Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

    Postat în original de alin-jeep Vezi post
    Eu zic ca-i ok sa ai unul in masina tot timpul

    Asa este. Eu am unul pe USB, chinezesc. Functioneaza cu un laptop de 7" cu xp. Am cativa baieti prin Ploiesti, car vand pe ELM pe bt, dar...le au sigilate. Ce oameni! Din cate stiu clonele nu prea fac treaba.

    Comentariu


    • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

      Salutare!

      La capitolul probleme - pentru un cotet 2.7 CRD: Nu baga rece. Clapetele sunt OK, compresorul porneste, Are freon, are ulei in compresor dar zero barat la capitolul aer rece. NB: tevile de traseu din compartimentul motor nu se racesc iar blower-ul are debit.

      A mai patit cineva asa rusine?

      Comentariu


      • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

        Postat în original de liviu.lazarescu Vezi post
        Salutare!

        La capitolul probleme - pentru un cotet 2.7 CRD: Nu baga rece. Clapetele sunt OK, compresorul porneste, Are freon, are ulei in compresor dar zero barat la capitolul aer rece. NB: tevile de traseu din compartimentul motor nu se racesc iar blower-ul are debit.

        A mai patit cineva asa rusine?
        Da, bifat :))

        Ai nevoie de un compresor nou :(
        __________________________________
        JEEP GRAND CHEROKEE 2,7 TD '03

        Comentariu


        • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

          Si? Preturi? Variante? Alternative?
          '02 WG CRD - EGR delete
          '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

          Comentariu


          • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

            Postat în original de ssrli Vezi post
            Si? Preturi? Variante? Alternative?
            Daca te referi la compresor, l-am luat de la o firma din Oradea (radiatoareoradea.ro parca), l-a adus din Ungaria. M-a costat in jur de 1.700 de lei (nu mai stiu precis, au trecut vreo doi ani).
            Ce-mi aduc aminte e ca nu am reusit sa gasesc compresor cu electrocupla, asa ca am luat de ala cu cuplaj permanent, dar care lucreaza doar cand primeste comanda la supapa aia modulara... Mecanicul mi-a spus ca n-o sa mearga intrucat la stilul asta mai nou de compresoare e computerul de clima care controleaza cat deschide supapa... Eu l-am pus sus si merge, am racoare in masina
            __________________________________
            JEEP GRAND CHEROKEE 2,7 TD '03

            Comentariu


            • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

              Ochiometric si codometric pare sa fie la fel cu cel de Mercedes pus pe generatia respectiva.

              Scanand pe ebay am gasit ca ar fi 2 variante pe WG: 7SBU16C si 10S17C. Ajung acasa si arunc un ochi, e usor de diferentiat intre ele, 10S17C are furtunele montate foarte aproape unul de celalalt.

              7SBU16C se gaseste nou sub 200 euro, cu tot cu cuplaj magnetic.
              http://www.ebay.de/itm/Mercedes-M-Kl...-/361585454947
              '02 WG CRD - EGR delete
              '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

              Comentariu


              • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                Pare sa fie 10S17C. Cel putin la tigaia mea (2002).

                Comentariu


                • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                  http://www.ebay.de/itm/Jeep-Grand-Ch...r/361586479594

                  Sunt curios daca pentru diferenta de pret nu se poate face rost de furtune si folosi modelul mai ieftin :)
                  Ultima editare de ssrli; 17.iun.2016, 07:42.
                  '02 WG CRD - EGR delete
                  '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                  Comentariu


                  • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                    După o vizită la spălătorie, din nou p0836 si p0702 cu p240D pe cutie si nu oricum...la fiecare deplasare. Băgat sub ea, curățat mufa de pe cutia de transfer, dat cu spray...câteva zile fără erori.
                    Am blocat 4 spire la arcurile fata, fără ultima de sus în jos... tot oscila. Am blocat-o si pe aceasta. Alta viața...deci alte arcuri. Am văzut pe site-uri marca kyb standard, destul de ieftine.
                    Sunt ca cele standard, mai moi, mai tari?
                    Mă gândesc că cele dedicate off sa nu fie prea rigide. Mă rog, până nu testez...
                    Drumuri bune si zile mai răcoroase!

                    Comentariu


                    • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                      Si un update - grija mare, compresoarele par similare pana la punctul de a fi identice. Dar nu sunt. Diametrele conductelor difera de la un model la altul (unul are o conducta cu diametrul capatului care intra in compresor considerabil mai mare).

                      Asadar am cumparat (dupa lupte seculare...) o ragalie de compresor nou (Nissens) - una dintre conducte nu intra in compresor din motivul mai sus enuntat. Dus inapoi, recuperat bani etc. Cautat altul si nu am gasit decat SH. Luat, schimbat, bagat ulei si freon - compresorul merge (cupleaza, presiune in sistem, nicio pierdere pe nicaieri). Dar tot cald baga. Clapetele din bord (si motorasele aferente) sunt OK. Dar baga cald ca in povesti.

                      Mai are cineva si alte idei?

                      Comentariu


                      • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                        Postat în original de liviu.lazarescu Vezi post
                        Clapetele din bord (si motorasele aferente) sunt OK.
                        Cum ai verificat clapetele ? Ai ceva cod de eroare ? Ma gandesc ca daca decupezi acolo la torpedo bagi mana in animal si vezi daca radiatorul acela e rece. De asemenea vezi daca dai pe rece clapetele se misca in sensul corect
                        XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7

                        Comentariu


                        • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                          Nu am coduri de eroare. La mine e decupat de cand am luat masina. Clapetele de la torpedou se misca cum trebuie. Sunt oaresicum lipsit de idei si optiuni momentan.

                          Comentariu


                          • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                            eu ma refer la codurile de eroare ale sistemului de aer conditionat http://www.wjjeeps.com/climate.htm
                            "depress the a/c and recirc buttons at the same time and hold. Rotate the left temperature control knob clockwise (CW) one detent."

                            baga mana in decupajul acela si verifica daca e rece acolo ; daca nu sau este foarte putin inseamna ca respectivul radiator e infundat , daca da si e rece atunci mai vedem.
                            XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7

                            Comentariu


                            • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                              Postat în original de liviu.lazarescu Vezi post
                              ... compresorul merge (cupleaza, presiune in sistem, nicio pierdere pe nicaieri)....
                              Teava care merge pe langa marginea capotei, e rece?
                              Intreb intrucat si al meu compresor "mergea", cupla, nu avea pierderi, avea presiune in sistem, doar ca nu racea...
                              __________________________________
                              JEEP GRAND CHEROKEE 2,7 TD '03

                              Comentariu


                              • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                                Postat în original de danciucu Vezi post
                                eu ma refer la codurile de eroare ale sistemului de aer conditionat http://www.wjjeeps.com/climate.htm
                                "depress the a/c and recirc buttons at the same time and hold. Rotate the left temperature control knob clockwise (CW) one detent."

                                baga mana in decupajul acela si verifica daca e rece acolo ; daca nu sau este foarte putin inseamna ca respectivul radiator e infundat , daca da si e rece atunci mai vedem.
                                Este correct - la aceleasi coduri ma refeream si eu. In decupaj este cald ca in Sahara.


                                Postat în original de SorinD Vezi post
                                Teava care merge pe langa marginea capotei, e rece?
                                Intreb intrucat si al meu compresor "mergea", cupla, nu avea pierderi, avea presiune in sistem, doar ca nu racea...
                                Teava pe langa margina capotei este calda. Se raceste cand ii bagi freon pe cca 1 metru. Dupa care se incalzeste si aia.

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection