Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Help, am probleme cu motorul nou

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: Help, am probleme cu motorul nou

    Postat în original de criscretzu Vezi post
    Mai ai codul de la semeringurile de supapa?
    Poate nu ai pus ce trebuie.
    Nu am codul pentru primul rand de semeringuri, ele erau parte din setul (cumparat din Australia) dedicat reparatie motor Feroza (segmenti, pistoane, semeringuri, garnituri, etc). Pentru al doilea rand de semeringuri o sa intreb mecanicul ce cod au avut si revin cu o postare.

    Comentariu


    • #17
      Re: Help, am probleme cu motorul nou

      Postat în original de wolfman Vezi post
      Segmentii au fost montati cum trebuie, la unghiul corect?
      Posibil sa fie aliniate fantele si de aici si consumul foarte mare de ulei.
      Multumesc pentru sugestie mai astept si altele ca nu se stie de unde sare solutia salvatoare. De la segmenti nu prea are cum sa fie problema intrucat compresia masurata de minim 13 bar constant confirma ca nu sunt probleme de etansare datorate segmentilor si nu numai.

      Comentariu


      • #18
        Re: Help, am probleme cu motorul nou

        Antigel nu mănâncă ?

        Comentariu


        • #19
          Re: Help, am probleme cu motorul nou

          Postat în original de Tegzes Vezi post
          Antigel nu mănâncă ?
          Cam mananca, dar se pare ca e de la radiator ca il gasesc umed si a fost reparat de curand. Sa mai manance antigel si din alte cauze?

          Comentariu


          • #20
            Re: Help, am probleme cu motorul nou

            Poate sa manance antigel prin mai multe locuri, garnitura de chiulasa arsa, fisura in bloc (greu de depistat), in cazul meu aveam garnitura arsa rezulta fum alb urat mirositor, foarte vizibil.Daca tot a umblat pe acolo chiulasa a fost planata?
            Ultima editare de Caphonne; 01.feb.2018, 13:01.
            Dacia Duster 4x4
            Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

            Comentariu


            • #21
              Re: Help, am probleme cu motorul nou

              [QUOTE=Caphonne;1106437]Poate sa manance antigel prin mai multe locuri, garnitura de chiulasa arsa, fisura in bloc (greu de depistat), in cazul meu aveam garnitura arsa rezulta fum alb urat mirositor, foarte vizibil.Daca tot a umblat pe acolo chiulasa a fost planata?[/QUOTE

              Pierderea antigelulului pt mine e clara, e pe la o lipire imperfecta la radiator. Nu am apa in ulei, motorul e nou facut, chiloasa si blocul planate, garnituri schimbate, apa nu fierbe, etc. Problema mea cea mare e pe unde papa ulei (1L/100km), intrucat compresia masurata e 13bar min pe piston deci probleme la segmenti etc se exclud. Caphonne masina asta mi-a mancat ficatii nu mai stiu ce sa ii fac, acum am dus-o sa desfaca motorul complet din nou sa vad daca gaseste ceva evident.

              Comentariu


              • #22
                Re: Help, am probleme cu motorul nou

                Feroza ori merge brici ori iti mananca zilele, es as fi mers asa cu bidonul de ulei dupa mine, atat timp cat nu fierbe, de fiert sa nu mai aud :))
                Dacia Duster 4x4
                Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

                Comentariu


                • #23
                  Re: Help, am probleme cu motorul nou

                  Si eu am reparat motorul la Toyota si stiu ca sa rectificat tot, plan la blocu motor, chiuloasa, gaurile pistoanelor(au fost aduse la aceeasi cota), pistoane noi, semeriguri noi, garnituri, TOATE alte dimensiuni fata de standard, care erau legate intre ele.
                  Din experienta masinilor de serviciu pe care le-am avut....aici ca sa mearga treaba mai rapid, se cumpara motor chel SH, pentru ca au fost experiente neplacute asa cu ai tu si se pierdeau bani si timp pentru ai da de capat.
                  Acuma la tine poate sa fie orice, oricum mecanicul nu va recunoaste ca a gresit cu ceva.
                  "Daca vrei sa ajungi repede, mergi singur.
                  Daca vrei sa ajungi departe, mergeti impreuna."
                  Proverb african

                  Comentariu


                  • #24
                    Re: Help, am probleme cu motorul nou

                    Postat în original de Mihai C Vezi post
                    Si eu am reparat motorul la Toyota si stiu ca sa rectificat tot, plan la blocu motor, chiuloasa, gaurile pistoanelor(au fost aduse la aceeasi cota), pistoane noi, semeriguri noi, garnituri, TOATE alte dimensiuni fata de standard, care erau legate intre ele.
                    Din experienta masinilor de serviciu pe care le-am avut....aici ca sa mearga treaba mai rapid, se cumpara motor chel SH, pentru ca au fost experiente neplacute asa cu ai tu si se pierdeau bani si timp pentru ai da de capat.
                    Acuma la tine poate sa fie orice, oricum mecanicul nu va recunoaste ca a gresit cu ceva.
                    Prima optiune pt care am optat a fost un motor sh dar a crapat dupa 1 an. Mecanicul nu ma intereseaza sa recunoasca ca a gresit dar sa descopere ce naiba are si sa il puna la punct. Poate a 3 oara cand se desface complet motorul o fi cu noroc

                    Comentariu


                    • #25
                      Re: Help, am probleme cu motorul nou

                      Poate te costa mai putin daca luai al 3 lea motor :))

                      Comentariu


                      • #26
                        Re: Help, am probleme cu motorul nou

                        Update,

                        Am desfacut motorul partea superioara si... la pistonul 2 era uscat acum, dar pistonul 3 era umed, cum naiba s-a rezolvat 2 si de ce e acum 3 ramane de vazut.
                        Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	WhatsApp Image 2018-02-10 at 15.52.11(1).jpeg 
Afișări:	1 
Mărime:	281,1 KB 
ID:	1009522
                        Chiar inainte sa duc masina la mecanic, a inceput sa nu mai mearga rotund motorul "parca mergea in 3 pistoane". Dupa ce s-a desfacut si partea inferioara am descoperit misterul mersului neregulat, o supapa impuscata (o gaura), supapa pe evacuare. Acum urmatorul pas este sa merg cu motorul la strungarie sa vedem ce si cum.

