CristianEmac Postat Martie 27, 2020 Partajează Postat Martie 27, 2020 că de motorizarea 4.0 litri mi-e și teamă să ating subiectul! îmi face cu ochiul un Cherokee, model 97-98, aproape stock, cu aer și interior plăcut dar mă sperie faza cu impozitul! voi cum procedați, ce soluții aveți privind înregistrarea mașinii și înmatricularea ei! Mulțumesc! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ssrli Postat Martie 30, 2020 Partajează Postat Martie 30, 2020 Ar trebui sa te sperie chiulasele prima si prima data... 1 '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
RZV Postat Martie 30, 2020 Partajează Postat Martie 30, 2020 Ar trebui sa te sperie chiulasele prima si prima data... :ha::ha::ha: Poate este benzina 2,5.... DAR daca te sperie impozitul,la 2,5 atunci nu ai ce face cu masina aia......cauta altceva cu motor pana in 2000 Cm3 1 Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată. Dream It, Do It, Live It.... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ssrli Postat Martie 30, 2020 Partajează Postat Martie 30, 2020 scrie in titlu ca e diesel :P 1 '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
soferman Postat Martie 31, 2020 Partajează Postat Martie 31, 2020 (editat) Solutiile sunt simple: 1. iti asumi impozitul de 6000 lei si nu o sa ai probleme cu nimeni (asta daca nu locuiesti in Bucuresti) 2. iti cumperi o autoutilitara si platesti mai putin. 3. ii pui motor mai mic o omologhezi si apoi vezi ce si cum faci 4. mergi pe numerele vechi pana te prinde careva si apoi iti iei adio de la ea 5. nu o inmatriculezi si mergi doar pe carari cu ea Acum depinde de tine cat de tare iti doresti masina, cat vei merge cu ea, cat merita sa te supui celor de mai sus. Spor in toate. LE: acum am vazut ca te uiti la motorul de 2.5, impozit 800 lei....personal consider ca este accesibil. O parte din variantele de mai sus sunt sunt valabile si aici . Cel mai bine iti cumperi un Jimnny sau Samurai si ai scapat de toate grijile :) (nu cred in ultima parte scrisa :)) ) Editat Martie 31, 2020 de soferman 1 http://range-rover-vogue.blogspot.ro/ Range Rover Autobiography, 3.6 L, 272 Cp Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
CristianEmac Postat Martie 31, 2020 Autor Partajează Postat Martie 31, 2020 @soferman : îți mulțumesc tare mult ptr sinceritate. așa este, ai dreptate! :h5 văd ce soluție găsesc, o să țin cont de ceea ce mi-ai scris! mulțumesc, să trăiești! drumuri bune! spor! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
misca Postat Martie 31, 2020 Partajează Postat Martie 31, 2020 Te lasi de fumat o luna-doua... 2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Yoghi Postat Aprilie 6, 2020 Partajează Postat Aprilie 6, 2020 La 2,5 impozitul anual e 850 lei (cureducerea de 10%) faza cu chiuloasele e scoasa de cei cu Nisan sau Toyota(de invidiosi:grin:).daca masina e folosita si intretinuta corect,nu sunt probleme. aa ..dupa 20 de ani mai are umbre-urme de ulei ,zic ca e corect sa schimbi Toate garniturile. 1 Am in curte un englez si un american :F Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ssrli Postat Aprilie 8, 2020 Partajează Postat Aprilie 8, 2020 La 2,5 impozitul anual e 850 lei (cureducerea de 10%) faza cu chiuloasele e scoasa de cei cu Nisan sau Toyota(de invidiosi:grin:).daca masina e folosita si intretinuta corect,nu sunt probleme. aa ..dupa 20 de ani mai are umbre-urme de ulei ,zic ca e corect sa schimbi Toate garniturile. Ai avut masina cu 2.5TD VM? Nu e vorba de urme de ulei. E vorba de chiulase care crapa si fara sa incingi motorul.... M-am chinuit 4 ani cu porcariile de chiulase de pe 2.5, nu mai vreau niciodata. Si nu sunt singurul... 1 '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Yoghi Postat Aprilie 10, 2020 Partajează Postat Aprilie 10, 2020 DA am (scrie la modelul masini) colegu. dar cand am cumparat xj in 2015 ,am curatat sistemul de racire am mai schimbat una alta_ furtune radiator si termostat . Sti de exemplu ca termostatul aftermarket deschide la 85-86grade si originalul la 78.ca radiatorul after are grosime de 31mm si originalul 37 .astea se aduna si gata problema. la 15_17-20 ani piesele mai cedeaza nu zic,dar daca le verifici inainte e mai ...elegant. masina e folosita zilnic de baiat (in oras si la.scoala) iar in sezonul de vanatoare si de mine . 1 Am in curte un englez si un american :F Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ssrli Postat Aprilie 10, 2020 Partajează Postat Aprilie 10, 2020 Scrie 2.5, de unde sa imi dau seama ca ai benzina sau dizal? A mea nu s-a incins niciodata si am avut in total 3 chiulase crapate in 40.000km cat am tinut masina. Am trecut prin povestea cu chiulasele acum 10 ani...am incercat si vestitele chiulase Apaz Madrid care s-a lasat cu un piston spart. Am pus si radiator de ulei separat, cu termostatul de ulei de pe Alfa 164, si pompa de apa electrica suplimentara care mergea dupa oprire si tot au crapat :) 80 +/-2 grade zice manualul Jeep pentru termostat. Chiulasa Apaz Madrid cu camera de pre-combustie cazuta: Viscocupla HD: Radiator de ulei: Deci am facut chestii...chiulasele tot pe mintea lor au fost. Si masina a fost intretinuta bine inainte sa o cumpar eu, sistemul de racire era curat etc etc... 1 '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate