Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Ulei diferentiale pt Galloper

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Ulei diferentiale pt Galloper

    Am schimbat aseara uleiul la diferentialul spate. Uleiul este Castrol Differential API-GL5. Au intrat 3.1L . O sa-l schimb si pe cel din puntea fata. Uleiul era negru si avea cel putin 1gr de span.

    Ce parere aveti de uleiul folosit?
    La cutia de viteze pot sa-i bag Castrol Transmission sau trebe vreun soi de ulei de "vita nobila"?
    La reductor se baga un ulei special?
    Cam cat ulei intra in cele mentionate mai sus?

  • #2
    Re: Ulei diferentiale

    la sugestia lui cornel am pus petrom. daca ii vine sa faca ceva in drum, am de unde sa-i pun. daca puneam castroale si nasoale, pun din parti. si in loc sa-l schimb la sf. asteapta, il schimb la 20.000 si ma costa 120ron pentru tot - cutii, punti. si e curat cind il dau jos. plus ca nu mi se mai blocheaza busonul de umplere.
    The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500
    4x4MANIA is where we are !!!
    “ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

    Comentariu


    • #3
      Re: Ulei diferentiale

      Pai in primul rand trebuiesc respectate specificatiile producatorului. Marca o alegi singur. La mine in cutia de viteza si in cea de transfer se pune ulei de motor (10W-40). Asa ca....
      4x4MANIA is where we are !!!

      Comentariu


      • #4
        Re: Ulei diferentiale

        Postat în original de stelea
        Pai in primul rand trebuiesc respectate specificatiile producatorului. Marca o alegi singur. La mine in cutia de viteza si in cea de transfer se pune ulei de motor (10W-40). Asa ca....

        Din cunostiintele mele, in cutia de viteza intra "T90" ,mai pe romaneste, nu ulei de motor. No offense dar ar trebui sa mai ceri o parere legata de asta.
        A postat cineva pe forum o poza cu lichidele folosite in transmisie si in motor, nu mai tin minte pe unde...
        Mai asteptam pareri de la mai marii acestui forum

        Comentariu


        • #5
          Re: Ulei diferentiale

          nici eu nu am auzit sa pui ulei motor in cutie..........!
          -eu folosesc 80 w 90 esso (f.f. bun)
          -sa auzim (citim) explicati,comentari,etc
          Mai ! dar nu va convine chiar nimic?!

          Comentariu


          • #6
            Re: Ulei diferentiale



            Atentie la diferential cu LSD. Eu l-am f..ut pe al meu punind ce mi-a recomandat un mare "doctor mecanic". Uleiul uleiurilor de la mama lui, caruia ii lipsea insa un mic "ingredient", anume aditivul special (secret Nissan) care face ca lamelele de textolit sa nu se imbibe cu ulei si sa patineze. Si aditivul este "doar" 10% in amestec. Acum am uleiul original (nu scrie castrol, liqui-moli, etc. scrie Nissan LSD Diff. oil si cine-l produce, imi este egal, atita timp cit isi face treaba) si toate sint bune si frumoase.

            PATROLATOR
            Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...
            http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ
            http://www.youtube.com/watch?v=Tfcjb_sTa30

            Comentariu


            • #7
              Re: Ulei diferentiale

              la unele masini se pun in cutia de viteze ulei de motor, asa e
              la masini si utilaje de lucru fara pretentii se pun t90
              la masini mai acatarii, puneti 75-90 sau cel putin 80-90
              e importanta si calitatea uleiului... poti pune petrom daca era inainte t90 dar asa cum eu nu as pune in motor (nici la M) ulei petrom sau prista, asa nu as pune nici in diferentiale... chestie de gust si buget, eu sunt sarac, nu imi permit lucruri ieftine
              ideal e sa puneti pe specificatiile din carteatehnica, atat ca si vascozitate cat si calitate si cantitate
              si nu strica si cate un aditiv de calitate din cand in cand... pt ca avem un regim de exploatare faorte dur si masina tine...dar parca mai trebuie ajutata cu cat poti
              forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .

              Comentariu


              • #8
                Re: Ulei diferentiale

                exista pentru grupuri cu LSD si de la ELF ulei dar se gaseste mai greu scrie pe el ca este pentru mecanisme hipoide la 100 /L sau ceva de genul am dat eu
                ARO M461 din '65
                Daca doi oameni iti zic ca esti beat este bine sa te duci sa te culci.

                Comentariu


                • #9
                  Re: Ulei diferentiale

                  Postat în original de Patrolator


                  Atentie la diferential cu LSD. Eu l-am f..ut pe al meu punind ce mi-a recomandat un mare "doctor mecanic". Uleiul uleiurilor de la mama lui, caruia ii lipsea insa un mic "ingredient", anume aditivul special (secret Nissan) care face ca lamelele de textolit sa nu se imbibe cu ulei si sa patineze. Si aditivul este "doar" 10% in amestec. Acum am uleiul original (nu scrie castrol, liqui-moli, etc. scrie Nissan LSD Diff. oil si cine-l produce, imi este egal, atita timp cit isi face treaba) si toate sint bune si frumoase.

                  PATROLATOR
                  pai da la voi se gasesc, in romania nu gasesti ulei pt LSD. stiu ca are luigi si mai e un magazin. oricum, dupa 300.000km ma indoiesc sincer ca lsd-ul mai merge
                  @soimu: important este sa faci schimburile la timp sau mai des. asa poti pune ce ulei vrei. in motoarele 2H/12H-T poti pune si ulei de tractor (ele sint motoare de tractor). important este sa fie MINERAL! eu daca bag sintetic l-am terminat. la fel si daca bag aditiv.
                  iar in diferentiale il simti ca trebuie schimbat. mai ales dupa ture de concurs, cu multa apa sau invirtirea excesiva a rotilor. asa ca mai bine pui unul ieftin si nu foarte prost (nu T90, un 80W-90 e ok), pe care sa nu te doara buzunarul sa-l dai afara.
                  si stii cum e romanul: "lasa ca e bun, tine". da' la fel e cu apa si in ala de 100/litru si in ala de 20/litru
                  The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500
                  4x4MANIA is where we are !!!
                  “ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Ulei diferentiale

                    Postat în original de soimu`
                    e importanta si calitatea uleiului... poti pune petrom daca era inainte t90 dar asa cum eu nu as pune in motor (nici la M) ulei petrom sau prista, asa nu as pune nici in diferentiale... chestie de gust si buget, eu sunt sarac, nu imi permit lucruri ieftine
                    ideal e sa puneti pe specificatiile din carteatehnica, atat ca si vascozitate cat si calitate si cantitate
                    si nu strica si cate un aditiv de calitate din cand in cand... pt ca avem un regim de exploatare faorte dur si masina tine...dar parca mai trebuie ajutata cu cat poti
                    Aici as dori sa te completez, soimule... Stiu foarte bine vorba aia cu, sunt prea sarac sa-mi cumpar lucruri ieftine, pentru ca o zis-o Creanga la o bauta cu Eminescu prin Iasi...

                    Asa am gandit si eu. Si am pus MOBIL 1 Super M 20W50 in motor. Mineral, gros, vascos. Dupa specificatiile din carte. CEL MAI PROST ULEI DIN LUME. Dincolo de faptul ca marele Mobil 1 e facut in Turcia (adica asta de se gaseste pe la noi), si desi era gros (cel putin pe hartie), mi-a curs PRIN SURUBURI de la capacul de la pompa de injectie. Pe la garnitura nu avea cum ca era noua + silicon. A reusit sa curga PRIN SURUBURI si sa faca pelicula fina. A facut faza asta PESTE TOT MOTORUL, pe la toate suruburile si incheieturile. Motorul fusese proaspat facut, garnituri schimbate, si am zis - si eu ca si tine - sa pun ce-i mai bun.

                    Afla ca din experienta mea personala cu uleiuri pe motorul meu, PRISTA a fost foarte bun. iar acum am pus LUBRIFIN care este EXCELENT si mi se pare cel mai bun pe care l-am pus vreodata.

                    Stiu ca sunt off-topic, insa ceea ce vreau sa spun este ca dincolo de a alege un ulei (indiferent ca e de motor sau diferential) EXACT dupa specificatii (ceea ce e enorm de important) conteaza mult si producatorul, si tara unde a fost facut. Sau altfel zis, ma pish pe Mobil 1 la fel cum s-a pishat el pe motorul meu. In cazul meu LUBRIFIN MADE IN RO a fost mult mult mai bun decat MOBIL 1 Made in Turkey.

                    Iar pentru grupuri si cutie, cu mare bucurie o sa bag tot LUBRIFIN.

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Ulei diferentiale

                      stiu eu de un baiat care facea de 2 ori pe saptamana ture pe la serviceuri din arad si aduna bidoane foale de castrol pe care dadea 30 ron bucata...
                      nu cred ca facea colectie
                      forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Ulei diferentiale

                        Postat în original de soimu`
                        stiu eu de un baiat care facea de 2 ori pe saptamana ture pe la serviceuri din arad si aduna bidoane foale de castrol pe care dadea 30 ron bucata...
                        nu cred ca facea colectie
                        am in garaj vreo 30 de bidoane 4l gata umplute: aral si valvoline ... da-mi nr. lui de tel. si iti tai si tie o felie din business

                        I Have No Idea What You Are Talking About

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Ulei diferentiale

                          daca se poate ,ptr cei care au spus ca merge ulei motor in cutia de viteze;
                          -rog sa dea un singur exemplu !!
                          Mai ! dar nu va convine chiar nimic?!

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Ulei diferentiale

                            din cate stiu la defender daca nu ma insel
                            poti sa crezi, sunt masini care au nevoie de ulei 10-40 in cutie, altfel se fac mac
                            forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Ulei diferentiale

                              Postat în original de air_wolf
                              pai da la voi se gasesc, in romania nu gasesti ulei pt LSD.
                              u


                              Inexact.
                              Exact uleiul din poze, se gaseste la reprezentantele Nissan Romania. Acelasi bidon de 5l, aceeasi specificatie, totul absolt identic. In afara de pret. In Romania costa circa 100€, aici circa 50€ (46,90€). Si nu este decit in bidon de 5 litri. Nu stiu de ce, dar asa este. Am programul original (al serviciului tehnic) Nissan de piese de schimb si consumabile. La K160 exista 2 modele diferentiale spate:
                              1. Cu un capac prins in suruburi (vizibil din spate), in care intra 2000ml ulei
                              2. fara capac in spate (al meu), in care intra 2500ml ulei

                              PATROLATOR
                              Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...
                              http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ
                              http://www.youtube.com/watch?v=Tfcjb_sTa30

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X