                        Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	WhatsApp Image 2018-02-10 at 13.13.34(1).jpeg 
Afișări:	1 
Mărime:	276,1 KB 
ID:	1009523 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	WhatsApp Image 2018-02-10 at 13.13.35.jpeg 
Afișări:	1 
Mărime:	298,0 KB 
ID:	1009524
                        Ultima editare de panoramasecret; 13.feb.2018, 16:32.

                        Comentariu


                        • #27
                          Re: Help, am probleme cu motorul nou

                          Salutare,
                          La momentul montari supapelor sa verificat jocul supapelor in ghiul lor? Pentru ca se poate sa fie uzura mare in ghiduri sau supapele montate sa fie de calitate inferioara si sa nu aiba cota normala.
                          Segmentii bagati pe cilindru ce fanta aveau ca si dimensiune?
                          Din punctul meu de vedere nu masina este problema si calitatea pieselor pentru Feroza sunt probleme, ca cele de origine sunt foarte scumpe dar merita.
                          Studiaza inaintea montari pieselor.

                          Spor la treaba.
                          Silviu Grigore
                          Tel.: 0760.654.468 / Gratis nu exista, ieftin nu rezista
                          E-mail: grigsilviu@gmail.com

                          Comentariu


                          • #28
                            Re: Help, am probleme cu motorul nou

                            Postat în original de panoramasecret Vezi post
                            Update,

                            Am desfacut motorul partea superioara si... la pistonul 2 era uscat acum, dar pistonul 3 era umed, cum naiba s-a rezolvat 2 si de ce e acum 3 ramane de vazut.
                            [ATTACH=CONFIG]286499[/ATTACH]
                            Chiar inainte sa duc masina la mecanic, a inceput sa nu mai mearga rotund motorul "parca mergea in 3 pistoane". Dupa ce s-a desfacut si partea inferioara am descoperit misterul mersului neregulat, o supapa impuscata (o gaura), supapa pe evacuare. Acum urmatorul pas este sa merg cu motorul la strungarie sa vedem ce si cum.

                            [ATTACH=CONFIG]286500[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]286501[/ATTACH]
                            arderea supapei pe evacuare este o urmare a consumului de ulei care a ajuns sa se arda in camera de ardere si care datorita temperaturilor mari la care face asta pe langa fum si alte chestii prajeste si topeste supapa,
                            acest lucru trebuia sa fie depistat din prima la masurarea compresiei ca sigur pe cilindrul asta aveai 0 sau cel mult 2 pt 5 secunde.
                            daca gaura a survenit inainte sa o duci la service cand ai sesizat ca merge prost in 3 atunci asta e oricum problema pe care o ai tu e pe cilindrul 3 sau 2 depinde de directia din care se numara :)
                            verifica tija supapelor si ghidul acestora sa nu aiba joc mare, iar asta faci la cele de admisie nu la evacuare. verifica simeringurile sa fie ce trebuie si intregi, si verifica supapele ambele sa nu aiba cumva urme "ciudate" pe tija, semn ca ceva nu e in regula acolo. apoi arunca desigur un ochi la pistonul respectiv la segmenti si daca au fost pusi cu marcajul in sus...etc, iti zicc asta ca am intalnit caz si de genul cand segmentul 2 era pus invers si buza aia de raclare ulei era pe dos :) verifica daca au depuneri segmentii in canal si daca se rotesc liberi fara joc ...desi cred ca au ceva mizerie in urma consumului de o asemenea cantitate de ulei.
                            si desigur pune poze sa vedem si noi... la cum arata eu zic ca nu are sens sa scoti ceilalti cilindri, ma refer la celelalte pistoane, rezolva treaba la asta.
                            Ultima editare de Astral; 14.feb.2018, 22:17.

                            Comentariu


                            • #29
                              Re: Help, am probleme cu motorul nou

                              Al meu tzacane ca dracu si da fum la pornire, nu stiu daca e fum de benzina nearsa, poate este ca dupa ce se incalzeste nu mai da (sonda lambda decuplata) la cati 15 mii de arcuri vad acolo sunt sigur ca al meu mecanic nu a reclat tot cum trebuie, trebuie sa-i gasesc alt meserias sau alt motor.
                              Dacia Duster 4x4
                              Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

                              Comentariu


                              • #30
                                Re: Help, am probleme cu motorul nou

                                Postat în original de Caphonne Vezi post
                                Al meu tzacane ca dracu si da fum la pornire, nu stiu daca e fum de benzina nearsa, poate este ca dupa ce se incalzeste nu mai da (sonda lambda decuplata) la cati 15 mii de arcuri vad acolo sunt sigur ca al meu mecanic nu a reclat tot cum trebuie, trebuie sa-i gasesc alt meserias sau alt motor.
                                vezi daca nu intrebi si tu cand te mananca in partea dorsala:D:D:D te scarpini cu carbit :):):):

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X