Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

    Cred ca am mai postat...asa se face dezactivarea EGR ca sa nu mai ai probleme cu check engine:

    http://forums.mercedesclub.org.uk/sh...ad.php?t=68928
    '02 WG CRD - EGR delete
    '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

    Comentariu


    • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

      Salutare, am o bataie puternica pe spate atunci cand trec prin gropi. E ca si cum ar fi anvelopa dezumflata si ar lovi janta. Am schimbat amortizoarele si nici o ameliorare. Banuiti vreo alta cauza? Merci.

      Comentariu


      • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

        Postat în original de ratonul2009 Vezi post
        ...am o bataie puternica pe spate atunci cand trec prin gropi...
        Daca zgomotul este puternic inseamna ca sunt cele 2 bucsi care sa afla la punctul 1 si 2. Daca tot ridici masina pe elevator verifica si la punctele 3-6.



        Comentariu


        • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

          Este cineva care are montat pe masina carlig de fabrica ?

          Am cumparat un carlig mopar care a fost dat jos de pe un CRD. Pretul nu stiu daca a fost mare sau mic (500 lei) dar acum trebuie sa-l montez pe masina.

          Ma intereseaza :

          1. cum fac legatura electrica pentru priza ? Sunt 2 cabluri care ies din priza fiecare cu 3 fire. Unde ma leg de cablajul masinii ?

          2. cum decupez bara din spate ? O fotografie m-ar ajuta.

          3. dupa montaj carligul trebuie scos de pe suport ? exista riscul de a fi furat ?











          Comentariu


          • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

            Postat în original de octaviannus Vezi post
            Daca zgomotul este puternic inseamna ca sunt cele 2 bucsi care sa afla la punctul 1 si 2. Daca tot ridici masina pe elevator verifica si la punctele 3-6.



            Masina a fost pe elevator dar timpul nu ne-a permis o verificare amanuntita a bucselor si a pivotului. Data viitoare voi verifica.
            Multumesc pentru informatii!!

            Comentariu


            • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

              Pe elevator nu o sa poti verifica bucsele si pivotul . Cel mai bine se observa jocul pe canal .
              Ultima editare de alin-jeep; 24.mar.2017, 23:12.

              Comentariu


              • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                Postat în original de octaviannus Vezi post
                Este cineva care are montat pe masina carlig de fabrica ?

                Am cumparat un carlig mopar care a fost dat jos de pe un CRD. Pretul nu stiu daca a fost mare sau mic (500 lei) dar acum trebuie sa-l montez pe masina.

                Ma intereseaza :

                1. cum fac legatura electrica pentru priza ? Sunt 2 cabluri care ies din priza fiecare cu 3 fire. Unde ma leg de cablajul masinii ?

                2. cum decupez bara din spate ? O fotografie m-ar ajuta.

                3. dupa montaj carligul trebuie scos de pe suport ? exista riscul de a fi furat ?











                Cu putin timp in urma am montat sistemul pentru tractare . Am facut si poze dar trebuie sa le caut. Sa stii ca e ceva de lucru dar nu este imposibil de facut chiar acasa cu un minim de scule . Instalatia trebuie sa ajunga la instalatia ce duce la lampile de pe spate . Revin cu informatii daca ai rabdare

                Comentariu


                • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                  SI eu am montat axact acelasi sistem Mopar.
                  Se da jos bara spate, scut rezervor.... ocazii bune sa mai verifici,speli, cureti, pensulezi, izolezi...

                  scutul se monteaza peste prinderile carligului,ca idee Te prinzi la fata locului.

                  cumpara o cupla noua pentru priza, este ~ 60 lei, vine cu schema de montaj, ceea ce este un mare avantaj.
                  Cumpara cupla simpla,masina nu da erori de becuri arse si este super ieftina.
                  Sunt sanse mari ca cea de acolo sa fie oxidata, rupta si pentru cativa lei nu merita munca si stresul...

                  La final tai la flex fain frumos ce masori prin apropiere/aproximare ca nu ai schita cu care vine ansamblul...asta app de plasticul barii
                  daca lucrezi cu atentie iese foarte ok, nu se va cunoaste nimic.fara grija, oricum este in partea de sub masina.

                  Legaturile ,direct la lampile spate.gasesti orificii de trecere dopate cu plastic dupa ce dai jos bara ta.eu am demontat de pe donator si erau prinse cam....romaneste direct pe firele masinii, cu toate ca parea original montajul.

                  cuiul te sfatuiesc sa il tii in masina.am vazut si disparute.

                  spor!
                  Ultima editare de RZV; 27.mar.2017, 09:32.
                  Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
                  Dream It, Do It, Live It....

                  Comentariu


                  • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                    Scutul vine peste carlig?

                    Instructiunile arata altfel (aici apare tot, inclusiv legaturile pentru cablaj etc etc):
                    http://www.wjjeeps.com/trailer.htm

                    Eu am montat carligul peste scut.
                    '02 WG CRD - EGR delete
                    '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                    Comentariu


                    • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                      Scuze , greseala mea.
                      Carligul vine peste scut,in gaurile/prinderile originale din caroserie. Am desfacut prinderile de la scut si cand am vazut ce-i in spatele lui, l-am dat si pe el jos -motiv pt care spuneam ca faci si curatenie cu ocazia asta si de unde si confuzia generata.

                      inca ceva eu am luat de la donator si toate suruburile de prindere, imi aduc aminte ca unele erau mai lungi decat ce aveam eu,nu stiu cum vin standard.Am montat cu cele lungi,compensau diferenta data de suprapunerea prinderilor (grosimea mai mare ) de strans.
                      Si inca ceva , la montaj ai nevoie de 4 maini, sau ceva pt sprijin/potriviri si multa rabdare,ca de asezat spune singur unde si cm,de prins suruburile in timp ce tii pe pozitie scut plus cui este mai incomod.eu am facut asta cu masina urcata pe o bordura.
                      Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
                      Dream It, Do It, Live It....

                      Comentariu


                      • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                        Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG5082.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	443,1 KB 
ID:	1001582 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG5090.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	367,9 KB 
ID:	1001590 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG5089.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	385,6 KB 
ID:	1001589 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG5088.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	473,0 KB 
ID:	1001588 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG5081.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	498,8 KB 
ID:	1001581
                        Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG5087.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	450,5 KB 
ID:	1001587 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG5085.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	489,3 KB 
ID:	1001585 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG5084.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	380,5 KB 
ID:	1001584 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG5091.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	337,9 KB 
ID:	1001591
                        Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG5083.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	119,8 KB 
ID:	1001583 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG5086.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	153,3 KB 
ID:	1001586
                        Prea mult timp liber dauneaza mintii si asa odihnite.

                        Comentariu


                        • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                          Salutare.De unde ai cumparat carligul? Nu are eventual inca unnul de vanzare? Tot asa,doar MOPAR original demontabil.
                          Multumesc
                          Littlesoky

                          Comentariu


                          • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                            @RZV, @alin-jeep, @ssrli, @Flow, multumesc pentru informatii, am sa-l montez dupa sarbatorile de Paste. O sa revin cu aprecieri despre montaj. Tot atunci o sa dau bordul jos. Singura problema care o vad acum este lungimea suruburilor de prindere a carligului. Asa cum spunea Razvan, este posibil ca suruburile sa fie prea scurte. Daca pasul filetului este in inch voi avea o problema. Daca filetul este metric le pot cumpara din Romania foarte usor. Am asteptat 3 saptamani sa-mi vina o comanda pentru 2 suruburi in inch de la scutul cutiei de transfer.


                            Postat în original de szabo laszlo Vezi post
                            Salutare.De unde ai cumparat carligul? Nu are eventual inca unnul de vanzare? Tot asa,doar MOPAR original demontabil.
                            Multumesc
                            Carligul l-am cumparat de pe OLX. Zambesc pentru ca, inainte de a cumpara carligul, am vazut pe forum ca doresti sa cumperi un carlig si m-am grabit sa-l cumpar.

                            Am avut peripetii cu acest vanzator, dupa ce am ajuns la Ploiesti am gasit carligul vopsit. Problema a fost ca a trebuit sa suport aburii vopselii, care m-au drogat pana in Bucuresti.

                            Vanzatorul a avut un CRD PE care l-a vandut si a pastrat carligul cu gandul de a-l folosi dupa ce cumpara un alt WG. Din fericire (pentru el) a cumparat doua range rover vogue . Chiar a insistat sa merg cu ele, dar eu doream sa cumpar carligul si nu sa fac probe cu alte masini. Ca sa nu dau impresia unei persoane cu nasul pe sus am acceptat sa pornesc una dintre masini.

                            Ultima editare de Astral; 28.mar.2017, 23:37.

                            Comentariu


                            • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                              In cazul meu, WG CRD, suruburile pentru scutul rezervorului sunt metrice.
                              '02 WG CRD - EGR delete
                              '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                              Comentariu


                              • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                                Sa mor daca-mi mai aduc aminte cum erau suruburile....

                                Eu am luat din dezmemebrari din Buc carlig, 400 lei parca...
                                uite un tel de la cineva care avea daor Jeep CRD la dezmembrat 3-6 bucati constant.
                                Ionut-0767 917 203 este langa Buc ceva Km spre Targoviste dar merita investitia.Piesele lui sunt vandute de cativa "muncitori" pe olx si prin cele 2-3 magazine specializate din Buc care ofera si dezmembrari chipurile, cu adaosuri frumoase....

                                Am luat aripa fata la culoare perfecta, plastice diverse ,cui,suruburi roti, parasolar si prinderi....

                                Sa specificati ca dupa forum veniti, omul face reduceri la pachete....am luat bonus in contul aripii de 250lei( si pt ca am desfacut-o singur de pe donator) un brat de plastice care m-ar fi costat dublu....sa nu spun ca vopseaua la culoare era 100E, fara aripa ....

                                astea-s info de acum 2-3 ani, sper sa mai fie valabile.
                                Spor si daca cineva foloseste info de mai sus va rog sa spuneti daca sunt inca valabile...
                                Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
                                Dream It, Do It, Live It....

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection