Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Feroza Soc Automat


adodesign

Postări Recomandate

Buna ziua,

 

As vrea si eu niste sfaturi de la posesorii de Feroza mai experimentati.

 

Cand pornesc motorul iarna sau vara indiferent de temperatura exterioara acesta porneste si moare si abia la a doua cheie porneste.

Turatia motorului nu creste mai mult de 1200 de ture iar cand se incalzeste scade normal la 800-900.

Nu ar trebui sa fie motorul putin mai turat mai ales iarna?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Feroza Soc Automat

 

1200 cu 800-900 este bine.Cand il pornesti calca putin acceleratia si vezi daca se mai opreste.Mie imi sta relantiul mai sus dar nu ma derenjeaza, el scade pe masura ce se incalzeste masina.Nici la mine nu porneste mereu din prima sau porneste si moare, ca sa nu mai faca asa ii dau cheie si accelerez un pic....vechituri.

Editat de Caphonne

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Feroza Soc Automat

 

Salutare,

Acest fenomen cu pornitul la prima cheie se datoreaza reglajului prost de aer.

Asa am patit si eu cand mam jucat la reglajul de aer si clapeta de acceleratie pentru ca la cald imi statea pe la 1000rpm si tare ma enerva.

Dar dupa mai multe reglaje fine am ajuns sa stea la cald la 800rpm si acum cand este rece porneste la sfert si sta socul la 1400rpm.

Masina indiferent de temperatura exterioara trebuie sa porneasca la prima cheie.

 

Numai bine

Silviu Grigore

Tel.: 0760.654.468 / Gratis nu exista, ieftin nu rezista :wink:

E-mail: grigsilviu@gmail.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Feroza Soc Automat

 

Salutare

Scuze pentru intarziere dar nu am mai avut timp de nimic.

Atasez poze cu surubelul de reglaj la care ma-m tot jucat.

Daca moare motorul la rece mai trebuie desfacut cu grija si va creste turatia motorului dupa incalzirea motorului slabesti surubelul de la clapeta de acceleratie ca sa scazi ralantiul.

 

IMG_4990.thumb.jpg.80f84da6b13280ec2c24536fed602808.jpgIMG_4992.thumb.jpg.562e1baf21309733f0ee34b4223b3417.jpg

 

Numai bine

Silviu Grigore

Tel.: 0760.654.468 / Gratis nu exista, ieftin nu rezista :wink:

E-mail: grigsilviu@gmail.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Feroza Soc Automat

 

Am uitat de un aspect importat clapeta de acceleratie trebuie sa fie curata bec pentru acest reglaj fin.

Recomandat a se demonta si curata clapeta.

 

Numai bine

Silviu Grigore

Tel.: 0760.654.468 / Gratis nu exista, ieftin nu rezista :wink:

E-mail: grigsilviu@gmail.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Feroza Soc Automat

 

Am facut reglajul, relantiul a scazut de la 1100 la 800. Sunt foarte curios cum va porni dimineata. De obicei relantiul statea la 2000 dimineata. Prin acest reglaj motorul va primi mai mult aer ? La mine gazele de esapament miros puternic anbenzina. Consumul e 15 in regim mixt. A ramas neschimbat dupa ce am trecut de la Insa Dakar 195/80 la Federal Couragia 30/9.5.

Clapeta de acceleratie nu am curatat-o ... Nu stiu cum ... ☺️

Clapeta stiu ca a fost curatata la revizie in vara.

Cine stie sa o curete, poate da mai multe informatii. Multam in avans !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Feroza Soc Automat

 

Aditza08 m-a amuzat maxim asta :ha: (Cine stie sa o curete, poate da mai multe informatii. Multam in avans ! )

Desfaci clapeta din cele 4 suruburi dupa galeria de admisie si se curata cu spray de curatat frane sau asemanator, avut grija la furtunelele de vacuUm ordinea lor.

Spor la treaba :wink:

 

Numai bine

Editat de Astral

Silviu Grigore

Tel.: 0760.654.468 / Gratis nu exista, ieftin nu rezista :wink:

E-mail: grigsilviu@gmail.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 luni mai târziu...

Re: Feroza Soc Automat

 

Salutare

Scuze pentru intarziere dar nu am mai avut timp de nimic.

Atasez poze cu surubelul de reglaj la care ma-m tot jucat.

Daca moare motorul la rece mai trebuie desfacut cu grija si va creste turatia motorului dupa incalzirea motorului slabesti surubelul de la clapeta de acceleratie ca sa scazi ralantiul.

 

[ATTACH=CONFIG]254971[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]254972[/ATTACH]

 

Numai bine

 

poti sa imi dai mai multe detalii,care este acel surubel de la clapeta de acceleratie? am si eu un consum de 20% si la esapament cam miroase a benzina.multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Feroza Soc Automat

 

poti sa imi dai mai multe detalii,care este acel surubel de la clapeta de acceleratie? am si eu un consum de 20% si la esapament cam miroase a benzina.multumesc

 

Desigur, surublul de la parghia clapetei de acceleratie unde vine cablu de acceleratie la clapeta.

Din pacate nu am poza dar este ca un pinten cu o piulita de contra sa nu se slabeasca.

 

Numai bine.

Silviu Grigore

Tel.: 0760.654.468 / Gratis nu exista, ieftin nu rezista :wink:

E-mail: grigsilviu@gmail.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Feroza Soc Automat

 

Desigur, surublul de la parghia clapetei de acceleratie unde vine cablu de acceleratie la clapeta.

Din pacate nu am poza dar este ca un pinten cu o piulita de contra sa nu se slabeasca.

 

Numai bine.

 

13015082_10208040630886994_1811180300_n.thumb.jpg.0c9341f42c658a1c9479f8e1fdb809e0.jpg

 

de care zici cu galben sau rosu, este valabin numarul de telefon de la tine,pot sa te sun sa imi dai mai multe detalii??tot strang si destrang surube si degeaba. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Feroza Soc Automat

 

Reglezi surubul galben astfel incat sa calce un pic pe acel pistonas practic motorul sa decelereze lin nu brusc (sa nu pice in gol).

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Feroza Soc Automat

 

[ATTACH=CONFIG]262132[/ATTACH]

 

de care zici cu galben sau rosu, este valabin numarul de telefon de la tine,pot sa te sun sa imi dai mai multe detalii??tot strang si destrang surube si degeaba. :)

 

Nu este nici unul din cele incercuite de tine.

Este un surubel mic de 5 cu piulita de contra si cap de imbus de 3.

Este chiar langa supapa de revenire cea invercuita cu galben.

Nu ai cum sa nu il vezi este singurul :)

 

Spor la surubarit.

Silviu Grigore

Tel.: 0760.654.468 / Gratis nu exista, ieftin nu rezista :wink:

E-mail: grigsilviu@gmail.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare