Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Sfaturi Santa Fe CRDi 4WD din 2007

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Sfaturi Santa Fe CRDi 4WD din 2007

    Buna . De curand am achizitional un hyundai santa fe 2007 4wd crdi 2.2 motorina 200 000 km automatic, si m-ar interesa niste informatii de la cunoscatori sau posesori ce schimburi sa fac ce probleme sunt ...etc . Masina merge foarte bine vreau sa ii schimb uleiul si antigelul mometan , cureau de distributie e facuta la 150 000 km si poate uleiul in cutie ...
    Multumesc anticipat !!!!

  • #2
    Re: Sfaturi Santa Fe CRDi 4WD din 2007

    Salut! Eu detin unul tot fabricatie 2007, 2.2 Crdi, cutie automata, de nou. Este o super masina! In prezent are 92.000 de km, masina fiind folosita preponderent in afara orasului.
    Am schimbat acum cateva saptamani distributia, desi aceasta se inlocuieste de obicei la 120.000 de km. Uleiul din cutie trebuie schimbat la 90.000 de km, dar cu toate astea cei de la Hyundai, in urma verificarii, nu au constat o schimbare a culorii sau o diferenta e nivelului. Prin urmare mi-au recomandat sa-l schimb la 120.000.
    Printre primele revizii am schimbat uleiul din diferentialul spate, actiune obligatorie conform programului de service.
    Buba lor, in viziunea celor de la Hyundai, sunt bieletele anti-ruliu, subdimensionate pentru gabaritul masinii. Eu am inlocuit-o pe cea de pe dreapta fata la aproximatv 60.000 de km si pe cea de pe stanga fata la aproximativ 80.000.
    In rest absolut nici o problema legata de cutie, motor, caroserie sau electronice.

    Consumul se prezinta in felul urmator : intre 8.5 si 14 urban (in functie de trafic si conditii meteo) si intre 6-9 extraurban(in functie de cat de incarcata este masina si viteza de croaziera)

    Am fost plecat de 2 ori intr-un mic tur al Europei cu masina si consmul mediu s-a oprit la 8L/100 km, masina fiind incarcata cu bagaje si 4 persoane. Viteza de croaziera a fost de 140 km/h pe autostrada si aerul conditionat a functionat 90% din timp.

    Comentariu


    • #3
      Re: Sfaturi Santa Fe CRDi 4WD din 2007

      Multumesc mult Cristi . Sper sa fiu si eu multumit de masina .

      Comentariu


      • #4
        Re: Sfaturi Santa Fe CRDi 4WD din 2007

        Am avut si eu o "conserva" d'asta, de noua, fabricatie 2007, am vandut-o anul trecut cu 58.000 de km la bord.

        Consum urban 13-15 (vad ca si colegul CristiS a revenit la sentimente reale , acum vreo doi ani era de alta parere), extraurban 9.

        Puncte slabe: bieletele mentionate de CristiS, frana de stationare (la a mea se deregla constant si nu mai tinea).

        Un alt usor dezavantaj: selectorul cutiei de viteze poate fi miscat oricum, nu are nici macar acel SHIFT prezent pe majoritatea maciuliilor de automate. Nu e un cap de tara, dar odata chiar am patit (eram super nervos si vorbeam la telefon) sa ii dau un fel de a 3-a. Adica am calcat frana cu stangul si am dus selectorul direct pana in P. S-a auzit un CRRRRR, am scos imediat din P si nu s-a intamplat nimic. Verificat la service, totul in regula.

        In rest mi-a placut masina, usor de condus, stabila, confortabila, frumusica atat la exterior cat si la interior.

        BordComputerul e de toata jena, al meu mintea cu 1l/100 km, radioul nu are RDS, afiseaza doar frecventele nu si postul emitent.

        Motivul vanzarii a fost nevoia de $$$, as fi pastrat-o bucuros.

        Fa-i service by-the-book si teoretic n-ar trebui sa ai probleme cu ea. Colegul Daemonus are una manuala, tot de noua luata, si cred ca are aproape 200.000 acum, a schimbat ceva volanta pe garantie.
        Ultima editare de giorgel; 22.mar.2014, 10:49.
        Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

        Comentariu


        • #5
          Re: Sfaturi Santa Fe CRDi 4WD din 2007

          ok . multumesc de informatie.

          Comentariu


          • #6
            Re: Sfaturi Santa Fe CRDi 4WD din 2007

            Eu am Santa Fe , dar 2WD si manuala. 186.000 adunati pana in prezent.
            La 76.000km am schimbat volanta pe garantie.
            Ce am schimbat pana acum:
            - vreo 2-3 randuri de bielete antiruliu (nu sunt scumpe si operatia o poti face si singur fara eforturi).
            - la 100.000km brat dreapta ca aveam pivotul dus (pivotul era 180 lei, bratul pe original 250 lei deci nu a meritat efortul)
            - la 120.000km contactul de ABS din volan (clock spring assy la 100.000km, vreo 400 lei)
            - la 140.000km senzor ABS roata dreapta, dupa ce am luat o groapa in varful unui deal (180 lei)
            - la 160.000km compresor AC, dupa ce masina a stat cu botul complet infipt intr-un mormant de gheata (1300 lei cu manopera si freon)

            Cifrele sunt aproximative si nu au nici un fel de legatura. Este masina de suflet si nu as schimba-o cu nimic.

            Ca si consum, minimul a fost 4.8% atunci cand inca nu descoperisem treapta 5 extraurban (80km/h, 2000 rpm, consum la pompa, ca nu am CB). Consumul urban se situeaza intre 9-10% indiferent de anotimp, pentru ca merg pe distante relativ scurte. Extraurban 6.8-7.0, ca nu ma rabda inima sa merg la consum (in afara localitatilor 120-130, in localitati 70-80 cu frecvente ruperi de ritm).

            Schimbul de ulei si consumabile l-am facut pana la 175.000km din 10.000km in 10.000km. De la 175.000km si pana acum, din 5.000km in 5.000km. Folosesc numai 5W-40 (Liqui Moly TopTec 4100 sau mai nou Petro Canada 5W-40). In ciuda varstei (7 ani face in Iulie), inca mai atinge 190km/h si are un viata in ea. Nu fumega, nu fierbe.

            Vad la avatarul tau Dublin. Ar trebui sa gasesti pe acolo un aditiv de motorina numit DIPETANE. Arunca in rezervor si nu-ti va pare rau. Merita fiecare centima.

            Daca ai nevoie de manual de reparatii, sa-mi zici.
            Ultima editare de Big.Ursu; 26.mar.2014, 22:56.
            NADS Fitted
            Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
            Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

            Comentariu


            • #7
              Re: Sfaturi Santa Fe CRDi 4WD din 2007

              Nenea Big.Ursu, conserva matale e 4x2 si manuala.
              Cu una 4WD si cutie automata cu convertizor de cuplu, nu vei obtine in veci consumurile enumerate de tine.
              Gandeste-te ca motorul este transversal, are in cutie, sau pe langa ea, un mecanism care intoarce miscarea de rotatie la 90 grade catre spate si invarte tot timpul un cardan monstruos pana la cuplajul interaxial din fata diferentialului spate.

              Te salut cu drag.
              Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

              Comentariu


              • #8
                Re: Sfaturi Santa Fe CRDi 4WD din 2007

                Postat īn original de giorgel Vezi post
                Te salut cu drag.
                Si eu :)

                Dar am mentionat lucrurile mentionate de tine...care este :)
                NADS Fitted
                Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
                Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

                Comentariu

                Procesare...
                X

                Sqreen | Runtime Application Protection