Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :)


Chronos

Postări Recomandate

Salutare,

 

Incerc sa adun informatii despre planetarele de pe Dana 30 si Dana 44. Mai ales Dana 30 .

Cat de usor se rup, ce anume(cruci,CV,ax), cruci mari sau mici ? CV joint ? Stock sau chromoly ? Cu ce marime cauciucuri si stil de condus?

 

Va rog sa raspundeti cu experiente personale sau la care ati asistat personal, nu as vrea sa ajungem la ce a inteles fiecare de pe net.

 

Nu ma intereseaza nimic mai mare decat Dana44, eventual doar solutii de inlocuire cu alta punte de marime asemanatoare, cu diferential pe stanga. Care ar fi alea, Pajero parca?

 

Poate puteti estima/compara rezistenta Dana30 vs Dana44 vs Pajero vs Patrol , gen: stim ca Patrolul rezista la Simex 35"/37", condus agresiv. Ce experiente ati avut cu celelalte?

 

Sper ca nu cer prea mult :))

 

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 67
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :)

 

1. Pajero nu a avut niciodata axa rigida pe fata.

2. Pt LR-ul matali puntile de Patrol Y60/Y61 sunt cam prea grele. Ti-as recomanda puntea de K260 la care faci o inversare a diff-ului de pe dr pe stg. Nu e complicat. E drept ca pe spate nu ai blocant stok . Puntea spate are diff-ul fie pe dreapta ( caz in care are rap 4,625) sau central ( raport 5,13).

3. Dana 30 cu autodeblocant fata - a rupt planetara pe un forestier la un viraj strans . Planetara Dna 30 stoc e o gluma cu o cruce cardanica, nu are homocinetica. Dana 30/35 sunt subtirele zic sa le scoti din calcul

Dana 44 , don @Filip are pe masina, invarte niste 35 cu ele. Merge, dar cu grija ... As zice ca DANA 44 e cam la fel cu Patrol k260 ( cu care unii colegi rulau 37")

 

Dupa parerea mea , ierarhia puntilor stok ar cam fi

 

1. Patrol Y61 - 100%- 31 caneluri constructie tabla rulata 6mm - grea rap 4,625, 4,375

2. Patrol Y60 - 90% - homocinetica planetarei mai mica in diametru, 31 caneluri, tabla rulata, grea rap 4,625

3. Patrol K260- 70% - 29 caneluri , constructie fonta din bucati asamblate , usor de sch diful de pe o parte pe cealalta , rap 4,375, 4,625 sau 5,13 militar cu dif spate pe centru

3. Dana 44 - 60% - carcasa diff aluminiu , se indoaie usor la impact ,are av ca e mai usoara+blocante electrice rap?

4. Dana 35 - 35%- roata max 31 ", rap?

5. Dana 30 - 30%- roata max 31 ", rap?

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :)

 

ma bag si eu ca am ajut niste jeep-uri :)

doua zj-uri ,e drept doar unul a rulat ca celalalt l-am luat de piese dar masina era completa si 60%functionala, ma refer aici ca mergea tot inafara de motor care era ruginit si de CT care fusese crapata carcasa,dar sa trecem peste detalii

 

eu am avut D30 pe fata si D44a pe spate iar astea conectate la un 5,9 v8

in utilizare absolut normala adica asfalt si un fosestier plat sau cu o usoara urcare sunt mai mult decat ok

acum e drept eu am folosit masina cu un kit de suspensie de

+5cm(Rough Country arcuri plus amortizoare) si inaltatoare pe spate sa compenseze greutatea buteliei de gaz de 90 de litri si niste cauciucuri AT care crede ca erau niste 31' ca dimensiune, jantele fiind pe R16.

 

problemele pe care le-am avut au fost schimbarea bieletelor de la bara stabilizatoare, frane,discuri...etc si un grup spate de D44 care intr-o iarna mi-a plesnit 3 dinti pe coroana, si asta pentru ca eu aveam D44a cu LSD si desi discurile erau schimbate si in stare buna cine a lucrat anterior la grup sau la inlocuirea lor a uitat o bucatica de metal in interior,bucatica care iarna fiind,mi-a fost antrenata de uleiul mai vascos si uite asa sa intamplat sa sparg grupul

 

revenind on topic,planetarele de D44 tin la solicitarile unui V8 lejer,atat timp cat nu exagerezi nici cu cauciucurile si nici cu solicitarile,sunt atat de bine facute si la limita incat orice crestere pe undeva,fie in dimensiunea rotii fie in solicitari sau suspensie va duce rapid la "pleosc" planetara:)

 

din amintiri sunt planetare cu C-clip deci nu sunt chiar usor de schimbat,defapt e usor dar e multa munca:)

 

tot din experienta pot sa iti spun ca daca scapi de ruperea planetarelor urmatoarele care cedeaza sunt crucile pe la cardan(mai rar) dar cel mai des se " beleste" cardanul fata care are un cuplaj dinacela ca la planetara cu bila.asta se intampla de cele mai multe ori la o urcare cand ridica fata si tu esti cu piciorul in gaz,daca scapa planetara acolo crapa la cardan :)

 

oricum fiind un SUV de lux la vremea lui si foarte comod e autoportanta caroseria cu o suspensie fata spate 4-link(vorbesc de ZJ) cu un flex relativ decent dar nu extraordinar si care nu se prea preteaza la ce vrem noi Off-road:) dar e foarte comoda pe foestiere sau drumuri pietruite,cu pietris sau macadam,

 

repet ce am spus la un moment dat cand am avut masina,mergeam de la Zarnesti spre Plaiul foii e un drum de 14km de macadam si pietris drum pe care il faceam cu 60-70 la ora si in masina imi dormea toata familia,iar suspensia fiind mai molcuta absorbea excelent orice denivelare

pt mine a fost cea mai comoda si confortabila masina cu suspensie clasica,adica arc si amortizor hidraulic, ca asa am mers cu perne de aer si nu discutam..e alta poveste.

 

in concluzie rupi planetarele daca sari de 31' la roti in general si te bagi pe trasee mai mult decat e masina capabila sa duca sau o suprasoliciti aberant,altfel tine lejer (parerea mea ca fost posesor si utilizator de ZJ echipat exact cu puntile de care zici)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :)

 

Erata - pt pct 2 la postul 2 - la puntile de K260 sunt chiar uzuale puntile spate cu diff pe centru , rap. 4,625, opend diff si LSD , frana pe tamburi ( cu frana de mana ) .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :)

 

1. Pajero nu a avut niciodata axa rigida pe fata.

2. Pt LR-ul matali puntile de Patrol Y60/Y61 sunt cam prea grele. Ti-as recomanda puntea de K260 la care faci o inversare a diff-ului de pe dr pe stg. Nu e complicat. E drept ca pe spate nu ai blocant stok . Puntea spate are diff-ul fie pe dreapta ( caz in care are rap 4,625) sau central ( raport 5,13).

3. Dana 30 cu autodeblocant fata - a rupt planetara pe un forestier la un viraj strans . Planetara Dna 30 stoc e o gluma cu o cruce cardanica, nu are homocinetica. Dana 30/35 sunt subtirele zic sa le scoti din calcul

Dana 44 , don @Filip are pe masina, invarte niste 35 cu ele. Merge, dar cu grija ... As zice ca DANA 44 e cam la fel cu Patrol k260 ( cu care unii colegi rulau 37")

 

Dupa parerea mea , ierarhia puntilor stok ar cam fi

 

1. Patrol Y61 - 100%- 31 caneluri constructie tabla rulata 6mm - grea rap 4,625, 4,375

2. Patrol Y60 - 90% - homocinetica planetarei mai mica in diametru, 31 caneluri, tabla rulata, grea rap 4,625

3. Patrol K260- 70% - 29 caneluri , constructie fonta din bucati asamblate , usor de sch diful de pe o parte pe cealalta , rap 4,375, 4,625 sau 5,13 militar cu dif spate pe centru

3. Dana 44 - 60% - carcasa diff aluminiu , se indoaie usor la impact ,are av ca e mai usoara+blocante electrice rap?

4. Dana 35 - 35%- roata max 31 ", rap?

5. Dana 30 - 30%- roata max 31 ", rap?

 

 

Salutare,

 

Probabil ca mi-a ramas in cap pajero cu solid axle swap, ca doar alea cam apar la search pe google...

 

Puntile nu-mi trebuie pentru Defecter :)) , e bine cum e, duce agricole de 37". Doar o planetara spate s-a rupt la o alergare...Nici nu stiu cum

 

Contextul e ca de saptamana viitoare o sa am un GC de 5.9 cu Dana 30 pe fata si 44HD pe spate. Spatele probabil ca o sa-l schimb cu unul de Patrol, dar nu stiu ce sa fac cu fata...Sa -i fac upgrade la chromoly si cruci mari sau sa vad ce swap se potriveste. As intoarce punti de Patrol, dar nu am stand potrivit ca sa le pastrez aliniate bine. E foarte greu de intors ? Cine le face bine?

 

Din cate stiu eu Dana 30 are si CV joint, pe GC sigur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :)

 

ma bag si eu ca am ajut niste jeep-uri :)

doua zj-uri ,e drept doar unul a rulat ca celalalt l-am luat de piese dar masina era completa si 60%functionala, ma refer aici ca mergea tot inafara de motor care era ruginit si de CT care fusese crapata carcasa,dar sa trecem peste detalii

 

eu am avut D30 pe fata si D44a pe spate iar astea conectate la un 5,9 v8

in utilizare absolut normala adica asfalt si un fosestier plat sau cu o usoara urcare sunt mai mult decat ok

acum e drept eu am folosit masina cu un kit de suspensie de

+5cm(Rough Country arcuri plus amortizoare) si inaltatoare pe spate sa compenseze greutatea buteliei de gaz de 90 de litri si niste cauciucuri AT care crede ca erau niste 31' ca dimensiune, jantele fiind pe R16.

 

problemele pe care le-am avut au fost schimbarea bieletelor de la bara stabilizatoare, frane,discuri...etc si un grup spate de D44 care intr-o iarna mi-a plesnit 3 dinti pe coroana, si asta pentru ca eu aveam D44a cu LSD si desi discurile erau schimbate si in stare buna cine a lucrat anterior la grup sau la inlocuirea lor a uitat o bucatica de metal in interior,bucatica care iarna fiind,mi-a fost antrenata de uleiul mai vascos si uite asa sa intamplat sa sparg grupul

 

revenind on topic,planetarele de D44 tin la solicitarile unui V8 lejer,atat timp cat nu exagerezi nici cu cauciucurile si nici cu solicitarile,sunt atat de bine facute si la limita incat orice crestere pe undeva,fie in dimensiunea rotii fie in solicitari sau suspensie va duce rapid la "pleosc" planetara:)

 

din amintiri sunt planetare cu C-clip deci nu sunt chiar usor de schimbat,defapt e usor dar e multa munca:)

 

tot din experienta pot sa iti spun ca daca scapi de ruperea planetarelor urmatoarele care cedeaza sunt crucile pe la cardan(mai rar) dar cel mai des se " beleste" cardanul fata care are un cuplaj dinacela ca la planetara cu bila.asta se intampla de cele mai multe ori la o urcare cand ridica fata si tu esti cu piciorul in gaz,daca scapa planetara acolo crapa la cardan :)

 

oricum fiind un SUV de lux la vremea lui si foarte comod e autoportanta caroseria cu o suspensie fata spate 4-link(vorbesc de ZJ) cu un flex relativ decent dar nu extraordinar si care nu se prea preteaza la ce vrem noi Off-road:) dar e foarte comoda pe foestiere sau drumuri pietruite,cu pietris sau macadam,

 

repet ce am spus la un moment dat cand am avut masina,mergeam de la Zarnesti spre Plaiul foii e un drum de 14km de macadam si pietris drum pe care il faceam cu 60-70 la ora si in masina imi dormea toata familia,iar suspensia fiind mai molcuta absorbea excelent orice denivelare

pt mine a fost cea mai comoda si confortabila masina cu suspensie clasica,adica arc si amortizor hidraulic, ca asa am mers cu perne de aer si nu discutam..e alta poveste.

 

in concluzie rupi planetarele daca sari de 31' la roti in general si te bagi pe trasee mai mult decat e masina capabila sa duca sau o suprasoliciti aberant,altfel tine lejer (parerea mea ca fost posesor si utilizator de ZJ echipat exact cu puntile de care zici)

 

 

Apropo, mai ai cumva un grup de Dana44hd gol, cel fara lsd ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :)

 

"Contextul e ca de saptamana viitoare o sa am un GC de 5.9..."

 

...scuze de off topic :grin: ...o sa-l ai aici sau la el acasa?

XJL... 4L
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :)

 

"Contextul e ca de saptamana viitoare o sa am un GC de 5.9..."

 

...scuze de off topic :grin: ...o sa-l ai aici sau la el acasa?

 

In RO, a trecut balta de o vreme :)

 

Credeai ca te las singur in lumea Jeepurilor ? :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :)

 

Apropo, mai ai cumva un grup de Dana44hd gol, cel fara lsd ?

 

cred ca a vorbit Iwa cu tine :) defapt cu mine:)

din GC daca te ajuta cu ceva cred ca mai am un demaror :) si niste motorase de geamuri.altceva nu cred ca mai am si sigur nu mai am grupul si puntile

 

acum sa iti raspund la cum sunt la GC :) rapoartele in grup sunt daca imi amintesc bine 3,73

despre aliniere la spate diferentialul e pe centru deci nu ar fi mare scofala sa ii pui o punte de patrol care are dif tot central

mai ales ca si spatele de la patrol e tot 4-link.doar ca ar fi putin de munca la adaptarea unor brate ca cele de patrol la lungimea celor de jeep,sau le faci reglabile asta pt a putea face o inaltare calumea,desigur panhartul va fi tot reglabil ceea ce nu e vreo chestie extraordinara

nu stiu daca ma exprim prea clar:) dar centrarea pun tii nu o faci dupa grup sau cardan :) puntea se va centra/aseza in functie de cele 4 brate de la 4-link

 

pe fata ai tot 4link la D30 dar poti foarte lejer sa folosesti puntea de patrol daca "cade" bine ca pozitie a grupului,parca e pe dreapta grupul cum stai in masina,nu imi mai amintesc iar la Jeep parca e pe stanga..??? nu mai stiu

oricum daca vei folosi CT de la Jeep atunci va trebui sa adaptezi o punte care sa se potriveasca pe partea unde ai grupul si implicit cardanul.

 

despre cardanele de jeep sunt destul de rezistente pt conditii normale de utilizare,dar am vazut cardane facute tirbuson de motorul asta:) asa ca...e cu skepsis :) dar nu imposibil de rezolvat

oricum o chestie foarte faina la cardanul fata de la ZJ este ca pe langa ca are CV are si cruce cardanica dubla :)

la partea dinspre CT

planetarele in D30 pot fi cu CVJ sau cu cruci cardanice,eu am avut cu CVJ.

 

parere personala,atentie mare la CT vezi exact ce tip este pt ca unele au LSD (si uneori nu mai merge bine si apar trosneli pe la viraje)si daca e asa mai bine schimbi cu ocazia asta si pui una de care trebuie, nu mai stiu exact codul dar parca era NP242...sau asa ceva,repet nu mai tin minte ca stiu ca asa am vrut eu sa fac cu a doua masina cand am constatat ca era sparta carcasa si am renuntat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :)

 

Dana 44 spate ...hmm, o sa te depaseasca roata spate cand sare clipsul , despre fata deja stii.

PS: Ai o atractie pt masinile fakeoffroad? Ce sa faci cu jucaria aia? E un SUV cu care cucoanele se duc la supermarket in SUA. Nici macar sasiu nu are !!!!

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :)

 

Dana 44 spate ...hmm, o sa te depaseasca roata spate cand sare clipsul , despre fata deja stii.

PS: Ai o atractie pt masinile fakeoffroad? Ce sa faci cu jucaria aia? E un SUV cu care cucoanele se duc la supermarket in SUA. Nici macar sasiu nu are !!!!

 

Haha, vad ca-ti place abuzul. Nu ai rezistat sa nu degenerezi discutia....Plus ca ar trebui sa mai citesti printre randuri...

 

Hai sa-ti dau niste lectii despre off-road atunci.

 

Defenderul meu lung o sa i-o traga Patrolului tau scurt la orice ora. Prin simplu fapt ca odata ce este imbunatatit cu ce trebuie, are avantajul greutatii reduse.Defenderul meu lung are greutatea Patrolului scurt, iar daca adaugi la asta faptul ca are carisma superiaora Patrolului, iaca, ramai pe locul doi.

Nu mai vorbesc despre Defenderul scurt, care e net superior Patrolului, odata ce-i pui ce trebuie.

Nu ma intereseaza comparatii gen cum vin ele din fabrica, ca atunci incep sa ma leg si de soferi. Si e evident, cum spuneam in alt thread, ca unii soferi iasa din fabrica altfel...

 

Despre GC, iarasi nu o sa te vad bine cand te intalnesti cu unul construit cum trebuie...Faptul ca nu are sasiu nu e o penalizare, dimpotriva, un GC are greutatea Patrolului scurt.De fapt are sasiu, dar incorporat... Cu imbunatatirile de rigoare la drivetrain, ca de, e necesar, o sa fie net superior oricarui Patrol, inclusiv benzinarului de 4.2 care are un design antic.

 

C-clipu de pe spate nu pleaca nicaieri daca nu au fost facute greseli de instalare...Sunt constient de dezavantaje si de aia am deschis threadul, ca sa decid care ar fi pasii de urmat.

 

De obicei, cand ies in off road imi place sa-i fac pe patrolisti sa rada, dar nervos :))))

Editat de Chronos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :)

 

Te imbeti cu apa rece , sa nu discutam de defender , sa revenim la GC.

1. motorul 5,9 experimental , serie redusa, multe probleme tehnice

2. cutia de viteze , slabuta . Se poate face upgrade dar ma indoiesc ca il vei putea face , costa cam cat banuiesc ca ai dat dumneata pe masina

3. reductorul e ciudat , blocheaza centralu numai pe LOW . Partea buna e ca il poti schimba cu modelul mai vechi NP 241

4. sasiu nu are, dupa ceva abuzari in teren nu se mai inchid usile ( exagerez un pic dar sunt sigur ca ai prins ideea) . Caroseria e autoportanta . Nici troliu nu ai cum sa il prinzi ferm !!!!

5. puntea pe fata - fake

6. puntea pe spate - cum intri pe ravena sar clipsurile si iese roata un metru in afara , nu e vb de montaj incorect , chiar crezi ca poate sustine un clips greutatea masinii si forta de tractiune a motorului.

7. consuma de stinge in teren , rezervorul e mic comparatie cu consumul , o sa stai cu canistra sub fund si din 2 in 2 ore te oprest sa il adapi .

 

Daca CG-ul era vreo mare masina , erap plin campoinatu de ele , zau, dar de ani buni nu am mai vazut vreunul ... zeci ani

 

 

 

Dar probabil ca ai bucurii la masini ieftine ..

 

Ref la subiectul Defender versus Patrol, daca acum erai la intalnirea LR-istilor de la Bozioru aveai parte de o mai buna documentare, dar se pare ca iti place mai mult offroad-ul de tastatura .

PS. Mergi pe agricole ? mammmmaaaa , le-am aruncat acum 15 ani . Nu ai bani sa iti cumperi niste Simex? ;)

 

Nu stiu ce ce Patrolisti iesi dumneata, te asteptam cu placere alaturi de noi ca sa ne bagi offroad-ul in cap. Iti dau un sfat , vino cu platforma , o sa ai nevoie de ea ! Si promit ca "o se ne ridem " grozav ...!

 

 

Ma opresc aici , daca esti capos, mergi de te umple de cucuie .. Pe langa GC, Defender e masina serioasa ..

Editat de nissan4x4

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :)

 

Te imbeti cu apa rece , sa nu discutam de defender , sa revenim la GC.

1. motorul 5,9 experimental , serie redusa, multe probleme tehnice

2. cutia de viteze , slabuta . Se poate face upgrade dar ma indoiesc ca il vei putea face , costa cam cat banuiesc ca ai dat dumneata pe masina

3. reductorul e ciudat , blocheaza centralu numai pe LOW . Partea buna e ca il poti schimba cu modelul mai vechi NP 241

4. sasiu nu are, dupa ceva abuzari in teren nu se mai inchid usile ( exagerez un pic dar sunt sigur ca ai prins ideea) . Caroseria e autoportanta . Nici troliu nu ai cum sa il prinzi ferm !!!!

5. puntea pe fata - fake

6. puntea pe spate - cum intri pe ravena sar clipsurile si iese roata un metru in afara , nu e vb de montaj incorect , chiar crezi ca poate sustine un clips greutatea masinii si forta de tractiune a motorului.

 

 

Dar probabil ca ai bucurii la masini ieftine ..

 

Ref la subiectul Defender versus Patrol, daca acum erai la intalnirea LR-istilor de la Bozioru aveai parte de o mai buna documentare, dar se pare ca iti place mai mult offroad-ul de tastatura .

PS. Mergi pe agricole ? mammmmaaaa , le-am aruncat acum 15 ani . Nu ai bani sa iti cumperi niste Simex? ;)

 

Nu stiu ce ce Patrolisti iesi dumneata, te asteptam cu placere alaturi de noi ca sa ne bagi offroad-ul in cap. Iti dau un sfat , vino cu platforma , o sa ai nevoie de ea ! Si promit ca "o se ne ridem " grozav ...!

 

 

1. Intradevar, o tristete de motor care accelereaza un GC de la 0-60 in approx 7 s. Problemele acestui motor nici nu se compara cu cele ale Patrolului, indiferent de motorizare. Asa ca eu sper sa fiu norocos si sa fie unul bun al meu...

 

2. Cutia 46RE e un upgrade HD, special pentru 5.9. Daca le racesti cum trebuie nu au probleme mai mari decat orice alta automatica...

 

3. Reductorul NP249 e relativ solid. Iar ca sa fiu avocatul diavolului, reductorul e OK, mai ales in teren, chiar si cu viscocuplajul blocat. Se blocheaza in LOW. Desi swapu e popular, nu vad mari dezavantaje momentan, mai ales ca nu ma intereseaza sa merg pe strada prea mult.

 

4. Exagerezi :))

 

5. Puntea de fata e cum. De aia am deschis threadul...As vrea sa-i avlu limitele din vorbe, ca de aflat in practica o si le aflu repede :)

 

6. Nu vreau sa dau cu fortele vectoriale in tine, asa ca asta o lasam. C-clipu ala e relativ solid, iar doar practica ne spune pana la ce roti si la ce inclinatii duce duce. Ce stiu e de pe forumuri din afara, informatia nefiind intotdeauna de calitate...

 

Ai aruncat agicolele, inseamna ca nu ai fost in stare sa le apreciezi calitatile. Iar in timp ce rad, o sa incerc sa trec de tastatura cu agricolele mele si poate ne vedem pe undeva.

 

Iar patrolistii cu care ies eu sunt cooli, ceea ce nu se poate spune despre tine :)))))

 

 

P.S.

 

Spre deosebire de tine, eu nu sunt brand loyal, stiu sa apreciez si sa imperechez diverse. Ca asa iasa capodoperele in motorsports :))))

 

 

P.P.S.

 

Si ca sa fiu rau si urat ca tine, ma intreb , oare cate planetare ai rupt tu in viata ta de patrolist ?

Editat de Chronos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :)

 

Da Nissan-ul are motoare invechite

 

 

 

LOL Din patrol a ramas doar caroseria, in rest au luat de pe un GTR tot motor, cutie, punti...

 

°lllll° JEEP The dirtiest of the four-letter words °lllll°
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :)

 

LOL Din patrol a ramas doar caroseria, in rest au luat de pe un GTR tot motor, cutie, punti...

 

 

LOL. Cum spuneam undeva, asa se umezesc patrolistii :)))

 

Asta nu inseamna ca nu-i ok masina....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :)

 

Poate conteaza si parerea mea : toate puntile si cardanele stoc de Jeep sunt de KKT indiferent cine ce ar spune

 

 

:ang3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :)

 

Poate conteaza si parerea mea : toate puntile si cardanele stoc de Jeep sunt de KKT indiferent cine ce ar spune

 

 

:ang3

 

Speram sa arunci un ochi...

 

Pai asta vreau si eu sa aflu, cat de mare e KKt-u fiecareia :)))) In speta, Dana30 ...Gen, cat de repede se rupe in span, cu cauciucuri de 33, Silverstone, la un GC?

 

Poti sa faci o comparatie, in procente aproximative, Dana30 cruci mici vs cruci mari vs chromoly ? Sau la ce marime de cauciucuri ar ceda fiecare? Sa zicem la off road agresiv....

Editat de Chronos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :)

 

alin jeep - Thank you , thank , thank yooooooooo

 

Chronos : imi cer scuze ! Du Defectoru la Remat, watch :

 

 

 

 

Eu nu-mi cer scuze ca Defenderu meu e mai tare ca Patrolu tau :)))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :)

 

vrajeala si gargara pe agricole, spargem seminte ...

Recunosc un singur lucru, la REMAT masina ta face mai mult decat a mea, a ta are si ceva caroserie de aluminiu .

Dar, daca e din aluminiu , cum naiba de Defectoru e mai greu decat Patrolu????

PS: Ai observat ca aia, acolo in insula .... femei urate ...yah , masini proaste ...yah , si o baba le conduce tara...yah ? ...si ca masina lor de teren e produsa de niste tzigani ...TATA ? ...yah , yah, yah .. TATA DEFECTOR !

 

Ma duc sa ma culc, maine ies la offroad , ca asta stie Patrolul sa faca ! Da din SIMEX-uri , ca vremea tractoarelor a apus demuuulllttt !

Editat de nissan4x4

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :)

 

vrajeala si gargara pe agricole, spargem seminte ...

Recunosc un singur lucru, la REMAT masina ta face mai mult decat a mea, a ta are si ceva caroserie de aluminiu .

Dar, daca e din aluminiu , cum naiba de Defectoru e mai greu decat Patrolu????

PS: Ai observat ca aia, acolo in insula .... femei urate ...yah , masini proaste ...yah , si o baba le conduce tara...yah ? ...si ca masina lor de teren e produsa de niste tzigani ...TATA ? ...yah , yah, yah .. TATA DEFECTOR !

 

Ma duc sa ma culc, maine ies la offroad , ca asta stie Patrolul sa faca ! Da din SIMEX-uri , ca vremea tractoarelor a apus demuuulllttt !

 

Ai inceput sa suni ca Trump....Sau poate si-au pierdut pastilutele din efect????

 

Si pentru ca nu aduci nimic pozitiv la conversatie, iar iti tai macaroana.....De acum inainte o sa vorbesti singur....

 

 

P.S.

 

Mai graitoare decat o vizita la psiholog postare ta, ciudos, misogin, sovin si rasist...Sunt sigur ca mai ai loc...Si nu ma mai invita in padure, ca pe astia ca tine imi place sa-i las acolo....

Editat de Chronos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :)

 

deja nu imi mai place topicul

nu ma intereseaza polemicile sau conflictele voastre, nu neg experienta voastra sau cunostintele voastre...etc

ce spun eu este ceea ce am trait pe banii mei pe munca mea si pe masinile mele

GC 5,9 este un motor foarte bun,faptul ca a fost facut in 1% ca si numar de masini,undeva sub 15 mii de bucati a fost doar ca sa dorit o serie limitata nu ca ar fi avut probleme

in 1998 an cand a fost lansat si doar anul in care sa si vandut a fost cel mai rapid SUV din state si facea 0-60 mile in putin sub 7secunde

revenind la motor

este un motor Magnum de 360cubic inci derivat din celebrul si extra clasicul LS type un model de motor a carei fiabilitate a fost dovedita in peste 30 de ani de cand exista in fabricatie

motorul de 5,9 producea conform datelor oficiale la acea vreme 265Cp si 460Nm nu mai stiu turatia am retinut doar valorile

si scoate cu 20 de Cp mai mult ca motorul de 5,2 tot V8 si undeva la 30-40Nm in plus.

de ce scoate asta? pai simplu

au alt ax cu came ca e un clasic V cu axa cu came in bloc

datorita acestui arbore cu came nou are o ridicare mai mare la supape si desiguri alti timpi de ciclu,

evacuarea a fost modificata si optimizata,desigur e mai mare in diametru,

iar chiulasele sunt de fonta monobloc(aici ziceau americanii ca ar fi problema ca la suprasarcini exista pericolul fisurarii lor,dar ca nu e grav pt ca fisurile nu dau nicaieri in sistemul de racire sau ungere,ci doar fisureaza pe animite zone datorita supraincalzirii si ca sunt motoare cu sute de mii care merg foarte bine si care la un rk au descoperit fisurile :))

aaa inca ceva inafara de arbore care parca e turnat din otel,nu din fonta! bielele si pistoanele sunt forjate

 

cutia de viteze 46RE e o cutie mult imbunatatita fata de modelul 44 de pe 5,2 in plus 46RE e o cutie controlata de un calculator chiar daca la baza ea e defapt o cutie hidraulica clasica in 3 trepte la care i sa adaugat OD-ul,iar aceasta intra in protectie la 195km/h pur si simplu nu te mai lasa sa mergi mai sus.

 

cutia de transfer(ce am avut eu cred ca era un NP249 este oarecum similara cu cea de patrol ,ambele fac transferul catre puntea fata prin Lant! le-am desfacut cu mana mea si pot sa spun ca asa este,pana si dimensiunile lantului sunt apropiate,la GC lantul e lat de 2 inci la patrol parca are 50mm,nu sunt sigur)

 

legat de cardane...aici nu cred ca e asa mare scofala sa adaptezi niste cardane mai sanatoase cu niste cruci cardanice mai rezistente

 

planetarele,daca pui RCV-uri sigur tin mai bine,eu ce am scris anterior e pt varianta stoc,iar aia cu intrat pe ravena si iti iese siguranta...sa fim seriosi :) am mai facut si noi off-road mai stim si deastea:) pe ravena nu am vazut si nu am patit dar pe mers drept am vazut ultima oara la Mures 2011 la open da nu mai stiu la cine

 

despre caroserie,chiar daca e autoportanta si se torsioneaza,ea nu ramane asa,revine la starea normala,si intradevar daca stai cu roata spate pe bordura si deschizi haionul exista marele risc sa nu il mai poti inchide,dar te dai jos d epe bordura si se inchide bine si frumos.Nici la lada Niva cu care nu doar am mers prin denivelari dar cu care am si sarit de pe la cate 1-1,5metri in viteza si la care am dat cu jugul fata de pamant si am spart grupuri pe span si sarituri,nu a deformat caroseria neam,e drept ca ZJ-ul torsional e mai "slabut" ca variantele anterioare dar se comporta bine pt o utilizare fara sarituri

 

restul..sunt povestile voastre si nu ma privesc dar GC-ul are 1,8tone ,cred ca e sub un patrol scurt ca greutate

cred ca cel mai bine ar fi comparat cu patrolul de 4,2diesel sau benzina

oricum la valorile de putere si cuplu GC-ul sta peste patrol la orice ora,in schimb puntile de patrol sunt peste D44/D30 asta e clar

dar,GC-ul are o diversitate mare tare pt grupuri si rapoarte,iar la Patrol e cam penurie :)

 

tot ce am exprimat mai sus sunt pareri si impresii personale,inafara de datele tehnice care sunt sub forma de citat,asa ca nu imi sariti in cap ca oricum sariti degeaba:) am avut si patrol si GC asa ca macar nu vorbesc din ce scrie pe net :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare