Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Fluide Ford Ranger, 2008, motor 2,5, fara lsd


andrei.mihailov

Postări Recomandate

Ce uleiuri si ce cantitati utilizati pentru Ranger-urile voastre?

 

Vin cu aceasta intrebare pentru ca am constatat, cu surprindere, ca Ford este un brand foarte ezoteric pe acest palier. La Mercedes sau Volvo (modele noi) a fost floare la ureche sa ma documentez, comparativ cu americano-japonezul din discutie. Pentru Nissanuri sau Suzukiuri chestiunea este simpla si transparenta.

In ceea ce priveste Ford, am luat sah! Si inca unul serios! Din momentul in care am decis sa nu mai merg la reprezentanta, m-am blocat. Incercand sa dezleg misterul, am migrat incet in zona tragi-comicului si am inceput sa am indoieli serioase asupra specificatiilor producatorului dar si asupra expertizei dealerilor marcii:

1. Specificatiile indicate de Ford sunt doar pe coduri specifice marcii

2. Cu uleiul de motor sa spunem ca am lamurit-o: 5w-30 care indeplineste wss-m2c913-b ceea ce se regaseste la Mobil FE.

3. Pentru cv, transfer si diferentiale, incepe distractia (fara sa dau nume):

- un dealer din Ploiesti (cel care a vandut masina) nu stie daca masina are lsd si sustine ca oricum, lsd tine de esp si nu necesita ulei special. Tot ce a putut sa ofere sunt coduri interne formate doar din cifre.

- un dealer din Baneasa vine si spune ca schimbul integral al uleiurilor mentionate costa 800 ron cu manopera dar nu stie sa spuna ce uleiuri utilizeaza la acest model

- un al treile dealer din Popesti imi ofera pentru grupuri codul pe care cei din Ploiesti mi l-au dat pentru transfer/cv si viceversa! Ba mai mult, imi da in scris ca in fiecare diferential intra cca 0,7l ulei!

- in timp ce Ploiestiul sustine ca in tranfer intra 2l, Popestiul imi face factura proforma pentru 3l. Ambii mi-au oferit in scris ca acestea sunt cantitatile corecte!

- Baneasa sustine ca este grav ca nu am schimbat uleiul in cv (masina are 120k km), iar Popestiul ca la cv doar se completeaza daca este necesar, in nici un caz nu este nevoie de schimb....

Dupa indelungi cautari pe internet, am gasit ca unul din codurile oferite se regaseste pe si pe ulei 75w-90 dar si pe un ulei pentru servodirectie, ambele originale Ford, dar cu destinatii distincte, conform etichetei.

La feeling, pot spune ca nu se utilizeaza clasicele 80w-90 si 75w-90 pentru ca acelea se simt altfel la temperaturi scazute ci mai degraba uleiuri pentru cutii automate/ servodirectie.

A avut cineva experienta similara? Ma puteti ajuta sa ma dumiresc?

De mentionat:

- model 2008, motor 2,5, fara lsd

- in manual nu se fac referiri la cv/transfer/diferentiale

- in acelasi manual, uleiul de motor, servo si lichidul de racire - sunt mentionate doar cu coduri pentru fluide Ford sau Motorcraft ceea ce mie imi suna a marketing si tentativa de a te obliga sa utilizezi doar produsele lor. Am serioase indoieli ca Mazda a proiectat un propulsor si o servodirectie care functioneaza doar cu fluide Ford!

Multumesc!

Samurai - pentru extrem

Patrol y60 LWB - pentru expeditii

Ford Ranger - asta nu stiu pentru ce mai este dar imi place...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fluide Ford Ranger, 2008, motor 2,5, fara lsd

 

La orice servis auto ,care are un "autodata" functional , poti afla toate lichidele si intervalele de servis. Mie mi-au facut un deviz cam de 550-600 ron ( nu retin exact suma ) cu toate fluidele din grupuri , cutie de viteze si cutie de transfer , manopera inclusa. Am gasit un servis bun pentru 4x4 in Brasov . Niciodata nu mi-a dat prin cap sa merg la o reprezentanta Ford ( desi avem 2 in oras ) . Am sunat pentru o problema minora si mi-au dat un pret de fix 10 ori mai mare decat la orice alt servis , asa ca nu cred sa colaboram vreodata . :wink:

Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fluide Ford Ranger, 2008, motor 2,5, fara lsd

 

Asa cum am mai spus si pe alte topicuri: exista, pe site-urile producatorilor de uleiuri, cate o pagina care ajuta la obtinerea informatiilor de acest gen. De exemplu:

http://www.valvolineeurope.com/english/lubricant_advisor

http://ew5.earlweb.com/search.php?site=6

Am dat numai aceste doua exemple, la intamplare, nu am nici o afinitate pentru niciunul, mai sunt si alti producatori care pun la dispozitie astfel de "scule" ajutatoare pentru alegerea fluidelor necesare.

 

In cazul in care nu dispui de manualul original al masinii si nici de o versiune convenabila a "Autodata", poti intra pe una din aceste pagini ca sa afli datele care te intereseaza in primul rand: cantitati, vascozitati recomandate, etc.

Iar dupa ce ai aflat informatiile de baza, ramane la alegerea ta producatorul ale caror produse le vei folosi.

 

In plus, daca nu stii ce uleiuri au fost folosite pana acum (nici macar producatorul lor), ti-as recomanda inainte de inroducerea uleuiului nou, o spalare (motor, diferentiale, cutii, etc.), fie cu produse speciale de la producatorul pe care il vei folosi, fie cu uleiuri mai "subtiri" (vascozitate mai mica), de la acelasi producator: foarte multi mecanici recomanda asta pentru evitarea formarii de depuneri (gome), datorate interactiunii diversilor aditivi (in special cand se intalnesc produse americane cu produse europene)

Bafta:h5

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fluide Ford Ranger, 2008, motor 2,5, fara lsd

 

Salut.

Sunt surprins că nu ai LSD pe spate.Eu am băgat în cutia de viteze,de transfer şi grupul faţă Motul GEAR 300 75w90.

Intră cam 2 litrii în fiecare.Nivelul este la baza orificiului de umplere.

În grupul spate am băgat Motul GEAR 300 LS 75w90 deoarece am LSD.Intră exact 1,8l,.Şi asta după ce în prealabil am băgat Castrol 75-140 LS,am mers 1000km şi l-am golit.

Editat de hul-hul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fluide Ford Ranger, 2008, motor 2,5, fara lsd

 

Si eu cred ca ai LSD . Daca te uiti la grupul spate , ar trebui sa vezi un abtibild galben pe grup , unde scrie ca este LSD. Daca nu ai abtibildul , nu inseamna ca nu ai si LSD. Ai controlul tractiunii ?

Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fluide Ford Ranger, 2008, motor 2,5, fara lsd

 

Asa cum am mai spus si pe alte topicuri: exista, pe site-urile producatorilor de uleiuri, cate o pagina care ajuta la obtinerea informatiilor de acest gen. De exemplu:

http://www.valvolineeurope.com/english/lubricant_advisor

http://ew5.earlweb.com/search.php?site=6

Am dat numai aceste doua exemple, la intamplare, nu am nici o afinitate pentru niciunul, mai sunt si alti producatori care pun la dispozitie astfel de "scule" ajutatoare pentru alegerea fluidelor necesare.

 

In cazul in care nu dispui de manualul original al masinii si nici de o versiune convenabila a "Autodata", poti intra pe una din aceste pagini ca sa afli datele care te intereseaza in primul rand: cantitati, vascozitati recomandate, etc.

Iar dupa ce ai aflat informatiile de baza, ramane la alegerea ta producatorul ale caror produse le vei folosi.

