Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Coroana Dana 30

Adună
X

• Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

• Coroana Dana 30

Dupa mai multe documentari se pare ca eu am coroana mancata,planetarele sunt ok,nu am dat capacul jos pt ca astept sa se indepte timpul sa schimb uleurie in grupuri si atunci am sa dau capcul jos,fuzeta de la diferential se invarte foarte ushor,din cate am citit si vazut pinionul de atac nu prea se duce,se mnaca dintii de la coroana mare si asta ar fi boala acestor punti
    Daca intradaar este coroana mancata,ce ma sfatiti sa fac,ce pret are una noua?sa pun alta mai hard,cam la ce pret sunt cele hard?
    Inca o data mentiniez ca sunt cam incepator in chestile astea cu 4x4...si orice info de la voi prinde bine.MS si sper ca am fost destul de explicit

Re: Coroana Dana 30

Postat în original de ARTHUNTER Vezi post
    Dupa mai multe documentari se pare ca eu am coroana mancata,planetarele sunt ok,nu am dat capacul jos pt ca astept sa se indepte timpul sa schimb uleurie in grupuri si atunci am sa dau capcul jos,fuzeta de la diferential se invarte foarte ushor,din cate am citit si vazut pinionul de atac nu prea se duce,se mnaca dintii de la coroana mare si asta ar fi boala acestor punti
    Daca intradaar este coroana mancata,ce ma sfatiti sa fac,ce pret are una noua?sa pun alta mai hard,cam la ce pret sunt cele hard?
    Inca o data mentiniez ca sunt cam incepator in chestile astea cu 4x4...si orice info de la voi prinde bine.MS si sper ca am fost destul de explicit

Din cate stiu eu se inlocuieste perechea : pinion +coroana +reglaj .

ALIN

Comentariu

pret ceva?stii cumva?

Comentariu

Prima oara se regleaza jocul, daca si asa nu scapi de problema atunci se schimba OBLIGATORIU pinion plus coroana.
        Prea mult timp liber dauneaza mintii si asa odihnite.

Comentariu

Postat în original de Flow Vezi post
          Prima oara se regleaza jocul, daca si asa nu scapi de problema atunci se schimba OBLIGATORIU pinion plus coroana.