Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

GC ZJ 2.5 - "Crocodilul verde" continuarea :)

Adună
Acest topic este închis
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • GC ZJ 2.5 - "Crocodilul verde" continuarea :)

    Salutare.
    La mine a ajuns masina, fosta lui Sorin(Atar).
    http://forum.club4x4.ro/showthread.p...ght=crocodilul

    Duminica am fost am luat-o si sincer sunt momentan multumit de alegerea facuta: omul super, masina destul de intretinuta cu mici problemute, dar deh...omul nu a vandut-o ca "fata mare" si nici eu nu am cumparat-o ca atare .

    Sorin, daca se poate poate ne faci un mic istoric cu ce s-a schimbat/modificat la masina si eventual perioada (asta daca mai tii minte) - mi-ar place sa fie un topic complet, de cand a intrat in tara - eventual un rezumat al topicului vechi?.
    Dupa urcarea pe rampa si drumul de intoarcere s-au constatat cateva deficiente : pe drum s-a blocat un pic stanga spate - scotea un fumalau de ziceai ca e furnal :) , deci neaparat revizie pe frane +frane "custom" ,pivotii inferior/superior stg+dreapta (Sorin mai stii cand i-ai schimbat?eventual marca?), bucse BBS, amortizoare, cred ca trebuie ceva bujii incadescente si cu siguranta garnitura de la capacul culbutorilor.

    In cel mai scurt timp masina va primi urmatoarele:
    - revizie pe etrieri, toti patru - "custom" inseamna ca vor primi cilindri facuti la strung, dupa cotele celor originali, de inox pentru a preveni blocarea lor +kit de garnituri
    - toti pivotii, BBS fata/spate si patru amortizoare noi;
    - o curatare profesionala la interior - sa o facem "ca noua"
    Mai la vara, daca o fi timp probabil voi vopsi scuturile, barele si eventual o terosonare....sa vedem cum stam cu timpul...si tot la vara vom intra un pic pe partea de motor.
    Si acum cateva intrebari:

    MOTOR:
    - Sorin a folosit ulei 5x30...nu e prea subtire?masina are 170 000 ce par reali, eu as trece pe 10w40, pareri?eventual ce recomanda producatorul?
    - pompa de injectie din cate am vazut pare a fi mecanica, asa este? s-a jucat in acest tip cineva pana acum? ca sincer pe noi ne "mananca" un pic sa mai castigam un pic de forta...
    Transmisie: - Am vazut ca se pot pune rapoarte un pic mai mari 4.1 / 4.56 sau 4.88...sincer m-ar interesa cele de 4.56 dar de unde provin? in sensul ca pe ce au fost puse sau se cumpara de la noi?

    Masina acum arata asa si mai mult ca sigur nu se vor face modificari de estetica dorite....sa speram ca nici nedorite - amintiri de prin padure :)

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20130304_123816_resized(1).jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	72,6 KB 
ID:	1022176
    Ultima editare de alex44; 05.mar.2013, 22:14.

  • #2
    Re: GC 2.5 - "Crocodilul verde" continuarea :)

    Bravos, la mai mare!
    4x4

    Comentariu


    • #3
      Re: GC 2.5 - "Crocodilul verde" continuarea :)

      Postat în original de yknot Vezi post
      Bravos, la mai mare!
      Ms Florin...e destul de mare :)...mai mare cred ca e doar Patrolul si HDj cu 3 blocante :)...dar de astea nu sunt bani acu, din pacate

      Comentariu


      • #4
        Re: GC 2.5 - "Crocodilul verde" continuarea :)

        Atar si-a pregatit masina asta cu mari sperante , dar timpul pentru a se bucura de ea i-a lipsit aproape in totalitate . Avea in plan si tendoane custom , subframe ... praguri HD ...
        Desi a investit mult , n-a facut miscare , probabil asta e cauza pentru incidentul cu frana . Cu putin timp inainte mai schimbase un etrier , cu aceasi problema .

        In continuare are el sperante mari , dar prevad acelasi grad de implicare si din pacate cam acelasi grad de utilizare .Sper sa nu fie asa , sa-l vad ca invarte rotile pe undeva ( personal l-as accepta si in costum cu cravata si butoni , numai sa fie ... ) .

        Sper sa folosesti tu mai mult masina , daca o intretii sa te si bucuri de ea . E destul de echipata de scandal .
        ... sa fim corecti pana la capat !
        Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

        Comentariu


        • #5
          Re: GC 2.5 - "Crocodilul verde" continuarea :)

          Sa o stapanesti sanatos Alex.
          Imi pare rau de incidentul cu frana. Verifica in primul rand tamburii franei de mana. La aia nu am umblat niciodata.
          Placutele la toate rotile au fost schimbate in decembrie 2011. Nu cred ca au mai mult de 4.ooo km, dar cel putin cele fata dreapta au uzura prematura. Dupa cum ti-am spus, etrierul fata dreapta s-a schimbat recent, pentru ca cel vechi se blocase.
          Ca istoric, masina am cumparat-o de la un viticultor din Italia, langa Milano.
          Am adus-o prima data in Romania pe 30.11.2009.
          Avea aproape 160.000 km.
          (Imediat, la o luna, i-am pus un kit de 2" Rubicon Expres si un set de anvelope Mickey Thompson de 31" cu jante cu ET -35 si distantieri din aluminiu de 1.25" (comandate de pe Quadratec).
          In primavara 2010 am facut rost de planurile originale (in Autocad) pentru bara Kevin's Off-Road stelht style - http://www.kevinsoffroad.com/cart/zj...th-style-p-73/
          Am taiat componentele in masina de taiat in coordonate cu plasma si am ansamblat bara.
          A urmat bara spate si scuturile, dupa ce am rupt bara spate la Luana de primavara din 2010. Apoi troliul, dupa ce am fost tras dintr-o groapa de Niros :)).
          Dupa cateva iesiri, una la Lepsa, una la Agnita si la MMOF 2010, am decis sa schimb kitul de inaltare, pentru ca la flex maxim atingeau anvelopele si ciupeau crampoanele.
          Asa am trecut mai sus. Au urmat niste arcuri mai lungi, de pe un ZJ Orvis (care avea din fabrica suspensia mai inalta) la care am adaugat inaltatoare, iar de la Hodea4x4 a primit 4 amortizoare de 3", tot Rubicon Expres, in primavara 2011. S-au schimbat si bieletele de la bara antiruliu fata si baietii au pus un kit de coborare al cutiei si un cardan confectionat de Marius Lupu.
          In iarna 2011-2012 s-a facut o revizie majora, cu schimbare placute, s-a montat al doilea acumulator AGM cu sistem de gestiune NOCO, s-a schimbat si acumulatorul principal cu unul Banner cu 4 borne, schimbat uleiuri, etc.
          In vara 2011 s-a defectat AC-ul si am schimbat radiatorul din habitaclu, iar in 2012 inca o conducta. Acum merge.
          In decembrie 2012 a urmat o noua revizie. S-au schimbat pompa de apa, cureaua de accesorii si rulmentii la doua role (cele de ghidaj). Deasemeni, platoul distantier al curelei de accesorii avea gaura ovalizata asa incat a fost majorata cu 1/2mm si s-a facut o noua bucsa dupa cotele noi. (asta s-a intamplat intre Craciun si Revelion, cand nu gaseam nicaieri platou intinzator pe stoc)
          In acelasi timp au fost verificate si completate nivelele la lichidele din grupuri si cutii, s-a schimbat uleiul in motor si filtrele de ulei si motorina. Cel de aer a ramas cel vechi din 2011. Tot in iarna asta am schimbat o bujie incandescenta, crucile la planetare si tijele cu unele HD.
          De-a lungul timpului am mai schimbat pompa de servo, cu una adusa din Anglia de Flash4x4, am schimbat furtunul de la turbo cu unul nou, pt ca cel vechi era spart de cand am luat-o. Am mai schimbat capete de bara, bucse, diverse maruntisuri, dar niciodata toate odata. Cum descopereau baietii la service un joc, schimbau. Dar din iarna 2011 nu am mai pus nimic la bucsaraie.
          Aaa. In 2011 am schimbat si directia cu una HD de pe un Grand ZJ Orvis V8.
          Cum imi mai aduc aminte cate ceva, iti mai spun.
          Eu am folosit numai ulei Castrol Magnatec 5W30, la recomandarea unui mecanic. De cand am masina am facut exact 3 schimburi, dar completam pt ca pierdea pe la capacul de la culbutori.
          Apropo de culbutori, tijele au fost schimbate in toamna lui 2010, aveau joc si una "clompanea". Tijele au fost luate de aici de pe forum, dar nu mai retin de la cine.
          Cam asta pana acum.

          Ca planuri de viitor, vroiam sa-i schimb arcurile cu unele direct de 3,5".
          Cos deja avea masuratorile si urma sa-mi confectioneze niste tendoane HD mai lungi. Urma confectionarea sliderelor laterale cu trepte din aluminiu si eventual schimbarea rapoartelor cu unele de 4.1 de pe Cherokee 2.1TD.

          Acum insa, pentru mine urmeaza un nou proiect, tot ZJ de 4.0 urcat pe 33" cu un kit de 4,5".

          Mult succes Alex, si sa te bucuri de ea.
          Sa ai grija sa tii mereu curat radiatorul si nu vei avea probleme de racire.
          Ai descoperit ce e cu pedala aia? Si pe mine ma exaspera.
          "Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford

          Comentariu


          • #6
            Re: GC 2.5 - "Crocodilul verde" continuarea :)

            Am iesit cu sorin la cateva iesiri si crocodilul s-a comportat f.bine aproape ca un patrol.Pe la masina am mai taiat si eu cate ceva pe la aripi.Bara spate este facuta de cos si de mine dupa stricata indrumare a lui sorin.Daca caut prin arhiva personala sigur gasesc cateva poze frumoase cu crocodilul.Ai facut o alegere buna cu masina.In timp ce vizionati masina am trecut pe langa voi .
            Fiecare zi trebuie trăită ca și cum ar fi ultima..
            Off-road Alyon Team

            Comentariu


            • #7
              Re: GC 2.5 - "Crocodilul verde" continuarea :)

              Off topic:
              @atar : ce impresie ti-au lasat anvelopele Mickey Thompson ?
              Life's Too Short To Drive Boring Cars

              Comentariu


              • #8
                Re: GC 2.5 - "Crocodilul verde" continuarea :)

                Postat în original de nomad Vezi post
                Off topic:
                @atar : ce impresie ti-au lasat anvelopele Mickey Thompson ?
                Ma dezamagesti, Nomadule....altadata citeai tot.....
                http://forum.club4x4.ro/showthread.p...013#post868013

                Atar e fan declarat Mickey Thompson.....a avut si pe Wrangler si pe GC.....


                Comentariu


                • #9
                  Re: GC 2.5 - "Crocodilul verde" continuarea :)

                  Ms mult baieti.
                  @dulceanu ionel - te-am vazut....faina masina ai si tu
                  @atar - inca nu am intrat pe pedala de acceleratie....oricum cablu nou e cam scump 280 de lei pe original...acum sa vedem ca in urma tratamentului cu WD40 merge un pic mai bine, s-au poate m-am acomodat eu...oricum vom insista in prima faza cu tratamentul de mai sus, ca pretul mi se pare mare....daca nu obtinem rezultate se va monta unul nou

                  M-ar interesa mai multe date despre cardan daca se poate....eventual de pe ce provine i cum a fost "modificat" - poate vede siMarius Lupu topicul

                  Sincer as vrea sa vada masina cat mai mult teren, dar din lipsa timpului cred ca va fi "folosita" cam la fel ca la Sorin...asta e , mai avem treaba pe langa casa, cu familia...

                  Poate sa imi zica cineva ce ulei se recomanda pt motorul asta? Pentru ca sincer, mie mi se pare cam subtirel....

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: GC 2.5 - "Crocodilul verde" continuarea :)

                    Sincer nu stiu ce a facut Marius la cardanul fata.
                    Eu doar l-am demontat, l-am pus la curier si l-am primit inapoi reconditionat.
                    Nu l-a schimbat, e acelasi. I-a schimbat crucile cel putin. :)
                    "Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: GC 2.5 - "Crocodilul verde" continuarea :)

                      Poate ma lamureste cineva privind uleiul de motor....uitandu-ma pe sub capota am gasit o etichceta originala pe care scria tipurile de ulei folosite in grupuri , cutie si motor...acum am o dilema mare ca scria doar despre motorul de 4l benzina si cel de 2.1 TD....eu din cate stiu motoarele astea doua au fost pe Cherokee(poate au gresit austriecii eticheta )...oricum la 2.1 TD scria 15w 40 de pus...stie cineva?

                      Merci
                      Ultima editare de Astral; 10.mar.2013, 12:45.

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: GC 2.5 - "Crocodilul verde" continuarea :)

                        ...sa te bucuri de ea ALEX...!!
                        ONE LIFE. LIVE IT ! Pajero V 6

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: GC 2.5 - "Crocodilul verde" continuarea :)

                          Ideal ar fi sa pui in motor fix acelasi ulei de motor de care i-a pus si @Atar ca "sa fie bine sa nu fie rau"......Intreaba-l pe Atar.....


                          Comentariu


                          • #14
                            Re: GC 2.5 - "Crocodilul verde" continuarea :)

                            Postat în original de madiorsv Vezi post
                            ...sa te bucuri de ea ALEX...!!
                            Ms Marius.

                            @Astral - masina a stat la Sorin vreo 15 000 km....fara sa supar pe nimeni uleiul 5w 30 mi se pare cam "subtire" pentru un motor TD...intrebarea era daca stie cineva ce spune producatorul, pentru ca din ce am gasit eu pe net in majoritatea cazurilor zice 10w 40, mai rar 15w 40 sau 5w 30...cam ceea ce ma gandeam si eu, dar as vrea sa fiu sigur.
                            Merci

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: GC 2.5 - "Crocodilul verde" continuarea :)

                              Eu am pus 5W30 Castrol Magnatec.
                              Si mie mi se pare subtire, dar asa mi-a recomandat mecanicul acum 3 ani, asa am ramas pana acum.
                              Ultima editare de atar; 10.mar.2013, 13:47.
                              "Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection