Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Feroza Soc Automat

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • grigsilviu
    a răspuns
    Re: Feroza Soc Automat

    Postat īn original de radu1705 Vezi post
    [ATTACH=CONFIG]262132[/ATTACH]

    de care zici cu galben sau rosu, este valabin numarul de telefon de la tine,pot sa te sun sa imi dai mai multe detalii??tot strang si destrang surube si degeaba. :)
    Nu este nici unul din cele incercuite de tine.
    Este un surubel mic de 5 cu piulita de contra si cap de imbus de 3.
    Este chiar langa supapa de revenire cea invercuita cu galben.
    Nu ai cum sa nu il vezi este singurul :)

    Spor la surubarit.

    Lasă un comentariu:


  • Caphonne
    a răspuns
    Re: Feroza Soc Automat

    Reglezi surubul galben astfel incat sa calce un pic pe acel pistonas practic motorul sa decelereze lin nu brusc (sa nu pice in gol).

    Lasă un comentariu:


  • radu1705
    a răspuns
    Re: Feroza Soc Automat

    Postat īn original de grigsilviu Vezi post
    Desigur, surublul de la parghia clapetei de acceleratie unde vine cablu de acceleratie la clapeta.
    Din pacate nu am poza dar este ca un pinten cu o piulita de contra sa nu se slabeasca.

    Numai bine.
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	13015082_10208040630886994_1811180300_n.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	187,3 KB 
ID:	989308

    de care zici cu galben sau rosu, este valabin numarul de telefon de la tine,pot sa te sun sa imi dai mai multe detalii??tot strang si destrang surube si degeaba. :)

    Lasă un comentariu:


  • grigsilviu
    a răspuns
    Re: Feroza Soc Automat

    Postat īn original de radu1705 Vezi post
    poti sa imi dai mai multe detalii,care este acel surubel de la clapeta de acceleratie? am si eu un consum de 20% si la esapament cam miroase a benzina.multumesc
    Desigur, surublul de la parghia clapetei de acceleratie unde vine cablu de acceleratie la clapeta.
    Din pacate nu am poza dar este ca un pinten cu o piulita de contra sa nu se slabeasca.

    Numai bine.

    Lasă un comentariu:


  • radu1705
    a răspuns
    Re: Feroza Soc Automat

    Postat īn original de grigsilviu Vezi post
    Salutare
    Scuze pentru intarziere dar nu am mai avut timp de nimic.
    Atasez poze cu surubelul de reglaj la care ma-m tot jucat.
    Daca moare motorul la rece mai trebuie desfacut cu grija si va creste turatia motorului dupa incalzirea motorului slabesti surubelul de la clapeta de acceleratie ca sa scazi ralantiul.

    [ATTACH=CONFIG]254971[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]254972[/ATTACH]

    Numai bine
    poti sa imi dai mai multe detalii,care este acel surubel de la clapeta de acceleratie? am si eu un consum de 20% si la esapament cam miroase a benzina.multumesc

    Lasă un comentariu:


  • grigsilviu
    a răspuns
    Re: Feroza Soc Automat

    Aditza08 m-a amuzat maxim asta (Cine stie sa o curete, poate da mai multe informatii. Multam in avans ! )
    Desfaci clapeta din cele 4 suruburi dupa galeria de admisie si se curata cu spray de curatat frane sau asemanator, avut grija la furtunelele de vacuUm ordinea lor.
    Spor la treaba

    Numai bine
    Ultima editare de Astral; 25.dec.2015, 09:04.

    Lasă un comentariu:


  • Aditza08
    a răspuns
    Re: Feroza Soc Automat

    Am facut reglajul, relantiul a scazut de la 1100 la 800. Sunt foarte curios cum va porni dimineata. De obicei relantiul statea la 2000 dimineata. Prin acest reglaj motorul va primi mai mult aer ? La mine gazele de esapament miros puternic anbenzina. Consumul e 15 in regim mixt. A ramas neschimbat dupa ce am trecut de la Insa Dakar 195/80 la Federal Couragia 30/9.5.
    Clapeta de acceleratie nu am curatat-o ... Nu stiu cum ... ☺️
    Clapeta stiu ca a fost curatata la revizie in vara.
    Cine stie sa o curete, poate da mai multe informatii. Multam in avans !

    Lasă un comentariu:


  • Caphonne
    a răspuns
    Re: Feroza Soc Automat

    Aha, ma apuc sa umblu si acolo poate mai rezolv ceva .

    Lasă un comentariu:


  • adodesign
    a răspuns
    Re: Feroza Soc Automat

    Multumesc frumos pentru sfaturi si indicatii :)

    Sarbatori fericite.

    Lasă un comentariu:


  • grigsilviu
    a răspuns
    Re: Feroza Soc Automat

    Am uitat de un aspect importat clapeta de acceleratie trebuie sa fie curata bec pentru acest reglaj fin.
    Recomandat a se demonta si curata clapeta.

    Numai bine

    Lasă un comentariu:


  • grigsilviu
    a răspuns
    Re: Feroza Soc Automat

    Salutare
    Scuze pentru intarziere dar nu am mai avut timp de nimic.
    Atasez poze cu surubelul de reglaj la care ma-m tot jucat.
    Daca moare motorul la rece mai trebuie desfacut cu grija si va creste turatia motorului dupa incalzirea motorului slabesti surubelul de la clapeta de acceleratie ca sa scazi ralantiul.

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_4990.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	419,4 KB 
ID:	984123Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_4992.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	553,6 KB 
ID:	984124

    Numai bine

    Lasă un comentariu:


  • Caphonne
    a răspuns
    Re: Feroza Soc Automat

    Silviu, care este reglajul pentru aer, cum se face?

    Lasă un comentariu:


  • grigsilviu
    a răspuns
    Re: Feroza Soc Automat

    Salutare,
    Acest fenomen cu pornitul la prima cheie se datoreaza reglajului prost de aer.
    Asa am patit si eu cand mam jucat la reglajul de aer si clapeta de acceleratie pentru ca la cald imi statea pe la 1000rpm si tare ma enerva.
    Dar dupa mai multe reglaje fine am ajuns sa stea la cald la 800rpm si acum cand este rece porneste la sfert si sta socul la 1400rpm.
    Masina indiferent de temperatura exterioara trebuie sa porneasca la prima cheie.

    Numai bine

    Lasă un comentariu:


  • adodesign
    a răspuns
    Re: Feroza Soc Automat

    Multumesc mult pentru info.

    Lasă un comentariu:


  • perca_felician
    a răspuns
    Re: Feroza Soc Automat

    1200 e normal

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X