Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Ecu 4jx1


Florin1986s

Postări Recomandate

Bate campii..Mufa din mijloc,de la ECU,pe randul din fata,nr.7 de la dreapta la stanga,ai un fir alb pe care trebuie sa-l tai in asa fel incat sa poti sa-l inadesti ulterior (sau mai bine ii pui o siguranta cu soclu,e o problema de care te vei mai lovi).DA-i o cheie si probabil ca masina va porni,dar va merge destul de prost,dar stii ce trebuie schimbat-senzorul de presiune de ulei de pe rampa comuna a injectoarelor.

PS-nu mai deschide topic nou pt.fiecare problema,va fi greu de urmarit.Poate vreun moderator le uneste pe toate intr-unul singur.

  • Like 1
0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai am ce sa fac cu calculatorul asta ca si-au băgat prea multi degetele in el si un cip are un piciorul rupt. Nu am ce face decât să cumpar un alt calculator . Dacă are cineva de pe grup sa vândă un calculator sau un chit de pornire cu tot cu immo ar fi perfect dacă nu găsesc o sa dau o privire pe ebay. Multumesc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a umblat degeaba in ECU,senzorul in cauza iti sa semnal ca este presiune de ulei si atunci ECU da curent la injectoare.Daca senorul e dus,normal ca ECU nu deschide injectoarele si de aici incepe jihadul..Din cate vad tu mai ai si alte probleme,gen motorina in radiator.Sa nu desfaci chiuloasa pt.asta,cum probabil iti vor recomanda aceiasi mecanici.
0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa fie de euro 2 sau 3,nu stiu ce motor ai tu.Daca e din 2000 cred ca e euro2 .Daca tubulatura vine din intercooler perpendicular pe admisie e euro 2,daca vine la 45 de grade e euro 3
0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele mai bune preturi si profesionalism le-am gasit la Radauti-Denson parca se cheama firma si au cateva 3.0 la dezmembrat.0720336766.Iti trebuie contact,chei,ECU si immo.Ideal ar fi si celelalte incuietori,dar e mai complicat.E euro II al tau vad
0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde te-ai uitat?Sau ti-au spus respectivii ca sunt euro III?Multi,daca nu toti care dezmembreaza habar n-au ce e cu motorul asta,cu atat mai putin ce euro e.Majoritatea au la dezmembrat euro II,cea mai vizibila diferenta e asta cu furtunul dintre intercooler si admisie Asa e la euro III,la tine e euro II

49142982_358367671388921_9201426639462858752_n.jpg.5cf4666bd379671861a988900a201676.jpg

Editat de SUPERDRAGOS
0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde ai cautat?La Radauti si la ala din sect.6 ai intrebat?Poti cauta si 'OPEL MONTEREY 3.0"

 

PS-incearca de cate ori rezolvi vreo problema sa postezi aici cum ai facut,nu numai "Am rezolvat" si gata.

Editat de SUPERDRAGOS
0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare