Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #31
    Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

    ce are presiunea de alimentare cu aprinsul Check Engine?

    poate fi de la amestecul sarac sau prea bogat......

    eroarea de misfire....rateu pe romaneste....lasa check engin-ul aprins

    dar de cele mai multe ori caltatea proasta a gazului poate genera un asemnea comportament al acelui martor

    ptr linistea ta mergi la un atelier care cunoaste instalatia BRC sa-ti verifice amestecul aer-gaz sau sa il corecteze daca este necesar
    Ultima editare de Marius C alias Turagmes; 10.iun.2014, 14:37.

    Comentariu


    • #32
      Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

      @Viorel, de ce nu incerci sa vezi ce scuipa robinetul ala? Adica sa vezi ce cod de eroare iti da ?
      De obicei te poate conduce pe pista corecta pt investigare.

      Eu am avut pe un chrysler o eroare de missfire cil 1 de exemplu si erau inversate firele de la injectorul de gaz ( cil 1 cu 5 sau 6, nu mai tin minte ). Mergea binisor ca era in 6 cilindrii. Cu cat sunt mai multi cilindrii cu atat e mai greu de investigat, pt ca nefunctionarea corecta a unui cilindru din 8 e greu sesizabila; de aia zic, citeste erorile si i-ale pe rand.
      XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7

      Comentariu


      • #33
        Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

        Multumesc de raspunsuri!!!
        Asa e @KAROLOKW, acel "robinet" (cum il denumesc multi mecanici), este de fapt martorul Check Engine.
        Tester pt Jeep GC WJ nu este de gasit prin Mehedinti, deaceea apelez la sugestiile voastre.
        Totusi daca as continua mersul cu acest martor aprins, ar putea aparea disfunctionalitati in functionarea optima a motorului? Eroarea "o sterg" prin scoaterea 10 sec a bornei "+".
        " Nu mai lua viata asa in serios - la urma urmei, oricum nu scapi viu din ea !!! "

        Comentariu


        • #34
          Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

          Fa rost de un adaptor de ODB2 bluetooth sau usb ( se gaseste pe net la preturi intre 10 -20 $ ) , il conectezi la telefon ( android ) / laptop ( windows ) si citesti codurile de eroare.
          Mai e si varianta "key dance" .

          Odata luate codurile , le cauti semnificatia pe net... sau le postezi aici.

          Asta e si rostul robinetului , sa te avertizeze ca ceva nu e conform.
          XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7

          Comentariu


          • #35
            Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

            Va salut,
            De curand sunt posesorul unui WJ din 2000, 4.7l, aproape 200.000km.

            Mici probleme:
            -conducta de la servodirectie am vazut ca pierde lichid (problema comuna din ce m-am interesat). Se poate repara, stiti pe cineva care se ocupa cu asta?
            -capetele de bara trebuiesc inlocuite;
            -are instalatie GPL dar monopunct din ce am vazut, ii lipseste butelia din portbagaj. Cred ca cel mai ok ar fi sa o arunci si sa iau una multipunct. Stiti vreo oferta buna la dezmembrari, sau aveti la vanzare?
            -alarma Ungo face figuri, ar trebui verificata de un electronist.

            Pe langa astea, este cineva sau cunoasteti pe cineva din Bucuresti sau imprejurimi care se pricepe bine la masina asta, sa o studieze putin mai amanuntit? :)

            Multumesc, o zi frumoasa va doresc!

            Comentariu


            • #36
              Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

              Postat în original de LAwR Vezi post
              Va salut,
              De curand sunt posesorul unui WJ din 2000, 4.7l, aproape 200.000km.

              Mici probleme:
              -conducta de la servodirectie am vazut ca pierde lichid (problema comuna din ce m-am interesat). Se poate repara, stiti pe cineva care se ocupa cu asta?
              -capetele de bara trebuiesc inlocuite;
              -are instalatie GPL dar monopunct din ce am vazut, ii lipseste butelia din portbagaj. Cred ca cel mai ok ar fi sa o arunci si sa iau una multipunct. Stiti vreo oferta buna la dezmembrari, sau aveti la vanzare?
              -alarma Ungo face figuri, ar trebui verificata de un electronist.

              Pe langa astea, este cineva sau cunoasteti pe cineva din Bucuresti sau imprejurimi care se pricepe bine la masina asta, sa o studieze putin mai amanuntit? :)

              Multumesc, o zi frumoasa va doresc!
              Salut, bine ti-ai luat pom de craciun
              Masinile astea sunt ca multe altele- ori te lasa nervii si ii dai foc ori te indragostesti si investesti

              Acum...

              capete bara si furtun ai intrebat si ai raspuns singur...doar megi la mecanic avizat nu habarnist si o sa fie ok...
              Instalatie buna si cu garantie de preferat, peste 1000E zice gura targului - eu am 2,7 CRD si nu cunosc detalii exacte doar ca imi place ideea de 4,7....si am mai studiat problema...
              UNGO reprezentanta in Bucuresti -cauta Viper- si gasesti adresa,undeva intre Universitate si Romana , pe bulevard pe dreapta,in sensul asta de mers...o repui in garantie cu 150 lei daca esti norocos si a fost montata la ei sau o repara daca se poate . Sunt destul de avizati si neasteptat de ieftini....
              PS Ungo si Viper sunt montate de noi pe masina au avut deal cu casa Auto,se pare....daca masina a fost importata oficial in RO, te-ai scos....

              Mai departe , spor la treaba.Si pune niste poze te rugam....
              Ultima editare de RZV; 26.aug.2014, 09:43.
              Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
              Dream It, Do It, Live It....

              Comentariu


              • #37
                Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                Postat în original de LAwR Vezi post
                Va salut,
                De curand sunt posesorul unui WJ din 2000, 4.7l, aproape 200.000km.

                Mici probleme:
                -conducta de la servodirectie am vazut ca pierde lichid (problema comuna din ce m-am interesat). Se poate repara, stiti pe cineva care se ocupa cu asta?
                -capetele de bara trebuiesc inlocuite;
                -are instalatie GPL dar monopunct din ce am vazut, ii lipseste butelia din portbagaj. Cred ca cel mai ok ar fi sa o arunci si sa iau una multipunct. Stiti vreo oferta buna la dezmembrari, sau aveti la vanzare?
                -alarma Ungo face figuri, ar trebui verificata de un electronist.

                Pe langa astea, este cineva sau cunoasteti pe cineva din Bucuresti sau imprejurimi care se pricepe bine la masina asta, sa o studieze putin mai amanuntit? :)

                Multumesc, o zi frumoasa va doresc!
                Salut si sa o stapanesti sanatos.
                Conducta o potate rezolva orice mecanic. Eu am lasat-o asa. Doar umezeste putin, iar in 1.200km si 6 luni nu a scazut nici un pic din nivelul lichidului.
                Ai grija la capetele de bara. Vei gasi de la 60 Ron pana la 300 Ron bucata. Fugi de cele ieftine. Am vazut cap de bara de 60 ron forfecat dupa 3 luni. Eu am gasit la Augsburg pe la 130 ron bucata si sunt foarte multumit de ele.
                Pentru GPL cauta-l pe Andy (Musso), te poate ajuta el. Vei ajunge pe la 3200-3500 Ron fara butelie, pentru o instalatie secventiala.

                Mult succes.
                "Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford

                Comentariu


                • #38
                  Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                  Multumesc pentru raspunsuri! :)

                  Masina e cumparata de noua din Romania, primul proprietar pe carte e o firma de leasing.

                  Cred ca stiu despre ce service vorbesti, parca Falcon se numeste. E enervanta rau problema la Ungo, in sensul ca nu inchide-deschide usile, dar impulsul functioneaza, aprinde becurile de semnalizare si atat. Dar daca nu da comanda de deschidere, ea crede ca usile sunt blocate in permanenta iar cand deschid usa si bag cheia in contact incepe sa urle claxonul ca si cand masina a fost sparta, trebuie facuta atunci o ghidusie si apasate butoanele de pe telecomanda pana isi revine si ma lasa sa pornesc masina. Momentan am scos mufa de la claxon.

                  Masina imi place la nebunie, de multi ani am tot vrut un WJ 4.7l :) Motorul suna ca un adevarat muscle car, aici avand aport si toba care e inlocuita cu un model sport cu doua iesiri. Nu cred sa o dau curand!

                  La servodirectie nu e vorba de furtun ci de conducta de inalta presiune care pleaca din rezervor spre pompa, foarte multe WJ au problema asta, iar americanii comozi de fel, o inlocuiesc, dar n-as da 6-700 ron pe una noua. Problema a fost recunoscuta de Jeep, conductele noi au un altfel de design, pt a evita scurgerile pe viitor. Nu curge pe la filet ci pe deasupra, pe la imbinatura de deasupra filetului, cred (nu am studiat foarte bine, doar 3 zile am avut masina pe mana, acum sunt plecat si ma intorc la inceputul lunii viitoare). Sigur se poate si repara, indoi, bate mai bine, etc :D Nu stiu cat lichid mai are pt ca la ultimele manevre cam murea servo.

                  Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_2013030239278.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	21,1 KB 
ID:	956723

                  O instalatie GPL Tomasetto pt 8 cil, noua, ma duce pe la vreo 50-60 mil. De asta am zis sh, din dezmembrari, mai mult de 10-20 mil n-are cum sa fie. Iar sa o pui pe aia la punct nu costa mai mult de 100-200 ron, adica duze noi si filtre, eventual verificat si injectoarele sa n-aiba probleme.

                  Ca si consum pe benzina, dupa un drum Vaslui - Bucuresti cu 110-120 in medie pe cruise control, cu putine momente de "nebunie" si destule localitati, am avut consumul mediu indicat de 11.5-11.6l. Cand mergeam intre 70-90 km/h constant, imi indica intre 6 si 9 % consumul instant. Deci se tine bine si la capitolul consum.

                  Poze am cateva de la fostul proprietar, o sa ii fac eu mai multe cand ma intorc :)
                  Fișiere atașate
                  Ultima editare de LAwR; 26.aug.2014, 18:32.

                  Comentariu


                  • #39
                    Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                    A mea consuma aproape 20%. Felicitari pt 11%
                    Ultima editare de bradnik; 26.aug.2014, 18:49.

                    Comentariu


                    • #40
                      Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                      20% la exterior? Daca mergi cu +200km/h probabil :) In rest e imposibil sa-ti consume atat daca masina e in mintile ei.

                      Comentariu


                      • #41
                        Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                        uita de inst second hand pe GPL...nu merita...un injector Valtek e 50 ron fara manopera....inmultit cu 8..... fa tu matematica...un chit de reoaratie vaporizator...cam 200 ron.....fara manopera......mai pune la socoteala diverse carpeli la inst electrica...la cond de alimentare...vei vedea clar ca nu merita

                        Comentariu


                        • #42
                          Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                          Pe mine m-a costat 500 lei manopera pentru mutat instalatia de pe o masina pe alta (4 cilindri, secventiala, pusa de noua in 2010 pe o masina si mutata in 2012 pe urmatoarea) + 100 lei piese (coturi+conducte). La 8 cilindri... o sa te duca spre 1000 lei doar montajul (este cam o zi de munca pentur un meserias)
                          La o instalatie noua duzele se dimensioneaza din start corespunzator pentru puterea/debitul de combustibil pt motorul tau.
                          La o instalatie noua in garantie orce problema apare, se rezolva de service-ul care ti-a facut montajul in garantie, la un SH o sa te trimita...la plimbare sau o sa mai ceara bani.
                          La final cand o sa tragi linie o sa iesi cu o instalatie sh la aceeasi bani cu una noua :)

                          PS. la un consum de 12 benzina(6lei/litru) si 14 gaz(3 lei litru) la 100km, diferenta de bani e 30 lei. Deci la un cost de 5000 lei pe instalatie, ti-o amortizezi in 16.500 km, care poti sa-i faci intr-un an :) Daca faci km in oras, amortizezi si mai repede instalatia.
                          Ultima editare de misca; 27.aug.2014, 01:59.

                          Comentariu


                          • #43
                            Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                            Salut. Eu am un wj V8 de 4.7 de vreo un an si vreo 20.000 km in total masina are 190.000 , i-am instalat la achizitie o instalatie GPL secventiala LandiRenzo ( pentru care mi-am luat cablu adaptor usb pentru ca am avut si eu problemele de amestec sarac in anumite regimuri si mi-am facut singur setarile ) , am avut pierderi inexplicabile de agent racire , care le-am remediat cu un schimb de garnituri de chiulase ( setul de garnituri l-am luat de E-bay de pe state a costat sub 500 ron . Ce nu am luat in calcul a fost faptul ca intinzatoarele de pe lanturi vor fi uzate asa ca acestea le-am luat de pe romania si am ajuns cu ele la 1.300 ron (bine ca s-au gasit) Semeringurile la punti si cardane au trebuit inlocuite si ele ( orig ) .
                            Pentru revizie cutie am folosit ( nu stiu daca cea mai buna optiune ) filtre mopar + 10 l MOTUL ATF VI ( la 65 ron/l ) in loc de mopar ATF+4 ( 125 ron /l )
                            In rest masina merge bine .
                            Pe offroad folosec tot un Wj de 4.7 de pe care am taiat jos tot ce a fost in plus , pana a ramas la 1600 kg.

                            Comentariu


                            • #44
                              Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                              La V8-l de pe WJ nu scapi fara cel putin doua zile de munca la instalat GPL. E dificil de ajuns la ultimii doi cilindri. Numai dezechiparea si echiparea ia mai mult de jumatate de zi.
                              Eu am cautat instalatii GPL SH. Fara 2000 Ron nu am gasit pentru V8, iar cea mai ieftina manopera ma ajungea cam 600 ron mutatul de pe o masina pe alta. La astea se adaugau alte conducte, furtune, si nu stiu mai ce filtre si kit pentru vaporizator care ajungeau inca 500 Ron. Asta daca nu trebuie sa schimbi si injectoare si totul e ok la instalatia veche.
                              Unul nou, te ajunge cam 3.500 de ron cu tot cu manopera, fara butelie. O butelie gasesti cam la 250 Ron pe Tocmai. OLX etc.
                              Nu justifica economia de maxim 600 ron pentru un SH.
                              "Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford

                              Comentariu


                              • #45
                                Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                                Ce discuri de frana pentru, puntea fata, au un raport calitate pret cel mai bun? Am vazut : TRW (230 lei) TEXTAR (270 lei) DELPHI (370) si PAGID ( 670 de lei ) bucata. Sau alte propuneri..
                                Ultima editare de danciucu; 27.aug.2014, 15:01.
                                XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X