Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

ambreiaj feroza

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #46
    Postat în original de smihai Vezi post
    Da,stiu asta...doar ca nu am sculele si nici timpul necesar sa fac singur astea.E un baiat ok,sunt amic cu el...dar e grav cu durata lucrarii.
    Intradevar,ai garda la sol mare dar priza buna poti avea si cu unele mai mici putin.
    in zona mea fara garda la sol degeaba am priza,eu nu prea am pe unde alerga deoarece cu roti mai mici,turatii mai multe la roata,viteza mai mare,eu nu am luat masina pt alergat ci pt catarat,asta imi place

    https://www.youtube.com/watch?v=0DGB7u24RP8

    https://www.youtube.com/watch?v=LnGoPrbjCNE

    https://www.youtube.com/watch?v=8HZ4lWeAWKI

    https://www.youtube.com/watch?v=BzC1G0uwKEk
    Ultima editare de Astral; 15.mai.2016, 17:42.
    toyota bj 70

    Comentariu


    • #47
      Re: ambreiaj feroza

      Postat în original de perca_felician
      Foarte frumoase peisajele felician.

      Eu exploatez masina altfel in teren

      Ultima editare de Astral; 12.dec.2015, 14:46.
      Nissan Patrol k260 SD33T
      Suzuki Vitara 1.6 8V

      Comentariu


      • #48
        Re: ambreiaj feroza

        misto si la tine,teren specific zonelor de deal,pe la gorj, ca am casa si acolo e cam la fel terenul,la mine terenul e stancos si nu prea am noroaie de genul ala deoarece stratul de pamant negru are cel mult 25cm apoi e stanca,cel mult ma multumesc daca trec paraie mai mari sau trec jiul ca in rest nu prea am noroaie dar am unele locuri cu lut galben si acolo e distractie si adrenalina pt ca sunt pe inclinatii destul de mari,mi-ar place si mie noroaiele tale dar sa nu ne miram ca cedeaza ambreiajul,avem ceva pasarele in cap si astea costa
        toyota bj 70

        Comentariu


        • #49
          Re: ambreiaj feroza

          Eu acum sunt in plin proces de restaurare cu feroza mea si trebuie sa fac o alegere la cauciucuri ,jenti ,ambreiaj ( asta care il am a mirosit de vreo doua ori dar nu patineaza si este original), suspensie etc
          Ma gandeam daca 215 80 15 nu este o alternativa mai buna pentru a proteja ambreiajul. Are acelasi diametru cu ala de 235 dar mai usor si mai putin solicitant, ce ziceti?

          Comentariu


          • #50
            Re: ambreiaj feroza

            205 x 75 / 15 cu profil gen Simex si sunt ff. multumit...

            Comentariu


            • #51
              Re: ambreiaj feroza

              Postat în original de tantarcristian Vezi post
              Eu acum sunt in plin proces de restaurare cu feroza mea si trebuie sa fac o alegere la cauciucuri ,jenti ,ambreiaj ( asta care il am a mirosit de vreo doua ori dar nu patineaza si este original), suspensie etc
              Ma gandeam daca 215 80 15 nu este o alternativa mai buna pentru a proteja ambreiajul. Are acelasi diametru cu ala de 235 dar mai usor si mai putin solicitant, ce ziceti?
              Din experienta mea iti pot spune asa:
              1.ia ti 235,le învârte ok ,intra fara a o înalti si e cam singura modalitate de a inalta grupul de la sol
              2.kituri de suspensie nu prea găsesti in afara trail master care costa in jur de 500 de euro 4 telescoape si 2 foi de arc.Eram dispus să dau banii dar am inteles ca nu merita,asa ca am ales milner bitub pe gaz + niste arcuri mai groase + bride si bucsi de arc.iesi mai ieftin si mai bine.
              3.Baga i niste scuturi zdravene,alea ale ei sunt cam firave si te trezesti fara ele.Pt asta ii multumesc lui caphonne care mi a dat un scut gen blindaj
              4.Troliu de 8000 lbs iti ajunge.a tras o din nămol pana la capota.
              5.scoate i bara de pe spate,e un mare dezavantaj si rămâi suspendat pe ea.Baga i una custom pe fata si aia e.

              Cam asta imi vine in cap acum.Pot sa ti recomand si băieti care fac toate astea si la care am facut si eu si sunt foarte multumit.
              Multa baftă si răbdare.
              Nissan Patrol k260 SD33T
              Suzuki Vitara 1.6 8V

              Comentariu


              • #52
                Re: ambreiaj feroza

                Postat în original de smihai Vezi post
                Din experienta mea iti pot spune asa:
                1.ia ti 235,le învârte ok ,intra fara a o înalti si e cam singura modalitate de a inalta grupul de la sol
                2.kituri de suspensie nu prea găsesti in afara trail master care costa in jur de 500 de euro 4 telescoape si 2 foi de arc.Eram dispus să dau banii dar am inteles ca nu merita,asa ca am ales milner bitub pe gaz + niste arcuri mai groase + bride si bucsi de arc.iesi mai ieftin si mai bine.
                3.Baga i niste scuturi zdravene,alea ale ei sunt cam firave si te trezesti fara ele.Pt asta ii multumesc lui caphonne care mi a dat un scut gen blindaj
                4.Troliu de 8000 lbs iti ajunge.a tras o din nămol pana la capota.
                5.scoate i bara de pe spate,e un mare dezavantaj si rămâi suspendat pe ea.Baga i una custom pe fata si aia e.

