Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Ulei în lichidul de răcire.

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Ulei în lichidul de răcire.

    Salutare, am o problema la un grand cheroche 2,7 din 2002. Am observat ca a întrat ulei în lichidul de răcire. Am curățat vasul de expansiune dar după vreo 70 km iar a apărut. Se poate sa fie termoflotul? Sau are ceva răcitor și pt uleiul din cutie și sa vină din cutie uleiul ca nu mi se pare sa fie ulei negru din motor, ii mai curat. Ce ma sfătuiți?

  • #2
    verifica garniturile de la termoflot
    DXX

    Comentariu


    • #3
      Oki, o sa le verific.

      Comentariu


      • #4
        Am descoperit problema. Uleiul în lichidul de răcire este ulei din cutia de viteză. Sa spart răcitorul de ulei care este în radiator.

        Comentariu


        • #5
          Sigur ai si apa in cutie.

          Comentariu


          • #6
            Salutare. Între timp de la cealaltă problemă a uleiului în apă a mai apărut una. Mașina pornește dar după ce o pun în D sau în R merge cam 50 metrii poate nici atât după care se oprește și nu mai pot să o accelerez, efectiv nu se mai accelerează și nu mai merge de pe loc. Dacă o opresc și o pornesc face la fel merge puțin și se oprește. Nu a apărut nici o eroare în bord , îmi puteți spune ce ar avea?

            Comentariu


            • #7
              S-a spart racitorul de ulei de cutie din radiator, a ajuns antigel in convertizor, iar acum se dezintegreaza ambreiajul din convertizor si resturile au umplut filtrul de ulei din cutia de viteze.
              '02 WG CRD - EGR delete
              '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

              Comentariu


              • #8
                Și îmi poți zice ce ar trebui făcut. Ca numai probleme am avut cu el de când îl am trebuie data jos cutia și schimbat convertizorul. Sau ii gata cutia cu tot? Îmi poți recomanda ceva mecanic?

                Comentariu


                • #9
                  Se trimite convertizorul la reconditionat fie la Mercom in Arad, fie la Samer in TImisoara, se face o curatenie buna la cutie, radiator nou si gata.
                  Nu am recomandare de mecanic.
                  '02 WG CRD - EGR delete
                  '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                  Comentariu


                  • #10
                    Mulțumesc frumos pt sfat. O sa o aduc de oe coclauri unde am rămas cu ea și o sa o duc la un service. După ce îi dau de cap o sa scriu ce și cum am rezolvat

                    Comentariu


                    • #11
                      Am găsit problema la jeep. Am dat jos baia de ulei și as m găsit ceva bile de rulment cu ace acolo. Oare știe cineva cine se ocupa în Cluj cu cutii automate. Unde as putea sa o duc sa o desfacă sa vedem care ii problema.

                      Comentariu


                      • #12
                        Am rezolvat problema la grand. Altă cutie. În asta de a fost pe el am găsit trei rulmenți sparți.

                        Comentariu


                        • #13
                          Daca nu ai schimbat si radiatorul si convertizorul, te asteapta alte peripetii....

                          Cu un convertizor afectat de antigel si un schimb de ulei nou mai faci cam 1000km pana cand se umple tot uleiul de particule de ambreiaj si se blocheaza filtrul din cutie.
                          Ultima editare de ssrli; 02.mar.2020, 09:53.
                          '02 WG CRD - EGR delete
                          '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                          Comentariu


                          • #14
                            Am schimbat radiator, convertizor, ulei, filtru, cutie, tot angrenajul. Sper sa nu mai am probleme pe partea asta. Am schimbat cam de 3000 km și capeți de bară, telescop direcție fără pivoți ca nu păreau a avea probleme, dar am observat ca în momentul în care dau cu roata dreaptă in gropi începe sa între direcția în trepidații, efectiv îmi rupe volanul din mână. Oare ce ar putea avea. Precizez ca mașina este înălțată 5cm și lățita la fel tot 5 cm.

                            Comentariu


                            • #15
                              Ai o bucsa busita pe undeva, fenomenul se numeste death wobble.
                              '02 WG CRD - EGR delete
                              '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X