Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Ecu 4jx1

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • SUPERDRAGOS
    a răspuns
    Unde ai cautat?La Radauti si la ala din sect.6 ai intrebat?Poti cauta si 'OPEL MONTEREY 3.0"

    PS-incearca de cate ori rezolvi vreo problema sa postezi aici cum ai facut,nu numai "Am rezolvat" si gata.
    Ultima editare de SUPERDRAGOS; 01.mai.2019, 20:01.

    Lasă un comentariu:


  • Florin1986s
    a răspuns
    Nu gasesc chit de pornire ce este de facut?

    Lasă un comentariu:


  • SUPERDRAGOS
    a răspuns
    Unde te-ai uitat?Sau ti-au spus respectivii ca sunt euro III?Multi,daca nu toti care dezmembreaza habar n-au ce e cu motorul asta,cu atat mai putin ce euro e.Majoritatea au la dezmembrat euro II,cea mai vizibila diferenta e asta cu furtunul dintre intercooler si admisie Asa e la euro III,la tine e euro II
    Fișiere atașate
    Ultima editare de SUPERDRAGOS; 28.apr.2019, 22:01.

    Lasă un comentariu:


  • Florin1986s
    a răspuns
    M-am tot uitat după chit dar majoritatea mașinilor sunt euro 3

    Lasă un comentariu:


  • Florin1986s
    a răspuns
    Multumesc tare mult. O sa sun după sărbători sa vad daca reusesc ceva

    Lasă un comentariu:


  • SUPERDRAGOS
    a răspuns
    Cele mai bune preturi si profesionalism le-am gasit la Radauti-Denson parca se cheama firma si au cateva 3.0 la dezmembrat.0720336766.Iti trebuie contact,chei,ECU si immo.Ideal ar fi si celelalte incuietori,dar e mai complicat.E euro II al tau vad

    Lasă un comentariu:


  • Florin1986s
    a răspuns
    Acesta e motoru
    Fișiere atașate

    Lasă un comentariu:


  • Florin1986s
    a răspuns
    Masina ii din 98

    Lasă un comentariu:


  • SUPERDRAGOS
    a răspuns
    Trebuie sa fie de euro 2 sau 3,nu stiu ce motor ai tu.Daca e din 2000 cred ca e euro2 .Daca tubulatura vine din intercooler perpendicular pe admisie e euro 2,daca vine la 45 de grade e euro 3

    Lasă un comentariu:


  • Florin1986s
    a răspuns
    Cu motorina in radiator īncălzit și pierderile de apa am rezolvat. Greseala mea ca si-a băgat degetele on calculator.. Am găsit ceva dar codurile nu sunt la fel. Oare codurile trebuie să fie identice?

    Lasă un comentariu:


  • SUPERDRAGOS
    a răspuns
    S-a umblat degeaba in ECU,senzorul in cauza iti sa semnal ca este presiune de ulei si atunci ECU da curent la injectoare.Daca senorul e dus,normal ca ECU nu deschide injectoarele si de aici incepe jihadul..Din cate vad tu mai ai si alte probleme,gen motorina in radiator.Sa nu desfaci chiuloasa pt.asta,cum probabil iti vor recomanda aceiasi mecanici.

    Lasă un comentariu:


  • Florin1986s
    a răspuns
    Nu mai am ce sa fac cu calculatorul asta ca si-au băgat prea multi degetele in el si un cip are un piciorul rupt. Nu am ce face decāt să cumpar un alt calculator . Dacă are cineva de pe grup sa vāndă un calculator sau un chit de pornire cu tot cu immo ar fi perfect dacă nu găsesc o sa dau o privire pe ebay. Multumesc

    Lasă un comentariu:


  • SUPERDRAGOS
    a răspuns
    Bate campii..Mufa din mijloc,de la ECU,pe randul din fata,nr.7 de la dreapta la stanga,ai un fir alb pe care trebuie sa-l tai in asa fel incat sa poti sa-l inadesti ulterior (sau mai bine ii pui o siguranta cu soclu,e o problema de care te vei mai lovi).DA-i o cheie si probabil ca masina va porni,dar va merge destul de prost,dar stii ce trebuie schimbat-senzorul de presiune de ulei de pe rampa comuna a injectoarelor.
    PS-nu mai deschide topic nou pt.fiecare problema,va fi greu de urmarit.Poate vreun moderator le uneste pe toate intr-unul singur.

    Lasă un comentariu:


  • Florin1986s
    a răspuns
    Nu imi vine curent la injectoare si un electronist mia spus ca sunt piese puscate in el

    Lasă un comentariu:


  • SUPERDRAGOS
    a răspuns
    Cum ai ajuns la concluzia ca-ti trebuie asta?

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X