Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

ambreiaj feroza

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • ambreiaj feroza

    fratilor am si eu o problema simpla,am trecut la simex 235 75 15 si primul lucru care a cedat a fost ambreiajul,am citit peste tot dar inca nu sunt lamurit ce ambreiaj sa pun,la ferodou centrum nu raspunde nimeni si ma gandesc ca poate pot sa fac vreo modificare cu un disc mai mare,orice sfat e binevenit,multumesc
    toyota bj 70

  • #2
    Re: ambreiaj feroza

    Cauta pe net,am vazut ca mai sunt si alte firme care fac acelasi lucru ca cei de la oradea.Acum nu stiu cat de bine il fac.Eu de cand am ambreiajul pe masina,facut de cei de la oradea,cand o fortez putin,ambreiajul patineaza.i am sunat si mi au zis ca asa e normal sa faca pana se toceste putin.Sper sa nu ma mintă si sper sa se toceasca odată că deja ma ia urat.
    App,aceeasi dimensiune o am si eu la cauciucuri si sunt insa turbo.oare s o rupe ambreiajul din cauza ca sunt ffoarte grele si fortezi oarecum masina?
    Ultima editare de smihai; 02.dec.2015, 09:24.
    Nissan Patrol k260 SD33T
    Suzuki Vitara 1.6 8V

    Comentariu


    • #3
      Re: ambreiaj feroza

      nu pentru ca sunt grele ci pentru ca simexul are aderenta mare la sol,unde intram cu sahara in 5000 6000 de ture acum merg cu maxim 3000 pt ca nu mai polizez de aia cedeaza discul pt ca e cea mai slaba veriga din lantul de transmisie
      toyota bj 70

      Comentariu


      • #4
        Re: ambreiaj feroza

        as vrea sa pun ceva bun care e probat deja si de alti colegi,chiar cer prea mult
        toyota bj 70

        Comentariu


        • #5
          Re: ambreiaj feroza

          Ma bag si eu cu o intrebare legata tot de ambreaj (daca nu se supara in initiatorul subiectului ) : cam in ce parte a cursei pedalei este normal sa prinda ambreajul? Al meu prinde sus, daca tensionez camasa cablului iar, daca o las "mai moale" prinde pe la jumatatea cursei, dar intra putin mai greu in viteze (agata putin). Inseanma ca trebuie sa ma pregatesc de schimbare ?

          Comentariu


          • #6
            Re: ambreiaj feroza

            Si eu,dupa ce l am trimis la oradea,tine sus.celelalte care le am avut inainte tineau pe la jumatate.:)
            Nissan Patrol k260 SD33T
            Suzuki Vitara 1.6 8V

            Comentariu


            • #7
              Re: ambreiaj feroza

              Postat în original de perca_felician Vezi post
              nu pentru ca sunt grele ci pentru ca simexul are aderenta mare la sol,unde intram cu sahara in 5000 6000 de ture acum merg cu maxim 3000 pt ca nu mai polizez de aia cedeaza discul pt ca e cea mai slaba veriga din lantul de transmisie
              Daca cedează si asta de la oradea,chiar nu stiu ce mai e de facut.cei de acolo mi au spus ca e mai rezistent si rezista la temperaturi mai mari...in concluzie nu se mai topeste materialul de pe disc asa usor.
              Nissan Patrol k260 SD33T
              Suzuki Vitara 1.6 8V

              Comentariu


              • #8
                Re: ambreiaj feroza

                up..
                toyota bj 70

                Comentariu


                • #9
                  Re: ambreiaj feroza

                  mai umblati si voi pe la reductii in CT sau punti,poti sa ai cel mai mare ambreiaj daca nu te ajuta reductiile cu cauciucuri resapate si grele incepi sa iti pui intrebari.

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: ambreiaj feroza

                    Postat în original de sami 1300 Vezi post
                    mai umblati si voi pe la reductii in CT sau punti,poti sa ai cel mai mare ambreiaj daca nu te ajuta reductiile cu cauciucuri resapate si grele incepi sa iti pui intrebari.
                    frumos raspuns dar,nimic concret,uneori decat sa vorbesti degeaba mai bine taci din gura
                    toyota bj 70

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: ambreiaj feroza

                      sigur faci mult off road,eu tac,scuze

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: ambreiaj feroza

                        Petrica eu de curand am montat Exedy care comparativ cu Sachs este mult mai bine facut arata aproape ca ambreiajul original.Eu nu omor masina si nici nu am gume mari pt ca nu le consider utile deci nu stiu cat de folositor este raspunsul meu.Mihai testat si schimbat multe deci vorbeste cu el.
                        Pentru sami 1300: La Feroza nu a schimbat inca nineni rapoartele pentru ca nu ar avea cu ce, nu se poate nu exista, nu este ca la Samurai unde schimbi rapoartele sau reductorul.
                        Dacia Duster 4x4
                        Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: ambreiaj feroza

                          la acest lucru am facut si eu referire,la faptul ca pana acum nu am gasit pe nimeni care a facut astfel de modificari la feroza.Am pus gume mai mari putin deoarece este un castig bun si usor de realizat pt garda la sol,nu sunt mari deoarece au intrat fara sa tai din aripi deloc,sunt convins ca destui colegi de aici au montat pe masini discuri de ambreiaj modificate de o firma specializata in asa ceva pentru competitii si tocmai de aceea am deschis acest topic pt ca sunt convins ca nu sunt singurul cu aceasta problema,nu are rost sa cheltuim toti bani aiurea cand putem pune ceva testat deja.Eu fortez destul de tare masina,nu prea merg cu ea pe drum,mai mult pe paraie ca doar pt asta am luat-o,pt oras am alte masini.Va multumesc
                          Ultima editare de perca_felician; 04.dec.2015, 20:20.
                          toyota bj 70

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: ambreiaj feroza

                            Din pacate nu prea s-au facut modificari majore pe Feroza.
                            Ce pot spune este ca in mod normal ambreiajul trebuie sa tina pe la jumatate cu cat creste pedala pentru debraiere inseamna ca uzura discului este mare asa ca Bogdan se pare ca trebuie sa te pregatesti.
                            Din fericire a mea a scapat pana acum si are ceva km la bord 120.000 si nici urma de probleme cu ambreiajul si tinand cont ca am omorat-o la 2 concursuri si la multe iesiri destul de agresive.
                            Am anvelope MT dimensiunea 235/75/15 destul de marisoare fata de stoc.
                            Parerea mea cum am transmis si lu Caphonne as monta original intradevar este foarte scump dar daca la a mea tine de cand este masina intradevar este bine facut si cu simt de raspundere.

                            Numai bine
                            Ultima editare de Astral; 04.dec.2015, 23:56.
                            Silviu Grigore
                            Tel.: 0760.654.468 / Gratis nu exista, ieftin nu rezista
                            E-mail: grigsilviu@gmail.com

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: ambreiaj feroza

                              Eu pe mașină am găsit ambreiaj original, probabil olandezul a pus piesa originală pe mașină ar fi surprinzător să fie ambreiajul din fabrică la 260000 km.Mie acum îmi ține cam jos plec mereu primul de la semafor.
                              Dacia Duster 4x4
                              Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X