Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • NightSirc
    a răspuns
    Salutare detinatori de Feroza. acum suntem cu unul in plus!
    Am luat masina mai mult pe idea de "chilipir" iar pentru ce imi trebuie mie credeam ca e mai mult decat suficient.
    Ulterior am descoperit si de unde venea motivul chilipirului, vechiul proprietar o pregatise de vanzare:
    - pornea foarte usor(cumparata iarna si pornita rece a plecat la sfert)
    - nu prea avea putere(atunci credeam ca asa trebuie sa fie..1,6 benzinar puturos)

    Acum eu vreau sa o fac "cinstita" asa ca am inceput asfel:
    - schimbat ulei(ulei bun ca ala de-l avea parea de tractor 650...gros) si consumabile - am desoperit ca MANANCA ULEI LA GREU
    - consum ridicat de benzina si putere mai deloc(ba chiar dadea in nas la deal)
    - am facut setul motorului - cu multa bataie de cap sa gasesti toate piesele necesare..in fine - e facut acum si trage bine, ii place sa alerge si peste 100km/h dar nu prea imi place mie.

    Ce nu am putut elimina 100% si nici nu prea stiu cum:
    - relanti variabil constant intre 750-950 rpm - nu merge rotund
    - inca imi scoate fum negru - banuim ca trebuiesc schimbate garniturile de la injectoare(nu le gasesc si nu stiu ce dimensiuni au?!?)
    - miroase a benzina daca ii dau la deal cu talpa mai multa...dar nu da o alta simptoma(lipsa putere sau altele...) doar miros.


    Daca ma poate ghida cineva ar fi super, daca nu o mai chinui pana ii dau de cap...mi-ar placea sa o fac sa mearga fara sa se auda motorul(aici trebuie sa-i cumpar si un catalizaror ...acum cel pe care il are e gol in interior).

    Sa va duca masinile pe unde doriti, a mea o face, chiar si cu micile probleme de mai sus! :D

    Ultima editare de NightSirc; 02.mar.2020, 07:18.

    Lasă un comentariu:


  • marius.roibu
    a răspuns
    Eu am gasit raspunsul la intrebare intre timp, poate ajuta pe altcineva!...
    La modelele 1993+ mufa de diagnoza verde cu 6 pini, nu mai exista, si in schimbul ei e una neagra mai mare.Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	obd1_diag.jpg 
Afișări:	59 
Mărime:	30,6 KB 
ID:	1303420

    pentru autodiagnoza astia sunt pinii

    Lasă un comentariu:


  • marius.roibu
    a răspuns
    Mai baieti ajutati-ma si pe mine cu ceva! In manual zice ca poti face diagnoza punand in scurt2 pini la mufa de pe aripa din dreapta. In manual poza si instructiunile sunt pentru modelele 1988-1993.
    Modelele mai noi au o mufa diferita cu mai multi pini.....stie cineva ce se poate face in cazul asta?

    Lasă un comentariu:


  • giumalau
    a răspuns
    Eu o am de 4 ani și exact aceiași problema, la rece pornește la sfert la cald puțin mai greu dar nu ceva de speriat. Nu cred ca senzorul are vreo legătură cu asta dar sa știi ca se schimba destul de ușor, nu cred ca trebuie sa dai jos delcou.

    Lasă un comentariu:


  • marius.roibu
    a răspuns
    Salut,

    am mai tot vazut ca lumea intreba de diverse pe topicul asta. Masina mea porneste la sfert la rece, si ceva mai greu la cald, asa ca ma gandeam sa schimb senzorul de temperatura - ala din chiulasa!
    Cam cat de greu e de schimbat acasa in parcare?
    trebuie dat distributorul de aprindere jos pentru asta?

    Lasă un comentariu:


  • flaviuvacanta
    a răspuns
    Salut! foarte utila prezentarea ta, dar imi permit o mica completare: ca sa repari rezistenta ventilatorului din habitaclu se da jos torpedoul fixat in 2 suruburi. Apoi ai acces deplin la rezistenta aceea care este deasupra ventilatorului, fixata cu un surub. Se inlocuieste nichelina care este intrerupta cu alta de aceiasi Ohmi si gata. Nichelina se sarma aceea care se incalzeste la resourile de tip mai vechi. Tai cata iti trebuie, dar trebuie sa aiba intre 1,2 - 1,6 OHM. Practic vei avea o rezistenta noua.

    Lasă un comentariu:


  • giumalau
    a răspuns
    Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

    Salut,
    Vezi pe chiuloasa ,cred ca undeva pe sub delcou din cate īmi aduc aminte .Acum nu sunt tara si nu am cum sa-fac o poza dar nu e greu de găsit.
    Bafta si succes.

    Lasă un comentariu:


  • CosminSt
    a răspuns
    Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

    Unde e situat senzorul? Si care dintre ei, ca am īnțeles ca ar fi doi?

    Lasă un comentariu:


  • giumalau
    a răspuns
    Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

    Salut,
    Senzorul de temperatura este una din probleme,daca ECU nu citeste temperatura la apa, motorul merge turat si oscileaza,eu unul am avut probelema asta. Dupa pozitionare si contact OK la senzor motorul a mers perfect.

    Lasă un comentariu:


  • CosminSt
    a răspuns
    Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

    Am si eu aceeași problema. Am atins mufa de la senzorul de temperatura a aerului de pe clapeta si de atunci relanti-ul sta in 1500 de ture si cade ritmic in 1000. In mers merge sacadat rau. Am scos mufa, am curățat-o cu spray de contacte, dar nu am rezolvat nimic. Ma gāndesc ca nu se putea defecta senzorul ptr ca am atins mufa.

    Lasă un comentariu:


  • marius.roibu
    a răspuns
    Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

    daca sta turata aiurea poti rezolva asta din reflajul de pe clapeta de acceleratie. E un surub ingropat in clapeta, astupat cu un dop de cauciuc, daca il mai ai.
    invartind orar reduce aerul si scade turatia, invers creste.
    regleaza la rece, ca sa iti stea la rece bine turatam Apoi din opritorul de cursa poti reduce relantiul la cald.
    poti regla si free play ul de la cablu de acceleratie la 3-8mm din piulitele de pe clapeta.
    Daca da in nas, verifica eventual pierderi de vacuum si eventual avans!

    Lasă un comentariu:


  • Danferozabuc
    a răspuns
    Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

    Postat īn original de Ryder Vezi post
    Despre Bogdan, numai de bine. Ti-am tot vazut masinutele pe acolo si de aia m-am dus si eu la el, e un baiat pasionat si lucreaza bine.
    Salutare!
    Ca si voi,sunt fericitul posesor al unui Daihatsu Feroza din 1993!
    Si ca sa incep cu prima parte,in urma cu 2 ani am facut motorul la ea(cuzineti,segmenti....etc),totul a fost perfect pina acum cateva luni cand deodata nu mai i-mi sta in relanti!Am fost la o groaza de mecanici unde mau pus sa schimb(clapeta acceleratie,senzorul relanti de pe clapeta,releurile de vacum unde intra acele furtunase de vacum,capacul culbutori...)Cu toate acestea nu iau dat de cap!Merge turata la 1400 rotatii iar in mers oscileaza si da in nas!
    Am marea rugaminte daca ma poate ajuta cineva cu un sfat?!
    Daca il cunoaste cineva pe Bogdan,mecanicul de Daihatsu din Bucuresti sa i-mi spuna si mie cum pot da de el?!
    Multumesc anticipat1

    Lasă un comentariu:


  • Danferozabuc
    a răspuns
    Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

    Salutare!
    Ca si voi,sunt fericitul posesor al unui Daihatsu Feroza din 1993!
    Si ca sa incep cu prima parte,in urma cu 2 ani am facut motorul la ea(cuzineti,segmenti....etc),totul a fost perfect pina acum cateva luni cand deodata nu mai i-mi sta in relanti!Am fost la o groaza de mecanici unde mau pus sa schimb(clapeta acceleratie,senzorul relanti de pe clapeta,releurile de vacum unde intra acele furtunase de vacum,capacul culbutori...)Cu toate acestea nu iau dat de cap!Merge turata la 1400 rotatii iar in mers oscileaza si da in nas!
    Am marea rugaminte daca ma poate ajuta cineva cu un sfat?!
    Daca il cunoaste cineva pe Bogdan,mecanicul de Daihatsu din Bucuresti sa i-mi spuna si mie cum pot da de el?!
    Multumesc anticipat1

    Lasă un comentariu:


  • 4x4
    a răspuns
    Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

    Postat īn original de Ignis Vezi post
    Cateva idei interesante despre cum sa scoti rulmentii spate fara SDV-ul original, respectiv o presa cu gheare foarte lungi:
    https://www.drive2.com/l/7440006/
    Asa este puntea la Rocky 2.8TD. Eu sunt la acest capitol acum si chiar daca am acces la o presa de 20 T n-am reusit sa extrag cu accesoriile ei rulmentul asa ca voi recurge la aceasta metoda.
    Salut,

    Am o solutie pentru problema ta, ai detalii pe PM.

    Cu respect,
    Paul D.S.

    Lasă un comentariu:


  • Ignis
    a răspuns
    Re: FEROZA: Probleme enervante, rezolvari ieftine cu efecte maxime

    Cateva idei interesante despre cum sa scoti rulmentii spate fara SDV-ul original, respectiv o presa cu gheare foarte lungi:
    https://www.drive2.com/l/7440006/
    Asa este puntea la Rocky 2.8TD. Eu sunt la acest capitol acum si chiar daca am acces la o presa de 20 T n-am reusit sa extrag cu accesoriile ei rulmentul asa ca voi recurge la aceasta metoda.

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X