Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Grand Cherokee TD 2.5VM nu trage


sheshi

Postări Recomandate

poti sa ii schimbi rapoartele DOAR in cazul in care vrei sa ii pui ceva roti mai maricele sau vrei sa ii maresti cuplul in teren, altfel lasa rapoartele care le ai acuma.

 

in legatura cu schimbatul rapoartelor la Jeep-uri:

 

- prima data vedeti ce model / an de jeep aveti si identificati ce model de punti sunt ca sa nu patiti ca aka @alin-jeep ( Dana 30 cu Dana 30 Reverse Rotation :wink: ), si cautati rapoarte / componente exact pt. puntea Dvs. !

 

- vedeti / verificati ce rapoarte aveti, deoarece de ex la rapoartele de pena la 3.55/3.73 se foloseste un Carrier de Diferential, peste ( inclusiv ) 3.73 se foloseste alt tip de Carrier... in anumite cazuri trebuie schimbat si acesta.... asta daca nu se monteaza un Blocant.

 

- iarasi Atentie, daca se doreste Blocant, unele tipuri nu accepta rapoarte mici ( sub 3.55 ) !!!

 

- recomandarea este ca la schimbarea unui Raport sa fie schimbat complet se setul de Semeringuri, Rulmenti, prezoane coroana, saibe... exista pe piata Master Rebuil KIT pt toata gama de punti de Jeep.... NU incercati sa reutilizati Rulmentii sau mai ales saibele deformabile !!!

 

- intotdeauna un raport este fabricat in pereche ( Pinion + Coroana ) si au un cod de imperechere scris pe ele, nu este recomandat sa schimbi doar o coroana cu alta fara sa schimbi si pinionul, puteti avea marea surpriza sa se faca praf grupul... De altfel nici nu exista pe piata aceste repere decat la pereche !!!

 

 

ok atunci poti sa mi zici si mie pls de ce nu trage masina?

daca nu e de schimbat raportul

lupii doamne!!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: schimbare rapoarte punti

 

Inainte ar trebui sa ne spui mai precis cum se comporta...

Adica: se tureaza mai mult de 2000rpm ? Scoate fum ? E motor inainte sau dupa 96 ? Turbina e in mintile ei ? E legata ok tubulatura pe partea de admisie ?

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: schimbare rapoarte punti

 

ok atunci poti sa mi zici si mie pls de ce nu trage masina?

daca nu e de schimbat raportul

 

Cand pui rotile standard masina trage bine si se misca asa cum trebuie?

"Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: schimbare rapoarte punti

 

Inainte ar trebui sa ne spui mai precis cum se comporta...

Adica: se tureaza mai mult de 2000rpm ? Scoate fum ? E motor inainte sau dupa 96 ? Turbina e in mintile ei ? E legata ok tubulatura pe partea de admisie ?

 

bun incerc sa fac un rezumat am cumparat masina cu motorul schimbat de 2.5 vm din cate stiu eu e din 97, eu i am modicat intercoolerul i am facut unul mai mare si l am pozitionat jos sub cel de apa si ac, ce am observat eu e ca atunci can o ambalez furtun de la turbo se strange parca trebuia sa se umfle nu? de turatii nu pot sa ti spun ca nu mi merge turometru :), masina era o rabla am bagat bani multi in ea si acum e rabla mea :)))), dar mi as dori sa mearga ok

alte modifari... am pus 2 electroventilatoare si am renuntat la vascocuplaj deoarece fierbea si gafaia cu rulota dupa ea, de fum nu pot sa zic k da prea mult e in cotele normale, nu stiu ce ar trebui sa faca turbina, cu tubulatura iar.... :), am facut o improvizatie cu un furtun mai lung sa mi ajunga la intercooler

sunt fff priceput

v am bagat de tot in ceata?

are vreo legatura cutia de transfer?

si inca o intrebare de baraj e posibil sa fie schimbat motorul fara cutie? sa ramana cutia de la 5.2 benzina?

daca sunt intrebari hazlii va doresc distractie placuta

lupii doamne!!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: schimbare rapoarte punti

 

pai.......... nu am decat roti standard :( din pacate

 

In cazul asta sunt doar doua variante:

1. Ai asteptari prea mari de la motorul 2.5TD, comparativ cu vechiul V8.

2. Motorul nu trage.

 

Incearca sa mergi cu un GC cu motorul de 2.5TD in mintile lui si compara cu ce ai tu.

"Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: schimbare rapoarte punti

 

Daca furtunul de la turbo se strange ( si esti sigur de asta ) atunci aia 5 / 50 / 500 de cai pe care-i are motorul nu au aer in admisie . Ceva il restrictioneaza , si fara aer toti aia 500 cai sunt asmatici .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: schimbare rapoarte punti

 

5.2 nu are cutie mecanica ,obligatoriu motorul este cu cutia lui

 

Gaseste cauza pentru care se strange furtunul .Care furtun ,de fapt ?Pune ceva poze la modificarile pe care le-ai facut ,ar fi mai mari sanse pentru a pune un diagnostic corect .

 

ALIN:h5

Editat de alin-jeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: schimbare rapoarte punti

 

Teoretic nu are cum sa se stranga un furtun de la turbo!!

 

Singurul furtun care se poate strange este cel dintre filtru de aer si turbo, restul furtunelor dintre turbo-intercooler-motor trebuie sa se umfle....asa e normal! Sau ma insel ????? :grin:

Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*

"A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: schimbare rapoarte punti

 

S-ar putea sa fie in Limp mode si sa fie limitat la 2000 rpm, adica putere mai deloc.

 

In sarcina turbina ar trebui sa faca aproximativ 1 bar, iar daca e totul reglat ok, fara remorca fumul ar trebui sa fie absolut minim.

Editat de ssrli

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: schimbare rapoarte punti

 

In cazul asta sunt doar doua variante:

1. Ai asteptari prea mari de la motorul 2.5TD, comparativ cu vechiul V8.

2. Motorul nu trage.

 

Incearca sa mergi cu un GC cu motorul de 2.5TD in mintile lui si compara cu ce ai tu.

asta as incerca darmomentan nu sh pe nimeni in ploiesti ci gc ca al meu

cu v8 nu am mers eu asa am luat o

daca nu trage se poate face ceva?

lupii doamne!!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: schimbare rapoarte punti

 

S-ar putea sa fie in Limp mode si sa fie limitat la 2000 rpm, adica putere mai deloc.

 

In sarcina turbina ar trebui sa faca aproximativ 1 bar, iar daca e totul reglat ok, fara remorca fumul ar trebui sa fie absolut minim.

daca e limitat se poate anula?

cum se poate verifca presiunea?

lupii doamne!!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: schimbare rapoarte punti

 

5.2 nu are cutie mecanica ,obligatoriu motorul este cu cutia lui

 

Gaseste cauza pentru care se strange furtunul .Care furtun ,de fapt ?Pune ceva poze la modificarile pe care le-ai facut ,ar fi mai mari sanse pentru a pune un diagnostic corect .

 

ALIN:h5

salut e vorba de furtunul dintre turbo si inter

atasez poze

poza(1).thumb.jpg.a4dd6e4e35125db6cadd7310c2f5fd8b.jpg

poza(2).thumb.jpg.1528f28700ac5cfc150d1fa5a26de9fe.jpg

poza(3).thumb.jpg.c782c9003d40fcb6dd1324d098bed32a.jpg

poza.thumb.jpg.e2c82d69fbe68a001dec3cc1a3573ca1.jpg

lupii doamne!!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: schimbare rapoarte punti

 

salut e vorba de furtunul dintre turbo si inter

atasez poze

 

prima poza e la relanti a doua e turat nu f mult

 

in a 3 poza am incercat sa prind traseul furtunului, ce e drept face un cot jos dar nu se sugruma

oare gasesc undeva furtun dintr o bucata mai grosut sa nu se sugrume?

sper sa intelege ti ceva

mercic tuturor pt promptitudine

este posibil sa fie totusi din cutia de transfer?

am uitat sa va spun :) masina face un zgomot in mers ca vechile rate :)o fi cardanul dus?

lupii doamne!!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: schimbare rapoarte punti

 

Teoretic nu are cum sa se stranga un furtun de la turbo!!

 

Singurul furtun care se poate strange este cel dintre filtru de aer si turbo, restul furtunelor dintre turbo-intercooler-motor trebuie sa se umfle....asa e normal! Sau ma insel ????? :grin:

teoretic asa zic si eu dar...

asa se comporta la opelul meu adica normal, acesta cand il ambalez se unesc peretii furtunului

mama ma daca i dau de cap................

lupii doamne!!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: schimbare rapoarte punti

 

Daca furtunul de la turbo se strange ( si esti sigur de asta ) atunci aia 5 / 50 / 500 de cai pe care-i are motorul nu au aer in admisie . Ceva il restrictioneaza , si fara aer toti aia 500 cai sunt asmatici .

 

de sigur sunt fff sigur ca se vede :), care ar putea fi cauza< chiar turbina?

a si uitasem dupa ce pleaca masina de pe loc, se aude un fluierat destul de puternic care se opreste la relantii

ce o fi

lupii doamne!!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: schimbare rapoarte punti

 

Nu sunt mecanic dar totusi undeva sugruma la tine sau nu vine destul aer.

 

Turbo baga presiune(aer) iar toate furtunele de dupa el inspre motor trebuie sa se umfle....asa e normal!!! Poate e dus turbo si nu mai baga presiune respectiv opreste nevoia de aer a motorului .

 

Daca turbo nu functioneaza atunci nici forta nu mai are motorul....poate aici e problema ta nu in rapoarte :tk1

 

Zic si eu asa :tk1

 

Cauta pe cineva care sa iti verifice turbina!

Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*

"A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: schimbare rapoarte punti

 

daca e limitat se poate anula?

cum se poate verifca presiunea?

 

Presiunea o verifici cu un manometru legat oriunde pe traseul de admisie.

 

Fa te rog cateva poze de ansamblu cu motorul, poate sare ceva in ochi si gasim solutia. Furtunul care se vede acolo in pozele ce le-ai pus ar trebui sa fie de la intercooler la galeria de admisie.

Editat de ssrli

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: schimbare rapoarte punti

 

Desfa furtunele de la turbo -toate ,porneste motorul si vezi ce se intampla .Ai grija sa nu te stropeasca cu ulei.Poti foarte usor sa faci o diagnoza rapida la turbo miscand axul in sus si in jos .Daca are joc mare -ai pus-o,daca scoate ulei -ai pus-o

Am fost destul de explicit ?

 

 

ALIN:h5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presiunea o verifici cu un manometru legat oriunde pe traseul de admisie.

 

Fa te rog cateva poze de ansamblu cu motorul, poate sare ceva in ochi si gasim solutia. Furtunul care se vede acolo in pozele ce le-ai pus ar trebui sa fie de la intercooler la galeria de admisie.

 

ok o sa fac niste poze cu o camera mai buna alea de ieri sunt cu tel

revin mercic frumos

 

Desfa furtunele de la turbo -toate ,porneste motorul si vezi ce se intampla .Ai grija sa nu te stropeasca cu ulei.Poti foarte usor sa faci o diagnoza rapida la turbo miscand axul in sus si in jos .Daca are joc mare -ai pus-o,daca scoate ulei -ai pus-o

Am fost destul de explicit ?

 

ALIN:h5

 

ff explicit:)

fac operatiunea si revin cu detaliile :cl roolz

 

Nu sunt mecanic dar totusi undeva sugruma la tine sau nu vine destul aer.

 

Turbo baga presiune(aer) iar toate furtunele de dupa el inspre motor trebuie sa se umfle....asa e normal!!! Poate e dus turbo si nu mai baga presiune respectiv opreste nevoia de aer a motorului .

 

Daca turbo nu functioneaza atunci nici forta nu mai are motorul....poate aici e problema ta nu in rapoarte :tk1

 

Zic si eu asa :tk1

 

Cauta pe cineva care sa iti verifice turbina!

 

da

o sa rog pe cineva sa verifice turbo

Editat de Astral
lupii doamne!!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: schimbare rapoarte punti

 

ok o sa fac niste poze cu o camera mai buna alea de ieri sunt cu tel

revin mercic frumos

 

 

 

ff explicit:)

fac operatiunea si revin cu detaliile :cl roolz

 

 

 

da

o sa rog pe cineva sa verifice turbo

 

pana gasesc pe cineva sa verifice turbo, in caz de defectiune nu ar trebui sa dea fum ca la balamuc? parca stiu ca asta e unul dintre bube nu?

Editat de Astral
lupii doamne!!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: schimbare rapoarte punti

 

Presiunea o verifici cu un manometru legat oriunde pe traseul de admisie.

 

Fa te rog cateva poze de ansamblu cu motorul, poate sare ceva in ochi si gasim solutia. Furtunul care se vede acolo in pozele ce le-ai pus ar trebui sa fie de la intercooler la galeria de admisie.

 

scuze de intarziere revin cu poze

sper sa se inteleaga ceva

DSCN3314.JPG.4fb765a1f2691afd7d5809ee7c53356f.JPG

DSCN3315.JPG.2d958bd65011c0618367374b26f27cb5.JPG

DSCN3316.JPG.de5a43cae73d338ca1a211c8991c4bea.JPG

DSCN3317.JPG.92ec2837a661df1c78e9a2fe65e85c6c.JPG

DSCN3318.JPG.ab52ad3b4cdc0183563a20b5684e26b3.JPG

DSCN3319.JPG.7d79ff59eb48db0af5e3d86a6dbb4ec2.JPG

lupii doamne!!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Grand Cherokee TD 2.5VM nu trage

 

Par sa fie ok furtunele de la turbo la admisie. Mai mult de atat, fara masuratori si probe eu unul nu am ce sa zic.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 ani mai târziu...

Re: Grand Cherokee TD 2.5VM nu trage

 

Salutareeee

sunt noul posesor al jafului din acest topic:)

deci da, sa reluam:nu trage

nu are treaba turbo, are presiune , am scos furtunul de la admisie motor si accelerata baga presiune

filtu de aer f f f imbacsit, deci si-a mai revenit la putere un pic

 

PROBLEMA E ALTA lipsa presiune ulei fratilor, e abia la prmul nivel de la indicator si asta e prima urgenta

 

PS Huruitul e de la inaltatul masinii si de la rotile un pic mai mari, cred eu

 

need help

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare