Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

    Mergi la un tester bun, la un service, primesti printat exact ce eroare si ce problema are.
    Cu ocazia asta faci si o testare mecanica sanatoasa sa sti ce cumperi.
    Daca are gpl de multe ori se mai aprinde si de acolo.
    Prea mult timp liber dauneaza mintii si asa odihnite.

    Comentariu


    • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

      Este calculatorul defect, la tester nu vor apare erori. Am trecut prin asta, citeste pagina 18

      https://forum.club4x4.ro/showthread....zolvari/page18

      Comentariu


      • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

        Daca este calculatoru defect,nu porneste,mai ales la Rece!Daca defectele sunt permanente,reapar maxim dupa 2-3 km chiar daca sunt sterse!Problema este ca trebuie ceva tester dedicat,Delphi si Autocomu nu prea il vede!
        Today is a gift!

        Comentariu


        • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

          Multumesc de pareri, voi face o diagnoza inainte sa iau o decizie.

          Comentariu


          • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

            Eu te sfatuiesc sa il iei daca este in stare cat de cat buna!Mai ales daca este varianta de 250cp si quad-drive functionabil,putine masini de serie merg ca el,foarte putine...!Calcaiul lui Ahile este transmisia sensibila la roti mai mari de 31,dar in rest...
            Today is a gift!

            Comentariu


            • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

              Nu l-am luat, voi pune detaliile in postul https://forum.club4x4.ro/showthread....08#post1108108

              Mersi pt ajutor.

              Comentariu


              • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                Cred ca am o problema la TRS, comutatorul din cutie care spune in ce pozitie e selectorul.
                Aseara am parcat la magazin, cand sa plec masina nu mai pornea - totul parea in regula, doar ca electromotorul nici nu incerca sa faca ceva. Adusa cu platforma acasa, investigat. Daca suntez releul de pornire (cel de curent mic, din PDC), electromotorul invarte. Masurat pe 85/86 (comanda), cea care e pusa la + cand dai sa porneasca e ok, primeste tensiunea bateriei. Cea care ar trebui sa fie la masa doar cand selectorul e in P sau N insa nu e ok. Masurat tensiunea intre + si ea e 0 (normal) in alte pozitii decat P sau N, dar doar 7-10 V in P si N. Altfel spus, contact prost fie in cutie fie in vreo mufa.
                Intrucat desfacutul cutiei nu e chiar prima chestie de care m-as apuca, are cineva idee unde sunt mufele de pe traseul cutie - TCM (daca e cazul pt TRS) - PDC. Schemele pe care le am sunt cam neclare, si intrucat masina are si gaz deja am trecut prin cateva reprize de injuraturi cautand.

                Comentariu


                • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                  Mie mi s-a intamplat asta cu pornitul, dar nu stiu daca e aceeasi problema. In P nu rectioneaza alternatorul(bodrul se aprinde, pompa de benzina se aude). Cu cheia in ON, trec cutia in N, dau la automat si porneste ok.

                  Am gasit un senzor pe cutie cu firele aproape rupte, nu stiu cum se numeste senzorul. Am refacut mufa, dar parca tot mi s-a intamplat dupa asta cu ne-pornitul in P si daca trec in N, porneste. M-am obisnuit cu asta si nu mai caut alta solutie :)

                  Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_20171209_150545629_HDR.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	259,4 KB 
ID:	1009915Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_20171209_150609905.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	242,2 KB 
ID:	1009914

                  Comentariu


                  • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                    Fix aia e problema la tine. La motorul de 4.0 e cutia 42re si sistemul e diferit, cu contacte doar pt P/N, respectiv R pt lampile de marsarier.
                    La a mea e mult mai complicat, cu contacte pt fiecare pozitie plus unele intermediare, montat deasupra selectorului hidraulic, ca sa ajungi la contactor trebuie sa desfaci placa cu circuitele hidraulice de comanda, adica nu doar ca pierzi vreo 6 litri de ulei dar trebuie sa si lucrezi foarte atent, ca e usor sa faci pagube mari pe acolo.
                    Din fericire intre timp i-am dat de cap, problema era la conectorul C102 (in spatele PCM, spre habitaclu). S-a spart "limbuta" aia care il blocheaza conectat, si incet-incet s-a mai desfacut. Se pare ca pe la 1.5 mm deja nu mai face contact cum trebuie. Acum o sa fie lipit cu banda izolatoare. :D
                    Ultima editare de bcristian; 13.mar.2018, 20:06.

                    Comentariu


                    • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                      Am o mică /mare problema cu direcția. Am avut volanul într-o parte și am zis sa îl pun pe poziție. Sucit bara pana a venit pe poziție dar după un drum a pocnit ceva când faceam manevre de parcare și a început sa se audă pompa de servo tare, vâjâie încontinuu. La unele viraje maxim drepta mai pocnește câteodată și nu virează maxim drepta întotdeauna. A mai pățit cineva asa ceva? Sa fie melcul de la casetă? Dar nu înțeleg de ce face pompa gălăgie. (când pornesc mașină nu se aude pompa pana nu accelerez puțin, chiar dacă mișc volanul).
                      Multumesc anticipat.

                      Comentariu


                      • Buna ziua,
                        De cateva luni, sunt posesor de grand cherokee WG 4,7 HO din 2004, 178000 km.
                        De cand il am, are un tremurat la mersul in gol si o lipsa de putere intre 2000 si 3000 de ture. Am avut misfire cylinder 6. Am schimbat toate bujiile cu iridium, bobinele noi, senzor IAC si senzor clapeta, filtrul de aer, filtrul de benzina si se pare ca am rezolvat problema asta.
                        Am mai ramas cu doua coduri:
                        1. P0014: camshaft position B- timing over advancet or sistem performance (bank 1).
                        2. P0003: fuel volume regulator control circuit low.
                        S-a lovit cineva de problemele astea?
                        Multumesc foarte frumos!

                        Bobi
                        Wrangler JK '11 4" lift

                        Comentariu


                        • Deranjez si eu cu o intrebare. Cautand pe e-bay un set de pivoti HD pentru al meu Wj, vad in unele anunturi ca se potrivesc si pe Xj, iar in unele scrie ca se potrivesc doar pe Wj si Jk. Ce pivoti recomandati?

                          Comentariu


                          • Am un jeep Grand cherokee 4.0 benzina. M-ar interesa dacă se poate pune sateliți pe grupuri, și cum as putea face asta ?

                            Comentariu


                            • Salut. Este vorba despre un grand cherokee 2001. 4.0 benzina . Masina are o problema si nu reusesc sa depistez... merge foarte intrerupt si scoate fum negru. La fiecare repornire , merge bine un minut dupa care incepe iara sa mearga intrerupt.. Am schimbat filtrele ,bujiile , pompa de benzina . Am pus diagnoza,singura erroare sonda landa , am observat ca is rupte firele ,da nu cred sa fie aia problema .. Inainte sa aibe simptomele astea am trecut cu ea prin ceva apa ,dar nu a facut imediat ... nu stiu unde sa mai umbluuuu . Multunesc

                              Comentariu


                              • Dacă selectorul cutiei de transfer merge in gol (levierul HI/LOW) înseamnă ca mi s-a rupt cablul? Sau pot fi și alte cauze? Indiferent dacă e pornita mașina sau oprită, in drive sau in neutru, pot sa ma joc cu maneta reductorului ca n-are nicio treaba.

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X