Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Modificare Grand Ch.ZJ

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: Modificare Grand Ch.ZJ

    Si la 31" trebuie inaltat si taiat din bara fata si din coltul fata la praguri.
    In functie de cat de mult scoti rotile in afara, va fi posibil sa bagi mai tare flexul la aripi fata si spate.
    Pentru 33" am scris mai sus. Minim 4"-4,5", schimbare brate, trackbar HD reglabil si bielete antiruliu, conducte frane, repozitionare cutie transfer, modificare cardan fata. Jante ET negativ. Recomand radiator ulei hidraulic pompa de directie. Daca pui Simex se recomanda schimbarea pompei cu una HD. Planetare HD, cruci HD. Rapoarte in grupuri marite. Amortizor directie. Bagat flex in aripi si bare.
    Ultima editare de atar; 09.dec.2014, 19:59.
    "Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford

    Comentariu


    • #17
      Re: Modificare Grand Ch.ZJ

      Atar :)
      eu la al meu aveam 31 gumele si nu avea nimic taiat,deci stoc intra si nu vorbesc din auzite sa il citez pe Alin,deasta chiar am avut,
      iar amortizor de directie are nu ii mai trebuie pus
      in rest pentru 33-uri total deacord cu cele scrise mai sus
      Alin nu are rost sa ne contram aiurea,tu stii ce stii eu stiu ce stiu,
      dar ca o ultima completare daca ai rabdare sa recitesti vei vedea ca am spus ca acel amic al meu a scimbat puntile cu tot cu raport de pe masina donatoare impreuna cu un alt motor...
      deci daca ai ceva personal cu mine si nu iti convine ce spun ,ok spune-o sa o rezolvam odata,altfel contre de genul inutil sa stii ca sunt inutile si nu ma impresioneaza deloc.
      nu sunt vreun guru in ale jeep-ului dar nici papagal care nu stiu sa tin o cheie in mana nu sunt,si consider ca daca tot vorbim si impartasim tehnic niste idei macar sa fim la obiect,iar daca e sa fim asa nu am spus nici o informatie eronata sau care sa induca in eroare pe niciunul.
      atat am avut de spus, in rest ...sa fim sanatosi !

      Comentariu


      • #18
        Re: Modificare Grand Ch.ZJ

        Modelele Orvis si si cele de 5.9 aveau suspensie de +2" standard.
        Pentru un ET pozitiv sau zero, este posibil sa nu tai, Dar pentru un ET negativ, iti garantez ca tai. Nu mai intra rotile sub aripa la flexari iar arcul de cerc descris de roata la viraje se mareste considerabil, obligandu-te sa tai din colturile barei si pragului.
        "Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford

        Comentariu


        • #19
          Re: Modificare Grand Ch.ZJ

          Postat în original de atar Vezi post
          Modelele Orvis si si cele de 5.9 aveau suspensie de +2" standard.
          Pentru un ET pozitiv sau zero, este posibil sa nu tai, Dar pentru un ET negativ, iti garantez ca tai. Nu mai intra rotile sub aripa la flexari iar arcul de cerc descris de roata la viraje se mareste considerabil, obligandu-te sa tai din colturile barei si pragului.
          ASTAchiar nu am stiut :)
          deci deaia acum inteleg,cand am pus eu suspensia de la BDS cu 2'' plus nu a miscat nimic in sus si am fost dezamagit... :) corect acum e logic
          intradevar cu suspensia originala mi se parea ca statea cam jos de spate dar am corectat-o ulterior cu 2 tampoane sub arc alea de plus 50mm...deci trebuia sa merg pe plus 4 sa simt defapt un lift de 2 efectiv comparativ cu baza...
          merci fain de informatie :)

          Comentariu

          Procesare...
          X

          Sqreen | Runtime Application Protection