 

In plus, daca nu stii ce uleiuri au fost folosite pana acum (nici macar producatorul lor), ti-as recomanda inainte de inroducerea uleuiului nou, o spalare (motor, diferentiale, cutii, etc.), fie cu produse speciale de la producatorul pe care il vei folosi, fie cu uleiuri mai "subtiri" (vascozitate mai mica), de la acelasi producator: foarte multi mecanici recomanda asta pentru evitarea formarii de depuneri (gome), datorate interactiunii diversilor aditivi (in special cand se intalnesc produse americane cu produse europene)

Bafta:h5

 

Multumesc pentru recomandari. Incercasem deja variantele respective. Concluzii:

1. La Valvoline nu am gasit Ranger

2. La Castrol, am intrat pe selectorul de pe "castrol.com" unde Ranger exista doar la "ford usa", varianta 2,5 tdi nu tdci iar la diferentiale apare "refer to dealer". Nu mi-a trecut prin cap ca pe castrol.uk exista!

3. Am fost vorbit la mai multe serviceuri plus un magazin de piese auto. In autodata apar clasicele 75w- ,80w- si specificele lsd pt cei care au asa ceva in dotare. M-am oprit pentru ca intre autodata si ceea ce recomanda producatorul apar diferente foarte mari. Ford recomanda un ulei pentru cutii automate la cv sintransfer (de ex). Aceeasi recomandare am regasit-o si pe forumuri diverse dar uleiurile de care vorbesc ei (brand pt ca nu dau exact specificatii) nu se prea gasesc pe la noi.

Spre ex, pt cutia de transfer, am luat de la Ford pt ca il aveau pe stoc si am vrut sa vad ce scrie pe bidon. Acelasi ulei il recomanda si pt cv: DP-M5, automatic transmission oil. Bineinteles ca nu are specificatii trecute pe el ci doar codul Ford 1 805 856 respectiv standardul Ford wss-m2c919-e. Este un ulei rosu ceea ce nu este neuzual pentru cutii de generatie noua unde tolerantele sunt foarte mici.

 

Deci: Ford recomanda un ulei de cv/directie de 80 ron/l doar din motive de marketing sau exista o ratiune tehnica?

 

Referitor la ce anume s-a utilizat anterior: masina a fost doar la Ford. Adica nimeni nu stie exact ce se afla in recipiente, sunt doar coduri, se desface capacul si se toarna! :)

 

In manualul masinii apar aceleasi coduri cu mentiune de a se respecta standardele intalnite doar la uleiurile Ford sau Motorcraft! Pt cv, transfer si diferentiale nu exista absolut nimic. Aici am sapat putin si am inteles ca pot fi intalnite specificatii diverse functie de seria masinii (difera cutiile si diferentialele).

 

PS: referitor la autodata - eu sunt subiectiv suspicios de cand am avut o problema legata de Mercedes: la cutia automata recomanda un ulei care nu strica nimic doar ca schimba aiurea treptele. Asta pt ca la MB se utilizeaza uleiuri special facute pentru ei si au alti aditivi desi specificatiile generale coincid.

Samurai - pentru extrem

Patrol y60 LWB - pentru expeditii

Ford Ranger - asta nu stiu pentru ce mai este dar imi place...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fluide Ford Ranger, 2008, motor 2,5, fara lsd

 

Incearca selectorul de la Motul, acolo am gasit motorul TDCi la Ford Europe https://www.motul.com/us/en-US/products/recommendation

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fluide Ford Ranger, 2008, motor 2,5, fara lsd

 

Ulei motor cu filtru-7 l API CF-4 5w-30

CV MODEL R15M-D 2.80l

CV S15M-D 3.55l

ULEI CV MANUALA API GL4

CV S15m-D WSD-M2C200-C

AUTOMATA CU REUMPLERE 9.93l MERCON V

DIF PUNTE FATA 1.80-2.00l,peste -18 grade-API GL5 SAE 90

sub -18 grade API GL5 SAE 80W

DIF AXA SPATE 2.85-3.05l API GL5 SAE90

CUTIE DISTRIBUTIE

manuala-XT-2-QDX-1.85L

automata-MERCON V-1.20L

LICHID RACIRE 9.40L-WSS-M97B44-D

LICHID FRANA 1.20-DOT 3

 

 

Nu ai nevoie de manual...:x

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fluide Ford Ranger, 2008, motor 2,5, fara lsd

 

@hul-hul, @ford ranger si @serban,

 

Tare as vrea sa fie cu lsd. Totusi, la testul cu o roata ridicata nu s-a intamplat nimic!

 

Acum, eu vad doua variante:

1. Dealerul care a vandut masina, habar nu are ce este lsd. Inginerul sef de acolo mi-a spus ca lsd este de fapt un modul al esp si ca ei pun acelasi ulei in dif fata/ spate. Cu alte cuvinte, masina are uleiul nepotrivit si lsd nu functioneaza.

2. Masina nu are lsd. Pur si simplu.

 

Eventual, o sa ma risc sa pun ulei lsd pe spate sa vad daca se intampla ceva.

Marcaj pe carcasa nu are.

Samurai - pentru extrem

Patrol y60 LWB - pentru expeditii

Ford Ranger - asta nu stiu pentru ce mai este dar imi place...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fluide Ford Ranger, 2008, motor 2,5, fara lsd

 

Ulei motor cu filtru-7 l API CF-4 5w-30

CV MODEL R15M-D 2.80l

CV S15M-D 3.55l

ULEI CV MANUALA API GL4

CV S15m-D WSD-M2C200-C

AUTOMATA CU REUMPLERE 9.93l MERCON V

DIF PUNTE FATA 1.80-2.00l,peste -18 grade-API GL5 SAE 90

sub -18 grade API GL5 SAE 80W

DIF AXA SPATE 2.85-3.05l API GL5 SAE90

CUTIE DISTRIBUTIE

manuala-XT-2-QDX-1.85L

automata-MERCON V-1.20L

LICHID RACIRE 9.40L-WSS-M97B44-D

LICHID FRANA 1.20-DOT 3

 

 

Nu ai nevoie de manual...:x

 

Yea, right! La cum prezinti tu situatia, normal ca nu am nevoie de manual, daca te cunosteam slavam o gramada de drumuri si nervi! :)

Multumesc pt info detaliate!

PS: nu inteleg foarte exact diferenta dintre sae 90 si sae 80. La mine in cap sunt impreuna, de ex 80w-90. Sunt dator cu o lada de bere!

Samurai - pentru extrem

Patrol y60 LWB - pentru expeditii

Ford Ranger - asta nu stiu pentru ce mai este dar imi place...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fluide Ford Ranger, 2008, motor 2,5, fara lsd

 

Domnilor,

 

Lsd-ul meu ramane o enigma:

1. Dealerii ford sunt in ceata si pun acelasi ulei indiferent de diff fata/ spate. Se uita crucish cand ii intreb.

2. La testul cu o roata ridicata, nu se intampla nimic.

3. La testul cu doua roti ridicate, daca invarti una, cealalta nu se invarte in aceeasi directie dar nici in sens contrar!!!

4. Pe carcasa diff nu am gasit nici un marcaj care sa ma edifice in privinta lsd.

 

Rugaminte pentru cei care stiu ca nu au un open diff: pe carcasa am urmatoarele - u7 ur76 m. Imi puteti spune ce scrie pe diff voastre?

 

Multumesc!

Samurai - pentru extrem

Patrol y60 LWB - pentru expeditii

Ford Ranger - asta nu stiu pentru ce mai este dar imi place...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fluide Ford Ranger, 2008, motor 2,5, fara lsd

 

3. La testul cu doua roti ridicate, daca invarti una, cealalta nu se invarte in aceeasi directie dar nici in sens contrar!!!

 

 

Daca nu afli cu certitudine ce tip de diferential ai in puntea spate, cel mai indicat ar fi sa-i dai capacul jos (tot trebuie sa schimbi uleiul) si sa vezi ce este acolo.

Logica mea e urmatoarea: daca ai diferential deschis si roata neactionata nu face nici o miscare, e posibil sa fie ceva rupt pe acolo (planetara, sateliti, etc.); in schimb, daca ai LSD, e posibil ca in urma unei spalari si cu uleiul potrivit sa-l "recuperezi" (este posibil sa fi mers foarte mult timp cu ulei normal si placile de frictiune sa fie imbacsite iar LSD-ul sa nu mai functioneze).

Parerea mea.

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fluide Ford Ranger, 2008, motor 2,5, fara lsd

 

Dupa 4 saptamani de cautari pe net si de intrebari/ teste la 3 dealeri Ford, la recomandarea lui Tzuparu, am luat legatura cu un dealer din Valcea. Surpriza maxima, cunoaste foarte bine masina. Deci:

 

1. Toate au lsd.

2. Uleiul pentru transfer, pe care l-am cumparat de la unul dintre dealeri (recomandat si de altii) nu se utilizeaza decat la servodirectie si anumite cutii automate, conform specificatiilor din tabelele Ford!

3. Avand in vedere ca dealerul de la care am luat masina a facut si reviziile pana la 120k si mi-a dat in scris ca utilizeaza acelasi ulei pentru ambele grupuri, probabil ca am si cauza pentru care aparent, Lsd-ul meu nu functioneaza. Mentionez ca este acelasi dealer care mi-a spus ca lsd este o functie a esp si ca nu intelege de ce il intreb de ulei...

4. In cazul Ford/ Mazda testul cu o roata suspendata poate iesi negativ dar sistemul sa die functional. Mi s-a explicat ca discurile de frictiune reactioneaza termic (se dilata) si exista posibilitatea sa nu functioneze la rece (nu este neaparat necesar sa se intample asa dar testul in sine cu o roata suspendata nu este considerat ca fiind relevant in cazul de fata, mai ales la un lsd care nu este nou). Pentru noi, cei care bagam masinile si prin noroaie, asta inseamna ca este un sistem puternic reactiv, adica intai ramai bine infipt si abia apoi ai 40-45% din forta directionata spre roata cu aderenta.

 

Concluzie: reviziile majore le voi face pe viitor la Valcea. Prefer sa bat km pana acolo. Am inteles ca nu sunt singurul bucurestean cu Ranger care procedeaza asa.

 

Multumesc tuturor celor care au raspuns. Ati avut dreptate cand ati spus ca

- are Lsd

- se utilizeaza anumite uleiuri si nu ce am primit eu de la Ford

 

Dintre selectoarele de uleiuri, cel mai complet pentru Ranger l-am gasit ca fiind cel de la Motul, recomandat de catre @teddybear.

 

Deci: atentie la dealeri! Parerea mea este ca majoritatea celor care achizitioneaza un pick-up nu au pasiuni legate de mecanica/ offroad/ etc si nu sesizeaza un lsd nefunctional. De asemenea, in nici un caz nu isi pun intrebari referitoare la fluide, merg pe mana dealerilor.

Mai mult decat atata, cartea tradusa in romana are lacune mari, prezentand doar partial echipamentele masinii (nu exista nimic despre lsd, nu exista specificatii uleiuri cu exceptia celui de motor, nu este prezentata functia de soc electronic actionat la buton, etc)

 

Daca cineva are nevoie de o a doua opinie referitoare la Rangerul sau, dau pe pm datele dealerului din Valcea.

 

Revin cu detalii dupa ce fac revizia completa. Sper sa fie ori uleiul nepotrivit ori sa functioneze dar sa nu imi fi dat eu seama. Din cate am inteles, daca se impune o revizie (inlocuire discuri frictiune) este complicata si costisitoare.

 

Ca fapt divers, pe forumurile din afara, in special Australia si Noua Zeelanda, unde se binde Rangerul european si BT50 sub aceeasi configuratie ca la noi, lsd de mazda este considerat unul slab, cu uzura rapida si reactii nu tocmai predictibile. Am asociat acest lucru si cu faptul ca, in tarile mentionate sunt multe drumuri fara asfalt iar expeditiile offroad fac parte din distractia de wend. Este posibil ca pe drumurile europene sa tina mult si bine!

  • Like 1

Samurai - pentru extrem

Patrol y60 LWB - pentru expeditii

Ford Ranger - asta nu stiu pentru ce mai este dar imi place...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fluide Ford Ranger, 2008, motor 2,5, fara lsd

 

Am pierdut 10 minute citind topicul cu intentia sa te trimit la Valcea la nea Gabi.....avea unul identic cu care tragea platforma si de care se declara mega incantat....plus mecanicii care stiu treaba....

 

Sa-l stapanesti sanatos!

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fluide Ford Ranger, 2008, motor 2,5, fara lsd

 

Nu am intrat in ultimele zile pe forum....

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 ani mai târziu...

Re: Fluide Ford Ranger, 2008, motor 2,5, fara lsd

 

Vad ca pe aici s e asterne praful...

 

As vrea si eu sa stiu până în ce an ranger si bt 50 au împărțit aceleasi motoare.

 

Despre tdci mai stim cate ceva, cum se comporta motoarele mazda de 143 cp 2489 cm?

Fericirea este simpla ... depinde cat de simplu poti sa fi!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Fluide Ford Ranger, 2008, motor 2,5, fara lsd

 

Ca tot citeam diverse noutati, Andrei nu mai are rangerul daca nu ma insel.Trecuse la Toyota....

dar detalii ca fost posesor tot poate da :x

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 ani mai târziu...

 

 

Buna ziua,

Aceleasi fluide merg si la un Ford Ranger 2.5 TDCI pick up 145 cp, luna 11 an 2010, CV manuala, 4x4 se face manual cu maneta.. Care ar fi intervalele de service la fluide? Masina are 220 k km. Multumesc!

 

 

Re: Fluide Ford Ranger, 2008, motor 2,5, fara lsd

 

Ulei motor cu filtru-7 l API CF-4 5w-30

CV MODEL R15M-D 2.80l

CV S15M-D 3.55l

ULEI CV MANUALA API GL4

CV S15m-D WSD-M2C200-C

AUTOMATA CU REUMPLERE 9.93l MERCON V

DIF PUNTE FATA 1.80-2.00l,peste -18 grade-API GL5 SAE 90

sub -18 grade API GL5 SAE 80W

DIF AXA SPATE 2.85-3.05l API GL5 SAE90

CUTIE DISTRIBUTIE

manuala-XT-2-QDX-1.85L

automata-MERCON V-1.20L

LICHID RACIRE 9.40L-WSS-M97B44-D

LICHID FRANA 1.20-DOT 3

 

 

Nu ai nevoie de manual...:x

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 luni mai târziu...

salut. am fost azi la un magazin de specitalitate (auto) sa cumpar uleiul pentru diferentialul spate. pe capacul diferentialului scrie ca e LSD

mi-au dat asa ceva. mi-a parut cam ieftin plus ca nu este mentionat in nici un loc ca este pentru diferentiale LSD.

sa merg sa-l schimb?

1586858244_uleigl5.thumb.jpg.e9258bbe6d49804f39a7699af3a2c6f2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am fost azi la un magazin de specitalitate (auto) sa cumpar uleiul pentru diferentialul spate. pe capacul diferentialului scrie ca e LSD

mi-au dat asa ceva. mi-a parut cam ieftin plus ca nu este mentionat in nici un loc ca este pentru diferentiale LSD.

sa merg sa-l schimb?

[ATTACH=JSON]{"alt":"ulei diferential","data-align":"none","data-size":"custom","height":"739","title":"ulei gl5.jpg","width":"554","data-attachmentid":1307990}[/ATTACH]

 

Nici eu nu l-as baga daca nu scrie clar ca e pentru diferential LSD ...

 

Altii de ce scriu clar ? Eu l-as cumpara pe asta de mai jos :

 

https://www.emag.ro/ulei-diferential-castrol-syntrax-limited-slip-75w140-1l-15001b/pd/DNQ3ZBBBM/

 

Captureuvgbhnj.thumb.JPG.1552e10733246dc90186749b76072d11.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare