Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Snorkel pe Feroza


davema

Postări Recomandate

Ca sa nu facem varza alt topic eu zic sa scriem aici.

Da ,se pare ca s-ar potrivi de Nissan K160!

Ca avantaje stiu ca sunt destule , inclusiv marirea de putere !

Saptamana aceasta am vb cu cineva si vine cu unul sa probez.

Daca e ok am sa va anunt!

Editat de Astral

p.S. La fiecare iesire mai adaug cate o cometa!:mrgreen: dar sunt omu'care poa' sa le:ig

teamoffroadprahova.RO

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Snorkel pe Feroza

 

Pai de K160 zice autoluc ca are pe a lui. Mai e si varianta Malaezia parca dar costa mult transportul si aia trimit fara niste chestii ca cica e prea scump daca trimite tot.

Ramane varianta K160 desi mi se pare ca e mai scurt putin decat cel pentru Feroza.

Daca si ala , adica asta http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Fiberglass-SNORKEL-Air-Ram-Daihatsu-Feroza-/270452244520 o fi special pentru Feroza sau e pentru alta masina.

Daihatsu Feroza, adio pietre la rinichi.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Snorkel pe Feroza

 

In principiu eu cred ca in mod normal nu e marire de putere ba dimpotriva. Insa acum depinde si de cat de "drept" e traseul initial de admisie, care la feroza zici ca e serpentina de la alambicul de tuica :x

Totusi eu cred ca pentru a compensa traseul ala intortocheat au pus rezonatorul care aactioneaza ca un vacuum deci se compenseaza oarecum .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 luni mai târziu...

Re: Snorkel pe Feroza

 

Ma bate (la figurat)si pe mine un gand legat de aceasta tema!am tot studiat pe la unii pe la altii insa m-a batut (la propriu ) problema preturilor! cum sa dau 160 pana la 350 de dolari pe asa ceva ??? mi se pare cam mult sincer sa fiu ,aproape egaleaza cu un produs pe care l-am cumparat ieri si anume un kit kn sport pt un BMW m3 si care avea o sumedenie de piese si deflector de aluminiu si tot ce trebuie . e suspisios ca aici primesti o bucata de fibra sau plastic si 5 suruburi, nu ar trebui sa avem un filtru care sa impiedice totusi sa intre praful in motor , ca doar nu ne plimbam in germania!

http://www.snorkels.com.au/p/1205845/airflow-snorkel-kit-diahatsu-feroza.html AAAAABBBBEEEEEEERRRRRAAAAANNNNNTTTTTT!!!!!!:uameni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Snorkel pe Feroza

 

Ala e montat gresit pentru ca trebuia sa meraga in filtrul de aer si de acolo in motor.

Eu am unul hand made dintr-o teava de pvc dar in capat are un filtru sportiv.

Daihatsu Feroza, adio pietre la rinichi.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 ani mai târziu...
  • 2 luni mai târziu...

Re: Snorkel pe Feroza

 

A inceput si pe mine sa ma bata gandul la modificarea traseului de admisie / evacuare.

Nu stiu daca sa ma orientez la un snorkel sau pur si simplu la simplificarea traseului existent si un filtru sport....

Si-a modificat cineva? Ceva concluzii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 luni mai târziu...

Re: Snorkel pe Feroza

 

Hai ca se poate ... Nu ca ar folosi la mare lucru , dar e cel mai vizibil accesoriu exterior la caroserie . Adica foloseste , dar ... imaginea conteaza mai mult si asta face un snorkel - aduce in primul rand imagine , chiar si printre necunoscatori ( nu sunt 24 de ore de cand am fost intrebat de un pescar de ce nu indrept spre inapoi esapamentu' ala ca la tractor , e misto dar e rau pus ) .

 

Revenim ...

Se potriveste de Nissan K 160/260 , doar sub aripa e putintel de mesterit - e de mesterit si la cel dedicat - cel aftermarket cu tubul interior preformat oricum nu se potriveste fara sa casapesti barbar si asta nu se face ... si tot la tubul flexibil se ajunge - caz in care unul de K160/260 e si usor accesibil .

Celor care sunt mai mult decat pretentiosi nu le recomand incercarea pentru ca nu se va potrivi 101% pe aripa si pe stalp . Doar se potriveste binisor , acceptabil - singurul snorkel care l-am montat si care s-a potrivit impecabil cu timpul total de lucru o ora si juma fara graba a fost un Safari original la un Y61 , celelalte au cam fost compromisul intre pret si calitate dar fara sa fie aducatoare de regrete - mai o dunga , mai un contur , mai un unghi , mai nu se potrivesc la aripa interioara ... per total arata bine la exterior , la interior e munca dar nu de vaslas la galera - nu si la Safari care a costat o caciula de bani dar s-a potrivit pana la ultimul detaliu si finisaj , fiind o incantare la lucrezi la el .

 

Sfat pentru montaj - in cazul in care aveti dubii la asezarea pe aripa , taiati fara nici un resentiment stutul care intra in aripa . Se obtine snorkelul circumcizat care poate fi acum potrivit pe aripa si la care se poate aprecia acum pozitia decuparii mari si a gaurilor de prindere pe aripa si pe stalp . Dupa ce se copie un sablon ad-hoc de pe partea interioara a snorkelului fara stut - pentru decuparea mare si pentru gaurile de prindere cu M8 - se face montarea provizorie a snorkelului fara stut , ajutat de sablonul respectiv . Apoi stutul se poate reatasa prin lipire cu o lampa de gaz ( de instalator , nu a bunicii ) sau cu un pistol de aer cald ceva mai competent -lipirea se face fara probleme daca ambele piese sunt bine inmuiate si se lucreaza curat , similar cu lipirea obisnuita a tevilor de polipropilena .

 

 

Intr-un caz mai extrem - snorkel de Toyota pe Merc G am renuntat total la stutul original si am confectionat fara probleme unul din tabla zincata de 0,5 mm care a fost crestat invers trapezopidal si ceaprazuit ca dintii de la un fierastrau , incalzit si incastrat in jurul gaurii din snorkel - polietilena s-a topit si a incastrat perfect noul stut metalic , dupa racire acesta ramanad pe pozitie si rezistand cu stoicism la introbagarea violanta pe el a unei mansete de cauciuc pentru legatura cu carcasa filtrului care la G e cam nasol pusa . Stutul original era inutil pentru ca se ducea inspre fata si la G deja ajungea in far .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Snorkel pe Feroza

 

Hai ca se poate ... Nu ca ar folosi la mare lucru , dar e cel mai vizibil accesoriu exterior la caroserie . Adica foloseste , dar ... imaginea conteaza mai mult si asta face un snorkel - aduce in primul rand imagine , chiar si printre necunoscatori ( nu sunt 24 de ore de cand am fost intrebat de un pescar de ce nu indrept spre inapoi esapamentu' ala ca la tractor , e misto dar e rau pus ) .

 

Singurul lucru la care ma gandesc cand spun ca vreau snorkel este cresterea putin a cuplului. Cel putin sper sa fie asa ... pentru ca am renuntat la ideea cu filtru sport din cauze de filtrare partiala ...

 

Deci se potriveste de la Nisan 160 cu ceva mici ajustari? Niste foto ar fi binevenite ....:wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Snorkel pe Feroza

 

Crestere ? Vise taica , poate e dar cel mai sigur o vei simti doar la cozonacii din cuptor si cu siguranta nu cu posteriorul dinamometric din scaunul soferului .

Poze n-am , ca m-am dezobisnuit sa ma tot opresc din lucru , dupa ce mi-am dat seama ca oricum nu-mi folosesc .Exceptie fac unele scheme electrice mai usor de pozat decat de copiat .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Snorkel pe Feroza

 

Crestere ? Vise taica , poate e dar cel mai sigur o vei simti doar la cozonacii din cuptor si cu siguranta nu cu posteriorul dinamometric din scaunul soferului .

Din diverse discutii si pareri am tras concluzia ca se simte o crestere a cuplului pentru ca trage aer mai rece si mai bogat in O2.

Din experienta ta zici ca nu se simte nimic? Pentru ca daca este asa nu merita sa imi mai fac de lucru ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Snorkel pe Feroza

 

Frectie, frectie, frectie ca si cu filtrul de aer sport, ventilatoare montate in tubulatura si alte din astea :D pe care le-au incercat baietii cu Dacii acum 15 ani.

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Snorkel pe Feroza

 

Nu zic ca nu e util . Merita , dar se simte mai mult la imagine si putintel de tot la sanatatea filtrului de aer . Cam atat ... eu nu regret ca l-am folosit si pe post de canal de cablu pentru 9 fire si 3 cabluri coaxiale la antene ... nu agreez deloc gaurirea masinii , am facut-o doar o data la insistentele doritorului si regret si acum trezindu-ma transpirat fara motiv la doo noaptea si uneori chiar si la doo ziua ...

Deci , ie bun . Nu la cresterea de cuplu , poate doar daca il montezi direct pe capota cuplat direct de la atmosfera la galerie .Dar ( deci ) ie bun , ca tragi prin el noo fire si alte trei . Deci (again din nou iarasi ) ie bun , da bine .

Mi-as pune iar ? Ei , dupa un ( alt ) an de idei amestecate pozitivepestenegative , da , mi-as pune iar ...

 

 

 

 

... deci ... ( roman fiind , trage acu si tu o concluzie , nu e alta posibilitate - romanii trag ei intodeauna o concluzie , romani fiind , ei ...) ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Snorkel pe Feroza

 

Dupa ca am vazut lucrarea lui Aditza cred ca ....nu o sa ma pot abtine si o sa montez si eu unul. Chiar daca numai pentru imagine :))

Aditza, te rog, se poate foto si din compartimentul motor, cu filtrul?

Editat de Astral
....chiar....se scrie cu I, nu cu e !!!!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 an mai târziu...

Re: Snorkel pe Feroza

 

Salutare.in maxim o lună,dupa ce o sa mi vina noul motor si persoana care e aptă să l monteze,m ar interesa sa ii pun si snorkel.Intrebarea mea este "Care e diferenta intre unul din teavă facut acasa si unul cumparat?"Cu ce influenteaza performanta?Din ce am citit pe aici,puterea nu...

 

P.S. Ca tot veni vorba de putere,o sa va atasez niste poze cu ferozele băietilor din malaezia.Cel cu care am vorbit avea motor si cutie de toyota land cruiser 2LT cu turbo schimbat,asadar avea 35-uri pe ea iar altii motoare de nissan skyline ,500 de cai.

Nissan Patrol k260 SD33T:tr

Suzuki Vitara 1.6 8V

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Snorkel pe Feroza

 

Salutare.in maxim o lună,dupa ce o sa mi vina noul motor si persoana care e aptă să l monteze,m ar interesa sa ii pun si snorkel.Intrebarea mea este "Care e diferenta intre unul din teavă facut acasa si unul cumparat?"Cu ce influenteaza performanta?Din ce am citit pe aici,puterea nu...

 

P.S. Ca tot veni vorba de putere,o sa va atasez niste poze cu ferozele băietilor din malaezia.Cel cu care am vorbit avea motor si cutie de toyota land cruiser 2LT cu turbo schimbat,asadar avea 35-uri pe ea iar altii motoare de nissan skyline ,500 de cai.

 

Diferenta nu e niciuna, ambele sunt inutile. Poate doar ca imagine si aspect. Daca tu vrei sa arunci banii atunci na, tu stii. Baietii din Malaiezia au o oferta de piese absolut infinita. La noi in Ro abia gasesti un stop, iar piesele de mecanica pe original sunt prohibitive ca si pret. Deci nu are sens sa visam la ce Rocky si Sportakrui au aia in Malaiezia, ca acolo Daihatsu are oferta de accesorii si customizare mai ceva ca Vitarele.

Cat ai dat pe motor si de unde l-ai luat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Snorkel pe Feroza

 

Diferenta nu e niciuna, ambele sunt inutile. ...

 

Inseamna ca ori n-ai citit cu atentie tot ce s-a scris despre snorkel pe topicul de mai jos, ori n-ai inteles mare lucru, no offence :

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?36996-Snorkel-ul-da-sau-nu

 

Pe de alta parte, nu trebuie atribuit snorkelului vreun rol in cresterea puterii motorului, rolul acestuia fiind bine detaliat pe acel topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Snorkel pe Feroza

 

Diferenta nu e niciuna, ambele sunt inutile. Poate doar ca imagine si aspect. Daca tu vrei sa arunci banii atunci na, tu stii. Baietii din Malaiezia au o oferta de piese absolut infinita. La noi in Ro abia gasesti un stop, iar piesele de mecanica pe original sunt prohibitive ca si pret. Deci nu are sens sa visam la ce Rocky si Sportakrui au aia in Malaiezia, ca acolo Daihatsu are oferta de accesorii si customizare mai ceva ca Vitarele.

Cat ai dat pe motor si de unde l-ai luat?

 

Inutil nu cred ca e,pentru ca altfel nu mai eram nevoit sa schimb motorul acum.Eram doar curios daca e vreo diferenta intre unul pro si unul facut din teava pvc.Asadar o sa fac unul din teava:D

Nissan Patrol k260 SD33T:tr

Suzuki Vitara 1.6 8V

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Snorkel pe Feroza

 

Salut. Eu am avut pe Samurai unul facut din inox si pot sa zic ca arata foarte bine si era chiar teapan. Imi plac foarte mult si cele de plastic dar la vremea respectiva aveam obsesia ca daca e de plastic, se va deteriora mai repede. Dar diferenta intre cele din teava (fie ele din plastic sau inox) si cele matritate/injectate/fabricate "pro" nu este nici una. Inafara de aspect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare