Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Set motor Feroza

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Caphonne
    a răspuns
    Re: Set motor Feroza

    Nu prea merita refăcut motorul asta, e loterie, mai bine altul sh.

    Lasă un comentariu:


  • dcosmin
    a răspuns
    Re: Set motor Feroza

    Postat īn original de cobrra Vezi post
    un furnizor de segmenti ma intereseaza si pe mine.
    Din experienta mea sunt de calitate proasta toti, indiferent ca scrie pe ei elring, reinz sau alte minuni.

    Lasă un comentariu:


  • cobrra
    a răspuns
    Re: Set motor Feroza

    un furnizor de segmenti ma intereseaza si pe mine.

    Lasă un comentariu:


  • CosminSt
    a răspuns
    Re: Set motor Feroza

    A schimbat cineva cuzineți la Feroza? Am o bataie ritmica in partea de jos a motorului si pe ei ii suspectez ca vinovați. Se pot verifica altfel decāt prin dat baia jos? Cam cat ar fi manopera pentru operațiune? Multumesc!

    Lasă un comentariu:


  • tantarcristian
    a răspuns
    Re: Set motor Feroza

    Postat īn original de flaviuvacanta Vezi post
    Buna domnilor. Am o Feroza si are motorul desul de zgomotos. Sub ea, pe sub baia de ulei mai exact, se aud cloncanituri, cam asa ceva. Nu tare, dar se aud. Ferozele voastre sint silentioase? Se aude motorul la relanti tare? In rest merge bine, nu papa ulei, consumul e mic (pe asfalt, ca in off... e alta poveste), "trage" bine motorul. Oare, sa fie cuzinetii? Cum se pot verifica fara sa dau mototul jos? Stie cineva? Multumesc. A, si uneori, are relantil cam mare.
    trebuie sa fie complet liniste .Pe a mea risti sa o pornesti in timp ce merge de silentioasa ce este. Noroc cu toba ca este sparta

    Lasă un comentariu:


  • flaviuvacanta
    a răspuns
    Re: Set motor Feroza

    Buna domnilor. Am o Feroza si are motorul desul de zgomotos. Sub ea, pe sub baia de ulei mai exact, se aud cloncanituri, cam asa ceva. Nu tare, dar se aud. Ferozele voastre sint silentioase? Se aude motorul la relanti tare? In rest merge bine, nu papa ulei, consumul e mic (pe asfalt, ca in off... e alta poveste), "trage" bine motorul. Oare, sa fie cuzinetii? Cum se pot verifica fara sa dau mototul jos? Stie cineva? Multumesc. A, si uneori, are relantil cam mare.

    Lasă un comentariu:


  • feroza
    a răspuns
    Re: Set motor Feroza

    ciao ..am luat o ferozika si consuma ulei in draci si merge si in 3 bujii ....
    aveti cumva idee de un mecanic in prahova ?am o casa in telega iar drumul pana acolo este adevarata aventura .....dar chiar si asa ferozica nu m-a lasat
    Ultima editare de Astral; 05.aug.2014, 21:28.

    Lasă un comentariu:


  • DAMARIS
    a răspuns
    Re: Set motor Feroza

    http://www.warfs.org/index.php?PHPSE...3&page=manuals

    Aici le gasesti si totul este explicat foate limpede.

    Succes!

    Lasă un comentariu:


  • DAMARIS
    a răspuns
    Re: Set motor Feroza

    Salutare tuturor,

    Despre relanti s-a mai discutat totusi mai zic si eu ce stiu.
    1. surubul de reglaj relanti se afla pozitionat pe directie verticala sus pe throttle body (cel cu multe racorduri pentru vacuumuri pe el si cu parghia de acceleratie ). Prin strangere scade relantiul si invers.
    2. aer fals = relanti mare (se verifica cu atentie conexiunile, furtunurile, etc)
    3. auxiliary air valve - Se afla sub throttle body si are rolul de a lasa sa treca aer cand motorul este rece < 40 grd si se inchide adica nu mai trece aerul cand motorul este la temperatura optima de functionare. Se verifica usor functionalitatea ei astfel: se demonteaza racordul de aer la throttle body si se pune degetul pe gaura de aprox. 12 mm. din fata clapetei de acceleratie. La rece o sa se simta cum absoarbe degetul si scade turatia motorului pana moare iar la cald nu se intampla nimic. Daca in cazul in care exista un relanti mare sau un relanti instabil si punand degetul pe gaura relantiul isi revine, atunci aceasta supapa de aer care se inchide si se deschide in functie de temperatura apei, este defecta. Tot la capitolul asta trebuie mentioat ca este important ca pe motor sa fie instalat un termostat care respecta caracteristicile producaorului si ma refer aici la discul de 28 mm de pe termostat care intra in motor si obtureaza canalul de racire care vine dinspre ciulasa si care face sa se incalzeasca admisia mai repede si sa scada relantiul.
    4. senzorul de temperatura a lichidului de racire (daca nu variaza corect rezistenta functie e temperatura nu e bine deloc)
    4. avansul din delco trebuie si el sa fie bine reglat, cam pe la jumatatea gaurilor ovalizate ar fi optim, plus avansul vacumatic trebuie si el verificat daca este functional.
    5. Tps -ul defect insa al meu este diferit fara de ce prezinta japonezul in manual si modul lui de verificare (am atasat anterior foto al meu are 4 pini de conectare nu 3 ca in manual)


    Ar mai fi multe de discutat. La mine s-a intamplat sa fie toate componentele bune si sa am un relantiu f stabil si un mers silentios de-ti vine sa-l asculti ore in sir.

    Numai bine!

    Lasă un comentariu:


  • Caphonne
    a răspuns
    Re: Set motor Feroza

    [QUOTE=DAMARIS;838067]Va salut!


    Acum dupa de i-am montat si termostat la relanti este foarte stabil la 800 rpm si foarte silentios si are un mers corect si in turatii.

    Poti sa detaliezi te rog.Poate iti fac o vizita mie imi sta relantiul la 1100.

    Lasă un comentariu:


  • DAMARIS
    a răspuns
    Re: Set motor Feroza

    Va salut!


    "Consumul a disparut" - in scrierile anterioare m-am jelit de un consum exagerat de ulei. Acum dupa 10 ore de mers cu ea prin toate regimurile de functionare nu am vizualizat pe joja nicio diferenta fie ea cat de mica, deci sunt semne de rezultate foarte bune. Acum dupa de i-am montat si termostat la relanti este foarte stabil la 800 rpm si foarte silentios si are un mers corect si in turatii.

    Legat de inginera - este sotia mea, ea m-a ajutat sa smulg chiulasa de pe motor si am observat un fenomen interesant. Daca pana acum nu era interesata ce piese schimbam la masina mea sau la masina ei, acum decand am cumparat feroza ea ma forteaza sa caut ba overfendere (daca are cineva sa zica), ba roti f mari, pur si simplu iubeste daihatsu.
    Mie imi place ca se intampla asa. Tuturor le place masina si sotiei si fetei si baiatului.
    Ferozele sunt cu adevarat impresionante nu ai cum sa nu le iubesti si parca imi incolteste acum in cap un gand sa-mi mai iau una (este una pe autovit alba in timisoara am si mers cu ea asta vara dar nu mi-a placut pt ca avea multa rugina in praguri in rest ok).

    Mai vreau sa zic ceva legat de daihatsu feroza / japonezi si anume ca m-au impresionat chiar foarte tare urmatoarele:
    - calitatea materialeor si finsajele componentelor japoneze
    - usurinta cu care se pot demonta / monta ansamblele, subansamblele, intreg motorul fata de restul etc.
    - meticulozitatea cu care au aranjat toate traseele cablurilor, furtunelor, conductelor cat si atenta prindere a lor pentru a anihila orice rupere, ardere sau frecare a lor
    - zveltetea si in acelasi timp robutetea componentelor si multe altele.

    Numai bine!

    Lasă un comentariu:


  • Caphonne
    a răspuns
    Re: Set motor Feroza

    Buna treaba si a mea da fum si pute rau hhmmm

    Lasă un comentariu:


  • pacepa
    a răspuns
    Re: Set motor Feroza

    Salut, Ce inseamna "consumul a disparut"?

    Lasă un comentariu:


  • baghy
    a răspuns
    Re: Set motor Feroza

    Frumoasa inginera.

    Lasă un comentariu:


  • DAMARIS
    a răspuns
    Re: Set motor Feroza

    Salut,

    Am finalizat motorul cu 1 saptamana in urma doar prin montarea unui set de sgmenti chiar de la daihatsu. Am asteptat segmentii de la al padrino 2 saptamani deoarece furnizorul din dubai si chiar vanzatorul care s-a ocupat de comanda mea sunt musulmani si au sarbatorit kurban bayramul si au avut pauza. La demontare am constatat urmatoarele:
    1. alezajul cilindrilor aveau cotele din manual deci uzura neam (posibil imbucsat in Romania)
    2. dimensiunile pistoanelor erau si ele in limitele prevazute de producator
    3. fantele segmentilor la fel si ele erau intre limitele prevazute in manual si montati corect cu N in sus si la 120 grd. Aici am gasit si singura cauza consumului de ulei si anume ca segmentii de ungere aveau foarte multa depunere pe ei reducand f mult si mobilitatea lor in canal in plus am gasit si cateva gauri de scurgere ale uleiului infundate (totusi eram neincrezator ca doar de aici poate sa consume 600 ml la 100 Km)
    4. planeitate chiulasa si bloc f buna nu a intrat nici lera de 0,05 mm intre bloc / chiulasa si o rigla metalica solida nemtesca f plana si metrologizata.
    5. pompa de apa, cureaua de distributie si intinzatorul erau noi (am inlocuit totusi cureaua de distributie)
    6. fan clutch-ul mergea f greu iar la demontare am gasit ca ii interpusese osteanu intre jumatati un disc de carton si mult silicon rosu de garnituri. L-am rezolvat prin curatare si umplere cu ulei siliconic pt masinute de 10000 cst.
    7. am masurat toti senzorii de temperatura aer, apa si throttle si au iesit ok
    8. la chiulasa am testat doar etaseitatea supapelor cu benzina si la mana si ochiometric jocul la supape pe ghidaj (simeringurile le schimbasem intr-o interventie anterioara)

    Dupa cum am spus mai sus am montat segmentii de la daihatsu cu litera T si 2T in sus (primii 2) si pozitionati la 180 grd cu fantele in dreptul bolturilor iar al III lea si el decalat ca in manual. Inainte de montare am honuit cilindrii cu borgmasina si mi-au iesit X urile la aprox. 35 grd si rugozitate 0.6 microni (am o scula digitala de la serviciu care masoara) ideal era sa obti rugozitate 0,3 ~0,45 insa este f buna si 0.6 (unele zone de pe cilindrii erau f bine lustruite si pe alocuri cu micro zgarieturi pe directie verticala deaceea am facut honuire).
    Rezultatul a fost surprinzator respiri la teava de evacuare si curge putina apica iar consumul a disparut.

    foto:
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	inginera de la daihatsu.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	142,9 KB 
ID:	907079
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	calamina.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	30,9 KB 
ID:	907080Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	dimens piston.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	72,6 KB 
ID:	907081Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1973.jpg 
Afișări:	2 
Mărime:	96,2 KB 
ID:	907082Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	chiulasa.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	160,8 KB 
ID:	907083Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	clutch fan.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	141,5 KB 
ID:	907084Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	dupa honuire.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	158,4 KB 
ID:	907085Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	primul contact.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	212,5 KB 
ID:	907086Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	tps.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	110,6 KB 
ID:	907087





    Numai bine!

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X