Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Set motor Feroza

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: Set motor Feroza

    Salutare tuturor,

    Rog foarte mult pentru cine are posibilitatea sa-mi procure (sau poate le are deja) segmenti si set garnituri motor, sau sa-mi dea vreo informatie de unde as putea sa le cumpar.

    Autoturismul este Daihatsu Feroza fabricatie 1995, motor1.6 i HD-E si consuma mult ulei.

    Multumesc!

    Comentariu


    • #17
      Re: Set motor Feroza

      Ia legatura cu Baghy el a refacut motorul recent.Si te trimitem daca este la acelasi mecanic aflam si un pret 90% esti ca si rezolvat :).
      Ultima editare de Caphonne; 08.oct.2012, 11:37.
      Dacia Duster 4x4
      Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

      Comentariu


      • #18
        Re: Set motor Feroza

        Multumesc mult Caphonne. Foarte prompt ai fost. O sa incerc sa iau legatura cu baghi.

        O zi buna!

        Comentariu


        • #19
          Re: Set motor Feroza

          Poate totusi nu este inca de facut setul.Ar trebui mers la mecanic sa faca prima oara un test de compresie.In functie de compresia avuta pe fiecare piston se va trage concluzia daca desface sau nu.
          Dacia Duster 4x4
          Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

          Comentariu


          • #20
            Re: Set motor Feroza

            Foarte bine punctat. Am sa fac ce spui chiar vineri si ma bucur ca mi-ai zis asta pentru ca este exact ceeace gandeam si eu. In functie de masuratorile obtinute o sa iau o decizie daca schimb si segmentii sau doar simeringurile supapelor. Am intrebat de segmenti preventiv ca sa nu stau cu motorul desfacut prea multe zile.


            MUltumesc frumos!

            Comentariu


            • #21
              Re: Set motor Feroza

              Buna ziua,


              Am fost cu Feroza 95 HD-E, la finu (are service auto) am masurat compresia pe fiecare cilindru si a iesit foarte bine (13 bar iar limitele sunt 10,3 ~13,7 bar). Bucurie mare am decis sa schimbam simeringurile suppapelor. Am inlocuit simeringurile supapelor direct pe masina, am pus ulei nou, am mers cu ea 100 Km fara a depasi 3000 rpm si am verificat pe joja. La fel ca la inceput consum 500 ml la100 Km. Ne-am mirat amandoi de acest fenomen mai ales ca la relanti si la mers constant nu scoate niciun fel de fum. Am mers si in spatele ei si doar la accelerari in forta scoate un fum combinat negru cu albastrui dar nici acela nu este foarte mult. Ne gandim acum ca doar segmentii de compresie isi fac treaba iar ceilalti doi sunt blocati, uzati etc. O sa desfacem motorul sa analizam bine fenomenul insa nu am segmenti. Rog frumos pe cine poate sa-mi spuna si mie unde-i pot gasi sau poate-i are deja cineva (un nr. te telefon, o locatie).
              Deasemenea daca are cineva vreo sugestie, idee, explicatie, situatie similara legata de cele prezentate mai sus il rog sa faca putina lumina.

              Multumesc frumos.

              Comentariu


              • #22
                Re: Set motor Feroza

                Gasesti segmenti la orice firma de piese auto. Vezi Al Padrino sau Unix. Nici nu costa o caruta de bani. Dar ma intreb eu: te costa asa mult uleiul incat sa merite tambalaul cu desfacutul motorului? Daca el merge frumos, rotund, are compresie si are putere, chiar vrei sa-l desfaci? Apropo, o sa vrei si garnitura de chiulasa, nu numai segmenti.
                Ultima editare de Ryder; 12.oct.2012, 21:57.
                VERTIZONTAL. Fotografie.

                Comentariu


                • #23
                  Re: Set motor Feroza

                  Salut,


                  Multumesc pentru raspuns Ryder , insa este un consum foarte mare care duce si la costuri mari (uleiul este scump, consumul de benzina creste) si in timp se agraveaza starea intregului motor.
                  Legat de segmenti, evident cautasem si eu si la Al Padrino si la ingaraj.ro si pe inca un site de vanzari on line din Constanta insa am citit pe acest forum de la colegii cu vechime in feroza (baghi, pacepa) cum ca au folosit niste segmeti rik probabil de la RIKEN si care au dat rezultate bune. Preturile de la ingaraj si constanta m-au deranjat 700 si 800 lei , iar cu cele de la Al Padrino se poate trai 350 lei.
                  O sa desfac motorul maine sa vad ce gasesc in el. Daca mai sunt si camasile uzate ... aleluia.


                  Numai bine!

                  Comentariu


                  • #24
                    Re: Set motor Feroza

                    Sa ne tii la curent cu reparatia, masina cam cati kilometri are?
                    Ultima editare de Astral; 16.oct.2012, 10:21.
                    Dacia Duster 4x4
                    Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

                    Comentariu


                    • #25
                      Re: Set motor Feroza

                      O solutie care ajuta la deblocarea segmentilor ai incercat? O solutie de curatare interna si deblocare segmenti de la Motul de exemplu ? Eu am reusit sa deblochez pe la un camion un segment cu probleme.
                      Ignis 4x4

                      Comentariu


                      • #26
                        Re: Set motor Feroza

                        Salut,

                        Am finalizat motorul cu 1 saptamana in urma doar prin montarea unui set de sgmenti chiar de la daihatsu. Am asteptat segmentii de la al padrino 2 saptamani deoarece furnizorul din dubai si chiar vanzatorul care s-a ocupat de comanda mea sunt musulmani si au sarbatorit kurban bayramul si au avut pauza. La demontare am constatat urmatoarele:
                        1. alezajul cilindrilor aveau cotele din manual deci uzura neam (posibil imbucsat in Romania)
                        2. dimensiunile pistoanelor erau si ele in limitele prevazute de producator
                        3. fantele segmentilor la fel si ele erau intre limitele prevazute in manual si montati corect cu N in sus si la 120 grd. Aici am gasit si singura cauza consumului de ulei si anume ca segmentii de ungere aveau foarte multa depunere pe ei reducand f mult si mobilitatea lor in canal in plus am gasit si cateva gauri de scurgere ale uleiului infundate (totusi eram neincrezator ca doar de aici poate sa consume 600 ml la 100 Km)
                        4. planeitate chiulasa si bloc f buna nu a intrat nici lera de 0,05 mm intre bloc / chiulasa si o rigla metalica solida nemtesca f plana si metrologizata.
                        5. pompa de apa, cureaua de distributie si intinzatorul erau noi (am inlocuit totusi cureaua de distributie)
                        6. fan clutch-ul mergea f greu iar la demontare am gasit ca ii interpusese osteanu intre jumatati un disc de carton si mult silicon rosu de garnituri. L-am rezolvat prin curatare si umplere cu ulei siliconic pt masinute de 10000 cst.
                        7. am masurat toti senzorii de temperatura aer, apa si throttle si au iesit ok
                        8. la chiulasa am testat doar etaseitatea supapelor cu benzina si la mana si ochiometric jocul la supape pe ghidaj (simeringurile le schimbasem intr-o interventie anterioara)

                        Dupa cum am spus mai sus am montat segmentii de la daihatsu cu litera T si 2T in sus (primii 2) si pozitionati la 180 grd cu fantele in dreptul bolturilor iar al III lea si el decalat ca in manual. Inainte de montare am honuit cilindrii cu borgmasina si mi-au iesit X urile la aprox. 35 grd si rugozitate 0.6 microni (am o scula digitala de la serviciu care masoara) ideal era sa obti rugozitate 0,3 ~0,45 insa este f buna si 0.6 (unele zone de pe cilindrii erau f bine lustruite si pe alocuri cu micro zgarieturi pe directie verticala deaceea am facut honuire).
                        Rezultatul a fost surprinzator respiri la teava de evacuare si curge putina apica iar consumul a disparut.

                        foto:
                        Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	inginera de la daihatsu.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	142,9 KB 
ID:	907079
                        Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	calamina.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	30,9 KB 
ID:	907080Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	dimens piston.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	72,6 KB 
ID:	907081Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1973.jpg 
Afișări:	2 
Mărime:	96,2 KB 
ID:	907082Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	chiulasa.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	160,8 KB 
ID:	907083Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	clutch fan.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	141,5 KB 
ID:	907084Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	dupa honuire.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	158,4 KB 
ID:	907085Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	primul contact.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	212,5 KB 
ID:	907086Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	tps.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	110,6 KB 
ID:	907087





                        Numai bine!

                        Comentariu


                        • #27
                          Re: Set motor Feroza

                          Frumoasa inginera.
                          Daihatsu Feroza, adio pietre la rinichi.

                          Comentariu


                          • #28
                            Re: Set motor Feroza

                            Salut, Ce inseamna "consumul a disparut"?
                            Nobody remains virgin, life fucks everyone

                            Comentariu


                            • #29
                              Re: Set motor Feroza

                              Buna treaba si a mea da fum si pute rau hhmmm
                              Dacia Duster 4x4
                              Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

                              Comentariu


                              • #30
                                Re: Set motor Feroza

                                Va salut!


                                "Consumul a disparut" - in scrierile anterioare m-am jelit de un consum exagerat de ulei. Acum dupa 10 ore de mers cu ea prin toate regimurile de functionare nu am vizualizat pe joja nicio diferenta fie ea cat de mica, deci sunt semne de rezultate foarte bune. Acum dupa de i-am montat si termostat la relanti este foarte stabil la 800 rpm si foarte silentios si are un mers corect si in turatii.

                                Legat de inginera - este sotia mea, ea m-a ajutat sa smulg chiulasa de pe motor si am observat un fenomen interesant. Daca pana acum nu era interesata ce piese schimbam la masina mea sau la masina ei, acum decand am cumparat feroza ea ma forteaza sa caut ba overfendere (daca are cineva sa zica), ba roti f mari, pur si simplu iubeste daihatsu.
                                Mie imi place ca se intampla asa. Tuturor le place masina si sotiei si fetei si baiatului.
                                Ferozele sunt cu adevarat impresionante nu ai cum sa nu le iubesti si parca imi incolteste acum in cap un gand sa-mi mai iau una (este una pe autovit alba in timisoara am si mers cu ea asta vara dar nu mi-a placut pt ca avea multa rugina in praguri in rest ok).

                                Mai vreau sa zic ceva legat de daihatsu feroza / japonezi si anume ca m-au impresionat chiar foarte tare urmatoarele:
                                - calitatea materialeor si finsajele componentelor japoneze
                                - usurinta cu care se pot demonta / monta ansamblele, subansamblele, intreg motorul fata de restul etc.
                                - meticulozitatea cu care au aranjat toate traseele cablurilor, furtunelor, conductelor cat si atenta prindere a lor pentru a anihila orice rupere, ardere sau frecare a lor
                                - zveltetea si in acelasi timp robutetea componentelor si multe altele.

                                Numai bine!

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X