Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

probleme cutie gc 3.1 td


auro

Postări Recomandate

Salutare

stie careva posibile cauze pentru care cutia se tureaza prea mult in prima treapta?am schimbat tot ce este electronic pe cutie,in afara de senzorul de la selector,nu am reusit sa il desfac dar daca este o posibila cauza il fac bucati si tot il schimb,ulei si tot asa face.in prima treapta urca pana in 4000 de ture si deabea dupa trece in a 2 a,daca iau piciorul de pe acceleratie si accelerez iar usor trece in a 2a ,daca accelerez ceva mai brusc sare iar in prima (daca este destul de turata in prima nu mai sare din a 2 ).Restul treptelor schimba perfect fara smucituri sau in turatie mare.mai am o cutie care nu mai intra in marsalier si as vrea sa incerc sa fac din 2 una dar nu imi dau seama care pot fi cauzele pentru care schimba prima in turatie foarte mare.daca are cineva idee care ar putea fi cauza il rog sa imi explice si mie ca poate reusesc sa ii dau de cap .

Editat de auro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme cutie gc 3.1 td

 

Din ce am gasit pe net, cutia de pe 3.1 TD e 45RFE sau 545RFE. Ar trebui sa fie destul de multe detalii pe net despre probleme/rezolvari, cutia e folosita si cu alte motoare si pe alte masini americane.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme cutie gc 3.1 td

 

Din ce am gasit pe net, cutia de pe 3.1 TD e 45RFE sau 545RFE. Ar trebui sa fie destul de multe detalii pe net despre probleme/rezolvari, cutia e folosita si cu alte motoare si pe alte masini americane.

 

 

salut

cutia este 42re,caut de ceva timp info dar singura rezolvare am vazut ca este ori service pentru cutii automate ori schimbarea cutiei.sunt deja la a doua cutie pe acest jeep,daca nu ii dau de cap fara sa investesc iarasi in cutie o sa ajunga la fier.acum 2 ani am schimbat motorul,acum cutia....deja cu banii astea cumparam alta si mai mult ca sigur nu era 3.1 td .

 

Problema se pare ca este diferita de ceea ce am spus in primul post.cutia nu schimba absolut deloc in treapta a 2a,de aceea si turatia mare in prima pana ajunge la o viteza care sa ii permita trecerea in a 3a.am incercat sa plec de pe loc cu 2 dar tot cu prima pleaca si pot tura oricat as vrea la al motor ca nu o da pe a 2a.

Momentan am 2 cutii :))) una nu intra in marsarier si alta in a doua treapta,banuiesc ca este valve body dar inca nu ma risc sa il dau jos pana nu sunt sigur ca este de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: probleme cutie gc 3.1 td

 

Problema rezolvata in 2 minute dupa 10000 de ore de cautare pe net si plimbareli prin service-uri.trebuia doar facut reglajul din surubul din exteriorul cutiei.http://www.dodgeownerforums.com/smf/index.php?topic=81.0

Editat de auro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 luni mai târziu...
  • 1 an mai târziu...

Re: probleme cutie gc 3.1 td

 

Aceeas problema am si eu la un garand cherokee 3.1 dar la mine nu schimba mereu si se turreaza ba sare in adoua ba iese pe liber singur si cand turez di nou intr iar in draiv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme cutie gc 3.1 td

 

Aceeas problema am si eu la un garand cherokee 3.1 dar la mine nu schimba mereu si se turreaza ba sare in adoua ba iese pe liber singur si cand turez di nou intr iar in draiv

 

Verifica nivelul uleiului in cutie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: probleme cutie gc 3.1 td

 

Azi m-am apucat sa desfac cutia pt ca mai aveam una care era dusa si am zis ca din doua fac una , sa vedem ce o sa iasa.

 

 

Spor la treaba -tine-ne la curent cu lucrarea :wink:

 

:h5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme cutie gc 3.1 td

 

grija mare la alinierea discurilor....daca-i ratezi vreunuia alinierea...ai sanse sa-l faci dauna totala

 

si daca tot te apuci de desfacut vezi starea simeringului de la pompa de ulei...daca are vreun semn mic de uzura...mai bine il schimbi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme cutie gc 3.1 td

 

Am terminat de montat cutia , am gasit in prima cutie primele discuri uzate, nu mai aveau ferodou pe ele si placile uzate , iar in cealalta era a doua parte de discuri uzate dar nu erau toate . Le-am scos pe cele bune le-am montat in cutie , semeringurile DE la pompa pareau bune fara uzura .

Mam apucat de montat cutia apoi am pus convertizorul si sus cu ea pe masina , dupa toata treaba cu montatul am ajuns la bagarea uleiului in cutie , nu am avut Mopar si i am bagat de proba castrol atf dex III.

Am pornit masina , am verificat uleiul era ok , am iesit cu masina in probe a mers totul ok a schimbat toate vitezele dar se aude un uruit cand bag in viteza si cand merg cu a . Am mers eu 5 minute proba apoi nu mai cupla in maRsaRier am oprit masina am pornit-o iar si-a revenit dar nu mai avea forta in fata de-abia pleca de pe loc .

Acum nu stiu ce ar mai putea fi ar putea fi convertizorul ca asta nu stiu dca e bun sau nu?

Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme cutie gc 3.1 td

 

Am terminat de montat cutia , am gasit in prima cutie primele discuri uzate, nu mai aveau ferodou pe ele si placile uzate , iar in cealalta era a doua parte de discuri uzate dar nu erau toate . Le-am scos pe cele bune le-am montat in cutie , semeringurile la pompa pareau bune fara uzura .

Mam apucat de montat cutia apoi am pus convertizoru si sus cu ea pe masina , dupa toata treaba cu montatul am ajuns la bagarea uleiului in cutie , nu am avut Mopar si i am bagat de proba castrol atf dex III.

Am pornit masina , am verificat uleiul era ok , am iesit cu masina in probe a mers totul ok a schimbat toate vitezele dar se aude un uruit cand bag in viteza si cand merg cu a . Am mers eu 5 minute proba apoi nu mai cupla in masalier am oprit masina am pornito iar sia revenit dar nu mai avea forat in fata dabea pleca de pe loc .

Acum nu stiu ce ar mai putea fi ar putea fi convertizorul ca asta nu stiu dca e bun sau nu?

 

Incearca sa scrii si tu cat de cat corect :old

 

Tu ai vrut sa faci din doua lucruri rele unu bun -mai greu de crezut ca se poate .

 

 

In rest spor la treaba ... ca ai nevoie

 

:h5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme cutie gc 3.1 td

 

Am rezolvat problema cu cutia era din cauza convertizorULUI am cumparat altul reconditionat si acum totul este ok

Editat de Astral
LA ... se pune doar cand te duci undeva...."cauza convertizorului", nu "cauza LA convertizor"
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme cutie gc 3.1 td

 

Uleiul nu iam mai pus atf+3 lam schimbat si iam pus mopar . Mai mi- a spus un mecanic de cutii ca ar putea fi senzorul de ulei de pe grupul de valve , dar lam schimbat si pe asta si tot lafel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: probleme cutie gc 3.1 td

 

cand era aprins senzorul de temp era bine sa poti masura temp baii de ulei de la Cv...atunci iti dadeai seama daca e intradevar uleiul incins...sau senzorul iti face figuri

 

Dar oare daca senzorul e defect poate sa aprinda O/D ? Fatpul ca arata trans over temp asta da, te poate duce cu gandul la senzor.

Dar faptul ca s-a aprins O/D (si probabil a si schimbat inferior), poate fi de la senzor ?

Adica eu ma astept ca sa se aprinda becul , nu sa si schimbe inferior. Dar poate asa in logica computerului...

Editat de danciucu
XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare