Daca este prima ta vizita, verifica sectiunea de intrebari si raspunsuri facand click aici: FAQ Pentru a te inregistra si a te bucura de toate optiunile forumului trebuie sa te inregistrezi aici: Inregistrare
Mare atentie! Forumul are niste reguli care trebuiesc respectate de toti utilizatorii.
Primul mesaj trebuie sa fie in sectiunea Prezentarea membrilor. Dupa aceea aveti permisiunea de a posta si in alte sectiuni ale forumului.
Incerc cu foto dar nu se ataseaza.Cautati cu GOOGLE codul 053660-7260.
Nu face sens ce imi spui asa ca vreu sa detaliezi. Pana una alta iti spun baiul meu.
Merg intr-o dimineata la masina (masina cu motorul rece) dau cheie si nimic....dar absolut nimic.
Am stiut din start ca problema este ELECTROMOTORul.
L am lovit cu ceva usor (ca si cum ai ciogni 2 sticle) si aia a fost. Asta s-a intamplat saptamana trecuta. De atunci s-a mai intamplat de 3 ori
PROBLEMA: sunt sigur, ori carbunii dusi, ori contactul de forta (putin probabil, dat fiind faptul ca daca il lovesc usor dupa o ia)
Da mi te rog info despre cum se da jos? care si unde sunt subururile, cum le accesez usor.
Dupa ce am sa il dau jos sper sa pot face un tutorial despre cum se reconditioneaza!
PS: am sa fac si poze la masina dar momentan sunt in casa cu o bere in fata si imi e tare lene! :)
stie cineva codul de la carbuni, electromotor, bendix etc
Sa pot comanda piese intainte sa il dau jos, nu as vrea sa stau fara masina 3 4 zile ca mi prea draga :D
Azi am reusit sa refac, toate instalatia electrica de extra uri pe care am insailat-o fara vreun plan de viitor in ultimul an.
### Astfel am pus un panou de sigurante nou undeva sub torpedou pe care l am legat direct la baterie si din care pot lega 6 consumatori, si pentru plus pe contact am folsosit in continuare, pe cel de la casetofon!
Revenind insa la chestii mai utile, pentru cei ce sunt deranjati ca nu le bazaie masina cand opresc motorul si au farurile aprinse, cea mai la indemana e Releul 36 de la VW (poate ajuta pe cineva informatia asta). Eu am unul Hella montat, pot lasa aici codul dar e scump rau si cred ca nu merita banii. Cel de VW il gasiti pe toate drumurile cred https://www.youtube.com/watch?v=fJ5ga6z4lpg
Nu am mai apucat sa postez nimic in ultima vreme, dar asta cred ca este interesanta :)
Canza pentru care sasiul la feroza putrezenste in partea inferioara are legatura cu blocarea scurgerilor in partea in spate. Am descoperit de asemenea ca se poate rezolva foarte usor toata povestea asta daca dai jos triplele spate, si speli cu vapul temeinic zona respectiva.
- eu am desfacut triplele, am spalat bine partea din spate si am bagat si in sasiu apa in ideea in care mai "spal" din ce e in el si il arunc prin golirea din fata
- am tratat cu kelfos in 2 randuri zona din spate si am pus totul la loc.
Sunt tare multumit de cum a iesit, ma simt mai linistit cand stiu ca sasiul are acum pe unde sa evacueze apa in partea din spate.
Nu am mai scris nimic de ceva vreme, dar am facut progrese in ultima vreme si m-am gandit sa impart cu voi!
Stiti ca va spuneam ca am probleme cu o pornire grea careia nu i-am dat de cap cu nimic (pentru mai multe detalii cititi mai sus)
EI BINE S-A REZILVAT.
problema era din regulatorul de presiune de pe rampa de injectoare!
Ca sa detectez problema am incercat sa sugrum putin furtunul la pornire si sa vad daca schimba cu ceva simptomele la pornire -- si intradevar pornea mai usor. Am cumparat o rampa de injectoare cu alt regulator si aia a fost!Problem solved.
Sper sa ajute pe cineva informatia asta.
In aceeasi ordine de idei -- am si 2 injectoare bune daca vrea cineva (la un moment dat am schimbat si din alea incercand sa rezolv!)
Comentariu