Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Ferozaurul

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Ferozaurul

    Salutare, dupa ce m-am despartit de al meu Jimny prin august , iata ca a rasarit soarele si pe strada mea , si m-am pricopsit cu un frumos Daihatsu Feroza, anul nasterii 1993, adus in tara in 2012 din Olanda, inmatriculat ca autoutilitara cu taxa platita si nerecuperata, eu sunt al doilea proprietar, primul fiind un amic de-al meu, deci cunosc istoricul ei in Romania, a facut in acesti 4 ani pana in 15000 de km. Fostul proprietar a schimbat distributia, kitul de ambreiaj (acum 4000 de km), revizionat sistemul de franare, bara fata custom din inox, stopuri spate, schimbat toate lichidele(reductor, cv,diferentiale etc), au fost 2 foi rupte in timp, pe care le-a inlocuit cu unele facute de la 0 la un atelier de confectii metalice.
    Are anvelope AT 235/75/15, nu este inaltata, inaltimea de la sol la aripa fata este de 770 iar la cea spate 780.Motorul porneste la sfert,toarce impecabil, la rece relantiul sta pe la 1200 rpm dar dupa 2 min se stabilizeaza la 900 rpm si nu are fluctuatii.
    I-am schimbat uleiul ,filtrul ulei si filtrul aer. Urmeaza distributia , chiar daca are doar 15000 km , e veche de 4 ani.
    Mrl-urile sunt automate.Reductorul cupleaza fara probleme 4H - 4L, nu sunt zgomote sau smuncituri.
    Ca defecte pe care le-am observat:
    -pragurile au putina rugina la suprafata si par refacute, chituite.
    -am un bec in bord la kilometraj ars.
    -stergatorul spate nu merge, de fapt merge cand vrea el.
    - indicatorul de combustibil a functionat pana astazi, cand am alimentat 40 litri si acul s-a dus mult sub linia de minim.
    -parca parca miroase a benzina la gazele de esapament.
    -ambreiajul prinde cam sus pentru gustul meu.
    Un dezavantaj este ca e inmatriculata autoutilitara, astept sa vad ce se intampla cu RCA-ul iar daca nu scade semnificativ, iau in considerare omologarea in autoturism.
    Si pozeeee
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	WP_20161105_12_20_12_Pro.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,50 MB 
ID:	1035170Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	WP_20161105_12_20_19_Pro.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,38 MB 
ID:	1035171Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	WP_20161105_12_20_38_Pro.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,36 MB 
ID:	1035172Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	WP_20161105_12_20_31_Pro.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,42 MB 
ID:	1035173Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	WP_20161105_12_20_08_Pro.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,49 MB 
ID:	1035174Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	WP_20161105_12_19_38_Pro.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,48 MB 
ID:	1035175Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	WP_20161105_14_57_31_Pro.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,02 MB 
ID:	1035176Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	WP_20161107_19_13_20_Pro.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,19 MB 
ID:	1035177
    "If you see someone repairing a Daihatsu, call 112. Daihatsu don't have problems "

  • #2
    Re: Ferozaurul

    Sa ai parte numai de drumuri bune!
    Cursa la pedala de ambreiaj se poate regla .Pe cablu de ambreiaj ai o siguranta care se muta in functie de necesitati.
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Reglare cursa ambreiaj.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,40 MB 
ID:	997415

    Cristian

    Comentariu


    • #3
      Re: Ferozaurul

      Merci Cristian, in weekend am sa incerc sa reglez acea siguranta pe cablul de ambreiaj.
      "If you see someone repairing a Daihatsu, call 112. Daihatsu don't have problems "

      Comentariu


      • #4
        Re: Ferozaurul

        Salutare,
        Frumoasa masina si o alegere foarte inteleapta, felicitari si sa ai grija de ea.

        -Becul la bord se schimba in aproximativ 30 min destul de simplu
        -Posibil sa ai instalatia rupta in stanga spate jos unde intra in caroserie, eu acolo am gasit instalatia la a mea rupta si nu mergea nici motorasul de inchidere

        Numai bine.
        Silviu Grigore
        Tel.: 0760.654.468 / Gratis nu exista, ieftin nu rezista
        E-mail: grigsilviu@gmail.com

        Comentariu


        • #5
          Re: Ferozaurul

          Salut Silviu, ti-am urmarit toate topicurile si evolutia ferozei tale,inclusiv cel cu schimbatul becurilor in bord, mi-ar placea sa reusesc si eu ce ai facut tu cu ea, dar din pacate deocamdata nu-mi permite bugetul, insa incerc sa-i remediez aceste mici defecte mai mult sau mai putin deranjante. In afara de problema bugetului redus mai este si problema timpului care nu prea este, decat in weekend.
          A mai intalnit cineva problema indicatorului care sta pe minus?
          "If you see someone repairing a Daihatsu, call 112. Daihatsu don't have problems "

          Comentariu


          • #6
            Re: Ferozaurul

            mirosul de benzina iti vine de la rezervor spart,nu mai alimenta mult ca pierzi benzina,in partea din spate unde r prins rezervorul de sasiu,deasupra se aduna pamant care nu se spala la spalatorie si ala tine umezeala de rugineste,da doamne sa nu fie asta dar 90 % e asa
            toyota bj 70

            Comentariu


            • #7
              Re: Ferozaurul

              Eu am avut o conducta fisurata, tzasnea ca din seringa, am schimbat toate conductele de alimentare cu benzina.
              Dacia Duster 4x4
              Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

              Comentariu


              • #8
                Re: Ferozaurul

                Merci de pont, am sa o pun pe un elevator, am sa verific rezervorul si conductele de alimentare, totusi sub masina e uscat , nu plange pe nicaieri!
                "If you see someone repairing a Daihatsu, call 112. Daihatsu don't have problems "

                Comentariu


                • #9
                  Re: Ferozaurul

                  nu vezi ca plange deoarece pamantul actioneaza ca un dop dar este imbibat cu benzina ca un fitil
                  toyota bj 70

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Ferozaurul

                    Salutare colegi !! Azi FEROZAURUL a fost rasfatat, am schimbat toate lichidele , diferentiale ,cv, ct , antigel.Uleiul scos era intr-o stare ok, nu am gasit urma de pilitura.Antigelul foarte curat.
                    A primit MOTUL la fel cum a primit motorul imediat dupa achizitie.
                    Am verificat cu atentie rezervorul si conductele de benzina, nu pierde pe nicaieri, si nu miroase absolut deloc in acea zona a benzina, rugina pe rezervor doar superficiala in zona carligului.Sasiul impecabil.
                    Reglat siguranta cablu ambreiaj, prinde mai jos si este foarte ok.
                    Probleme:
                    Discurile frana si placutele fata terminate--comandat.
                    Un amortizor spate cu camasa superioara deteriorata--comandat 2 buc KYB.
                    Pragurile sunt mancate de rugina, cel dreapta e putred.
                    Scuze de calitatea pozelor!!
                    Fișiere atașate
                    "If you see someone repairing a Daihatsu, call 112. Daihatsu don't have problems "

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Ferozaurul

                      Marti avem programare la doctor din nou, schimbam telescoape spate,schimbam discuri frana si placute, montam MRL-uri AVM 440 si gresam pivotii si crucile cardanice.
                      Vreau sa-i multumesc colegului @criscretzu pentru MRL-uri si discuri de frana, om serios, recomand.
                      Si acum o intrebare, ce diametru are axul canelat de la planetara? Imi trebuie aceasta informatie ca sa stiu ce sigurante seeger sa cumpar.
                      "If you see someone repairing a Daihatsu, call 112. Daihatsu don't have problems "

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Ferozaurul

                        Ferozaurul a ramas la doctor peste noapte, schimbat cu succes discuri si placute, mrl-uri manuale (multumesc colegilor care au facut adevarate tutoriale ),gresat cardane si articulatii, dar la suportul de prindere a telescopului, portiunea cu filet a acelui ax pe care intra telescopul a cedat si s-a rupt.Trimis la strungar de refacut!!!
                        "If you see someone repairing a Daihatsu, call 112. Daihatsu don't have problems "

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Ferozaurul

                          Recapitulare interventii:

                          1.schimbat ulei motor + filtru ulei +filtru aer.
                          2.ulei diferentiale + CV+CT.
                          3.inlocuit lichidul de racire.
                          4.reglat cablul de ambreiaj.
                          5.discuri frana + placute + lichid frana.
                          6.amortizoare spate.
                          7.gresat articulatii+cardan mare (cardanul mic nu am reusit , nu intra capul de la decalimetru, astept sfaturi).
                          8.MRL-uri manuale AVM.
                          9.remediat problema stergator spate( cauza era un contact prost in switch).

                          In viitorul apropiat:
                          -de schimbat becuri in bord.
                          -kit distributie si celelalte 2 curele + pompa apa.
                          -lampa din portbagaj este sparta(caut la dezmembrari).
                          -reconditionare praguri.
                          -inlocuire plutitor rezervor(ma dispera acul indicator, caut la dezmembrari, astept sfaturi daca s-a mai confruntat cineva cu acest defect).
                          -statie CB.
                          -flanse roti 38 mm , sper sa nu-mi atinga
                          -roof rack.

                          In viitorul mai indepartat,adica mai la vara sau cand este $$$.
                          -anvelope MT.
                          -troliu 3000kg.

                          Masina merge bine, sunt multumit, dar parca consuma cam mult. Am sa-i fac consumul plin la plin sa vedem ce va iesi

                          Multumesc si respect !!
                          "If you see someone repairing a Daihatsu, call 112. Daihatsu don't have problems "

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Ferozaurul

                            Am gasit o Feroza la dezmembrat la mine in oras, si am intrebat de plutitor, problema este ca omul nu stie unde este acest plutitor si cum se demonteaza, trebuie dat jos rezervorul? Help, orice informatie e binevenita!!!!
                            "If you see someone repairing a Daihatsu, call 112. Daihatsu don't have problems "

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Ferozaurul

                              Ar trebui sa fie in rezervor nu?
                              Dacia Duster 4x4
                              Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X