                Cam asta imi vine in cap acum.Pot sa ti recomand si băieti care fac toate astea si la care am facut si eu si sunt foarte multumit.
                Multa baftă si răbdare.
                Ma gandeam la kitul de la tought dog, +50 mm ,australiene de 1000 euro care au alte bari de torsiune ,4 amortizoare alte arcuri pe spate noi si poliuretane.Arcurile mele pe spate sunt oricum terminate trebuie aruncate.Daca o restaurez cu piese originale oricum bag 400 euro in suspensie (arcuri originale sunt 600 lei bucata si amortizoarele 240 lei kayaba).Diferenta ar fi de 600 de euro ca sa fie o super suspensie .Plus ca nu stiu cat de obosite sunt si barile de torsiune si cat mai merg si alea stranse.Nu stiu ce sa fac.Am cumparat deja stopuri pe caroserie sa dau bara spate jos,am alta caroserie pe care o tranplantez pt ca asta este gaurită ca jvaiterul.Vreau sa sablez totul inclusiv bratele puntea ,tot și să acoper cu primer epoxidic .....de abia astept .conducte de frana de cupru ,furtune stahlflex ,Am gasit pe cineva in sibiu dispus sa faca toate astea.
                Vreau sa desfac motorul sa masor totul sa spal totul pe dinauntru si sa schimb ce este de schimbat, alta evacuare completa ( asta este gaurita toata). Sa cumpar catalizator sau sa cumpar evacuarea fara catalizator numai cu tobele??
                Motorul merge perfect ,nu incalzeste nu se aude deloc....e perfect. numai ca ia undeva la 2 litrii de ulei la 1000 km
                Îl mananca in frana de motor ,in acceleratie nu scoate gram de fum dar cand iau piciorul dupa acceleratie e nor in spate.
                O sa va tin la curent cu fotografii si amanunte

                Comentariu


                • #53
                  Re: ambreiaj feroza

                  Apropo si de unde pot lua arcuri mai groase sa se pupe cu amortizoarele si sa se potriveasca?.Amortizoarele milner sunt mai lungi decat stock?

                  Comentariu


                  • #54
                    Re: ambreiaj feroza

                    Cum adica sa se pupe cu amortizoarele, la ce sa se pupe?
                    Dacia Duster 4x4
                    Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

                    Comentariu


                    • #55
                      Re: ambreiaj feroza

                      Postat în original de Caphonne Vezi post
                      Cum adica sa se pupe cu amortizoarele, la ce sa se pupe?
                      la cursa

                      Comentariu


                      • #56
                        Re: ambreiaj feroza

                        Arcuri mai groase inseamna cu 4 foi cum au eu luate de la Millner.Diferenta dintre 4 foi si 3 foi este de aproximativ 1-2 cm.
                        Dacia Duster 4x4
                        Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

                        Comentariu


                        • #57
                          Re: ambreiaj feroza

                          Postat în original de tantarcristian Vezi post
                          Apropo si de unde pot lua arcuri mai groase sa se pupe cu amortizoarele si sa se potriveasca?.Amortizoarele milner sunt mai lungi decat stock?
                          Daca o înalti iti iei mai lungi decat alea stock.
                          Nissan Patrol k260 SD33T
                          Suzuki Vitara 1.6 8V

                          Comentariu


                          • #58
                            Re: ambreiaj feroza

                            Postat în original de Caphonne Vezi post
                            Arcuri mai groase inseamna cu 4 foi cum au eu luate de la Millner.Diferenta dintre 4 foi si 3 foi este de aproximativ 1-2 cm.
                            Si eu aveam cu 4 foi si cred ca erau alea stock.In orice caz,daca o inalti iti iei putin mai lungi.
                            P.S. pune si tu o poza cu masina sa ne facem si noi o idee:)
                            Nissan Patrol k260 SD33T
                            Suzuki Vitara 1.6 8V

                            Comentariu


                            • #59
                              Re: ambreiaj feroza

                              Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSCN3702.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	222,0 KB 
ID:	990327Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSCN3700.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	232,0 KB 
ID:	990326Sa pun eu poza sau colegul tantarcristian ? Legat de asa zisele kituri de inaltare eu zic ca nu prea merita sa dai x mii de euro. Plus 5 cm aia de unde apar, sunt amortizoarele mai lungi sau ce? Pe spate este fix pix pentru ca punctul cel mai de jos al masinii adica carcasa diferentialului tot nu se ridica, pe fata se ridica suficient din bari iar daca ai si gume mai inalte este suficient.
                              Arcurile cu 4 foi in poza,
                              Ultima editare de Caphonne; 18.mai.2016, 10:26.
                              Dacia Duster 4x4
                              Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X