Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

    Postat în original de RONIN Vezi post
    Buna seara. Dupa ce am schimbat tampoanele de la motor (2.7 crd), am montat tot si cand am dat la cheie masina nu a vrut sa mai porneasca. Imi apare in bord martorul galben cu cheia barata si ramane aprins. Parerea mai multor mecanici este ca a iesit cheia din cod. Am vorbit telefonic cu un baiat, care se se ocupa de resoftari de chei, si ca poate sa imi anuleze imobilizatorul si ma costa 550 lei (mi se pare cam mult). Daca stiti pe cineva in Bucuresti care se ocupa cu asa ceva va rog sa imi spuneti.
    PS : Am vorbit si la reprezentanta Autoperugia si mi-au spus ca testerul ma costa 250 lei si apoi celelalte costuri in functie de probleme- costuri care cred ca sunt destul de mari. Orice solutie este binevenita.
    Buna seara. Astazi a venit un baiat care se ocupa de resoftari, chip ceie, refaceri chei si s-a ocupat putin de masina. A scos calculatorul, l-a desfacut a dezlipit ceva si apoi l-a pus pe masina. Masina nu a pornit. L-a desfacut iar, a dezlipit si a lipit iar pe acolo l-a pus si degeaba. A zis ca de fiecare data cand il pune ia aceeasi eroare. A desfacut imlbilizatorul de la contact, la fel masina nu a pornit dupa care a facut o diagnoza si a dat ca "nu exista legatura intre calculator si imobilizator". Solutia ar fi ca sa iau toata instalatia la verificat sa vad unde este intrerupta legatura, sau daca imi poate spune cineva care este firul (sau pinul cre intra in calculator) care ajunge de la imobilizator la calculator ca sa il pot verifica (sa verific toata instalatia e jale- este foarte inghesuita). Orice idee, solutie este binevenita. Va multumesc

    Comentariu


    • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

      Buna seara. Ma gandesc la o solutie- daca iau un alt calculator cu imobilizator si cu cheia de la un Jeep la fel, sa incerc, oare merge sau calculatorul trebuie decodat? Ii pot face vreun rau calculatorului acela? Ii pot da eroarea de la masina mea?

      Comentariu


      • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

        Nu stiu.
        Ai sunat la Casa Auto? Acum este cam tarziu.....

        Habarnistic si de pe dreapta, eu cre ca baietii aia la service au rupt,intrerupt un fir undeva.o masa, ceva .
        dupa ce nenea ala si-a bagat manutele prin calculator nu stiu cine mai vrea sa incerce o reparatie.de obicei astia fug unii de altii si nu lucreaza dupa altiii.

        Cu calculatorul nu cred ca ii poti face nimic.DAR....cine crezi ca risca? cine crezi ca-si desface masina pt probe? Si cine din dezmembrari crezi ca mai accepta sa ia piesele contra banii inapoi?Si daca ai un fir in instalatie busit si face fix la fel? dai banii dar sa elimini necunoscuta imobilizator/calculator/cheie?

        De curiozitate, ai incercat sa faci un self test?cel cu contactul? am inteles ca nu porneste, dar poti pune contactul,se aprind becurile tot, nu?

        Spor,si-mi pare rau ca sunt asa direct.
        Ultima editare de RZV; 12.oct.2015, 20:12.
        Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
        Dream It, Do It, Live It....

        Comentariu


        • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

          Postat în original de RZV Vezi post
          Nu stiu.
          Ai sunat la Casa Auto? Acum este cam tarziu.....

          Habarnistic si de pe dreapta, eu cre ca baietii aia la service au rupt,intrerupt un fir undeva.o masa, ceva .
          dupa ce nenea ala si-a bagat manutele prin calculator nu stiu cine mai vrea sa incerce o reparatie.de obicei astia fug unii de altii si nu lucreaza dupa altiii.

          Cu calculatorul nu cred ca ii poti face nimic.DAR....cine crezi ca risca? cine crezi ca-si desface masina pt probe? Si cine din dezmembrari crezi ca mai accepta sa ia piesele contra banii inapoi?Si daca ai un fir in instalatie busit si face fix la fel? dai banii dar sa elimini necunoscuta imobilizator/calculator/cheie?

          De curiozitate, ai incercat sa faci un self test?cel cu contactul? am inteles ca nu porneste, dar poti pune contactul,se aprind becurile tot, nu?

          Spor,si-mi pare rau ca sunt asa direct.
          Cum este self test-ul ?Da se aprind toate becurile in bord si cerculetul cu cheia barata se aprinde si cand dau la automat este intermitent.
          Nu am sunat la Casa Auto, o sa sun maine.
          Cu schimbul de calculator ai dreptate, nu stiu cine s-ar risca.

          Comentariu


          • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

            https://www.youtube.com/watch?v=LV4-3o1lsN0

            Repet,acum sa nu fie prea tarziu pentru Ex reprezentanta....

            poate ne tii la curent...
            Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
            Dream It, Do It, Live It....

            Comentariu


            • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

              Coduri de eroare Jeep http://jeepswj.com/tips/

              Comentariu


              • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                Postat în original de RONIN Vezi post
                Coduri de eroare Jeep http://jeepswj.com/tips/
                ?????? ce vrea sa insemne postul tau?
                Se stie cum si de unde.

                Spune ce coduri ai,cum ai rezolvat,chestii din astea asteptam.....a fost folositor sa-ti citesi singur codurile?
                ai postat un link cu ceva ce gaseti la prima cautare google DACA ai codurile....deci fara legarua cu problema/rezolvarea ei.
                Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
                Dream It, Do It, Live It....

                Comentariu


                • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                  Salut,

                  Am un GC '04 si de ceva timp am cateva probleme cu el:

                  1) cand trag de volan mai mult de 90 grade se aude un trosnit destul de puternic, plus ca atunci cand am viteza mica (ridicand frana, fara acceleratie) si trag de volan complet scoate un zgomot ciudat si pur si simplu reduce viteza la 0. am inteles ca ar fi o portiune intre punte si arcul fata dreapta care s-a ros si permite arcului sa se miste, aceasta fiind cauza, dar nu sunt sigur.
                  2) de cand a inceput sa fie in jur de 15 grade noaptea (chiar din vara la mare) motorul pornea la prima cheie, dar dupa nici 2 secunde murea si trebuia sa mai dau din nou la cheie aproximativ 15-20 secunde pana sa porneasca. am schimbat oringurile intr-un service si pt cateva zile n-a mai facut, dar am si tinut-o in garaj. acum ca a venit frigul si am lasat-o undeva la 12 ore afara, a inceput sa faca la fel. bateria este abia schimbata, oringurile la fel. am citit mai sus ca ar putea fi mai multe lucruri, dar problema sa zic foarte apropiata de a mea nu prea am gasit.
                  3) cand motorul se incalzeste si pot sa ma 'infig' in ea, adica talpa la fund, scoate foarte mult fum negru, iar dupa cateva repetari fumul scos scade consistent pana cand nu mai scoate deloc. apoi cand o opresc si o pornesc a doua zi o iau de la capat. am citit ca ar putea fi din EGR pt ca are depuneri si trebuie curatat.

                  astept orice opinii, idei si intrebari cu cea mai mare placere.

                  Mersi :-)
                  jeep grand cherokee 2.7crd 2004

                  Comentariu


                  • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                    Postat în original de RZV Vezi post
                    ?????? ce vrea sa insemne postul tau?
                    Se stie cum si de unde.

                    Spune ce coduri ai,cum ai rezolvat,chestii din astea asteptam.....a fost folositor sa-ti citesi singur codurile?
                    ai postat un link cu ceva ce gaseti la prima cautare google DACA ai codurile....deci fara legarua cu problema/rezolvarea ei.
                    Cand imi voi rezolva problema voi posta ce si cum. Link-ul l-am postat poate ajuta pe cineva de pe forum, cum pe mine m-a ajutat postul cu link-uri de la postarile cu probleme la aeroterma nu am mai cautat pe google, ci am intrat la sectiunea dorita si am gasit, asta vrea sa insemne postul meu- ceva de gasit mai usor. Daca este inutil se poate sterge.

                    Comentariu


                    • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                      Postat în original de klinutzu Vezi post
                      Salut,

                      Am un GC '04 si de ceva timp am cateva probleme cu el:

                      1) cand trag de volan mai mult de 90 grade se aude un trosnit destul de puternic, plus ca atunci cand am viteza mica (ridicand frana, fara acceleratie) si trag de volan complet scoate un zgomot ciudat si pur si simplu reduce viteza la 0. am inteles ca ar fi o portiune intre punte si arcul fata dreapta care s-a ros si permite arcului sa se miste, aceasta fiind cauza, dar nu sunt sigur.
                      2) de cand a inceput sa fie in jur de 15 grade noaptea (chiar din vara la mare) motorul pornea la prima cheie, dar dupa nici 2 secunde murea si trebuia sa mai dau din nou la cheie aproximativ 15-20 secunde pana sa porneasca. am schimbat oringurile intr-un service si pt cateva zile n-a mai facut, dar am si tinut-o in garaj. acum ca a venit frigul si am lasat-o undeva la 12 ore afara, a inceput sa faca la fel. bateria este abia schimbata, oringurile la fel. am citit mai sus ca ar putea fi mai multe lucruri, dar problema sa zic foarte apropiata de a mea nu prea am gasit.
                      3) cand motorul se incalzeste si pot sa ma 'infig' in ea, adica talpa la fund, scoate foarte mult fum negru, iar dupa cateva repetari fumul scos scade consistent pana cand nu mai scoate deloc. apoi cand o opresc si o pornesc a doua zi o iau de la capat. am citit ca ar putea fi din EGR pt ca are depuneri si trebuie curatat.

                      astept orice opinii, idei si intrebari cu cea mai mare placere.

                      Mersi :-)
                      Prima idee ar fi sa faci un test de retur de injectoare.
                      EGR-ul se poate dezactiva la un electrician, RZV a postat detalii
                      '02 WG CRD - EGR delete
                      '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                      Comentariu


                      • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                        Postat în original de RONIN Vezi post
                        Cand imi voi rezolva problema voi posta ce si cum. Link-ul l-am postat poate ajuta pe cineva de pe forum, cum pe mine m-a ajutat postul cu link-uri de la postarile cu probleme la aeroterma nu am mai cautat pe google, ci am intrat la sectiunea dorita si am gasit, asta vrea sa insemne postul meu- ceva de gasit mai usor. Daca este inutil se poate sterge.
                        Nimic nu este inutil. ca exemplu,cea mia mare inutilitate (considerata de unii) este timpul petrecut aici.
                        Doar ca nu ai formulat bine .

                        Mergea ceva de genul am gasit asta. postez poate-i de ajutor cuiva .In combinatie cu self testul recomand....
                        Si intelegeam.



                        Asa este putin nonsens...in sfarsit.

                        Sa inteleg ca intr-o saptamana matali nu stii ce coduri de eroare ai?Nu ai reusit sa le citesti? Stii,ajutor sau dragoste cu forta se cheama altfel....
                        Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
                        Dream It, Do It, Live It....

                        Comentariu


                        • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                          Buna seara, astazi am avut surpriza neplacuta sa mi se aprinda '' check engine '' in bord, iar masina de la 60 kmh nu mai vrea sa traga de loc ( f greu). Am citit erorile si P1270 inseamna din ce am citit pe net " Fault code P1270 swirl pot performance".

                          Are cineva idee despre ce e vorba si cum se poate rezolva ?

                          Comentariu


                          • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                            S-a stricat motorașul care controlează clapetele de pe galeria de admisie. Soluția e să pui o rezistență de 4.7k ohmi pe 2 dintre pinii mufei care intra in motoras, ai detalii aici:
                            http://forums.mercedesclub.org.uk/sh...ad.php?t=97061



                            Poza cu motorasul si locatia lui:


                            Cu motorasul deconectat clapetele sunt deschise (multumim Alin-jeep, el e autorul pozei):
                            Ultima editare de ssrli; 23.oct.2015, 07:01.
                            '02 WG CRD - EGR delete
                            '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                            Comentariu


                            • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                              Am o mica si deranjanta buba.
                              Conducta de retur de la ulei cutie,partea metalica de 40cm,acolo unde intra in cutie curge pe la sertizare ....
                              Gasesc un cod de piesa pentru ea? inainte sa incerc dezmembrari,parca as vrea noua....si nici dezmembrarile nu vad char rezolvabil,banui eu ca pleaca cu tot cu cutie.
                              Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
                              Dream It, Do It, Live It....

                              Comentariu


                              • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                                Codul de piesa este:

                                1. Marchezi pozitia conductei acolo unde e "sertizata" (ale mele se roteau amandoua si curgeau amandoua)
                                2. Le demontezi
                                3. Mergi la cineva care alameste si le alamesti frumos
                                4. Le montezi si uiti complet ca ai avut vreodata probleme.
                                Ultima editare de ssrli; 23.oct.2015, 08:03.
                                '02 WG CRD - EGR delete
                                '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection