Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Modificari Hyundai Santa Fe


Navarro

Postări Recomandate

Pentru ca acest model de masina are un potential imens, pentru ca imi place la nebunie si pentru ca e primul meu SUV, m-am decis sa incep sa prezint pe forum niste modificari, care cred eu ca ii imbunatatesc atat infatisarea cat si functionalitatea.

 

Voi incepe cu una din cele mai simple: montare banda DRL in pozitii.

Pe net sunt o gramada de solutii, care mai de care mai complicate si/sau scumpe; pentru mine un DRL in zilele noastre e cam must have. Nu sfatuiesc sa dati bani pe LEDuri pentru instalatia aceasta deoarece nu se gasesc cele potrivite(soclul ledurilor de pe piata e altfel decat soclul becurilor cu incandescenta din fabrica).

Solutia mea este simpla si ieftina: banda de leduri pentru exterior (30 de leduri sau 10 seturi de 3), fire, soclu de bec h6W si invelis termo-contractil. Eu am pus cam multe, ca sa fiu sigur ca am toata pleoapa acoperita, insa se vede ca un 2 cm mergeau scurtate. Frul trebuie sa fie ceva mai lung pentru a permite benzii sa se aseze pe sticla (altfel va fi trasa spre soclu).

leg1.thumb.jpg.e4f4c658499579e7033c274181b1e220.jpg

Si banda:

leg2.thumb.jpg.9a41a8dce913348d800bcd44a5f90330.jpg

 

Farurile se scot ca in filmulet, cu secretul ca trebuie bagate degetele intre bara si far si tras usor de jos in sus, apoi de partea dinspre radiator. In sub 2 minute trebuie sa ai farul in mana, daca iese prea greu, exista undeva o greseala de procedura.

 

Banda+firul mai lung se introduc cu grija in interior, pentru ca banda sa se poata pozitiona singura lipita de sticla farului. Ce am cumparat eu are un invelis de silicon destul de aderent si deocamdata nu am pus nici un pic de lipici pe ea sau in interior. Daca se va deplasa, probabil voi gasi o solutie, insa nu cred asta, deoarece a luat forma farului aproape imediat (trebuie un pic de atentie).

Rezultatul e mai jos. Astept critici si/sau sfaturi.

det2.thumb.jpg.8fc2cbb778003d4bfb9e6e9a5a70ba98.jpgfar3.thumb.jpg.b7b6561d8beffe8e82f9584a35f8ad78.jpgfar4.jpg.38c879be5480bfc229bf5ac7aaa15bed.jpg

Editat de Navarro
  • Like 1
Daca nu ar exista masinile mari, lumea ar fi mai trista...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Modificari Hyundai Santa Fe

 

Ma mananca pe mine :) Satul sa dau cate 10-12 lei/bec si in plus frate...e oribil sa schimbi fara dai farul jos....nu imi e clar cum ai introdus banda de leduri acolo.

In alta ordine de idei, am vrut sa schimb becurile de la interior (cele doua lampi sofer si pasager, si lampa din mijloc) - mi-a parlit o siguranta + ramanea indicatorul de la rezervor in permanenta activat, iar cand puneam contactul...parca aveam motocicleta - acul de la vitezometru se ducea la 220 rapid si cobora, turometrul la 6000 rpm si cobora...

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Modificari Hyundai Santa Fe

 

Becurile de interior se scot si mai simplu (o sa fac si pentru asta un tutorial); insa nu inteleg cum de avea comportamentul acela. M-am jucat cu instalatii electrice de la Dacia/Renault/Opel (cele mai putin fiabile dpmdv) si nu am avut asemenea probleme.

 

 

Banda de leduri se baga cu farul tinut in pozitie verticala (cum ai baga un sarpe intr-o sticla). Ideea e ca varful ce atarna (deci partea de jos a sarpelui) trebuie sa intre in coltul de jos al farului.

Am facut schema, cu farul vertical, si gaura becului de pozitie in sus. De la stanga la dreapta:

1.Banda intra usor (linia albastra)

2.Banda a intrat si a luat forma farului (nu merge din prima, are nevoie de ajustari; firul verde este firul in plus pentru a nu trage de banda, iar patratelul rosu este soclul becului)

3.Banda a intrat, firul in plus a intrat, soclul este pe pozitie.

E mult mai simplu decat pare, si amuzant este ca isi pastreazza pozitia. Am baga masina prin niste hartoape grave si nu s-a miscat deloc banda, chiar fara adeziv.

sch1.jpg.f0999ca14ccdc42c0eaf10f600f24410.jpg

Daca nu ar exista masinile mari, lumea ar fi mai trista...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Modificari Hyundai Santa Fe

 

Montare SKID PLATE Ms Design

Am purces la montarea kitului de skid plate (sau body kit) de la MS Design. Recomand oricui acest kit, deoarece piesele se imbina foarte bine si plasticul pare a fi de calitate. Singurul punct in minus ar fi ca adezivul si primerul care erau in kit se prezentau ca fiind uscate. Insa, cum am primit kitul impreuna cu masina, nu am comentat. Am folosit insa silicon pentru parbrize (Teroson ceva, insa sunt o gramada pe piata; important e sa fie cu uscare rapida, altfel e chinul prea mare) si in loc de suruburile/niturile din kit am folosit niste autofiletante care le-am blocat cu acelasi silicon.

Pasii sunt exact cei din instructiuni (atasate in poze). Singurele amendamente sunt ca in fata prima piesa (galbena, care se fixeaza cu 4 suruburi, deasupra suportului de nr) trebuie pusa la fix 5.8-6 mm de buza superioara a suportului de numar, deoarece skidul fata se agata in ea (vezi pozele explicative). In rest, eu am pus silicon peste tot (skidul intra ca o manusa pe forma barei) si jos am bagat si 4 suruburi autofiletante.

De asemenea, pentru fixare fest, in extremele numarului am pus inca 2 autofiletante, cat mai ascunse (eu am avut bara un pic stramba, deoarece a fost stearsa pe partea sofetului).

In spate este foarte simplu, se prinde in cat mai mult silicon si se pot pune oricate autofiletante in locurile ascunse (eu am pus in extremele stanga-dreapta si deasupra esapamentului). Foarte important e sa studiati bine cum intra, sa nu va aruncati la fixat din prima. Studiati bine statica pieselor, prinderile trebuie sa fie fest si perfecte (fara exagerare, daca e pe undeva vreun luft/spatiu e o greseala in procedura voastra).

A, si curatati bine zonele de contact. Am studiat bine unde si cum se pupa, si pe langa curatat/degresat am si zgariat bine zonele de contact cu un glaspapier de ciment pentru a fi sigur de aderenta. Nu am folosit banda adeziva pentru a imobiliza in pozitie piesele; sunt de parere ca daca sunt bine prinse/pozitionate si ancorate cu autofiletante, cand se usuca bine siliconul (cam 2-3 ore) le poti da jos cu dalta. Nu va sfiiti cu suruburile; sunt o gramda de locuri unde se pot baga autofiletante ca la neamuri proaste si nu se vor vedea. Recomand asa ceva deoarece e in joc siguranta celorlalti; la 150km/h daca zboara ceva de pe masina si in spate e un Matiz, se lasa cu penal. Plus ca iarna, cand manevrezi prin zapada, poti ramane fara fustele astea foarte usor.

Orice intrebare/sugestie/amenintare e bine venita. c20150404_132516.jpg.caf15f766f09e87874cd97250cae083e.jpg20150404_132521.jpg.c578e45fcb09960ddb536464a436cf50.jpg20150404_132543.thumb.jpg.52c375a11fa09044004491ca4ac384c7.jpg20150404_134955.thumb.jpg.19eef00628705322c9cf26246a74a08f.jpg20150404_140406.thumb.jpg.6aabdbc59964e8803baff80f2d6c7169.jpg20150404_150250.thumb.jpg.f0c4b845f32ed8706dbfc2d7e1a08580.jpg20150404_150303.thumb.jpg.f72a7c5588337e77e356046e3db1bef4.jpg20150404_150312.thumb.jpg.f1271ea8922a642f6f3944e1b586fe76.jpg20150404_150317.thumb.jpg.6b8d62308e76af20f1ee6228f0fae4a8.jpg

Editat de Navarro
Daca nu ar exista masinile mari, lumea ar fi mai trista...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Modificari Hyundai Santa Fe

 

Instructiunile complete cu care a venit kitul (mi le-a amestecat scula de uploadat, va prindeti voi de ordine, sunt numerotate toate paginile):

20150408_110012.thumb.jpg.adf9dc101965caa23a7d82a2e7fe8413.jpg20150408_110154.thumb.jpg.8dc58d9ce69fdace6965bf8b0e23f671.jpg20150408_110149.thumb.jpg.8ae85f46549fe516b21f658eb963ab3b.jpg20150408_110139.thumb.jpg.3d249bd011b6c5ac4847970fcbb29ba4.jpg20150408_110133.thumb.jpg.db212e2bf44d4b0fdc5523a41445d318.jpg20150408_110125.thumb.jpg.46cc1803761acfa29d0d51d9e102e651.jpg20150408_110118.thumb.jpg.0d758b1602159cc98cdf4e2c4ed1a865.jpg20150408_110104.thumb.jpg.b1041e7da941a431598a418c045584fb.jpg20150408_110059.thumb.jpg.af1f0b9571ee0c349592ffdd02a5c2b1.jpg20150408_110050.thumb.jpg.76de0051d94132722ef15ba67814dacc.jpg20150408_110043.thumb.jpg.13af2ad278c394eaee023c5ad79ff51a.jpg20150408_110030.thumb.jpg.9e1c434db29cc93e1b9ca1d87ef3c04b.jpg20150408_110019.thumb.jpg.f0a6d96f771fb404259ffa3b7e90b249.jpg20150408_110201.thumb.jpg.23f8f6889a060cedc85c29a85de670ce.jpg

Editat de Navarro
Daca nu ar exista masinile mari, lumea ar fi mai trista...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare