de apa,termostat, filtre,bujii, lichide)
                boooonnn
                asta-i partea cea mai frumoasa
                acu e aia urata
                radiatorul era spart si l-am inlocuit cu unul sh
                problema e urmatoarea : merg sa zicem 40 km si am antigel in vasul de expansiune mult peste nivelul maxim indicat
                acul trece de verticala spre hot bine (apropo,care e pozitia acului de la temperatura apa in conditiile unei functionari normale?)
                fiind un sistem de circulare antigel vacuumatic , ar trebui sa se intoarca apa din vasul de expansiune in radiator , in cazul in care nu are scapari de presiune
                am fost la mecanic,mi-a bagat presiune pe instalatie si (zice el) nu am pierderi
                acu ori e ceva gen garnitura de chiulasa , crapat bloc motor si alte surpriza, ori e altceva ?
                ceva idei?
                eu nu mai am...

                Comentariu


                • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                  Pozitie ac functionare normala- putin sub jumatate
                  Eu am mers cu radiator spart si putina apa pana s-a oprit motorul si nu s-a ars nimic.
                  Verifica daca este apa suficienta in instalatie si termostatul ok?Termostatul trebuie demontat pentru a verifica functionarea corecta (se baga in apa fiarta).
                  Ah si mai este ceva, posibil sa nu functioneze vascocuplajul adica acea elicie care ventileaza radiatorul.
                  Mor pe mecanicii astia priceputi verifica etansietatea sistemului de racire dar nu isi pot da seama de ce se incinge motorul.....
                  Vezi ca la noi nu prea este vacuumatic este nu stiu cum sa zic ''de tip deschis'' adica futunasul ala care iese din vas comunica cu exteriorul atunci cand creste presiunea in radioator se ridica supapa de la buson si da drumul la lichid in vas ceva de genul ce-i in plus iese afara.Eu am mers o perioada cu vasul de expansiune scos din schema.
                  Sper ca nu te-am zapacit de cap :D
                  Ultima editare de Caphonne; 22.dec.2014, 16:58.
                  Dacia Duster 4x4
                  Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

                  Comentariu


                  • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                    sigur nu am fost eu explicit
                    deci
                    merg cu masina ; dupa ceva km...sa zicem 30 - 40 , ma uit la vasul de expansiune si e plinut
                    las motorul sa se raceasca , deschid busonul si pun apa in radiator din vasul de expansiune
                    in radiator intra exact apa pe care o am in plus in vasul de expansiune
                    acu intreb...de ce nu revine apa in radiator? ar trebui sa merg cu radiatorul gol? dupa logica mea,nu
                    poate imi explica cineva principiul de functionare pentru a ma lamuri, pana nu ma apuc sa desfac motorul pentru schimbare garnitura chiuloasa and shit
                    aaaaa....vascocuplajul functioneaza
                    termostatul e nou
                    multumesc

                    Comentariu


                    • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                      Ca sa vina apa din vas in radiator sau invers trebuie sa se deschida supapa aia de la buson.Aia se deschide cand ai presiune in radiator.Hmmm arunca un ochi in carte vezi ce mai scrie si pe acolo.
                      Fa altfel lasa vasul deoparte nu il baga in seama.Umple radiatorul cu apa lasa vasul gol.Plimba masina pana se incalzeste dupa care vezi daca este apa in vas sau nu.Daca nu este apa in vas iar in radiator scade nivelul inseamna ca o fierbe pe undeva.
                      Altceva chiar nu imi trece prin cap.
                      Relantiul este ok?
                      Ultima editare de Caphonne; 23.dec.2014, 10:25.
                      Dacia Duster 4x4
                      Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

                      Comentariu


                      • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                        Postat în original de Caphonne Vezi post
                        Ca sa vina apa din vas in radiator sau invers trebuie sa se deschida supapa aia de la buson.Aia se deschide cand ai presiune in radiator.Hmmm arunca un ochi in carte vezi ce mai scrie si pe acolo.
                        Fa altfel lasa vasul deoparte nu il baga in seama.Umple radiatorul cu apa lasa vasul gol.Plimba masina pana se incalzeste dupa care vezi daca este apa in vas sau nu.Daca nu este apa in vas iar in radiator scade nivelul inseamna ca o fierbe pe undeva.
                        Altceva chiar nu imi trece prin cap.
                        Relantiul este ok?
                        m-am uitat in carte
                        intr-adevar, primul pas trebuie facut in directia busonului de radiator; este vorba de presiunile (negativa si pozitiva)la care lucreaza valva
                        dupa care am sa fac testul pe care mi l-ai sugerat cu vasul gol
                        relantiul este foarte ok, undeva la 850 ture...motorul merge silentios si rotund si trage foarte bine
                        multumesc de sfaturi , revin cu feedback dupa teste , asa mai invatam toti cate ceva
                        toate bune

                        Comentariu


                        • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                          Acel buson are uneori prostul obicei sa nu inchida/deschida cum trebuie.Eu am patit-o toata apa fiarta a stat in radiator sub presiune cand am desfacut busonul a sarit in sus noroc ca pusesem o bluza de salopeta peste radiator :D
                          Dacia Duster 4x4
                          Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

                          Comentariu


                          • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                            Postat în original de Aditza08 Vezi post
                            A schimbat cineva balamalele de la usi ?
                            Boltul si balamaua sunt uzate si usa trebuie trantita ca sa se inchida.
                            Salut,

                            Am gasit niste balamale exhivalente teoretic pe la Toyota insa costau cam 150 lei buc si am zis pas. M-am apucat si am refacut bolturile la balamalele vechi inclusiv pentru usa spate. La usile fata am luat 4 balamale de la masini mai moderne si le-am scos bolturile adaptandu-le la balamalele mele si cele de la usa spate (bolturile) le-am facut la strung. Merg perfect si a fost cea mai ieftina varianta.
                            Ignis 4x4

                            Comentariu


                            • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                              Se poate si mai simplu - suruburi de 12.9 in locul boltului ..
                              ... sa fim corecti pana la capat !
                              Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                              Comentariu


                              • Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

                                @ ignis : Salut si La Multi Ani ! Ai si niste poze ?

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X