Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

    Postat în original de ssrli Vezi post
    Codul de piesa este:

    1. Marchezi pozitia conductei acolo unde e "sertizata" (ale mele se roteau amandoua si curgeau amandoua)
    2. Le demontezi
    3. Mergi la cineva care alameste si le alamesti frumos
    4. Le montezi si uiti complet ca ai avut vreodata probleme.
    Aham....dap, buna idee.Multumesc
    Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
    Dream It, Do It, Live It....

    Comentariu


    • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

      Am o probelma la cherokee 5.2,cand urc la deal se infoaca apa peste 95 de grade cand e in forta jeepul, e normal? Am inteles ca asa se infoaca cherokee_le ...

      Comentariu


      • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

        Postat în original de ssrli Vezi post
        Codul de piesa este:

        1. Marchezi pozitia conductei acolo unde e "sertizata" (ale mele se roteau amandoua si curgeau amandoua)
        2. Le demontezi
        3. Mergi la cineva care alameste si le alamesti frumos
        4. Le montezi si uiti complet ca ai avut vreodata probleme.
        Ce bine le stii tu pe toate

        Comentariu


        • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

          al meu wj e cam flamand
          cam 18-20% in town
          asa sunt toate?
          0723257448

          Comentariu


          • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

            Postat în original de alin-jeep Vezi post
            Ce bine le stii tu pe toate

            Noroc cu prietenii care au groapa in garaj si au prieteni care alamesc
            '02 WG CRD - EGR delete
            '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

            Comentariu


            • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

              Intamplator am dat de un nou proprietar de Jeep GC . Cu service in Bucuresti.
              Cum orice JEEP GC care se repecta are probleme cu celebrele clapetele de la caldura-clima ,dupa intrebari,consultari si sfaturi omul si-a rezolvat problema local.
              Strungarul casei a refacut clapetele din AL....stanga-dreapta plus recirculare dupa cotele celor rupte.
              A desfacut constiincios bordul si le-a schimbat.Munca de chinez batran.

              Sustine ca poate face toata operatiunea pentru eventualii doritori pentru 650 lei.

              Avand in vedere ca eu personal am luat via e-bay doar clapetele de banii astia- 650lei- ,fara munca si manopere desfacut bord,consider ca poate fi de ajutor pentru alti colegi.

              Detalii pe PM daca sunt doritori. Fara prea multa reclama gratuita.
              Probabil ca poate sa faca/vanda si doar clapetele daca sunt cereri,asta nu am intrebat.
              Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
              Dream It, Do It, Live It....

              Comentariu


              • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                Postat în original de RONIN Vezi post
                Buna seara. Astazi a venit un baiat care se ocupa de resoftari, chip ceie, refaceri chei si s-a ocupat putin de masina. A scos calculatorul, l-a desfacut a dezlipit ceva si apoi l-a pus pe masina. Masina nu a pornit. L-a desfacut iar, a dezlipit si a lipit iar pe acolo l-a pus si degeaba. A zis ca de fiecare data cand il pune ia aceeasi eroare. A desfacut imlbilizatorul de la contact, la fel masina nu a pornit dupa care a facut o diagnoza si a dat ca "nu exista legatura intre calculator si imobilizator". Solutia ar fi ca sa iau toata instalatia la verificat sa vad unde este intrerupta legatura, sau daca imi poate spune cineva care este firul (sau pinul cre intra in calculator) care ajunge de la imobilizator la calculator ca sa il pot verifica (sa verific toata instalatia e jale- este foarte inghesuita). Orice idee, solutie este binevenita. Va multumesc
                Vă Salut! Am rezolvat problema cu pornirea. De vina a fost BCM care avea un circuit defect, pe care băieții la care am dus masina l-au refăcut. Acum masina pornește f bine. Băieții la care am dus masina fac diagnoza, cipuri de chei, chei auto, chei după contact, electronica auto sunt meseriași.
                Acum as vrea sa va întreb unde pot găsi bucși pentru trac bar, la mine au joc mare și nu am găsit.
                Ultima editare de RONIN; 19.nov.2015, 10:02.

                Comentariu


                • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                  Postat în original de RONIN Vezi post
                  Vă Salut! Am rezolvat problema cu pornirea. De vina a fost BCM care avea un circuit defect, pe care băieții la care am dus masina l-au refăcut. Acum masina pornește f bine. Băieții la care am dus masina fac diagnoza, cipuri de chei, chei auto, chei după contact, electronica auto sunt meseriași.
                  Acum as vrea sa va întreb unde pot găsi bucși pentru trac bar, la mine au joc mare și nu am găsit.
                  In sfarsit....credeam ca nu mai vrei sa impartasesti nimic....

                  Lasa o adresa de mail. iti trimit catalogul de piese in PDF. Cadou.
                  de acolo iei coduri de piese, si pe urma cauti la cele 2-3 magazine specializate in Crown din Ro- calitate slabuta dar piese pe stoc sau in 3-4 zile sau varianta recomandata apelezi E-bay sau magazine din UE sau SUA..............

                  La schimb,spune exact cine-s baietii cu cheile,unde sunt ,eventual niste costuri ca de rezolvat am inteles,sunt specialisti...
                  Asta in ideea ca poate cineva foloseste informatia direct la nevoie,fara sa apeleze la tine si PM...(rapid si fara asteptare)

                  Multumesc de intelegere
                  Ultima editare de RZV; 19.nov.2015, 11:03.
                  Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
                  Dream It, Do It, Live It....

                  Comentariu


                  • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                    Bucsi de trackbar se gasesc la Daystar, sunt pentru trackbar de TJ spate. Eu mi-am comandat din Germania, de pe ebay. Codul este Daystar KJ07001BK
                    Ultima editare de ssrli; 19.nov.2015, 11:38.
                    '02 WG CRD - EGR delete
                    '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                    Comentariu


                    • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                      Baietii care au rezolvat problema masinii mele sunt in zona Petre Ispirescu vis-a-vis de liceul Bolintineanu. Toata treaba a costat 800 lei, masina a stat la ei 5 zile, timp in care au verificat instalatia electrica- mufe, cabluri... a durat pana i-au dat de cap, dar sunt seriosi si constiiciosi. Ii recomand. Tel 0767237271 Sefan, poti spune ca ai nr de la Alex cu Grand Cherokee.
                      Adresa mea de mail malbarbu_80@yahoo.com
                      O seara buna

                      Comentariu


                      • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                        Postat în original de RONIN Vezi post
                        Baietii care au rezolvat problema masinii mele sunt in zona Petre Ispirescu vis-a-vis de liceul Bolintineanu. Toata treaba a costat 800 lei, masina a stat la ei 5 zile, timp in care au verificat instalatia electrica- mufe, cabluri... a durat pana i-au dat de cap, dar sunt seriosi si constiiciosi. Ii recomand. Tel 0767237271 Sefan, poti spune ca ai nr de la Alex cu Grand Cherokee.
                        Adresa mea de mail malbarbu_80@yahoo.com
                        O seara buna

                        Eu nu am nevoie de nimic si nici nu imi doresc :))
                        Dar info poate fi de folos altor useri ce au ..

                        Ai mail cu catalogul. si detalii tot pe mail.

                        Spor
                        Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
                        Dream It, Do It, Live It....

                        Comentariu


                        • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                          Bunaziua

                          Azi m-am apucat sa schimb filtrul de motorina la mootor 2.7crd
                          Am inlocuit filtrul, am aerisit (metoda sticlei cu motorina agatate si desfacut surubul de pe filtru). Totul ok , am pornit-o dar dupa 1 minut de functionare observ ca filtrul se goleste si motorul se opreste, pe furtunul transparent care vine de la filtru spre motor incepe sa vina cu aer in ultimele 10 secunde de functionare inainte de a se opri.

                          Cred ca nu vine motorina din rezervor, are vreo pompa undeva in rezervor ?

                          Am repetat operatiunea, am umplut filtrul de motorina , am aerisit si simptomul se repeta: dupa consumul motorinei din filtru motorul se opreste, parca nu as avea motorina in rezervor

                          Comentariu


                          • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                            Arunca filtrul standard si treci la unul de Sprinter, fara senzor de apa si dop de scurgere. Motorul trage aer pe acolo (sau pe la conectorul furtunului de tur).
                            Furtun nou filtru spre pompa de joasa presiune, cod Mercedes (pret aprox 90 lei la reprezentanta in Cluj, omul era surprins, era prima comanda facuta din Cluj pentru codul respectiv): A 665 070 05 32
                            Cod filtru Sprinter: Mahle KL 100/2
                            Daca tot vrei sa fii 110% sigur, poti schimba si o-ringul de pe valva de retur de pe filtru, nu stiu dimensiunile, o valva costa 40 de lei la reprezentanta. A 611 078 02 49

                            Filtrul fara gauri e fix aceeasi branza in rest si scapi de 2 locuri pe unde poate prinde aer. Eu am schimbat filtrul cu unul "corect" cand am luat masina, am avut aceleasi probleme ca si tine, l-am returnat si l-am pus inapoi cel vechi. Dupa un an, cand a venit vremea rea, motorul pornea, mergea 5 secunde si se oprea. Combinatia frig, o-ringuri vechi undeva pe filtru, filtru vechi facea ca sistemul sa prinda pe undeva aer.
                            '02 WG CRD - EGR delete
                            '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                            Comentariu


                            • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                              Incercasem sa montez ieri un filtru ASHIKA (Italian) dar probabil ca poate sa traga aer pe la senzorul de apa si mai ales pe la dopul de scurgere din lateral, o inventie inutila acel dop de cauciuc pt ca oricum nu prea ai acces sa-l golesti de apa (daca are)

                              Acum am comandat un filtru MAHLE de Sprinter, intradevar nu are senzor si dop de scurgere.

                              Sub masina am vazut un radiator in care intra conducta de motorina, probabil pentru racirea combustibilului.

                              In rezervor am pus motorina aproape plin acum, mi-a spus cineva ca rezervorul trebuie sa fie minim 50% ca sa pot face operatiunea de schimbare a filtrului.

                              Am o intrebare: daca bag presiune de aer pe retur nu ar trebui sa vina motorina pe tur ? Ar usura mult munca de aerisire.

                              Practic cum vine motorina din rezervor ? are acolo vreo pompa electrica ?

                              Comentariu


                              • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                                Gata am rezolvat.

                                Am facut plinul cu motorina
                                Cumparat un filtru de Spinter marca MAHLE
                                Am schimbat furtunele de tur si retur , cele vechi erau practic din plastic ,, asa de vechi erau.
                                Am montat furtune panzate , cumparate de la magazin de piese de Dacia, de acelea model vechi cum erau candva

                                In sfarsit functioneaza ok.

                                Urmeaza sa mai comannd furtunul transparent intre filtru si motor , clipsul de pe filtru este cam uzat

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection