Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Filtru Motorina ZJ-2,5 TD


alex44

Postări Recomandate

Pe masina nu cred ca mai am filtrul original...pentru ca pe codul masinii imi vine un filtru din "doua bucati", si teoretic in bord am martor pentru eventuala apa din filtru, dar filtrul este clasic...cu "robinet" la fund si fara mufa electrica.

Acum pe masina am filtru MANN cod WK 843/1. In catalogul de mann nu il gasesc de loc...pe google search am gasit modelul asta doar pe o Lancia....dubios.

 

Acum poate ma lamureste cineva, daca pe motorul asta, "din fabrica" pleca cu un filtru de ulei cu martor "electric" pentru apa, eventual o poza cu "bateria de filtru"....sau poate un echivalent, ceva.

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Filtru Motorina ZJ-2,5 TD

 

Nu stiu cum e carcasa originala, dar filtrul pe care il ai acum pe masina eu l-am schimbat acum un an la Bosh Car Service in Galati si baiatul de la piese de acolo s-a confruntat cu problema codului si mi-a zis ca a pus unul de Crysler Voyager care cica era si pentru Fiat Croma parca, daca tin bine minte, si au zis ei ca e echivalent. Parca nu a zis nimic de Lancia, dar cred ca e posibil daca au acelasi motor.

"Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Filtru Motorina ZJ-2,5 TD

 

Salut,

 

Site-ul de la MANN zice asa:

https://www.mann-hummel.com/online-catalog/EU/eng/vehicle/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Vehicles/CARS%20%2B%20TRANSPORTERS/JEEP%20%28CHRYSLER%29/Grand%20Cherokee%20I%20%28Z~ZJ%29/2.5%20TD%20%28%20%28Z~ZG%29%29%20M51%20%28T82766%29

 

Adica: WK 924/1

Daca dai click pe filtru, iti zice si dimensiunile.

 

Bafta!

Editat de misca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Filtru Motorina ZJ-2,5 TD

 

Daca ai avea filtrul original atunci suportul filtrului este prevazut cu senzor pentru prezenta apei in motorina cat si o rezistenta incalzitoare care pe timp de iarna este foarte utila.

Filtrul este un cartus cu filet la ambele capete,partea de sus se infileteaza in suportul filtrului care este prevazut si cu o pompita manuala pentru amorsare,iar in partea de jos are un pahar de plastic transparent unde este senzorul si rezistenta,in partea de jos a paharului mai are un robinet pentru golirea filtrului,filtrul nou trebuie sa aibe si un O-ring de cauciuc pentru etanseitatea paharului.

Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Filtru Motorina ZJ-2,5 TD

 

Revin cu o rugaminte pentru colegii care au acelasi motor pe aceeasi masina - la xj am gasit accesorii diferite pe motor . Poate puteti sa imi puneti o poza aici cu filtrul si eventual sa ma lamuriti daca partea de sub filtru are rezistenta sau doar senzor de apa. Mercu

P.s. Din pozele gasite pe net se pare ca nu e schimbata toata bateria....doar lipseste partea de jos....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Filtru Motorina ZJ-2,5 TD

 

Diferente mari nu sunt iar daca gasesti in acea zona 2 mufe mici ovale atunci ala este filtrul cu incalzitor si senzor.

daca imi dai un email iti trimit un pdf cu sistemul de alimentare.

Asta este ce am gasit si eu la o cautare rapida.throttlemx8.jpg.b28b97d68f8ee414b0364f9e301a83a1.jpg

 

inparte de sus ai acea rotita de plastic alb,aceea este pompa de amorsare,desfiletezi si acel capacel are o tija,dai la mana sus/jos pina se amorseaza,nu inainte de a desface putin acel capacel car5e se vede linga pompita,aceea este o valva care permite sa iasa aerul si combustibil,dai la pompita pina pe acel capacel iti vine motorina fara aer.

 

In partea de jos ai acel pahar care pe fund are un robinet de plastic pentru golire(si la golire trebuie sa desfac putin capacelul la valva de sus) si mai ai 2 prize ovale unde intra firele de la senzor si incalzitor.

Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Filtru Motorina ZJ-2,5 TD

 

Am luat modelul din poza de la un prieten...el l-a avut pe KJ, doar ca e stricata rezistenta....si mufele nu se potrivesc. Am sa caut din dezmembrari bateria cu totul de pe orice jeep diesel, ar trebui sa mearga.

Adresa de mail : jipu_alex@yahoo.com

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Filtru Motorina ZJ-2,5 TD

 

Am schimbat filtrul cu unul din dezmembrari. Dar a aparut o problema. Dupa ce masina sta cateva ore, pleaca doar la o cheie luunggggggggaaaa si cu fum negru. Daca amorsez manual filtrul pleaca la sfert....deci fuge pe undeva motorina din el:grin: - serios acum, scurgeri nu se vad.

Ceva idei? Ati mai patit asa ceva?

Eu ma gandeam sa incerc sa ii pun supape de sens pe tur/retur...ajuta oare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Filtru Motorina ZJ-2,5 TD

 

Am schimbat filtrul cu unul din dezmembrari. Dar a aparut o problema. Dupa ce masina sta cateva ore, pleaca doar la o cheie luunggggggggaaaa si cu fum negru. Daca amorsez manual filtrul pleaca la sfert....deci fuge pe undeva motorina din el:grin: - serios acum, scurgeri nu se vad.

Ceva idei? Ati mai patit asa ceva?

Eu ma gandeam sa incerc sa ii pun supape de sens pe tur/retur...ajuta oare?

 

pai ajuta sa pui supape dar in acelasi timp ar fi trebuit sa tina presiunea

intrebarea e pe pompa la tine nu ai o supapa? sau pe corpul filtrului pe tur in special ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Filtru Motorina ZJ-2,5 TD

 

s-ar putea sa fi descoperit buba....dorind sa schimb furtunele de retur de pe injectoare am observat ca de pe ultimul injector furtunul de retur era sarit....am sa vad diseara cum porneste. Merci de ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Filtru Motorina ZJ-2,5 TD

 

m-am bucurat prea devreme....in continuare imi face probleme la prima chei din zi....

Deci:- am schimbat furtunele de retur la injectoare, toate sunt la locul lor

- am schimbat bateria de flitru motrina cu una din dezmembrari(a mea nu stiu de unde era...)

- a spalat 1/2 motor, cea cu pompa de injectie

 

Problema este ca acum in fiecare dimineata, la prima cheie, trebuie sa dau o chei luuuunggga si porneste greu cu fum alb/negru. Dupa nu mai are nici o problema.

Ceva idei?

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Filtru Motorina ZJ-2,5 TD

 

Verifica bine nateria filtrului de motorina sa nu iti traga aaer pe acolo.

Desfa surubul de linga pompita de amorsat si vezi ca trebuie sa aiba o garnitura O-ring si biluta aceea metalica care inchide pe sens,si la capacelul de plastic de la pompita de amorsat imi pare ca trebuie sa ai garnitura.

Daca e de la pompa de injectie nu ai cei face ca e electronica,doar schimbata cu alta.

Totusi fiind bosch imi pare ca o pot repara doar cei de la Bosch Service dar am auzit de preturi de te ia ameteala,dar nu iti pot spune nimic sigur sunt doar chesti auzite pe la diversi.

Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Filtru Motorina ZJ-2,5 TD

 

@hdragos: pompa de injectie este mecanica...are doar bobina care cred ca e obosita, dar "simptomele" au aparut dupa schimbarea filtrului....intrebari la filtru: cand amorsezi manual, este normal cand e plin sa scape motorina pe acolo? oringurile de care vorbesti se gasesc pe coduri, sau cu piesa in mana la magazin?

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Filtru Motorina ZJ-2,5 TD

 

Este normal doar daca slabesti capacelul de la acel ventil de linga pompa,unde practic este o biluta mecanica care inchide pe un sens circuitul,desfa si verifica,poate de atata stat biluta nu mai este curata si nu mai inchide bine.

Nu exista acele O-ringuri pe coduri,cu piesa in mana la magazin.

Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Filtru Motorina ZJ-2,5 TD

 

Zilele astea verific daca am biluta...problema la mine este ca pierde motorina si pe la pompita de amorsare, cand amorsez...probabil ii pun si supape de sens si revin.

merci de informatii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Filtru Motorina ZJ-2,5 TD

 

Daca pierde motorina pe acolo nu te mai obosi...Arunci banii degeaba.Pune-i alt cartus.

Circuitul motorinei tb sa fie ermetic in orice conditii.

Editat de SUPERDRAGOS
0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Filtru Motorina ZJ-2,5 TD

 

Daca pierde motorina pe acolo nu te mai obosi...Arunci banii degeaba.Pune-i alt cartus.

Circuitul motorinei tb sa fie ermetic in orice conditii.

 

daca atunci cand amorseezi pe langa tija respectiva sau pe langa ciuperca aia curge motorina atunci acea baterie de filtre nu e buna sau are ceva garnituri duse.

offtopic eu am ajuns sa schimb toate furtunele si filtrele si mufele la o masina si problema o aveam in rezervor cu un furtun care legat fiind de sorb/plutitor se freca de una din tablele din interior si sa frecat atat pana sa taiat iar cand aveam mai putin de 3/4 din rezervor nu pornea mergea prost...etc tocmai ca imi tragea aer fals.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Filtru Motorina ZJ-2,5 TD

 

Daca pierde motorina pe acolo nu te mai obosi...Arunci banii degeaba.Pune-i alt cartus.

Circuitul motorinei tb sa fie ermetic in orice conditii.

 

Si la mine tizule cand dadeam la pompita arunca pe putin pe linga ax si nu aveam probleme,dar rotita aceea de la pompita trebuie sa aiba un o-ring si cand infiletezi atat pompita cat si capacelul de la valva se ermetizeaza,la valva daca biluta e ok nu ar trebuii sa traga aer chiar si fara o-ring,la pompita in schimb e necesar.

Sunt modest din fire,toti au gipane,eu am doar JEEP
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Filtru Motorina ZJ-2,5 TD

 

Cu o baterie de filtru te-as putea ajuta eu (gratis).

La mine s-a spart membrana de la ciuperca si nu mai puteam s-o amorsez manual,dar in rest nu aveam treba,umpleam filtrul si pornea instant.Mai nasol era cand nu aveam motorina sa-l umplu..Dadeam 3-4 min la automat pana o lua.dar cred ca e de preferat in situatia ta.

Avem aceleasi motoare si cred ca nici bateria nu e departe.Filtrul cere e la mine costa cam 18-20 ron,e acelasi ca la Kadett sau Astra F.Nu are senzor de apa,dar cred ca te poti lipsi.

Editat de SUPERDRAGOS
0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Filtru Motorina ZJ-2,5 TD

 

Cu o baterie de filtru te-as putea ajuta eu (gratis).

La mine s-a spart membrana de la ciuperca si nu mai puteam s-o amorsez manual,dar in rest nu aveam treba,umpleam filtrul si pornea instant.Mai nasol era cand nu aveam motorina sa-l umplu..Dadeam 3-4 min la automat pana o lua.dar cred ca e de preferat in situatia ta.

Avem aceleasi motoare si cred ca nici bateria nu e departe.Filtrul cere e la mine costa cam 18-20 ron,e acelasi ca la Kadett sau Astra F.Nu are senzor de apa,dar cred ca te poti lipsi.

 

daca e ala care se punea pe 1,7D Kadett atunci ala e si cu incalzire si cu senzor de temperatura e super bun filtrul dar nu cumva e cam mic pentru motorul de 2,5? ma gandesc la debitele aferente de alimentare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Filtru Motorina ZJ-2,5 TD

 

daca e ala care se punea pe 1,7D Kadett atunci ala e si cu incalzire si cu senzor de temperatura e super bun filtrul dar nu cumva e cam mic pentru motorul de 2,5? ma gandesc la debitele aferente de alimentare...

 

Ala e,e filtrul original de Frontera 2.5 TDS-acelasi motor ca al tau.Senzorul de temp.e defect,si incalzirea e pe asta nou al meu.Care de fapt nu e nou,e de pe un IVECO,dar are ciuperca buna..In fine,poveste lunga.

0722.246.245-YMS/e-mail-stoica.mdragos@yahoo.com
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare