Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Va salut domnilor ,
    Eu am un WJ 4,7 de vreo 6 ani , nu fac Offroad dar totusi cutreieră pădurile si toate forestierele in urma pasiuni de vanatoare.
    Pot spune ca nu am avut niciodată vreo problema cu motorul , nivelul todeauna controlat, pentru mine 4,7 este cel mai reusit motor , am avut toate modelele WJ . Inclusiv modelul anterior cel de 5,2 . Si acela un motor foarte bun dar cutia de viteze din pacate nu este proporțional cu puterea motorului , după cum este cunoscut la acel model daca se forțau mai tare crepau cutiile.
    La 4.7 daca se urmează minime instrucțiuni de îngrijire a motorului nu vad sa aiba vreo problema , eu personal schimb uleiul la 5000 km sau 1 data pe an .

    va recomand acest model , luati pana se mai găsesc.....

    Drumuri bune domnilor, Sa auzim de bine!

    Comentariu


    • Postat în original de 91paf Vezi post
      Dacă selectorul cutiei de transfer merge in gol (levierul HI/LOW) înseamnă ca mi s-a rupt cablul? Sau pot fi și alte cauze? Indiferent dacă e pornita mașina sau oprită, in drive sau in neutru, pot sa ma joc cu maneta reductorului ca n-are nicio treaba.
      Am găsit pana la urma rezolvarea. Dupa ce am desfăcut cotiera și consola centrală încercând sa merg pe fir, am ajuns sub mașina și am văzut ca era ieșita din loc tija care acționează pârghia de la cutia de transfer. Aceasta tija are o Bucșă, care la mine lipsea, și nu mai avea cum sa țină de pârghie.

      Comentariu


      • Buna seara! Dețin un grand cherokee 4.7 v8 limited, când îl accelerez pare de ar merge intrerupt puțin și nu trage bine ,când am dat bujiile jos era o bujie umeda ,ce poate fi bujia sau fișa ?

        Comentariu


        • Salutare! Dacă nu ai pus deja toate bujiile noi (care sunt niște consumabile), atunci schimbă locul la bujia aia umedă. Pune-o la alt cilindru.
          Apoi dacă se umezește bujia aceluiași cilindru, inlocuieste si fișa (cu alta de la alt cilindru).
          Dacă încă se umezește tot cilindrul ăla, mergi către mufa injectorului si apoi către injector.
          Ti-am 'oferit' o reparatie prin eliminare, dar dacă vrei să ții mașina, nu ar fi rău să ii bagi deja bujii si fișe noi (ceva de calitate)...
          Ultima editare de Viorel Cretu; 10.ian.2021, 09:19.
          " Nu mai lua viata asa in serios - la urma urmei, oricum nu scapi viu din ea !!! "

          Comentariu


          • Salut,gata , am citit topicul cap coada sa nu ratez nimic zic. De 1 luna sunt fericitul posesor al unui Jeep GC 4.7 V8 cu doar 78000 la bord , mașina este o bestie cu un cuplu demențial.Am alergat mult sa iau un 2.7 dar in final m-am îndrăgostit de sunetul scos de V8 mai ales ca fostul proprietar a abgradato cu o toba Magnaflow,de-altfel asta fiind singura opțiune extra care o are mașina pana acum.Și după ce ajungi sa și mergi cu ea , uiți ca exista și alte mașini .Urmează săi pun o suspensie ARB Old MAN EMU, o bara Rock Army, un troliu Tyrex 12000sp și un set de gume BF Gooudrich MT KM3 pe 31. Urmează o revizie completa și apoi sper la cât mai multe ieșiri in natura.Dacă mai aveți și alte sfaturi, referitor la ce ar trebui sa mai fac înainte sa ma bucur cu adevărat de ea , va rog sa nu ezitați .Va mulțumesc

            Comentariu

            Procesare...
            X

            Sqreen | Runtime Application Protection