Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Jeep la timpul viitor...


Heavy D.

Postări Recomandate

Buna seara !

 

 

Nu pot sa-mi abtin senzatia de dezgust cand vad ce ar putea intr-o buna zi sa poarte sigla Jeep:

 

 

1417315683_JeepCompassFreedom2014.JPG.2f8bc22a3da028cb9ca49caebad0dcdf.JPG 8799056_JeepCompass2014.JPG.d053543ef3030421cfe7a722313279dc.JPG 1606919645_JeepCherokee2014.JPG.977b98a6d051b25392b390f9e9407726.JPG

 

677314044_JeepTrailduster2014.JPG.ad5f53a620de4a35062bea666cb42f00.JPG 1891701123_JeepGrandWagoneer2014.JPG.2a826688a17b47e51da5fb3bdec4b936.JPG

 

 

Jenant... Ma bate gandul sa strang bani si sa cumpar marca Jeep de la Fiat. Se mai baga cineva ?

 

 

 

Dragos

Editat de Heavy D.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep la timpul viitor...

 

Poate inca nu ai vazut noul model Cherokee 2014.

 

http://canberratimes.drive.com.au/motor-news/controversial-new-jeep-cherokee-uncovered-20130224-2ez93.html

 

Pare o combinatie intre Fiat Multipla si Nissan Juke...LMAO

°lllll° JEEP The dirtiest of the four-letter words °lllll°
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep la timpul viitor...

 

Buna seara !

 

 

Stiam si de asta, am ceva poza cu doua bucati in fabrica:

 

 

1419447298_JeepCherokee2014infabrica..JPG.57c4aa11fda60a9a8244d602c5c43c9e.JPG

 

Dar e atat de urat incat speram ca e vorba de alta masina si nu am vrut sa induc lumea in eroare...

 

 

 

Dragos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2009 JKU, 2.8 CRD, NSG370, Rapoarte 3:73, Blocant Spate, Fox 2.0 & JKS 2.5", ARB Deluxe, Warn M8000, ASFIR 4x4, 9X17 MickeyThomson II, GY Duractrac

http://www.jeepromania.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...

Re: Jeep la timpul viitor...

 

Pare mai repede un model futurist de Tata decat Jeep. Oricum masini de teren nu se mai fabrica de cativa ani (cu foarte mici exceptii) asa ca...ar trebui sa scrie pe ele direct 16. Din punctul meu de vedere nu merita sa poarte emblema 4x4 care in mintea multora este similara cu o masina fiabila si capabila de mult mai multe decat SUV-urile de astazi. Pacat.

"Majoritatea oamenilor se tem atat de mult sa piarda ceva

incat toata viata au grija sa nu aiba ce sa piarda."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep la timpul viitor...

 

Pare mai repede un model futurist de Tata decat Jeep. Oricum masini de teren nu se mai fabrica de cativa ani (cu foarte mici exceptii) asa ca...ar trebui sa scrie pe ele direct 16. Din punctul meu de vedere nu merita sa poarte emblema 4x4 care in mintea multora este similara cu o masina fiabila si capabila de mult mai multe decat SUV-urile de astazi. Pacat.

 

Te referi la cele vazute in postarea #6 cu trimitere la acel link?

Life's Too Short To Drive Boring Cars
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...

Re: Jeep la timpul viitor...

 

Buna ziua !

 

 

Se pare ca chestia prezentata de mine la inceput va ajunge in productie de serie, fiind construita pe platforma ranforsata a Alfei Giuletta, purtata si de Dodge Dart, de altfel.

 

Din informatiile pe care la am la indemana in acest moment, situatia sta cam asa:

 

- motoare montate transversal.

- benzinare de 2.4 si 184CP (patru cilindri) si 3.2 si 199CP (V6), ambele de la Chrysler.

- inca neoficial dar foarte probabil, diesel de 2.0JTD cu 170CP (patru cilindri), de la Alfa, desigur...

- cutie automata cu noua trepte (de la ZF, ceea ce nu e chiar rau...)

- la cerere se ofera reductor pentru versiunile "Sport", "Latitude" si "Limited".

- pentru versiunea "Trailhawk", reductorul este serie si pe low gama de reductie este ultra-scurta. Deasemenea, masina e mai sus cu 25mm si are protectii de plastic de jur imprejur.

- optiunea (dar nu stiu daca la orice versiune) de diferential blocabil in puntea spate.

- circa doua tone masa totala remorcabila.

 

 

Masina va aparea in Germania in trimestrul patru al acestui an, cand o sa am preturi, o sa anunt aici.

 

 

Dragos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep la timpul viitor...

 

JEEP = :sl

 

Pacat.

 

Nu fiti asa de radicali.

Nu a murit tot conceptul Jeep ci doar gama Cherokee/Grand Cherokee)

 

... gama Wrangler este in dezvoltare, are un motor nou si aparent bun (Pentastar-ul), primeste in fiecare a cite o mica imbunanatire.....are succes comercial, a pastrat in mare parte reteta "old school" (sasiu, blocante, part time 4x4, punti rigide, roti de 32" stock, varianta SWB, soft top)

Editat de georgei23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep la timpul viitor...

 

Ai dreptate dar este pacat ca doar un singur model sa tina in spate imaginea unei intregi marci,la prima greseala mai serioasa pe care o vor face pe Wrangler riscul sa se duca de rapa doata marca este foarte mare.

Eu nu inteleg dece au adoptata si ei tendinta de a transforma masinile de teren in suv-uri mai ales ca acum au ramas singurii pe segmentul asta de piata,acum dupa incetarea fabricatiei defender-ului,japonezele de ceva ani aparte putin toyota fj restul toate sunt suv-uri chiar de lux poti spune.

Practic la aceasta ora sunt singuri care fac masini off-road si acesta este doar Wrangler,deci era loc si pentru un cherokee agresiv si pentru off-road decat sa il transformi intr-un mic suv unde oferta este mare si cred ca 80% din marci au in oferta lor o astfel de masina.

Eu nu le inteleg gandirea cu toate ca tind sa cred ca este o alegere bazate pe un studiu serios,dar timpul ne va demostra daca au gresit sau nu,eu sunt de parere ca au gresit lamentabil.

Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep la timpul viitor...

 

acum dupa incetarea fabricatiei defender-ului,japonezele de ceva ani aparte putin toyota fj restul toate sunt suv-uri chiar de lux poti spune.

Practic la aceasta ora sunt singuri care fac masini off-road si acesta este doar Wrangler,......

 

Defender se produce linistit, si se va mai produce cel putin inca 4 ani.

La fel si G-ul de la Mercedes, isi vede linistit de productie iar Suzuki inca mai face in Japonia masini de teren cu punti rigide.

Noul Patrol se vinde in draci in special in Rusia, iar Toyota inca mai produce masini de teren, chiar daca nu mai folosesc pe nici un model pentru Europa punte rigida fata.

Asta fara sa punem la socoteala Mitsubishi si nici o alta marca americana sau ruseasca.

Deci nu e Jeep singurul producator de masini de teren cu pretentii de off-road. Din contra. Tare mi-e teama ca va renunta la gama asta si va ramane numai la SUV-uri.

Ca si constatare personala, cred ca Jeep este un brand care nu mai are justificarea economica pentru a mai produce modele destinate off-road-ului in urmatorii ani. Piata nu mai cere asa ceva, iar banii vin din vanzari.

Nu stiu la alte marci, dar la Land Rover se va mai produce Defender atata timp cat vor avea cui sa-l vanda. Pentru moment clientii de flote si cei traditionali formati din armate, jandarmerii, etc, ii asigura productia Defenderului inca 4 ani. Dupa aceia vom vedea. Cred ca la fel se intampla si cu Mercedes G si alte modele care au contracte guvernamentale sau flote asigurate, pe cand Jeep cred ca a pierdut de mult cursa asta.

Editat de atar
"Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep la timpul viitor...

 

@Atar,la Defender a incetat productia din acest an http://www.badpolitics.ro/tag/defender-fabricatie/ ,se mai vinde ce e pe stoc(daca mai e)vor scoate nu se stie cand cica predecesorul care se va numi Project Icon,oricum nu va fi mai nimic din Defender,dar se pare ca indieni vor muta fabricarea unui nou Defender low cost la ei acasa asa ca nu ne putem astepta la surprize placute.

 

Cu toate ca are capacitati de off-roader pur sange G-classe la cat costa este masina de ambasadori,pe vremurile astea sunt foarte putini cei care dau banii pe un G ca sa il bage in teren,vorbim de masini noi.

 

Suzuki are doar Jimny care este bunciel pentru un forestier dar limitata,prea mult din masina ai nu poti scoate decat daca pastrezi doar caroseria si schimbi tot.

 

Nu vorbeam de masini care se vand in draci ci de off-roadere capabile,Patrolul,LC si altele se vand in draci pt ca au devenit masini de manelisti.

 

Cu siguranta Jeep se scalda in ape tulburi dar la aceasta ora cel putin in europa nu ai ce off-roder sa iti iei,asta este trista realitate,iar Jeep vinde in state atat de mult incat nu prea ai mai intereseaza si de altii,variantele diesel sunt facute principal pt EU si gama este restransa,la fiecare model exista o singura motorizare diesel pe cand la benzina sunt mai multe motorizari.

Iar faptul ca Jeep se vinde in reteaua Fiat deja se vede prin numarul de masini vandute in ultimi ani,sunt mult mai bine reprezentati pe piata europeana.

Deci la ora actuala cineva daca vrea un off-roader decent la un pret contenut nu are altceva la dispozitie decat Jeep Wrangler.

Parerea mea.

Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep la timpul viitor...

 

De cand a ajuns Volvo pe mana galbejitilor si o marca precum Saab a stins lumina de azi pe maine,pe mine nu ma mai mira nimic.

Noi am fi inteligenti daca am putea resuscita Aro,pute sa aibe aproape succesul Logan-ului,dar cred ca este prea tarziu.

Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep la timpul viitor...

 

Nu cred,Dragos ca se mai poate face ceva in privinta Aro.Din pacate!Poate doar filme ... sanii Monicai Barladeanu printre ruinele fabricii sa mai prezinte eventual ceva interes ca-n rest...

Pacat,mare pacat.

Life's Too Short To Drive Boring Cars
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep la timpul viitor...

 

@Atar,la Defender a incetat productia din acest an http://www.badpolitics.ro/tag/defender-fabricatie/ ,se mai vinde ce e pe stoc(daca mai e)vor scoate nu se stie cand cica predecesorul care se va numi Project Icon,oricum nu va fi mai nimic din Defender,dar se pare ca indieni vor muta fabricarea unui nou Defender low cost la ei acasa asa ca nu ne putem astepta la surprize placute.

 

 

Dragos,

Nu tin neaparat sa intru intr-o polemica cu tine dar sunt nevoit sa corectez informatia pe care o prezinti.

Iti pot spune oficial ca productia nu se opreste nici anul acesta si nici anul viitor, iar sursa ta nu este una de incredere.

Exista intradevar riscul, atat pentru Defender cat si pentru Wrangler si inca cateva modele de autoturisme care nu prea au pus accent pe siguranta, ca incepand cu anul 2015 sa nu mai poata fi inmatriculate in Uniunea Europeana in configuratiile actuale datorita noilor norme de securitate rutiera ce vor intra in vigoare din 2015 la nivelul Comunitatii Europene. Dar asta nu inseamna oprirea productiei.

In ceea ce priveste mutarea liniei de productie in India, cu siguranta nu se va intampla acest lucru inainte de lansarea noului Defender care se pare ca se va ansambla in Localitatea Pune din India din 2015, dar nu este nimic sigur inca.

Oricum Defender s-a ansamblat chiar si in Kenya si in Turcia, dar asta nu l-a facut mai putin Defender. :)

In concluzie: 1. cel putin pana in 2015 Defender se va produce in continuare in aceasta configuratie de baza si se va adresa pietei civile. 2. Este posibila, dar nu sigura, continuarea productiei in forma actuala, inca 2 ani pentru anumite piete si pentru aplicatii militare si speciale. 3. Este foarte probabil ca noul Defender sa se ansambleze in India, dar va ramane in continuare un autoturism de teren. 4. Wrangler va trece printr-un proces similar de modificari incepand cu 2015 http://www.motoring.com.au/news/2012/medium-4x4/jeep/wrangler/more-civilised-jeep-wrangler-for-2015-31661

 

Nu ma intelege gresit, desi in momentul actual lucrez la Land Rover, nu uita ca prima mea dragoste ramane Jeep-ul, dar trebuie sa recunosti ca si una si alta, sunt sortite pieirii in forma actuala a caroseriilor si in configuratia aceasta a trenurilor de rulare.

Trebuie sa recunosti ca masinile de serie dedicate off-road-ului nu mai au viitor.

Parerea mea este ca viitorul vehiculelor pentru off-road va fi asigurat de kit-uri pe care le vor putea vinde atat Jeep cat si Land Rover, sau diversi carosieri, si iti vei putea face artizanal masina de teren dupa configuratia pe care ti-o doresti pornind de la un sasiu, o caroserie si un motor, la care vei adapta suspensii, punti si directii originale sau custom.

 

Vreau sa punem punct aici discutiei despre Defender si sa revenim strict la tema topicului.

"Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep la timpul viitor...

 

Buna seara !

 

 

@hdragos:

 

predecesor = cel dinainte de, stramosul.

 

Asa cum folosesti tu termenul, este incorect.

 

 

Wrangler va suferi doar câteva modificari minore legate de protecța pietonilor, care oricum n-au ce căuta pe-acolo pe unde circulă mașinile.

 

Vestea aia de la atar e de anul trecut, motorul italian diesel exista din 2007 pe Wrangler, bluetooth, climă și pilot automat nu au ce căuta pe o masină de teren serioasă, iar ceea ce se intampla în Australia nu ma intereseaza deloc, că pe mine guvernul roman mă f*te cu legi idioate, împreuna cu cretinii de la comunitate...

 

Cum arată o mașina inginerită în bătaie de joc se vede pe Cherokee-ul prezentat la început, care e un mix de Kuga, Grandis si Grand Cherokee fonf care a supt o lămâie acră de tot, mama lor de idioți și cine i-a mai lăsat să-și facă de cap la planșetă. Parcă ar fi din lumea lui Barbie și a lui Ken, așa arată hidoșenia aia. Numai Ssangyong Actyon și Pontiac Aztec îl mai egalează la urâțenie...

 

 

 

Dragoș

Editat de Heavy D.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep la timpul viitor...

 

Parerea mea este ca viitorul vehiculelor pentru off-road va fi asigurat de kit-uri pe care le vor putea vinde atat Jeep cat si Land Rover, sau diversi carosieri, si iti vei putea face artizanal masina de teren dupa configuratia pe care ti-o doresti pornind de la un sasiu, o caroserie si un motor, la care vei adapta suspensii, punti si directii originale sau custom.

 

Chestia asta s-a intamplat anterior cu multe modele de masini care au ajuns sa se comercializeze in forma de kit chiar mai bine decat modelul original.

Partea proasta (pentru noi, romanii) este legislatia actuala care face prohibitiva orice incercare de constructie a unei masini pe baza unui kit (taxele si procedurile de omologare fac astaextrem de aproape de "imposibil").

Poate ca, odata cu "alinierea" legislatiei romanesti la legislatia europeana, va deveni mai lesnicioasa si aceasta procedura (nu neaparat mai ieftina ci macar posibila, in limita bunului simt). Personal, nu inteleg de ce englezul (de exemplu), poate sa-si achizitioneze un kit de masina si, in baza respectarii unor norme minime, are posibilitatea sa-si inscrie rezultatul in circulatie... si dupa aia sa strabata Europa la volanul ei in vreme ce la noi, nu se poate face asta nici macar cu o Dacia 1300 construita din "bucati" cumparate din magazinele oficiale.

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Jeep la timpul viitor...

 

Dragos,

Nu tin neaparat sa intru intr-o polemica cu tine dar sunt nevoit sa corectez informatia pe care o prezinti.

 

Nici eu nu doresc acest lucru,iar corectiile sunt bine venite,recunosc caci nu urmaresc indeaproape evolutia Defender pt ca nu ma intereseaza in mod special,dar "gura lumii"spune ca acest an va inceta fabricarea,ca o fi adevar sau nu doar timpul ne raspunde.

Am inteles ca @aka bullbar ar fi luat ultimul sau printre ultimile defender din showroom caci altele nu mai vin.

Inchid si eu suiectul pe tema Defender.

 

Revenind la Jeep,noi astia europenii cu toate tampeniile astea de norme nu face altceva decat sa fim neinteresanti pt producatorii dinafara uniunii,practic asta se si dorewste,doar ca este cu dus si intors,pt ca si lor li se va inchide portile la un moment dat,sa tot vuit decenii de randul ca piata trebuie sa fie comuna si globala si acum europenii bat in retragere caci vad ca nu le-a iesit pasenta,ei vroiau sa vand ei peste tot in lume dar nimeni sa nu vanda la ei,ete teapa.

 

Sunt foarte multi producatori americani care la prima norma care le este impusa de catre UE pur si simplu ne spun "te pup pa pa" cu zambetul pe buze,in curand vor face acelasi lucru si tarile asiatice.

noi suntem prea amarati ca sa fi intrat in rahatul asta de UE,noi trerbuia sa ne vedem de ale noastra sa putem importa si exporta orice la oricine.

 

Toate aceste porcarii face ca masini precum Wrangler sa coste mult la vanzare in romania si sa nu poti opta pt un kit,in america clientul are posibilitatea sa isi cumpere masina incomplecta(nu stiu exact denumirea)adica fara roti,suspensie,anumite parti din caroserie,chiar si fara punti,dupa care isi construieste masina cu ce vrea,pentru ca in state Wrangler este considerat o masina lde construit pt ca asa si este iar industria after market pe marginea Wrangler si Jeep este una importanta chiar la nivel national.

 

Referitor la modelul prezentat in toppic eu tot cred ca este o gluma proasta si ca nu va iesi asemenea ciudatenie urata pe poarta fabricii,sau va fi doar pentru piata asiatica(china,india) caci Jeep a mai facut un astfel de model dedicat doar pentru piata chinezeasca,daca nu gresesc tot Cherokee era.

Editat de hdragos
Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare