Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

alternatorul ma dispera!!!


ghostface

Postări Recomandate

a mai avut cineva probleme cu alternatorul la galloper diesel? la mine in 1 luna de zile a fost dat de 2ori jos si dus la reparat(la firma specializata pe asa ceva) si urmeaza zilele urmatoare sa il dau iar jos...

 

distractia a inceput acum aproximativ o luna cand nu mai incarca...l-am dat jos, l-am dus la mesterii lui peste, reparat(inlocuit perii si un simering de la pompa de vacum) pus inapoi pe masina, cumparat si baterie noua bosch 95Ah(cea veche era veche si tot bosch 95Ah) dat cheie, testat incarca 13,8-14,2 asta cam 3-4zile cand iar a inceput sa nu mai incarce; l-am dat iar jos, l-am dus iar la mesterii lui peste si am stat langa ei de aceasta data: au demontat si l-au gasit imbibat puternic cu ulei...am luat din nou simeringuri noi pt pompa de vacum, si de aceasta data s-a constatat defectiune la releul de incarcare...am inlocuit releul cu unul nou(acesta venind din nou cu tot cu perii noi ), l-am pus pe masina(acum aprox 3-4 sapt) si azi: surpriza iar nu incarca...de aceasta data mi s-a aprins bordul ca un pom de craciun: simbol baterie, simbol frana de mana si simbolul de purjare filtru motorina...pana acum de celelalte 2 ori cand s-a defectat, nu s-a aprins nimik in bord ...

 

ceva idei? solutii? de reparat m-am saturat, de la dezmembrari poate fi la fel, unul nou e in jur de 1200-1400lei... am gasit ceva pe ebay la vreo 200dolari cu tot cu transport (spun ei ca e reconditionat) nush ce sa spun... poate aveti vreo idee...un an cat mai bun doresc tuturor!!!

PS: pt cei ce nu stiu cu ce se mananca demontarea alternatorului va spun eu: e chinul dracului sa-l dai jos!!!

Editat de ghostface

"don't get scared, be prepared for the worst"

frontera pregatita de razboi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: alternatorul ma dispera!!!

 

La mine nu s-a potrivit. Cel de Pajero era putin mai lung in ax si nu se aliniau bine curelele. La prindere in schimb se potrivea perfect. Am luat unul nou (reconditionat 800ron) dar tot nu incarca bine. Masurat pe baterie am 12.5 V cu consumatorii porniti. Trebuie sa vad zilele astea ce are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: alternatorul ma dispera!!!

 

am inteles...deci nici nou(reconditionat) nu e de luat...nush ce sa spun...ink nu l-am dat jos...

si de ieri nici nu mai porneste... baterie(noua) electromotor invarte bine(reconditionat si el de 2luni)...bujii verificare(date jos si puse la baterie fiecare in parte) a ramas electrovalva de pe pompa... acum intreb si eu poate a mai patit cineva: are legatura alternatorul cu pompa de injectie? ma refer la faptul ca zilele trecute doar nu incarca alternatorul si aveam becurile in bord aprinse, acum nici nu mai vrea sa porneasca... nu mai inteleg nimik ... sigurul lucru comun ar fi contactul cheii de la bord(cand se pune contact ar trebui sa alimenteze excitatia de la alternator si electrovalva din pompa...or avea acelasi circuit?) orice idee sfat sunt binevenite! multumesc!

PS: La multi ani!!!!

Editat de ghostface

"don't get scared, be prepared for the worst"

frontera pregatita de razboi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: alternatorul ma dispera!!!

 

revin cu problema mea: nu mai porneste galloperul-baterie/electromotor duc , bujii bune; nu reusesc sa-mi dau seama ce tip de electrovalva are pompa asta de injectie ? este cu imobilizator? se poate anula acest imobilizator?... are un capac din plastic in care intra 3 fire ; sau cum se demonteaza acel capac?... atasez si ceva poze:

[ATTACH=CONFIG]199817[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]199818[/ATTACH]

IMG-20140104-00258.thumb.jpg.619bd4f909b560040e456960ed0231e1.jpg

IMG-20140104-00259.thumb.jpg.f4e3c92d61f0f9f35526a5567d0ed729.jpg

Editat de ghostface

"don't get scared, be prepared for the worst"

frontera pregatita de razboi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: alternatorul ma dispera!!!

 

se pare ca acum incarca alternatorul...m-am uitat sub masina(la alternator) si pare iar este imbibat de ulei - iar pierde ulei pe la simeringurile de la pompa de vacum... de aici si problema cu incarcarea: cand incarca/ cand nu(probabil se formeaza o pelicula de ulei intre perii si rotor)

"don't get scared, be prepared for the worst"

frontera pregatita de razboi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: alternatorul ma dispera!!!

 

Verifica turbina sau conexiunile anexe ...scapa ulei si cade pe alternator si nu vezi de scuturile alea mici de pe turbo...daca e ca la pajero 2.5 amplasat, de acolo e...si nu schimba alternatorul doar puntea de diode ...~150 lei

Al meu incarca 18.5...si habar nam de ce,...la gunoi oricum...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: alternatorul ma dispera!!!

 

Daca ai schimbat semeringurile si tot pierde ulei inseamna ca s-a format un ”sant” in ax si oricate semeringuri ai pune tot o sa piarda ulei pe acolo... solutia, alt ax sau alt alternator.

”STEJARUL creste numai unde-i PAMANTUL bun,BURUIENILE cresc PRETUTINDENI.” zise al nostru Mihai Eminescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: alternatorul ma dispera!!!

 

Daca te ajuta cu ceva iti donez alternatorul meu...poate din 2 faci unu bun...merita incercat, dupa cum spuneam la al meu e dusa puntea de diode.

Editat de gnok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: alternatorul ma dispera!!!

 

@gnok: zic bogda prostii! daca sa-l faci pomana, iti dau adresa pe privat si cand ai timp sa-l trimiti astept(platesc eu transportul evident) -poate o fi mai bun rotorul tau; nu pierde pe la turbina(e uscat la turbina), e din alternator/pompa vacuum...

 

@ovidium3 : asa e! ai dreptate. de la ultima reparatie de acum 1 luna am sesizat uzura in ax(in zona simeringurilor), am luat smilgher fin(1000) si am luat putin rotorul la smilgheruit...dar se pare ca nu tine...voi demonta rotorul, il voi masura intr-o zona unde are diametrul corect axul, voi lua la strung din ax, dupa care voi face bucsa exact la diametrul original al axului, dupa care voi inlocui din nou simeringurile cu unele mai de calitate; sau varianta 2 rotorul de la gnok :)

 

@catasebi - si la galloper e aceeasi poveste la electromotor(l-am dat jos acum 2 uni si i-am inlocuit rulmentii si platoul de carbuni), doar ca la mine a fost ceva mai usor din cauza ca am bodylift de 5cm si e putin mai mult loc acolo...:grin:

Editat de ghostface

"don't get scared, be prepared for the worst"

frontera pregatita de razboi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: alternatorul ma dispera!!!

 

si eu am patit la fel can aveam galloperul am inlocuit pompa cu una de pajero dar fiind la fulie mai mare am fost nevoit sa schimb si cureua cu una mai mare altfel nu iam dat de cap iar la alternator se dusese cum dracu leo zice tranzistorii aia trei de sun lipiti sau diode le-am inlocuit cu unii din comert putin mai mari cumparati de la un magazin cu profil de electronica si asa am rezolvat problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: alternatorul ma dispera!!!

 

multam fain! dai un semn si trimit adresa!

Trimite adresa pe Pm, il trimit maine.Eventual daca ai vreo preferinta la curieri ... :h5

Editat de Astral
VREUN/VREO ... http://forum.club4x4.ro/showthread.php?50746-Dictionar&p=822865&viewfull=1#post822865
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: alternatorul ma dispera!!!

 

Buna

Anul trecut am avut si eu pb cu alternatorul.

Din pacate din cauza unei cauze necunoscute a trebuit sa schimb staturul. La montarea pompei de vacum am observat montata o saiba distantier intre pompa si corpul alternatorului.

Am gasit stator nou, care asa cium am observat pe cutie se potriveste si la mitsubishi doar ca trebuia sa solicit amperajul corespunzator.

Banuiesc ca si restul pieselor din alternator ar trebui sa potriveasca.

Eventual pot sa intreb daca au rotorul si eventual un pret.

O remorca iti schimba intotdeauna viata atat la propriu cat si la figurat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: alternatorul ma dispera!!!

 

Si eu am avut probleme cu alternatorul, din fericire au fost doar carbunii.

Am inlocuit si o-ring-ul Nr. 8 din imagine, cel dintre alternator si pompa de vacuum, Reper HC-Cargo 137038 (26 mm diametru interior, 2 mm grosime).

http://www.hc-cargo.com/Default.aspx?ID=7&ProductID=137038

Are cineva un reper pentru simeringul Nr. 21? Sau niste dimensiuni/imagine?

1188211647_Alternator-Componente.jpg.bc2f2cf17d0a89ddf190d47fe5b1bed6.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: alternatorul ma dispera!!!

 

eu am inlocuit odata carbunii si a tinut 3zile(s-a dus releul), apoi am inlocuit releul cu totul(acesta cuprinde si carbunii) si la o luna iar mi-a facut figuri...acum functioneaza dar nu ma pot baza pe el...urmeaza sa vad cum le combin cele 2 alternatoare si iese ceva pana la urma...deocamdata e zapada pe la Bacau si nu am prea avut timp si chef sa ma bag ...

"don't get scared, be prepared for the worst"

frontera pregatita de razboi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare