Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Grand Cherokee TD 2.5VM nu trage

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Grand Cherokee TD 2.5VM nu trage

    Postat în original de worldscape Vezi post
    poti sa ii schimbi rapoartele DOAR in cazul in care vrei sa ii pui ceva roti mai maricele sau vrei sa ii maresti cuplul in teren, altfel lasa rapoartele care le ai acuma.

    in legatura cu schimbatul rapoartelor la Jeep-uri:

    - prima data vedeti ce model / an de jeep aveti si identificati ce model de punti sunt ca sa nu patiti ca aka @alin-jeep ( Dana 30 cu Dana 30 Reverse Rotation ), si cautati rapoarte / componente exact pt. puntea Dvs. !

    - vedeti / verificati ce rapoarte aveti, deoarece de ex la rapoartele de pena la 3.55/3.73 se foloseste un Carrier de Diferential, peste ( inclusiv ) 3.73 se foloseste alt tip de Carrier... in anumite cazuri trebuie schimbat si acesta.... asta daca nu se monteaza un Blocant.

    - iarasi Atentie, daca se doreste Blocant, unele tipuri nu accepta rapoarte mici ( sub 3.55 ) !!!

    - recomandarea este ca la schimbarea unui Raport sa fie schimbat complet se setul de Semeringuri, Rulmenti, prezoane coroana, saibe... exista pe piata Master Rebuil KIT pt toata gama de punti de Jeep.... NU incercati sa reutilizati Rulmentii sau mai ales saibele deformabile !!!

    - intotdeauna un raport este fabricat in pereche ( Pinion + Coroana ) si au un cod de imperechere scris pe ele, nu este recomandat sa schimbi doar o coroana cu alta fara sa schimbi si pinionul, puteti avea marea surpriza sa se faca praf grupul... De altfel nici nu exista pe piata aceste repere decat la pereche !!!

    ok atunci poti sa mi zici si mie pls de ce nu trage masina?
    daca nu e de schimbat raportul
    lupii doamne!!!!

  • #2
    Re: schimbare rapoarte punti

    Inainte ar trebui sa ne spui mai precis cum se comporta...
    Adica: se tureaza mai mult de 2000rpm ? Scoate fum ? E motor inainte sau dupa 96 ? Turbina e in mintile ei ? E legata ok tubulatura pe partea de admisie ?
    '02 WG CRD - EGR delete
    '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

    Comentariu


    • #3
      Re: schimbare rapoarte punti

      Postat în original de sheshi Vezi post
      ok atunci poti sa mi zici si mie pls de ce nu trage masina?
      daca nu e de schimbat raportul
      Cand pui rotile standard masina trage bine si se misca asa cum trebuie?
      "Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford

      Comentariu


      • #4
        Re: schimbare rapoarte punti

        Postat în original de ssrli
        Inainte ar trebui sa ne spui mai precis cum se comporta...
        Adica: se tureaza mai mult de 2000rpm ? Scoate fum ? E motor inainte sau dupa 96 ? Turbina e in mintile ei ? E legata ok tubulatura pe partea de admisie ?
        bun incerc sa fac un rezumat am cumparat masina cu motorul schimbat de 2.5 vm din cate stiu eu e din 97, eu i am modicat intercoolerul i am facut unul mai mare si l am pozitionat jos sub cel de apa si ac, ce am observat eu e ca atunci can o ambalez furtun de la turbo se strange parca trebuia sa se umfle nu? de turatii nu pot sa ti spun ca nu mi merge turometru :), masina era o rabla am bagat bani multi in ea si acum e rabla mea :)))), dar mi as dori sa mearga ok
        alte modifari... am pus 2 electroventilatoare si am renuntat la vascocuplaj deoarece fierbea si gafaia cu rulota dupa ea, de fum nu pot sa zic k da prea mult e in cotele normale, nu stiu ce ar trebui sa faca turbina, cu tubulatura iar.... :), am facut o improvizatie cu un furtun mai lung sa mi ajunga la intercooler
        sunt fff priceput
        v am bagat de tot in ceata?
        are vreo legatura cutia de transfer?
        si inca o intrebare de baraj e posibil sa fie schimbat motorul fara cutie? sa ramana cutia de la 5.2 benzina?
        daca sunt intrebari hazlii va doresc distractie placuta
        lupii doamne!!!!

        Comentariu


        • #5
          Re: schimbare rapoarte punti

          Postat în original de atar Vezi post
          Cand pui rotile standard masina trage bine si se misca asa cum trebuie?

          pai.......... nu am decat roti standard :( din pacate
          lupii doamne!!!!

          Comentariu


          • #6
            Re: schimbare rapoarte punti

            Postat în original de sheshi Vezi post
            pai.......... nu am decat roti standard :( din pacate
            In cazul asta sunt doar doua variante:
            1. Ai asteptari prea mari de la motorul 2.5TD, comparativ cu vechiul V8.
            2. Motorul nu trage.

            Incearca sa mergi cu un GC cu motorul de 2.5TD in mintile lui si compara cu ce ai tu.
            "Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford

            Comentariu


            • #7
              Re: schimbare rapoarte punti

              Daca furtunul de la turbo se strange ( si esti sigur de asta ) atunci aia 5 / 50 / 500 de cai pe care-i are motorul nu au aer in admisie . Ceva il restrictioneaza , si fara aer toti aia 500 cai sunt asmatici .
              ... sa fim corecti pana la capat !
              Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

              Comentariu


              • #8
                Re: schimbare rapoarte punti

                5.2 nu are cutie mecanica ,obligatoriu motorul este cu cutia lui

                Gaseste cauza pentru care se strange furtunul .Care furtun ,de fapt ?Pune ceva poze la modificarile pe care le-ai facut ,ar fi mai mari sanse pentru a pune un diagnostic corect .

                ALIN
                Ultima editare de alin-jeep; 14.nov.2012, 19:03.

                Comentariu


                • #9
                  Re: schimbare rapoarte punti

                  Teoretic nu are cum sa se stranga un furtun de la turbo!!

                  Singurul furtun care se poate strange este cel dintre filtru de aer si turbo, restul furtunelor dintre turbo-intercooler-motor trebuie sa se umfle....asa e normal! Sau ma insel ?????
                  Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*
                  "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire."

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: schimbare rapoarte punti

                    S-ar putea sa fie in Limp mode si sa fie limitat la 2000 rpm, adica putere mai deloc.

                    In sarcina turbina ar trebui sa faca aproximativ 1 bar, iar daca e totul reglat ok, fara remorca fumul ar trebui sa fie absolut minim.
                    Ultima editare de ssrli; 14.nov.2012, 23:29.
                    '02 WG CRD - EGR delete
                    '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: schimbare rapoarte punti

                      Postat în original de atar Vezi post
                      In cazul asta sunt doar doua variante:
                      1. Ai asteptari prea mari de la motorul 2.5TD, comparativ cu vechiul V8.
                      2. Motorul nu trage.

                      Incearca sa mergi cu un GC cu motorul de 2.5TD in mintile lui si compara cu ce ai tu.
                      asta as incerca darmomentan nu sh pe nimeni in ploiesti ci gc ca al meu
                      cu v8 nu am mers eu asa am luat o
                      daca nu trage se poate face ceva?
                      lupii doamne!!!!

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: schimbare rapoarte punti

                        Postat în original de ssrli Vezi post
                        S-ar putea sa fie in Limp mode si sa fie limitat la 2000 rpm, adica putere mai deloc.

                        In sarcina turbina ar trebui sa faca aproximativ 1 bar, iar daca e totul reglat ok, fara remorca fumul ar trebui sa fie absolut minim.
                        daca e limitat se poate anula?
                        cum se poate verifca presiunea?
                        lupii doamne!!!!

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: schimbare rapoarte punti

                          Postat în original de alin-jeep Vezi post
                          5.2 nu are cutie mecanica ,obligatoriu motorul este cu cutia lui

                          Gaseste cauza pentru care se strange furtunul .Care furtun ,de fapt ?Pune ceva poze la modificarile pe care le-ai facut ,ar fi mai mari sanse pentru a pune un diagnostic corect .

                          ALIN
                          salut e vorba de furtunul dintre turbo si inter
                          atasez poze
                          Fișiere atașate
                          lupii doamne!!!!

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: schimbare rapoarte punti

                            Postat în original de sheshi Vezi post
                            salut e vorba de furtunul dintre turbo si inter
                            atasez poze
                            prima poza e la relanti a doua e turat nu f mult

                            in a 3 poza am incercat sa prind traseul furtunului, ce e drept face un cot jos dar nu se sugruma
                            oare gasesc undeva furtun dintr o bucata mai grosut sa nu se sugrume?
                            sper sa intelege ti ceva
                            mercic tuturor pt promptitudine
                            este posibil sa fie totusi din cutia de transfer?
                            am uitat sa va spun :) masina face un zgomot in mers ca vechile rate :)o fi cardanul dus?
                            lupii doamne!!!!

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: schimbare rapoarte punti

                              Postat în original de 4L Limited Vezi post
                              Teoretic nu are cum sa se stranga un furtun de la turbo!!

                              Singurul furtun care se poate strange este cel dintre filtru de aer si turbo, restul furtunelor dintre turbo-intercooler-motor trebuie sa se umfle....asa e normal! Sau ma insel ?????
                              teoretic asa zic si eu dar...
                              asa se comporta la opelul meu adica normal, acesta cand il ambalez se unesc peretii furtunului
                              mama ma daca i dau de cap................
                              lupii doamne!!!!

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection