Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Probleme aerisire frane

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Probleme aerisire frane

    Salut,sunt nou pe forum si am dat de o problemă la care nu îi mai dau de cap.Am un GC 4.0 benzina din 2000 și pe spate la o iesire am pierdut sârmă de la etrier stânga spate ,plăcută mi-a tocit-o de tot,a făcut și discul praf,etc.Am cumparat plăcute noi de frana si am observat ca si pistonasul de la etrier era spart..am cumparat un set de reparație etrier cu tot cu pistonas..am de montat curățat, pus garnituri noi ..tot..si de atunci tot ma chinui sa o aerisesc si nu vrea deloc...am aerisit toate 4 rotile prin metoda clasica începînd cu cea mai îndepărtată.,iese lichid pe la toate dar frana este tot moale,a mai dat cineva de așa ceva până acum?

  • #2
    Am uitat sa spun..cand am schimbat pistonasul am rămas fără lichid in vasul de frana si am facut cateva pedale fără lichid..dar dup aia am aerisit si din conductele din pompa

    Comentariu


    • #3
      Nu a dat nimeni de problema asta?

      Comentariu


      • #4
        Am avut aceeasi problema ...schimbatul pistonaselor din etrieri,dar la un turism Honda.
        Masina se oprea in distanta corecta dar prima jumate a cursei pedalei era fara frana iar a doua jumate bloca brusc roata
        Rezolvarea.....a conectat laptopul la reprezentanta si a rezolvat din tastatura.
        Am in curte un englez si un american

        Comentariu


        • #5
          masina are ABS?

          Comentariu


          • #6
            Da,are ABS

            Comentariu


            • #7
              ok, daca imi amintesc corect daca centrala ABS a luat aer trebuie aerisita cu tester sau calculator

              cand spui ca frana este moale inseamna ca pedala e elastica sau ca desi pedala e ferma frana nu e eficienta?
              Ultima editare de u2_2; 13.aug.2019, 21:34.

              Comentariu


              • #8
                Pedala e elastică,tine pe fund si deabea tine..Am băgat o pe un testat dar tester ul acela nu permitea aerisirea dramelor.. Ca fapt divers dacă anulez conducta de la etrierul unde am schimbat pistonasul si garniturile frana tine mai bine si mai sus..Am mai verificat odată etrierul..Nu pare nimic in neregula

                Comentariu


                • #9
                  Ma scuzati de răspunsul asa tarziu dar am fost plecat la mare o săptămână plus cateva probleme si nu am mai avut timp.

                  Comentariu


                  • #10
                    Salut,

                    Stiu ca esista service-uri auto unde slabesc aerisirile de la frane si apoi cu un aparat baga lichid pe la rezervorul de lichid de frana pana cand pe la roti incepe sa iasa lichid nou. In felul asta evita sa intre aer in instalatie, lichidul nou dandu-l pe cel vechi afara. Nu sunt sigur, dar e posibil sa iti rezolve problema daca in acelasi mod este scos si aerul existent din instalatia de frana.
                    Dar daca e aer in sistemul ABS, cum au spus colegii, e posibil sa nu mearga figura.
                    aka v1tara aka Sorin
                    (__\≡≡≡$≡≡≡/__) Vitara 1.6 16v
                    [__]\≡≡≡\≡Ө≡/≡≡≡/__] Patrol Y61 2.8

                    Comentariu


                    • #11
                      daca discul e praf trebuie sa-l schimbi si pe ala. Uzura inegala cu placuta noua nu da un rezultat prea bun, suprafata de contact e prea mica. Pe landǵa asta placuta nu sta corect, ci probabil inclinata.

                      Comentariu


                      • #12
                        Postat în original de Kibitz Vezi post
                        Salut,

                        Stiu ca esista service-uri auto unde slabesc aerisirile de la frane si apoi cu un aparat baga lichid pe la rezervorul de lichid de frana pana cand pe la roti incepe sa iasa lichid nou. In felul asta evita sa intre aer in instalatie, lichidul nou dandu-l pe cel vechi afara. Nu sunt sigur, dar e posibil sa iti rezolve problema daca in acelasi mod este scos si aerul existent din instalatia de frana.
                        Dar daca e aer in sistemul ABS, cum au spus colegii, e posibil sa nu mearga figura.
                        Numai asa se aeriseste si ABS-ul!
                        It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER !

                        Comentariu


                        • #13
                          Am schimbat si discul am mai facut o aerisire la franele din spate ca in fata s-au rupt aerisitoarele si da semne ca tine putin mai bine..dar tot asa ,nu tine sus pedala ,tine la jumate si si chiar mai jos ,nu am gasit aici in zona pe nimeni sa aiba tester dedicat sa pot sa fac aerisire la ABS

                          Comentariu


                          • #14
                            Nu cred ca ai incotro, trebuie sa dai afara aerisitoarele rupte, eventual extractor. Aerisitoare gasesti, doar sa ai cotele. Nu merge, schimbi etrierele. Scumpa povestea asta a ta.

                            Comentariu

                            Procesare...
                            X