NicorescuBogdan Postat Februarie 12, 2020 Partajează Postat Februarie 12, 2020 (editat) Buna domnilor , am inceput sa vand din jucariile cu motor mai mic si as vrea sa cumpar un ZJ v8 , las doua linkuri mai jos. Nu am mai avut jeep dar urmaresc topicurile voastre de ceva timp si m-am indragostit de jeep. Ca si practicant de offroad amatorial de cativa ani cu diferite masini (frontera A2.0i sport , frontera A 2.8 lung cu LSD , samurai lung 1.9d ) stiu ca nu este o pasiune ieftina. Aparte de cele doua masini care sunt pe lista de dorinte , general vorbind , care sunt cele mai costisitoare probleme comune si de ce anume ar trebui sa ma feresc si sa verific amanuntit la o viitoare masina ? Astept parerile dumneavoastra https://www.olx.ro/oferta/jeep-grand...tml#3394dbbc8a https://www.olx.ro/oferta/jeep-grand...tml#a08daa5edf Am vazut fotografiile si filmarile de la revelionul jeep , iesirile din gasca mea sunt similare , trasee forestiere de dificultate medie. :hl:ypu Editat Februarie 12, 2020 de NicorescuBogdan Show must go ON:j Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
misca Postat Februarie 13, 2020 Partajează Postat Februarie 13, 2020 Salut! De ce nu un WJ v8, e mai nou, motorul mult mai puternic, mai comfortabil? Ideal ar fi 2003-2004 ca au rezolvate cateva probleme fata de 1999-2000, dar nu cred ca gasesti la pret decent. Probabil cel mai ok pret-calitate 2001-2002. Tre sa verifici aceleasi lururi ca la orce masina: actele in primul rand, cutia de viteze sa nu zmunceasca din R <> D, jocurile in cardane - cutie de transfer, testul de mers cu 90-100 km/h si trecut peste niste denivelari/gropi sa vezi starea directiei (nu tre sa "vobleze"), starea "sasiului" sa nu fie indoit-sudat. Bafta! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
NicorescuBogdan Postat Februarie 13, 2020 Autor Partajează Postat Februarie 13, 2020 Am fost astăzi și am văzut mașina din Timișoara. cutia de viteze e in parametrii, totul e funcțional și ingrinit. Actele de Bulgaria sunt în regulă. Baiatul e ok. Nu e samsar . o întrebare. Cu mașina nu s-a circulat de de câteva luni după ce s-au schimbat uleiurile în diferențiale, cutie și cutie de transfer. Întrebarea mea ar fi. E normal ca la trecerea din 4Hi in 4Lo sa caraie? stiu ca in mod normal nu , nu e. Am oprit motorul în N , am făcut schimbarea gamelor și masina se comporta normal, LSD funcțional, dar la trecerea Hi- lo si înapoi cu motorul pornit in N , cutia de transfer caraie. Dar am încercat-o si nu sare in forta. e quadra trac 1. Show must go ON:j Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
misca Postat Februarie 14, 2020 Partajează Postat Februarie 14, 2020 Evident ca nu e normal sa caraie, dar la peste 20 ani nu poate sa fie ideala :) Daca e cutia de transfer nv249, are nevoie de un ulei mai special si e foarte important sa fie ce trebuie ca are un vasco-cuplaj in ea. Oricum, o cutie de transfer o gasesti pe la 100 euro, important e sa fie actele ok, asigurarea daca vrei sa mergi pe drumuri publice. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
NicorescuBogdan Postat Februarie 14, 2020 Autor Partajează Postat Februarie 14, 2020 Am vazut cateva videoclipuri de la americani , cu exact acelasi model de masina , cativa dintre ei mentionau ca trebuie sa schimbi repede gamele , baiatul le-a schimbat cu pauza in N . :old Voi cum le schimbati ? Show must go ON:j Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
misca Postat Februarie 14, 2020 Partajează Postat Februarie 14, 2020 Ti-am facut niste filmulete, parca agata un pic, intr-adevar tre sa-i dai mai tare uneori sa intre in Low [video=youtube;KFulSy-U1ac] Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate