Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

    Functioneaza impecabil. Pot spune ca acum depui mai putina forta pentru a invarti volanul. Ce am uitat sa spun mai sus, este ca acea caseta de directie (second hand) este de la un CRD. Pot confirma ca WJ si WG au caseta de directie identica atat in interior cat si exterior.
    Ultima editare de octaviannus; 19.oct.2015, 22:33.

    Comentariu


    • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

      Ceilalti posesori de GC iti multumesc pentru share de info

      Destul de logic sa fie asa,diferentele sunt motorizarea si cutia nu directia si suspensia, dar intotdeauna o confirmare clara si raspicata ajuta.
      Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
      Dream It, Do It, Live It....

      Comentariu


      • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

        Multumesc Razvan.

        In zilele urmatoare voi incerca sa descriu probleme pe care le-am avut cu WJ.
        Voi incepe cu cutia de transfer care am gasit-o fara ulei. Pe pagina 12 am explicat cum am combinat doua uleiuri pe care le-am bagat in cutia de transfer. Asa ca a venit timpul sa remediez acele scurgeri.
        Initial am crezut ca devina este simering-ul de la cutia de transfer.

        Am mers la tiriac auto sa cumpar ulei. Intamplator, la departamentul vanzari piese, era si seful de service care a auzit problema mea si mi-a recomandat sa lipesc dopul de cauciuc care se afla pe cutia de transfer, cu silicon, pentru ca pe acolo pierde ulei. Si a inceput sa-mi explice ca atunci cand a venit acest model de masina in Romania, toate masinile care aveau scurgeri pe la cutia de transfer le schimbau pe garantie, pana s-au prins ei ca acele scurgeri erau pe la acel dop de cauciuc.

        Am zis ca e bine de stiut (ceea ce am facut si eu). Suplimentar eu am schimbat simering-ul si am pus silicon pe zona de imbinare a carcasei cutiei de transfer.
        Cutia de transfer are 35 kg, de recomandat sa fie data jos de doua persoane.

        simering - 65 lei
        ulei 2 litri - 150 lei (necesar 1,5 litri)
        silicon - 23 lei















        Ultima editare de octaviannus; 20.oct.2015, 14:52.

        Comentariu


        • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

          Azi am ramas fara caldura. Nu acasa ci in masina.
          Problema este ca aeroterma nu mai functioneaza. O dau la maxim si nu intra aer (debit aer inexistent).
          Imi aduc aminte ca atunci cand o dadeam la maxim era chiar enervanta. ACUM LINISTE.

          Inainte sa ma apuc sa verific cauzele va intreb :
          1. se ajunge usor la aeroterma ?
          2. se poate verifica aeroterma cu alimentare direct de la baterie ?
          3. exista siguranta pe aeroterma ?
          4. patru nu exista, poate veniti voi cu o idee, sugestie.

          Comentariu


          • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

            Postat în original de octaviannus Vezi post
            Azi am ramas fara caldura. Nu acasa ci in masina.
            Problema este ca aeroterma nu mai functioneaza. O dau la maxim si nu intra aer (debit aer inexistent).
            Imi aduc aminte ca atunci cand o dadeam la maxim era chiar enervanta. ACUM LINISTE.

            Inainte sa ma apuc sa verific cauzele va intreb :
            1. se ajunge usor la aeroterma ?
            2. se poate verifica aeroterma cu alimentare direct de la baterie ?
            3. exista siguranta pe aeroterma ?
            4. patru nu exista, poate veniti voi cu o idee, sugestie.
            4. S-a busit conectorul modulului de control al aerotermei. Reparatia, aici:
            http://www.wjjeeps.com/blower_motor.htm

            Cost de reparatie: fire, cositor, termocontractibil.
            Se ajunge foarte usor la el. Eu am patit la inceputul unui drum destul de lung, iarna. Pornea din cand in cand ventilatia, asa cat sa supravietuim in masina
            '02 WG CRD - EGR delete
            '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

            Comentariu


            • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

              Postat în original de ssrli Vezi post
              S-a busit conectorul modulului de control al aerotermei.
              Ai avut dreptate si iti multumesc pentru raspunsul prompt.
              De la prima ora a zilei am pus mana pe telefon si am sunat la cei care au GC la dezmembrat.
              Nimic pe Bucuresti si Ilfov.

              Fiind o problema importanta (duminica plec din Bucuresti), imi iau inima in dinti si merg la un service unde am jurat ca nu mai calc.
              Aici gasesc piesa. Ma hotarasc sa fac montajul la ei.
              Mecanicii sunt cu experienta, cunoscandu-i de peste 12 ani (eu am avut probleme cu conducerea).

              Mecanicii mi-au explicat ca o cauza posibila a defectarii modulului aerotermei este chiar aeroterma, care, datorita prafului sau uzurii bucsei de la ax acesta
              (axul) se gripeaza, iar modulul este fortat ducand la defectarea lui. Aceasta explicatie am primit-o inainte sa desfaca modulul si aeroterma.
              Dupa demontarea modulului am observat ca acesta este topit la pinul 3, iar aeroterma se invarte greu cu mana.
              Au demontat aeroterma si au degresat-o. Montat la loc, montat si modul si acum el functioneaza in parametri.

              Daca tot am ajuns la ei, am cerut sa-mi schimbe doua prezoane la galerie. La pornirea motorului se auzea timp de 15-20 de secunde ca rasufla ceva, dupa care zgomotul disparea.
              Am inteles de la mecanici ca este o problema des intalnita la acest model.
              Totul a durat 3 ore.

              - modul turatie aeroterma second-hand - 370 lei
              - prezoane galerie 2 buc. second-hand - 60 lei
              - manopera - 220 lei

              Total : 650 lei.















              Comentariu


              • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                Eu am rezolvat modulul cositorind fire direct pe placa si am renuntat la conector.
                La fel am procedat si la un Citroen care il am un custodie si proprietarul credea ca e de vina ceva mai complex la instalatia electrica.

                Daca mecanicii au fost atat de prompti in identificare, e clar ca se intampla des problema topirea mufelor din cauza solicitarilor aerotermei.

                Directia ta mergea pana la urma greu din cauza distribuitorului sau din cauza garniturilor ? Si a mea merge greu la cald, pe loc, si vreau sa ma pregatesc sufleteste...caseta noua reconditionata sau doar set de garnituri?
                Ultima editare de ssrli; 18.dec.2015, 23:33.
                '02 WG CRD - EGR delete
                '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                Comentariu


                • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                  NU SE POATEEE, eu am crezut ca trebuie sa cumpar altul (asta am inteles din mesajul tau).
                  Nu-i nimic, acum am de rezerva inca unul.

                  Comentariu


                  • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                    N-am fost clar, credeam ca poza din link cu fire cositorite era destul de explicativa :)

                    Mea culpa...
                    '02 WG CRD - EGR delete
                    '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                    Comentariu


                    • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                      intrebare de baraj....care este echivalentul uleiului Mopar aferent cutiei de transfer NV247?

                      pe net la nemti Mopar-ul asta e 45 eur 960 g.....

                      Comentariu


                      • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                        Eu aveam in cutia de transfer ATF +4. Mi-am dat seama ca scutura cand trebuia cuplata fata.
                        Am pus Petronas Tutela Powergear4 80w si rupe acu la cuplaj, chiar f bun.
                        XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7

                        Comentariu


                        • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                          vad ca e mare tevatura Mopar vs Mobil 424.....si se pare ca au aceleasi specificatii

                          interesant

                          Comentariu


                          • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                            Postat în original de Marius C alias Turagmes Vezi post
                            intrebare de baraj....care este echivalentul uleiului Mopar aferent cutiei de transfer NV247?

                            pe net la nemti Mopar-ul asta e 45 eur 960 g.....
                            Uite aici pretul corect:
                            http://www.ebay.de/itm/MOPAR-JEEP-CH...gAAOSw8d9UyOCn
                            Ultima editare de ssrli; 08.ian.2016, 10:38.
                            '02 WG CRD - EGR delete
                            '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                            Comentariu


                            • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                              Revin cu alta problema pe care am avut-o la masina saptamana trecuta.

                              S-a rupt fulia (sau rola) de la pompa servo.

                              Anul trecut am schimbat pompa servo. Am cautat in tot Bucuresti-ul sa scot fulia de pe pompa veche si sa o montez pe cea noua. Marea majoritate nu aveau acea presa speciala care face aceasta operatie, iar cei care aveau au zis ca nu se baga pentru ca, la scoatere, aceasta se sparge, aceasta fiind dintr-un plastic dur. Singurul service care s-a bagat sa scoata fulia a fost Pitt Stop de pe M.Bravu (bineinteles - pe riscul meu daca se rupe). De scos au scos-o (pentru ca aveau presa de scos) dar nu au mai reusit sa o monteze pe pompa noua pentru ca nu aveau presa de bagat. Amuzant, ce sa zic. Au improvizat o presa dintr-un surub cu doua piulite si doua saibe si au incercat sa bage fulia. Bineinteles ca nu au reusit sa o introduca complet pentru ca s-a rupt surubul. Mai trebuia bagata fulia inca 7 mm.

                              Eu consider ca aceasta s-a rupt datorita faptului ca fulia nu era aliniata cu celelalte role. Cureaua de agregate tensiona necorespunzator fulia de la pompa servo.

                              Azi am comandat piesa in America, iar alaturi de ea am comandat si doua prese pentru demontat/montat . Revin cu mantajul ei.



                              Comentariu


                              • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                                Acum 3 zile am montat fulia. Presele cumparate din America au mers ca unse. S-a meritat asteptarea.
                                Iesit cu masina in probe, totul normal.

                                - fulie auto 29 $
                                - presa extractie 38 $
                                - presa montare 30 $


                                Dupa 3 zile (azi) am dorit sa merg cu masina si aceasta nu a mai pornit.

                                Martor in bord ''CHECK GAGES''.

                                What ?

                                Caut pe internet posibil defect. Nu am gasit nimic concret.
                                Singura sansa sa merg cu masina la tester. Dar cum o duc ca nu mai am carlig pe fata (l-am scos cand am montat bullbar-ul).

                                Ce bine ca nu sunt pe varf de munte sau in padure, departe de casa.

                                Este cineva pe forum care ma poate ajuta cu un tester ?







                                Comentariu

                                Procesare...
                                X