Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #46
    Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

    Salut! Am reusit sa schimb toti pivotii(fata si spate) si bucsile de la puntea spate. Comportamentul masinii s-a imbunatatit considerabil. Evident, nu m-am uitat la bucsile de la bara stabilizatoare spate in timp util. Le-am comandat acum si pe ele + un termostat.
    De cand am umblat la puntea fata am observat un cap de bara care necesita inlocuire. Astazi uitandu-ma sub masina sa stiu ce comand, am observat o scurgere de la lichidul de servodirectie, ceva de genul https://www.youtube.com/watch?v=Jdy2Ct2Bpj0 sau http://shop.advanceautoparts.com/p/p...17/18071201-P#, dar nu sunt sigur daca identific garniturile potrivite si nici ce cod au sau are kitul respectiv.
    Asa ca, rugamintea mea, daca v-ati mai lovit de problema asta, ce cod au garniturile si de unde sa le comand?
    Multumesc.

    Cat despre anvelope raman la 245/65/17, deocamdata.
    Presa construita este ceva asemanator cu https://www.youtube.com/watch?v=wqtdfb1dJ5I, doar mai ranforsata un pic.
    Am mai sapat pe net...5014665AA!
    Ultima editare de alex_man; 22.ian.2015, 19:45.

    Comentariu


    • #47
      Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

      Toate masinile care mi-au trecut pragul aveau pierdere de lichid la pompa de servo directie ,mai mult sau mai putin .Am observat ca acolo exista o conexiune mobila care scapa .O sa studiez ce trebuie facut fara a inlocui conducta .

      Comentariu


      • #48
        Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

        Postat în original de alin-jeep Vezi post
        Toate masinile care mi-au trecut pragul aveau pierdere de lichid la pompa de servo directie ,mai mult sau mai putin .Am observat ca acolo exista o conexiune mobila care scapa .O sa studiez ce trebuie facut fara a inlocui conducta .

        Am avut si eu aceasta problema. Presupun ca te referi la conducta care intra in corpul pompei, in partea superioara a acesteia. Conducta face un cot de 90 acolo, iar partea mobila se infileteaza in pompa. La mine, partea mobila avea un joc pronuntat, ca si cum ar culisa...Cand am studiat-o la lumina am observat ca la interior are un mic sant, ca si cum acolo ar fi trebuit sa fie o garnitura, asa ca...am introdus una(m-am chinuit putin pana am asezat-o) si am mai pus una intre partea mobila si cea fixa, ca sa mentina totul pe pozitie. Nu am facut poze la momentul respectiv, deoarece nu am crezut ca o sa tina, dar are deja 8 luni...
        Stiu ca am pastrat ambalajul garniturilor, dar nu imi mai aduc aminte unde si nici dimensiunea, din pacate! Dar o sa caut...
        Nu o consider o solutie universala, dar la mine a functionat.

        Comentariu


        • #49
          Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

          Se confirma ca aproape toate au aceasta problema .

          Comentariu


          • #50
            Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

            Toti proprietarii WJ 2.7 cunosc problema pornirii grele de dimineata la rece. Cauza principala este presiunea mica in rampa de injectoare.

            acum ce duce la presiunea mica in rampa

            A.Cauze ce tin de rampa
            - injectoarele pisha in retur prea mult
            - supapa de retur din spatele rampei nu tine presiunea in rampa
            B. cauze pe circuin inainte de rampa aici sunt mai multe
            - pompa de injectie nu baga suficient - fie ca e dusa fie ca ajunge prea putina motorina sau ajunge motorina cu aer.

            Aici vreau sa analizez prezenta aerului in instalatia de alimentare - sistemul ala de tuburi de plastic si oringuri mi se pare prost - sunt prea multe locuri unde in timp poate intra aer in instalatie.
            Fie pe la oringuri fie prin fisuri sau pierderi de etanseitate la toata plasticaraia...etc. De cele mai multe ori cauzele sunt combinate....RZV-ul stie cat f..ai este sa le descoperi. In fine aerul sau lipsa de etanseitate duca la scurgerea motorinei inapoi in rezervor si dimineata trebuie sa dai mult la automat pana ajunge motorina la pompa. Eu cred ca sistemul de alimentare este cam prost gandit la acest mersomotor 2.7 - adica: nu are nici pompa ajutatoare care sa traga motorina din rezervor nici macar o supapa unisens care sa nu lase motorina sa curga inapoi in rezervor. Nu are nici macar o pompa manuala de amorsare a sistemului, singura pompa este undeva in capul pompei de injectie si la masinile mai vechi nu prea mai face fata.. Prin urmare m-am gandit sa repar "greseala" celor ce au gandit acest motor Cum - simplu fie o supapa unisens inainte de filtru de aer, fie o pompa - se mai numeste lift (sau lifter) pump.

            pompa e mai buna pentru ca are si supapa inglobata.

            zis si facut - acelasi inepuizabil ebay imi furnizeaza pompa
            http://www.ebay.co.uk/itm/12V-Electr.../331458659006?

            bun scoatem furtunul vechi intre conducta si filtru (zona verde ) si montam un furtun de 10 pe conducta (rosu) - si il directionam in spatele acumulatorului

            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSCF0420.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	168,9 KB 
ID:	967903

            conectam pompa la acest furtun

            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSCF0422.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	144,0 KB 
ID:	967904

            apoi alt furtun de la pompa la filtru

            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSCF0423.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	174,9 KB 
ID:	967905

            cam asa cu furtunele conectate si redirectionate

            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSCF0426.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	250,6 KB 
ID:	967906

            acum ca sa nu se balangane pompa ii facem un suport

            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSCF0427.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	235,1 KB 
ID:	967907

            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSCF0430.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	235,0 KB 
ID:	967908

            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	DSCF0428.JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	220,9 KB 
ID:	967909

            Partea electrica fiecare o face cum vrea - releu, contact, buton pe bord. Eu o aveam deja de la un preincalzitor electric de filtru si m-am conectat in paralel cu acesta. Acum cand dau drumul la buton pleaca incalzitorul si pompa. Am lasat masina o noapte afara si am pornit azi dimineata intai pompa 30 de sec apoi la automat. A pornit foarte usor. Sa vedem cand o fi mai frig. Oricum este utila si pentru aerisirea sistemului de alimentare dupa schimbarea filtrului.
            Nu sunt trist - doar treaz...
            "Cel mai greu e sa cauti o pisica neagra, intr-o camera scufundata in intuneric… Mai ales daca acea pisica nici nu exista”- Confucius

            Comentariu


            • #51
              Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

              Salut. Norocosilor, se pare ca sunt mult mai multe Wj-uri 2.7 diesel decat benzinare. Frumos ce faceti aici, foarte util.
              Eu am la al meu 235 75 16, cred ca masina e mai joasa cu ele , insa am preferat pe 16 pt ca e balonul mai mare si amortizeaza mai bine . Am compensat latimea mai mica cu niste distantiere de 40.
              Eu cred ca e normal consum de 15 16 urban. Al meu consuma 25.
              Insa spre comparatie , ML-ul 400 cdi generatia 2002 consuma urban tot 14 16. in schimb extraurban la 120 consuma 13 14. E posibil ca Jeepul sa fie mai economic.
              la cei care aveti jante pe 17, masina are ruliul normal sau cum sta pe drum? Ml-ul mi se pare mult mai stabil de asta intreb. Si ma gandesc ca ruliul e datorat si balonului mai mare al gumelor.

              Comentariu


              • #52
                Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                Postat în original de dcosmin Vezi post
                Salut. Norocosilor, se pare ca sunt mult mai multe Wj-uri 2.7 diesel decat benzinare. Frumos ce faceti aici, foarte util.
                Eu am la al meu 235 75 16, cred ca masina e mai joasa cu ele , insa am preferat pe 16 pt ca e balonul mai mare si amortizeaza mai bine . Am compensat latimea mai mica cu niste distantiere de 40.
                Eu cred ca e normal consum de 15 16 urban. Al meu consuma 25.
                Insa spre comparatie , ML-ul 400 cdi generatia 2002 consuma urban tot 14 16. in schimb extraurban la 120 consuma 13 14. E posibil ca Jeepul sa fie mai economic.
                la cei care aveti jante pe 17, masina are ruliul normal sau cum sta pe drum? Ml-ul mi se pare mult mai stabil de asta intreb. Si ma gandesc ca ruliul e datorat si balonului mai mare al gumelor.
                Posibil ca ML-ul sa fie ceva mai stabil pe sosea dar daca parasesti soseaua ML-ul este KAPUT

                Comentariu


                • #53
                  Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                  Vitalies, bun gindit treaba cu pompa.
                  Cea mai mare problema la alimentare este ca-i totul mega inghesuit.Si pentru un O-ring minuscul de 5 lei trebuie sa desfaci lumatate din furtune....mufe coapre se ce sparg- vezi pinii din capul injectoarelor....
                  Asta-i un ul din motivele pentru care am renuntat la capacul din plastic de peste motor...
                  Vazi mai usor totul, este un pic mai aerisit....


                  Tatal meu are un ML 270 din 2004.Manual, 6 trepte.
                  De ~ 5 ani.La drum, scurt sau lung il bate pe jeep RAUUU...
                  Mult , mult mai stabil, consum mau mic. Cred ca scaunele sunt putin mai incomode.....atat cit poti compara niste fotolii intre ele...
                  Gumele standard sunt 265/60/17 cel putin asta i-am luat eu la cerere conform talon....deci mult mai late decat 235 de la Jeep.....
                  Ce are -nu stiam pana acum citeva sapatamani - o chestie pentru recuperat gazele ce se schimba la 20.000 cind se umple filtrul respectiv - un fel de CatchCan- pe original, ceea ce pe motorul de la Jeep nu a mai ajuns....
                  Are acum 180.000km.La cumpararea avea 110.000.
                  Aceasi problema, doua injectoare dupa o aventura cu un benzinar particular, bujiiile anul asta-3 moarte, in rest baterie,schimburi de ulei si KM...
                  Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
                  Dream It, Do It, Live It....

                  Comentariu


                  • #54
                    Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                    Postat în original de dcosmin Vezi post
                    la cei care aveti jante pe 17, masina are ruliul normal sau cum sta pe drum? Ml-ul mi se pare mult mai stabil de asta intreb. Si ma gandesc ca ruliul e datorat si balonului mai mare al gumelor.
                    ML-ul e mai stabil: putin datorita pneurilor cu 1'' mai late, ca la diametrul exterior cauciucul este cat cel de la Jeep 30''; dar puntea spate cu brate independente si articulatii mai bine gandite plus bara stabilizatoare mai groasa ii dau ML-ului stabilitate.
                    Jeep-ul are brat A la puntea spate care e bun la flexari si o bara stabilizatoare subtirica rau. Astea is bune in teren, la sosea balanseaza. Deasemenea arcurile de serie ale Jeep-ului sunt mai 'soft'. Cei care au schimbat arcurile, de ex: 2'' Ironman, au constatat o mai buna rigidizare a masinii.
                    " Nu mai lua viata asa in serios - la urma urmei, oricum nu scapi viu din ea !!! "

                    Comentariu


                    • #55
                      Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                      Postat în original de Viorel Cretu Vezi post
                      ML-ul e mai stabil: putin datorita pneurilor cu 1'' mai late, ca la diametrul exterior cauciucul este cat cel de la Jeep 30''; dar puntea spate cu brate independente si articulatii mai bine gandite plus bara stabilizatoare mai groasa ii dau ML-ului stabilitate.
                      Jeep-ul are brat A la puntea spate care e bun la flexari si o bara stabilizatoare subtirica rau. Astea is bune in teren, la sosea balanseaza. Deasemenea arcurile de serie ale Jeep-ului sunt mai 'soft'. Cei care au schimbat arcurile, de ex: 2'' Ironman, au constatat o mai buna rigidizare a masinii.
                      Viorele...Ne stim de cand aveam Patrol 3,3 adica de ani buni....
                      ML este mai stabil ca are suspensie pt strada, nu punti fixe ca ultimii mohicani in anii 2000+.Comparam Brate fata-spate si suspensie independenta cu punti fixe.Plus bara stabi , plus nemti cu americani. Mere cu prune.

                      Normal ca-i mai ok pentru strada ML.In schimb, eu am incercat o data butonul de LOW,fara sa-mi dau seama unde-i diferenta decat ca mergea mai incet si se tura in draci, in plus am lasat in cele doua sleauri amarate un burduf de la planetara fata- cam 300 lei cu tot cu manopera ...

                      Dar de la Bucuresti la Brasov tata la 60 ani ma face sa-i dau foc la Jeep daca-si pune mintea cu mine ....sincer....am mers cu ambele masini pe traseul asta, si vara si iarna....clar superior ML-ul in curbe si depasiri fara intarzierea de la cutia de jeep,turta elegant la 3500,nu 4500 la jeep.....superior pe asfalt bine-bine.... dar atat.A ramas in zapada de 40 cm....prin care eu am trecut fluierand....
                      Pentru noroaie , o bashina....
                      Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
                      Dream It, Do It, Live It....

                      Comentariu


                      • #56
                        Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                        Dar eu nu pricep cum exista asa d8ferente de performanta daca cutia si motorul sunt identice la cele 2.
                        Eu am mers o luna cu un Ml 400 cdi si intr adevar e mai stabil pe viraje si ceva mai economic. Dar la acceleratie si depasiri ii dau mucul cu grand-ul si asta la puteri apropiate si cu un avantaj la cuplu pt diesel. A mea are cca 400 nm in timp ce mertzul avea peste 500 sigur. Aa si cu o/d decuplat.
                        La Mertz scaunele sunt mai bine profilate, mai tari. si are un ruliu mult mai mic fata de american pe asfalt. Clar conceptěi diferite. In tot cazul, cele 3 lsduri la grand cred ca fac treaba mai buna decat ml-ul prin noroaie. Nu cunosc transmisia de pe ml dar exista pe youtube clipuri cu ml-uri care cu MT uri se descurca binisor.

                        Comentariu


                        • #57
                          Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                          In ultima perioada al meu WG imi afisa un consum mediu de 18%, intr-adevar numai urban. Temperaturile exterioare au fost numai cu minus am mers numai distante scurte...totusi mi se parea prea mare. Am lasat-o si am imprumutat o insignia pentru cateva zile(automata, 2.0, 131 de cai). Consum 11% cu un mers elegant nu cum utilizez GC-ul din dotare.
                          Intre timp a venit si termostatul. Inlocuit, resetat BC, consum mediu 12% mers normal, chiar sub daca merg pe distante mai lungi(bulevard, periferie, etc.). Daca ma grabesc 14-20.
                          Deci sa zicem 12-14 urban.
                          Am revenit la sentimente mai bune!
                          Mai am un semn de intrebare la debitmetru, poate sa consume mai mult din cauza acestuia?
                          Ce imi displace, are un usor balans stanga-dreapta, o singura oscilatie, cand dau de un drum mai denivelat. La constatare mi s-a spus ca amortizoarele mai merg, dar...am ceva dubii, bucsile le-am schimbat(nu pe toate, dar ce era uzat s-a inlocuit). O sa desfac si amortizorul de directie sa-l verific...
                          Dupa ce anume sa ma mai uit ?
                          Ultima editare de alex_man; 12.feb.2015, 14:03.

                          Comentariu


                          • #58
                            Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                            Balansul stanga-dreapta l-ai descrie ca si "dat din coada"?
                            Daca da...atunci trebuie sa schimbi bucsile si pivotul de la bascula superioara spate.
                            '02 WG CRD - EGR delete
                            '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                            Comentariu


                            • #59
                              Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                              Da, cam asa ceva. De fapt, inainte sa le schimb(pivotul + bucsile superioare) dadea rau din coada, acum parca doar o idee ca sa zic asa...
                              Nu am schimbat bucsile de la brate, cele care se prind de sasiu. Cele de pe punte le-am inlocuit. Sa ma uit mai atent.
                              Parca amortizoarele nu sunt de schimbat...daca trec doar cu o roata printr-o groapa nu se simte ca si cum ar fi duse, dar poate ma insel.

                              Comentariu


                              • #60
                                Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                                In urma cu cateva zile, mi s-a aprins check engine, cutia parca a patinat si a aparut eroarea p0702. Am verificat nivelul de ulei al cutiei, este sub nivel. Am completat si acum este ok, dar unde a disparut?
                                Va spun eu, in vasul de expansiune, din ce am observat eu. As vrea sa ma insel...
                                Exista acolo o pojghita de culoare rosie, la suprafata, de 80 lei litrul!
                                Primul gand ma impinge sa schimb radiatorul, dar am vazut preturi de la 1200 si nu prea sunt in bani acum. Exista alta posibilitate de rezolvare?
                                Va multumesc anticipat!

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection