Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Hyundai H-1 !


Endevour

Postări Recomandate

Buna,

 

In periplul cautarilor mele, am ajuns si al acest model poate nu f cunoscut, dar destul de potent din ce-am citit pe net.

 

Ce m-ar interesa ar fi parerile voastre avizate in privinta motorizarilor diesel, anilor de fabricatie si diferentelor intre versiunea Starex si H-1 echipat mai de off-road.

 

Ce parere aveti despre acest model si ce ar trebui sa urmaresc in eventualitatea in care m-as decide sa cumpar unul ?

 

Multam fain. :tk

“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai H-1 !

 

Am gasit motorizari de 101, 116 si 150 cai. Daca pe primele doua banuiesc ca le-a imprumutat de la pajero, despre ultimul nu stiu exact.

 

Ce-mi puteti spune despre diferentialul blocabil da la buton ? Toate modelele il au ? :tk

“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai H-1 !

 

Din pacate acest model de Mitsu este f rar...fata de H-1. Si in plus este AWD doar pe 2.8TD, la restul poate fi 4x2 sau 4x4.

Stii cumva daca la modele dupa 1996 exista si diferential blocabil cu reductor ?

“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai H-1 !

 

Din pacate acest model de Mitsu este f rar...fata de H-1. Si in plus este AWD doar pe 2.8TD, la restul poate fi 4x2 sau 4x4.

Stii cumva daca la modele dupa 1996 exista si diferential blocabil cu reductor ?

 

Dupa 1996,nu cred,poate sa fie vreuna aleasa cu de toate de pe poarta fabricii. Eu am vazut una modificata,pe Calea Victoriei,inainte de intersectia cu cheiul Dambovitei,inaltata,cu 31x105R15 arata beton!

 

Daca asta nu-ti place mai documenteaza-te despre H-1. Nu il stiu prea bine pentru ca sincer nu m-a interesat,modelul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai H-1 !

 

Cam greu sa ajung pe Victoriei :grin:

Si degeaba ajung daca omu o tine pt el :ha:

 

Ambele modele - H-1 si Space Gear - raman in atentia mea.

Am depistat un Space Gear absolut full in Lupeni, insa e cu volan pe partea gresita si mai e si scumput (8000e)...inca sapam. Multam de interes.

“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai H-1 !

 

Cam greu sa ajung pe Victoriei :grin:

Si degeaba ajung daca omu o tine pt el :ha:

 

Ambele modele - H-1 si Space Gear - raman in atentia mea.

Am depistat un Space Gear absolut full in Lupeni, insa e cu volan pe partea gresita si mai e si scumput (8000e)...inca sapam. Multam de interes.

 

Daca tu crezi ca merita,succes in cautari. Mai bine cautai un Galloper :banana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai H-1 !

 

Aceste 2 modele sunt numa o alternativa pt mine, pt ca de luni bune urmaresc un Patrol, Pajero sau Suzuki, in aceasta ordine. Dar...pana cand gasesc ceva care sa simt ca-l doresc, ma antrenez cu cautari adiacente. :wink:

“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai H-1 !

 

Aceste 2 modele sunt numa o alternativa pt mine, pt ca de luni bune urmaresc un Patrol, Pajero sau Suzuki, in aceasta ordine. Dar...pana cand gasesc ceva care sa simt ca-l doresc, ma antrenez cu cautari adiacente. :wink:

 

Si iar apare vechea dilema... Ce vrei sa faci cu masina respectiva?

 

In perspectiva mea ai urmatoarele:

Ceva extrem cu punti rigide - Patrol , Landcruiser

Ceva mediu spre extrem - Pajero

De care Suzuki? - Vitara - soft spre mediu sau Samurai aproape de extrem

 

Cred ca din ce ai urmarit pe aici,p forum,ti-ai facut o idee care-i treaba.

Trebuie luat in considerare bugetul,comfortul,cat de cat legal...

 

Totul depinde de ce vrei tu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai H-1 !

 

Ai dreptate.

Dupa 6 luni de studiat pe net stiu f bine ce vreau si ce nu.

Bugetul il cunosc aproximativ, stiu cat pot sa ma intind.

Caut un compromis decent intre confort si utilitate...nu voi face niciodata off-road extrem, probabil nici macar dur. Cel mai sigur va fi soft si mediu !

 

Imi plac anumite modele, evident ca daca voi gasi unul dupa buzunarul si gustul meu, il voi lua chiar daca el poate in off mai mult decat stiu sau vreau iar eu voi merge zilnic cu ea in oras...

 

Regula de la care nu ne abatem suna asa:

- maxim 2800cmc

- neaparat LWB

- neaparat AC

- neaparat diesel (doar daca vorbim de Vitara sau GV intra si benzina)

- alte optiuni ca dotari sau echipare aftermarket sunt apreciate, dar nu reprezinta un criteriu de excludere

- daca are cutie automata, nu ma supar, dar iarasi nu este un criteriu de excludere

- anvelope, bull-bar, proiectoare sunt un must. Kit-uri inaltare, amortizoare, bare, snorkel si troliu sunt de apreciat, dar nu reprezinta criteriu de excludere.

 

Sper ca am fost clar de asta data...si multam pt pareri si implicare, este bine sa ai recomandari de la oameni mai experimentati. Si eu ofer info celor care au nevoie acolo unde am strans bagaj mare de experienta. Doar asa evoluam si invatam sa ne ajutam benevol :h5

Editat de Endevour
“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai H-1 !

 

Daca iese din discutie extremul,raman astea cu IFS pe fata: Pajero/Galloper/Vitara/poate si vreun SUV...

 

Galloper-ul este corespondentul lui Pajero din 90. Ce ma incanta pe mine este ca am cam aceeasi masina dar cu varsta mai mica si km putini. Fiind ceva mai rudimentar e mai usor de lucrat si mai simplu de reparat. Doar 3.0 V6 a avut blocant,din generatia sa. La Galloper,aproape toate Diesel-urile au LSD pe spate,nu stiu sa fii fost vreunul,orice motorizare,cu blocant la buton. Asta se rezolva cu o punte spate de Pajero 92-93,raportul fiind acelasi,la un 2.5 lung.

 

Pajero II (91 -> 04) e cam acelasi lucru numai ca dispune si de mai multa electronica,mici modificari la sasiu si mari modificari la interior. O mare inovatie a fost diferentialul central cu sistemul SuperSelect. Puteai cupla din mers pana la 100km/h si nu mai aveai MRL-uri pe fata. Alt bord,scaune ,usi,cam tot. E alta coaja fata de I.

 

La motoare

2.5-ul de la Mitsubishi,codul sau este 4D56,este ultimul dintr-o linie de motoare diesel fabricate de Mitsu. A fost produs si cu turbo,intercooler,EGR dar si fara acestea. A fost cumparat sub licenta de Hyundai,Dodge,parca si Ford la modelul Galaxy,daca tin minte bine. Un motoras foarte reusit. E folosit si acum pe Pajero Sport numai ca are ECU,catalizator,EGR electronic si multe alte fire. A mai fost folosit si pe L200,Delica,L300,etc.

La capitolul putere e cam asa: 80cp,99cp,105cp si ultimul electronic,vreo 125cp. Si mai intai de toate,un motor foarte economic pentru un cuplu destul de maricel (aprox 250Nm,la ultimul).

 

2.8 -ul . 2 versiuni: 4M40 si 4M41 (injectie electronica) .Aici s-au facut niste modificari serioase. Alta chiulasa,baie,distributia pe lant inclusiv pompa de servo,catalizator inca din 93',in jur de 120cp. E un motoras destul de reusit dar nu stiu de ce nu a avut foarte mare priza la clienti.

 

Cam astea ar fi diesel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai H-1 !

 

Multam de info ! :tk

 

SUV-urile ies din discutie, nu le pot suferi...nu sunt nici sportive, nici offroadere, doar garda la sol marita si gurmande. Deci NU !

 

Nissan Patrol Y60 si Y61 imi par categoria grea - imi plac totusi !

Am inceput sa cochetez si cu Terrano 2 motor 2.7...care-mi place, nu zic nu.

Imi poti face o recomandare in acesta privinta ?

 

Mitsu Pajero - in mod cert, as dori eventual unul cu SuperSelect !

Ca este 2.5 sau 2.8...sincer asta vine pe locul 2.

Ce an(i) de fabricatie merita retinuti in opinia ta ?

As merge pe ceva dupa 2000...fara sa-ti pot spune exact motivul.

 

Daca ar fi sa aleg cu inima, intre Patrol, Terrano si Pajero as alege...mai ramane sa vedem si cum se aseaza lucrurile in ansamblu. :old

 

Pt Suzuki Vitara long & GV am deschis topic separat in aria dedicata, sper sa ma lamuresc de la proprietari ce si cum.

Editat de Endevour
“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai H-1 !

 

Cu placere!

 

An de fabricatie:

Eu unul as merge pe ceva inainte de 95. Dupa 95 a fost implementata injectia electronica,turbo variabil,multe chestii complicate.

Dar ca recomandare as face unul dupa 2000 obligatoriu ,km putini,rugina putina. Depinde ce vrei sa faci. Daca Il tii ceva timp si vrei sa bagi bani putini in el,ia ceva mai rudimentar. Dupa 2000 deja se complica lucrurile. Eu am 0 scoala de mecanica si ma pricep 70% sa-mi repar singur masina. Dar unde vad fire multe nici nu ma mai obosesc sa incerc.

Mai e o varianta si anume Pajero Sport. Alt sasiu,alte tendoane,alta caroserie,e altceva. Motorul e in mare acelasi,IFS pe fata. Iese ceva foarte interesant daca vrei sa-l modifici. Daca alegi varianta asta vezi sa fie modelul cu rama aia pe langa grila fata si faruri,cu bandouri pe aripi. E ultimul model din generatia sa. Alte modele mai vechi (nu toate) au probleme (inclusiv varsta) la injectie/admisie.

 

Un Terrano sanatos are AdiOnWeb,cere-i o parere.

Patrolul e in alta categorie datorita puntilor,nu stiu foarte multe despre el. Sunt foarte multi useri care posed si modifica Patrol. Probabil cel mai avizat la categoria asta e nea Luigi Nissan 4x4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai H-1 !

 

Eu unul as merge pe ceva inainte de 95. Dupa 95 a fost implementata injectia electronica,turbo variabil,multe chestii complicate.

Dar ca recomandare as face unul dupa 2000 obligatoriu ,km putini,rugina putina. Depinde ce vrei sa faci. Daca Il tii ceva timp si vrei sa bagi bani putini in el,ia ceva mai rudimentar. Dupa 2000 deja se complica lucrurile.

[...]

Mai e o varianta si anume Pajero Sport. Alt sasiu,alte tendoane,alta caroserie,e altceva. Motorul e in mare acelasi,IFS pe fata. Iese ceva foarte interesant daca vrei sa-l modifici. Daca alegi varianta asta vezi sa fie modelul cu rama aia pe langa grila fata si faruri,cu bandouri pe aripi. E ultimul model din generatia sa. Alte modele mai vechi (nu toate) au probleme (inclusiv varsta) la injectie/admisie.

 

M-ai facut curios si uite ce am gasit si citit: http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Pajero

 

In mod cert, Pajero II imi face cu ochiul - SS4 pare idealul. Ca an, inclin pt perioada 1996-1999.

 

In privinta lui Pajero Sport, iata ce am gasit: http://www.cars-directory.net/gallery/mitsubishi/pajero_sport/

 

Despre care variante ca ani vorbeai tu cu rama aceea ? :hl

 

Daca va fi sa fie Patrol, despre acest model am citit cel mai mult in ultima vreme - am ceva info deja asimilat. Terrano este ceva mai nou si nu sunt f decis pt el inca...

 

Despre Pajero II sper sa mai obtin cu ajutorul tau cateva valuable infos, in principal Pajero Sport - mi-a aratat prajitura, acum da-mi una sa gust ! :ypu

“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai H-1 !

 

Pajero Sport an 2007-2008

Stiu pe cineva care are unul modificat. E super. 32' uri pe 16,bara fata cu troliu,lift de 6cm pe fata si 8cm pe spate,overfendere,MT-uri,e prea misto. I-a facut chiptuning si a ajuns pe la 170cp din 2.5TDi,2 baterii si lista se continua...

 

In principiu e modelul imbunatatit si reinventat al Pajero II. Tendoane mai lungi pe spate,suspensie cu cursa lunga pe fata,la motor au cam zbarcit-o in primii ani dar s-a rezolvat,mai multe fire :ha: , blocant pe spate din fabrica la 2.5,alt interior,alta coaja,sasiu revizuit. Daca imi aduc aminte bine,sunt unele versiuni cu descendentul SuperSelect. Probleme cu rugina inca nu am auzit (oricum nici varsta mare nu are)

E altceva. Cam atat stiu despre el,eu am facut pasiune pentru primele 2 generatii de la Pajero. Masini de raid !

