Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Ulei pe furtunul dintre intercooler si admisie

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Ulei pe furtunul dintre intercooler si admisie

    Problema: la ceva timp dupa ce am cumparat masina am observat o " scurgere", o pelicula de ulei p furtunul care iese din intercooler. Am neglijat-o pana ieri cand am hotarat sa dau un search si ghiciti ce: unii spun ca e turbosuflanta bulita, altii ca e normal sa fie o pelicula de ulei p traseul dintre turbo si admisie intrucat lagarele nu pot etansa perfect si vaporii d ulei sunt aruncati catre intercooler. Vreau sa aud si parerea voastra pana ajung la service, ca sincer ma astept sa-mi spuna cei d acolo, in spirit caracteristic service-urilor din Romanica, ca trebuie in locuita turbina, care vorba aia stiti si voi ca t usuca. Alta explicatie p care am auzit-o a fost ca e posibil ca uleiul p care l-a pus cel dinaintea mea sa nu fi fost cel care trebuie si sa fi trecut mai usor p langa lagar. Mentionez ca masina are 18000 d km si sunt 99% sigur ca sunt reali.
    Multumesc!
    Isuzu D max 2.5D 2007

  • #2
    Re: Ulei pe furtunul dintre intercooler si admisie

    Salut,

    Eu am avut o pelicula pe furtunul care intra in intercooler (si pe toate chestiile din jur) in momentul in care furtunul respectiv a capatat o gaura
    Dupa ce am astupat temporar gaura cu duct-tape, am constatat ca mai sufla si pe la imbinarea cu intercoolerul: colierul nu mai strangea corect...

    Deci, daca vezi ulei pe acolo, verifica imbinarile..... (sper sa nu ai gauri in furtun/intercooloer).
    Mitsubishi Outlander 2.2D

    Comentariu


    • #3
      Re: Ulei pe furtunul dintre intercooler si admisie

      Salut!!!
      Nu cred ca trebuie sa-ti faci griji, acelasi lucru se intampla si la a mea masina. Atasej cateva poze cu problema, desi cred ca ar trebui sa ne mutam pe rubrica de mecanica.
      Daca am maine timp demontez si eu conducta. Mai vb....
      Cu stima,
      Fișiere atașate

      Comentariu


      • #4
        Re: Ulei pe furtunul dintre intercooler si admisie

        Salut body, ma asteptam sa raspunzi. Tu ai scurgerea la iesire din turbo, la mine e la iesire din intercooler, oricum asta e mai putin relevant pentru ca e clar ca turbina scuipa niste vapori de ulei si la mine si la tine. Intr-adevar m-am mai linistit dupa ce am citit mai mult si pe alte forumuri, unii zicand ca orice TD are ulei p traseul dintre turbina si admisie. Un alt motiv de "liniste" e faptul ca dupa 5000 d km de la schimb nu mi-a papat ulei. Oricum dc te uiti la a ta spune-mi si mie c gasesti. O sa incerc sa pun si eu niste poze dar dupa c se va murdari iar cu praf ca acum am sters si nu se mai vede nimic.
        Numai bine si fara mecanici!
        Isuzu D max 2.5D 2007

        Comentariu


        • #5
          Re: Ulei pe furtunul dintre intercooler si admisie

          Postat în original de al_eugen Vezi post
          Salut,

          Eu am avut o pelicula pe furtunul care intra in intercooler (si pe toate chestiile din jur) in momentul in care furtunul respectiv a capatat o gaura
          Dupa ce am astupat temporar gaura cu duct-tape, am constatat ca mai sufla si pe la imbinarea cu intercoolerul: colierul nu mai strangea corect...

          Deci, daca vezi ulei pe acolo, verifica imbinarile..... (sper sa nu ai gauri in furtun/intercooloer).
          Problema e cat ulei iti arunca turbosuflanta si dc e ceva in neregula cu ea nu ca-ti murdareste motorul ca asta se sterge cu o laveta dar turbosuflanta te sterge ea pe tine...in buzunar. Merci pt raspuns!
          Isuzu D max 2.5D 2007

          Comentariu


          • #6
            Re: Ulei pe furtunul dintre intercooler si admisie

            Salut,
            Desfacui in sfarsit furtunu cu pricina. Furtul este murdar de ulei pe interior in partea inferioara, langa turbina, cat si in partea superioara langa interculer.
            Intrebarea mea este, de ce ulei in interculer? Caci si acolo este umed de ulei.
            Masina fuctioneaza normal si nu am observat diferente de fuctionare, pe tine ce te framanta? Masina nu fucfioneaza normal?

            Comentariu


            • #7
              Re: Ulei pe furtunul dintre intercooler si admisie

              Postat în original de body_mihai Vezi post
              Salut,
              Desfacui in sfarsit furtunu cu pricina. Furtul este murdar de ulei pe interior in partea inferioara, langa turbina, cat si in partea superioara langa interculer.
              Intrebarea mea este, de ce ulei in interculer? Caci si acolo este umed de ulei.
              Masina fuctioneaza normal si nu am observat diferente de fuctionare, pe tine ce te framanta? Masina nu fucfioneaza normal?
              Salut, pai e umed si intercooleru pentru ca il arunca pana acolo si chiar mai departe( la mine scurgerea e p furtunul care iese din intercooler). Oricum si la mine masina functioneaza ca si pana acum, iar faptul ca si la tine e aceeasi pelicula de ulei ma face sa cred ca asta e regimul de functionare al masinii si n-ar trebui sa ne facem griji. Pe mine ma ingrijorase cineva care mi-a zis ca e turbosuflanta pe duca dc e ulei acolo dar acum nu-mi mai fac probleme. Oricum si dc ar fi n-as avea c sa fac pentru ca in perioada asta a anului n-am un leut in buzunar:)). Tu cati km ai cu masina? Cu respect!
              Isuzu D max 2.5D 2007

              Comentariu


              • #8
                Re: Ulei pe furtunul dintre intercooler si admisie

                Are 67000 km. Sti ce cred...., ca uleiul ajunge acolo din partea opusa a intercularului. De ce spun asta: la isuzul celalalt care il mai am, inca, pe conducta care intra in interculer este un senzor care este prins de conducta cu doua suruburi mici. EEEEE pe acolo dedea ulei, deci si acolo este ulei. Cauza aparitiei uleiului acolo a fost de le mersul subturat "asa merge tata", in momentul de fata nu mai da ulei.
                Cand o sa am timp mai mult desfac si chestia aia, eu cred ca de acolo este.
                Numai bine,

                Comentariu


                • #9
                  Re: Ulei pe furtunul dintre intercooler si admisie

                  E oarecum normal sa existe ceva urme de ulei acolo, ala provine fie din uleiul care face ungerea turbinei, fie de nu-mai-stiu unde...............
                  Si eu am constatat acelasi lucru la Mazda cand am schimbat intercoolerul, dar poze cu acest lucru pun aici pt ca pe acel topic nu le-am pus...........
                  http://forum.club4x4.ro/showthread.p...ler-Mazda-BT50
                  Masina mea era inca in garantie, am dat fuga la reprezentanta, am intrebat pe toti cunoscatorii si toti mi-au raspuns ca este ok sa existe acea pelicula............schimba colierul ala pe unde musteste afara.......


                  Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_9207 (Medium).JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	62,7 KB 
ID:	866386 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_9203 (Medium).JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	76,4 KB 
ID:	866387 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_9204 (Medium).JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	54,3 KB 
ID:	866388
                  Ultima editare de Astral; 04.apr.2011, 00:11.


                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Ulei pe furtunul dintre intercooler si admisie

                    Postat în original de Astral Vezi post
                    E oarecum normal sa existe ceva urme de ulei acolo, ala provine fie din uleiul care face ungerea turbinei, fie de nu-mai-stiu unde...............
                    ...De la vaporii de ulei care vin pe aerisitor - furtunasul care pleaca de pe capacul de la culbutori si intra in admisie pe traseul dintre filtru aer si turbina

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Ulei pe furtunul dintre intercooler si admisie

                      E clar, m-am linistit, asta e regimul de functionare. Intr-adevar si mie imi da ulei si pe la senzoru ala de care zici body dar si pe la colier e umed. Prin urmare...colierul inlocuit sau strans mai bine si...sanatate.
                      P.S: ai idee ce rol are senzorul respectiv body? Multumesc!
                      Isuzu D max 2.5D 2007

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Ulei pe furtunul dintre intercooler si admisie

                        Salut!
                        Din pacate nu stiu, dar incerc sa aflu.
                        Numai bine,

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Ulei pe furtunul dintre intercooler si admisie

                          Postat în original de body_mihai Vezi post
                          Salut!
                          Din pacate nu stiu, dar incerc sa aflu.
                          Numai bine,
                          Salut! Din ce am citit senzorul respectiv poate fi:
                          - IAT sensor( intake air temperature) care e folosit pt reglarea presiunii aerului in functie de temperatura lui si implicit de continutul de oxigen
                          - MAP sensor( manifold absolute presure) care transmite informatii calculatorului despre presiunea de supraalimentare.
                          Bafta!
                          Isuzu D max 2.5D 2007

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Ulei pe furtunul dintre intercooler si admisie

                            Postat în original de gnok Vezi post
                            ...De la vaporii de ulei care vin pe aerisitor - furtunasul care pleaca de pe capacul de la culbutori si intra in admisie pe traseul dintre filtru aer si turbina
                            Aia e o optiune.
                            Si apoi la presiuni mici, garniturile in turbina nu inchid perfect. Asta e cu mersul prin oras...
                            Curatate periodic zonele murdare si gata. Curatatul intercoolerului de acel ulei se face purtand papuci cu talpa de plumb.


                            Postat în original de andreas Vezi post
                            Salut! Din ce am citit senzorul respectiv poate fi:
                            - IAT sensor( intake air temperature) care e folosit pt reglarea presiunii aerului in functie de temperatura lui si implicit de continutul de oxigen
                            - MAP sensor( manifold absolute presure) care transmite informatii calculatorului despre presiunea de supraalimentare.
                            Bafta!
                            IAT nu prea cred ca ai nevoie la un diesel. Mai degraba MAP sau MAF (mass air flow cred), pentru control al debitului de motorina in functie de presiunea din turbo.
                            '02 WG CRD - EGR delete
                            '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                            Comentariu

                            Procesare...
                            X

                            Sqreen | Runtime Application Protection