Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Ferozian

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Re: Ferozian

    Pentru ca a cedat si ambreiajul de kevlar + inca vreo 3 kituri care le am avut si aproape ajunsesem la disperare,azi se pare ca am aflat cauza.Furcă de la cutia de viteze nu mai decupla.
    Ati schimbat cineva pana acum?Cat costa?
    Nissan Patrol k260 SD33T
    Suzuki Vitara 1.6 8V

    Comentariu


    • Re: Ferozian

      salut,
      chiar ai inceput sa dai de gandit cu atatea ambreiaje stricate , dar totusi de cate ori ai demontat nu ai vazut ca ceva e in neregula cu furca ,.probabil e stramba ca daca era rupta nu mai debraia. Am schimbat de cateva ori chiar si pe hidraulic dar nu pe feroza. Nu pot sa ma gandesc cum distrugea discul pentru ca furca actioneata pe rulment si el la randul lui pe placa, daca se inclina putin adio debraiere. Vezi verifica axul de la furca la trecerea prin cutie sa nu aiba uzura mare, eu am patit sa se gripeze.
      hai bafta si asteptam sa ne spui ce ai rezolvat.

      Comentariu


      • Re: Ferozian

        Nu am lucrat personal la masina si cand am schimbat ambrejele am dus o prin diferite serviceuri...acum am dus o la un prieten care se pricepe foarte bine,decat ca la el e o problema cu timpul de lucru...durează foarte mult.Acum o sa verifice cu atentie sa vedem.
        De mentionat ca pedala era cat de cat tare de la jumătatea cursei in jos,ceea ce mi s a parut ciudat,fiindca cand am luat masina pedala era tare pe toata cursa...
        Nissan Patrol k260 SD33T
        Suzuki Vitara 1.6 8V

        Comentariu


        • Re: Ferozian

          Ti-am zis ca nu are cum sa fie de la ambreiaj si ca ceva nu este in regula, meseriasi grabiti si plictisiti, mie mi-au strans tampoanele la misto sau nu s-au uitat ca unul din ele este slab si duca....eu in locul tau as schimba toata cutia si gata.
          Dacia Duster 4x4
          Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

          Comentariu


          • Re: Ferozian

            Eu cred ca furca mi au strambat o la service,fiindca pana sa schimb prima data ambreiajul,pedeala o simteai tare de la inceputul pana la sfarsitul cursei, iar apoi pedala era tare de la jumătatea cursei in jos.Nu generalizez dar în majoritatea serviceurilor fac treaba doar de mântuială,nu au grija de nimic,trag de piese,unde nu merge baga ciocanul si tot asa...
            Acum nu stiu ce sa fac.Daca imi iau ambreiaj stoc,trebuie alta volanta fiindca asta a fost subtiata din cauza ambreiajului de kevlar.Sa trimit ambrriajul iar la refăcut si sa las volanta asta sau sa iau alta volanta si sa pun un kit de ambreiaj obisnuit?
            Nissan Patrol k260 SD33T
            Suzuki Vitara 1.6 8V

            Comentariu


            • Re: Ferozian

              M am hotarat,o sa refac ambreiakul din nou.Intrebare:a mai lucrat cineva cu cei de la Atix,Odorheiul secuiesc?refacere kit complet 250 de lei cu insertii de kevlar.Fac ambreiaje pt masini de raliu dar am vazut ca au facut si la cateva masini de off.
              Nissan Patrol k260 SD33T
              Suzuki Vitara 1.6 8V

              Comentariu


              • Re: Ferozian

                Troliu de la winchmaster 8000 lbs/3360 kg pe feroza.Ce parere aveti?
                Nissan Patrol k260 SD33T
                Suzuki Vitara 1.6 8V

                Comentariu


                • Re: Ferozian

                  Postat în original de bogdan.sb Vezi post
                  Daca schimbi masina ...
                  Glumesc. Si eu am tot cautat variante (doar teoretice inca) si nu prea ai ce-i face. Poate cu un alt motor.
                  Este un coleg care a montat o chestie interesanta pe admisie, dar nu mai stiu forumul. Cel mai bine era de modificat grupurile fata/spate cu unele cu raport mai mare, dar eu nu am gasit pentru Feroza (cum se gasesc pentru Suzuki, de ex.)...
                  La un moment dat am renuntat la catalizator, dar am avut senzatia ca merge mai rau. Poate daca ii schimbam toata evacuarea cu una mai permisiva era ceva ... M-a mai stresat un timp circuitul de admisie a aerului (e groaznic de intortocheat) dar l-am lasat asa deocamdata. Dar, acum ca te-am auzit pe tine, parca incepe sa "ma manance" iarasi ...
                  Oricum, cu toate inventiile, in final nu ai ce sa ceri de la 1.6 benzina. Doar ...talpa cat o tine .....
                  Repet, cu raportul din grupuri ar fi fost cea mai buna treaba.
                  Ai grija si la anvelope. Cu cat sunt mai mari, cu atat le invarte mai greu ...
                  HOWEVER, the Diahatsu Feroza running gear isnt built to handle much more power than the standard motors, the DeTomaso motors are the closest to a straight bolt in however the power/tourqe curve isnt suited to 4wd'ing as in you have to rev the crap out of them to gain the best amount of power .. those high rev equals higher speeds (and we ALL know that the Fez's Lo range isnt that crash hot to start with) and the chances of breaking things is dramaticaly increased.

                  I know of one chap over on outerlimits that knows more than is humanly possible about these things and after MANY MANY years of experimenting and playing around with every conceavable combination of Daihatsu HD motors has opted to go with (from memory) a 1800cc Mazda Motor/auto box combination of some description. (found it ..he's looking at a Mazda BPD / Miata A44DE Auto / Vitara Transfer / HiAce-Hilux rear diff. combination)

                  From the impression I got lurking in on the discusion the biggest problem in fitting another type of motor in the Fez is the front crossmember/suspension setup, the same shallow chassis rail setup that makes it *very* dificult to do a SAS makes fitting another make of motor into the Fez a bit of a mission as it will sit too high in most cases ... serously affecting the COG. (well thats how i understand it anyway) :D

                  *edit* The F300 Rocky (Petrol) and Feroza (Petrol) are the same box
                  The F7* Rocky (Diesel) and the Feroza (Petrol) are Different

                  Oh and even though I drive a Paj now I used to own a F300 Feroza .... great little beastie :)

                  Bogdan,ca tot ziceai acum ceva timp de alt motor.Din cate am inteles eu aici,ar merge un motor de mazda 1.8/cutie automata/cutie transfer vitara.Voi ce ziceti?Teoretic...ca pana la practic ar fi cale lunga
                  Nissan Patrol k260 SD33T
                  Suzuki Vitara 1.6 8V

                  Comentariu


                  • Re: Ferozian

                    Postat în original de smihai Vezi post
                    Troliu de la winchmaster 8000 lbs/3360 kg pe feroza.Ce parere aveti?
                    am montat un superwinch de 2772kg pe feroza si trage binisor, am scos un Logan dintr-un namol, in rest nu l-am mai folosit, cred ca cel de 3360 ar fi mai ok, daca folosesti si scripete ii dublezi puterea
                    Trateaza oamenii, asa cum vrei sa te trateze ei pe tine!

                    eti79ety@politisti.ro

                    Comentariu


                    • Re: Ferozian

                      Postat în original de eti79ety Vezi post
                      am montat un superwinch de 2772kg pe feroza si trage binisor, am scos un Logan dintr-un namol, in rest nu l-am mai folosit, cred ca cel de 3360 ar fi mai ok, daca folosesti si scripete ii dublezi puterea
                      Ma gandesc ca ajung 3360kg pentru 1200-1300 kg cat are masina:D
                      Nissan Patrol k260 SD33T
                      Suzuki Vitara 1.6 8V

                      Comentariu


                      • Re: Ferozian

                        Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG-20160415-WA0005.jpeg 
Afișări:	1 
Mărime:	260,1 KB 
ID:	989339Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG1495.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,61 MB 
ID:	989338

                        Am facut mici modificari:D.Bara custom + troliu 8000lbs+ scut din tabla de 4mm + praguri,ledbar fata,proiector legat la marsarier spate,amortizoare fata monroe(bitub pe gaz),spate sachs(bitub pe gaz) si inaltare din barile de torsiune.
                        Multumesc LiviuOff si Mishu!!!
                        Ultima editare de smihai; 15.apr.2016, 22:23.
                        Nissan Patrol k260 SD33T
                        Suzuki Vitara 1.6 8V

                        Comentariu

                        Procesare...
                        X