 

Daca vrei sa aflii mai multe despre problemele lor intra pe pocuk.co.uk. E site-ul posesorilor de Pajero din UK,foloseste Google Translate daca nu te descurci.

 

Am dat-o din H-1 in Pajero :ha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai H-1 !

 

Asa este, de unde am pornit si unde am ajuns...dar totusi nu consider ca batem campii chiar daca ne-am departat de titlul topicului. La nevoie se poate modifica in consecinta ma gandesc...

 

Pajero Sport 2007/2008 imi depseste cu mult bugetul propus pt investitie.

Despre Pajero Sport 1998 - 2002 de ex ai cuvinte de lauda sau... ?

 

Cu engleza sunt amic vechi, voi zabovi asadar pe site-ul mentionat de tine, thx ! :h5

“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai H-1 !

 

Asa este, de unde am pornit si unde am ajuns...dar totusi nu consider ca batem campii chiar daca ne-am departat de titlul topicului. La nevoie se poate modifica in consecinta ma gandesc...

 

Pajero Sport 2007/2008 imi depseste cu mult bugetul propus pt investitie.

Despre Pajero Sport 1998 - 2002 de ex ai cuvinte de lauda sau... ?

 

Cu engleza sunt amic vechi, voi zabovi asadar pe site-ul mentionat de tine, thx ! :h5

 

Pai 98 - 02 ,widefender, 3500 V6 24valve :hl , interior regandit , blocant din fabrica pentru 2.8,la benzina nu stiu sigur,amortizoare reglabile pe duritate,unele versiuni limitate au optiunea de crestere a garzii la sol cu niste perne de aer pe spate si pe fata din amortizoare (chestie verificata pe mai multe site-uri dar slabe sanse sa gasim in RO asa ceva) si cam atat,nu am studiat in amanunt nici un model mai nou de 2000, decat ce se vede din afara. Ala cu widefender imi place la nebunie! Ce e nasol la el ca are rezervorul de la parbriz in aripa si daca-l spargi/strici,trebuie dat jos tot.

 

In rest....mai trebuie studiat modelul,inca nu am un prieten sa-si fi cumparat un asemenea exemplar dar cu prima ocazie o sa profit din plin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai H-1 !

 

Am inteles. Sa nu uitam ca sunt interesat numa de motorizari diesel pt Patrol sau Pajero (inclusiv Terrano prin extindere)...

 

Mi-am facut o parere citind pe aria de aici dedicata Mitsu si pe pocuk.co.uk.

Pajero e o masina interesanta. Mai vedem ce si cum, Nissan inca e in poll-position deocamdata. Apoi mai conteaza si cum evolueaza taxele la noi, numa in fct de cilindree sau si norma euro ? :wink:

“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai H-1 !

 

Pajero nu stiu in ce norme euro se incadreaza,oricum nu ma intereseaza tampeniile astea de norme.

Galloper-ul din 98 e Euro I si cel de dupa 2000 e euro 2 dar,am avut supriza sa ma intalnesc cu un idiot la primarie care sustinea ,sus si tare, ca masina mea e non euro :uameni . Fabricatie dupa 2000,cu catalizator si EGR. Vezi sa nu dai si peste tzarani ca asta....

 

 

Terrano nu-l stiu prea bine,nu m-a interesat deloc.

Despre Pajero ti-am zis cam tot ce era esential,Galloper la fel.

H-1 depinde ce vrei sa faci cu el,ramane totusi,un microbuz.

 

In final,alegerea ramane a ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Hyundai H-1 !

 

Da, stiu despre "regula" RAR sa iti scada macar cu o treapta norma euro a masinii, ca deh, banii tu ii dai...ei doar fura acoperiti de legea stramba...

 

Ma intereseaza norma euro si pt ca adusul unei masini din vest este o optiune pt mine, daca evident are minim minimorum Euro 2 in acte !

“If you want to see Africa bring a Land Cruiser, if you want to meet the people bring a Land Rover”
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 ani mai târziu...

Re: Hyundai H-1 !

 

Nu stiu daca discutia mai este de actualitate dar fac urmatoarele precizari:

 

1. Delica nu exista AWD ci doar 4x2 sau 4x4 nepermanent avand cutie de transfer cu High-Low range si Dif central bocabil. Ma refer strict la versiunea L400 Space Gear dupa care au furat coreenii cand au creat nereusitul H-1 Starex (nu ma injura: din tot ce am studiat, asa reiese; o apreciere personala: e si cam uratzel). Versiunile LWB au LSD in standard. Extrem de rar vei gasi blocant spate la buton (eu nu am gasit asa ceva pe net desi, cand mi-am cumparat Delica, m-am uitat expres).

 

2. Desi ai acel LSD, versiunea LWB te depuncteaza grav in off-road datorita ampartamentului marit si al unghiului de degajare slab pe spate.

 

3. Diferenta de lungime intre SWB si LWB este de cca. 45 cm dar poti sa faci, si in SWB, acelasi pat dublu ca si in LWB.

 

4. Versiunile 4x4 au fost echipate cu motoare 2.5 TD, 2.8 TD si 3000 V6 benzina.

 

5. Versiunea 2.8TD 4x4 s-a vandut, de noua, doar in Japonia, cutia fiind automata si f.f. reusita, volan, evident, pe dreapta. Ulteriror s-au importat 2nd hand in tari precum UK, Australia si US. O adevarata manie Delica. Se mai gasesc bune in Anglia la preturi de peste 2000 lire, cu putin noroc si mai jos. Ce gasesti in jurul la 1000 lire sunt, de obicei, adevarata epave, fugi. Nivelele de echipare la acestea au fost Exeed, Super Exeed, Royal Exeed (extrem de rara, doar LWB), Jasper, Chamonix si Green Field (Green Field e un fel de compilatie intre Jasper si Exeed). Jasper si Chamonix sunt versiuni de iarna, cu 2 baterii (dar gasesti 2 baterii si pe unele din alte nivele de echipare), 8 locuri. Intre aceste 2 modele difera doar coloritul si materialul tapiseriei care e mai rezistent la Chamonix. Exeed si Super Exeed sunt versiuni de echipare mai pretentioase pe care, in general, le regasesti in 7 locuri si cu trape de tot felul. Super Exeed are in plus o tapiserie mai frumoasa din microfibra dar care se scamoseaza f. repede, aer conditionat automat (gen climatronic) si busola. Toate modelele Delica Space Gear au aer conditionat bizonal, fata si spate. Daca vrei sa vezi cum arata fiecare versiune, cauta cu Google Imagini fiecare versiune si vei gasi tone de poze. Exista versiuni high roof si low roof (desi parca arata mai sleek low roof, in high roof e simtitor mai mult spatiu, mai ales daca vrei sa o folosesti si pe post de autorulota).

 

6. 2.5 TD 4x4 s-a vandut in Europa, cu volan pe stanga si doar cu cutie manuala. Nu am gasit asa ceva decat in Spania, la preturi in jur de 10.000 Euro. Fata de 2.8 TD, acestea sunt mai slab echipate si nu beneficiaza de bullbar-ul acela superb din fabrica.

 

7. Vesiunea denumita oficial L400 este o autoutilitara, 4x2 sau 4x4, cutie manuala, 2 locuri si ferestre doar in fatza, dotare saracacioasa (e doar o duba, deh). Daca vrei sa faci aprovizionare la cabane montane e ok, in rest nu se merita.

 

Ar fi foarte multe de spus despre Delica, nu termin nici pana maine, asa ca ma opresc la aceste informatii elementare. Daca vrei sa mai stii si altceva anume, intreaba-ma exact.

 

Vezi ca s-a creat deja o subsectiune Delica in sectiunea Mitsubishi pe acest forum.

 

Cum recunosti un LWB fata se SWB:

 

A. Uitandu-te, din lateral, fereastra din spate are aceeasi lungime cu cea din mijloc (la SWB este vizibil mai scurta).

B. In partea de jos, distanta dintre marginea din spate a usii glisante centrale laterale si arcul caroseriei pt roata din spate este de cca. 20 cm (la SWB este de doar vreo 4-5 cm).

 

Bafta,

Matteo

Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 luni mai târziu...
  • 8 ani mai târziu...
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare