Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

    Postat în original de ssrli Vezi post
    Ai incercat pe Low?
    Buna idee. Maine o bag in noroi.

    Mai nou, ieri s-a aprins martorul ABS si uneori ABS cu martorul care indica ca am frana de mana trasa. Interesant este ca ABS-ul se aprinde cand masina ajunge la 25 km/h. Am oprit motorul, l-am repornit si am mers 2 km sub 25 km/h iar martorul ABS nu s-a aprins. Dupa ce am depasit 25 km/h iar s-a aprins. Am repetat procedura de 4-5 ori. Ma gandesc ca aceasta anomalie are legatura cu tractiunea care este momentan defecta.



    Comentariu


    • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

      Postat în original de ssrli Vezi post
      Ai incercat pe Low? Doar pe low e fixa distributia puterii (50:50), in rest e variabila, cum zice Viorel Cretu.

      Mai multe informatii aici:
      http://wjjeeps.com/tcases.htm
      Exact asta ziceam. Eu am gandit ca nu a mers pe Low prin oras.
      Din cate se pare, pompa ABS ar fi cea responsabila de acest QD. De fapt ea franeaza roata fara aderenta si diferentialul da tractiune celeilalte, exact cum unii trag usor frana de mana si realizeaza un fel de LSD la nevoie.
      Intradevar, pe Low se blocheaza diferentialul interaxial si puntile trag 50-50%.
      Trebuie sa te gandesti ce ai facut cu masina ultima oara (ceva ciudat) ca poate de acolo t-i se trage.
      Daca nu, curata-verifica senzorii ABS, verifica legaturile lor electrice, curata inelele cu gauri de pe planetare care dau informatia la senzori. Dar poti merge la un tester si iti interpreteaza ce are defect. Poate e ceva electric sau electronic pe care nu prea il mai dibuiesti asa...babeste...
      " Nu mai lua viata asa in serios - la urma urmei, oricum nu scapi viu din ea !!! "

      Comentariu


      • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

        Din ce am citit, tot sistemul este mecanic, nu are interventii electrice. Poate Quadra-Drive 2 are asa ceva, dar QDII e doar pe WK :)

        Postat în original de wjjeeps.com
        On-demand; utilizes a gerotor coupling in the Quadra-Trac II transfer case and in the Vari-Lok front and rear progressive axles to send torque to the front driveshaft and/or from side-to-side within each axle when wheel slippage occurs;
        '02 WG CRD - EGR delete
        '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

        Comentariu


        • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

          Revin cu informatii. Am mers cu masina in noroi, am legat-o de o alta masina si am incercat tractiunea pe usor si pe greu. Pe usor trage doar dreapta spate iar pe greu trag toate rotile. Initial am crezut ca sunt probleme la grupul de pe fata, dar se pare ca problema este la cutia de transfer. Stie cineva ce problema ar avea cutia de transfer (piesa rupta in interior, lipsa ulei, etc) ?

          Atasez doua filme cu masina pe usor si pe greu.

          4 ALL TIME


          4 LOW

          Comentariu


          • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

            Ce ulei ai in cutia de transfer? Mai ai ulei?
            Ai Quadra-Drive. Quadra-Trac II sau Selec-Trac ?

            La QD si QTII diferentialul central functioneaza ca si cele din punti, o pompa aplica presiune de ulei ambreiajelor pentru a transfera putere.
            Ultima editare de ssrli; 05.dec.2014, 08:46.
            '02 WG CRD - EGR delete
            '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

            Comentariu


            • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

              Postat în original de ssrli Vezi post
              Ai Quadra-Drive. Quadra-Trac II sau Selec-Trac ?
              Are Quadra-Drive.
              Am verificat cartea service. Am schimbat ultima data uleiul in cutia de transfer in 2007, masina avea 55.000 km. Am bagat ulei Mopar NV247 un litru si jumatate. Acum masina are 125.000 km. Este posibil sa fi avut pierderi sau uleiul sa fi pierdut din proprietati.

              Nu stiam ca in interiorul cutiei de transfer exista o pompa care aplica presiune pe ambreiaje.

              Comentariu


              • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                In diferentiale si in cutia de transfer e un cuplaj numit "Gerotor coupling".

                As schimba uleiul in prima faza. Si eu vreau sa-l schimb...

                EDIT: Mai multe informatii, vezi ultimul post:
                http://www.jeepforum.com/forum/f13/4...44/index2.html

                Se pare ca sistemul reactioneaza lent, din ce am vazut si pe youtube, trebuie putin mai mult gaz ca sa cupleze.
                Ultima editare de Max; 20.ian.2015, 22:46.
                '02 WG CRD - EGR delete
                '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                Comentariu


                • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                  Postat în original de octaviannus Vezi post
                  Are Quadra-Drive.

                  Nu stiam ca in interiorul cutiei de transfer exista o pompa care aplica presiune pe ambreiaje.
                  Deci vezi ca trage doar spatele, urmand ca dupa pierderea aderentei sau ceva 'gaz' sa cupleze hidraulic ( ca un fel de LSD interaxial) si puntea fata.
                  " Nu mai lua viata asa in serios - la urma urmei, oricum nu scapi viu din ea !!! "

                  Comentariu


                  • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                    Postat în original de ssrli Vezi post
                    As schimba uleiul in prima faza. Si eu vreau sa-l schimb...am gasit pe autojeep la 94 lei / L
                    Revin cu informatii : Cutia de transfer era goala. Aveam acasa 0,5 L de mopar NV 247 si am mai cumparat un litru de ulei de la Tiriac Auto. Nu am mai gasit mopar (de cand a fost preluat Jeep-ul de AutoItalia produsele comercializate sunt produse propri) . Echivalentul la mopar NV 247 este Petronas Powergear4 (pret 76 lei). Am umplut cutia de transfer (1,5 L) iar masina si-a revenit.









                    Cu aceasta ocazie am mai descoperit o mica scurgere la grupul de pe spate.



                    Am verificat articulatia pe fata. Am gasit o uzura la capul de bara de la levierul casetei de directie. Acesta va trebui sa-l schimb cat mai repede. Restul articulatiei este in stare buna dupa 125.000 km.

                    Ultima editare de octaviannus; 02.ian.2015, 14:12.

                    Comentariu


                    • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                      Ca solutie "de avarie" este bine, avand in vedere si pierderile destul de pronuntate care se vad pe acolo, dar, nu e indicat sa mergi multa vreme cu "amestec" de producatori, chiar daca ei se lauda ca sunt echivalente
                      Ar trebui sa remediezi cauzele scurgerilor si sa reumpli CT cu Mopar.
                      Parerea mea
                      It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER !

                      Comentariu


                      • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                        adus din state cel mai bine :)
                        desi cred ca va costa transportul mai mult decat produsul :)
                        eu asa am facut.Legat de pierderi cred ca la baza sunt simeringurile duse,practic poti merge asa mult si bine atata timp cat completezi regulat in asa fel incat sa fie la nivel uleiul mereu,dar recomandat ar fi sa le schimbi

                        Comentariu


                        • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                          @teddybear - Astept sa treaca iarna si o sa remediez aceste scurgeri. Solutia a fost de compromis - am bagat mai intai mopar pentru completare si vazand ca mai intra am mers sa cumpar alt bidon. Ghinionul a fost ca nu am mai gasit aceeasi marca. Fiind presat de timp am mers pe varianta completarii.

                          @KAROLOKW - Am incercat sa-mi dau seama pe unde a curs, dar nu am reusit. Zona umeda este foarte intinsa. Va trebui sa o spal si sa merg o saptamana cu masina si apoi sa verific din nou. Stie cineva daca se schimba greu semeringul ? Se da jos cutia de transfer sau nu pentru aceasta operatie ? Semeringul de la grupul de pe spate se schimba daca se da jos cardanul sau trebuie demontat tot grupul ?

                          Comentariu


                          • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                            Semeringul diferentialului se schimba usor daca ai un lift sa nu stai pe sub masina pe burta sau pe spate. Se desface aproape tot de prin-nauntru diferentialului:
                            -desfaci crucea cardanica prinsa cu 2 U-bolt (2+2 suruburi cu cheie de 10);
                            -cu o tubulara desfaci piulita care tine axul ce iese din diferential;
                            -desfaci capacul, curge uleiul;
                            -desfaci lagarele pinioanelor st+dr (2+2 suruburi);
                            -desfaci surubelul care tine 'splintul-surub' al satelitilor;
                            -scoti aoi satelitii;
                            -tragi afara axul ce are pinionul de atac;
                            -poti scoate si schimba semeringul.
                            Treaba asta iti va dura maxim o ora daca nu ai elevator.
                            Operatiunea inversa probabil va dura acelasi timp.
                            Sa cureti bine piesele si carcasa diferentialului.
                            Axul sa fie degresat cand il bagi inapoi prin semering. Sa strangi zdravan piulita axului. Daca ai, pune si Loctite albastru (antidesfacere) pe piulita ce tine acest ax.
                            Capacul diferentialului il pui cu garnitura sau cu silicon (recomand cel negru). Adaugi ulei cu masina in plan drept pana da pe afara. Pui surubul de prea-plin la loc si gata treaba.
                            La cutia de transfer ai mai mult de lucru. Trebuie data jos. Desfacuta de cutia de viteze, de cardan si apoi desfacuta toata. Trebuie scos cam totul din ea. E construita fff simplu, dar ai de surubarit la ea. Rezolva diferentialul spate si apoi treci la CT.
                            Ultima editare de Viorel Cretu; 02.ian.2015, 19:04.
                            " Nu mai lua viata asa in serios - la urma urmei, oricum nu scapi viu din ea !!! "

                            Comentariu


                            • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                              Frumoasa explicatie. Multumesc Viorele.
                              Astept sa vina caldura. Am sa fac foto cu reparatia pentru forum.

                              Comentariu


                              • Re: Grand Cherokee WJ (benzina) probleme si rezolvari.

                                Salutare.Mi-a aparut codul de eroare P1297 (No Change in MAP From Start To Run.No difference is recognized between the MAP reading at engine idle and the stored barometric pressure reading). As avea nevoie sa cumpar un senzor MAP second hand sa vad daca asta rezolva problema pentru ca nu as da 700 de lei pe unul original nou. Ma poate ajuta cineva?

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X