Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

    Postat în original de ssrli Vezi post
    Aer in instalatie inca? Ai scos mufa de la senzorul de temperatura?
    Am scos-o..cam cât ar trebui sa las ventilatorul sa meargă asa?

    Aparent problema este furtunul si nu pompa..daca pun urechea pe el sau il tin se vede ca din el vine tot zgomotul..posibil sa fie defect sau sa aiba ceva prin el..
    Ultima editare de rkoste32; 11.ian.2018, 16:13.

    Comentariu


    • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

      E suficient sa lasi mufa deconectata pana porneste ventilatorul.

      Daca zici ca tace cand pui mana pe furtun, nu atinge furtunul pe undeva?
      '02 WG CRD - EGR delete
      '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

      Comentariu


      • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

        Postat în original de ssrli Vezi post
        E suficient sa lasi mufa deconectata pana porneste ventilatorul.

        Daca zici ca tace cand pui mana pe furtun, nu atinge furtunul pe undeva?
        nu atinge nicaieri asa am crezut si eu..dupa un drum de 50 de km parca ca zgomotul s-a diminuat , dar nu pot sa imi dau seama care este cauza

        Comentariu


        • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

          Postat în original de ssrli Vezi post
          Se schimba doar capul de planetara. Trebuie ajutata cu un ciocan sa iasa ceva veche.
          sau dispozitiv de inlaturat capete de planetara
          suzuki vitara 1.6
          yo5PKM
          0763630114

          Comentariu


          • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

            Postat în original de adammoga80 Vezi post
            sau dispozitiv de inlaturat capete de planetara
            Pana si cu detector de degete merge
            '02 WG CRD - EGR delete
            '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

            Comentariu


            • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

              Azi, frig fiind (-6), a pornit la a 3a cheie luuunga. Dupa prima cheie am verificat furtunele si aveau motorina. Am facut diagnoza cu cheia de 3 ori si mi.a dat p1130 (fuel rail pressure sensor). E prima oara cand da eroarea asta, dar nu prima oara cand nu porneste. Odata ce a pornit, nu se mai opreste, nici probleme in depasire nu are. De la ce poate fi? Senzorul in sine? Aer tras in rampa? Injectoare?

              Comentariu


              • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                Eprubetele pe retur 15 minute....operatie rapida la service care stie cu ce se papa....

                Vezi in Bucuresti zona Lujerului/Uverturii userul @dudu1307 . posesor de asa utilaj, service in curte,personaj serios si lovit de buba CRD GC...

                Spor!
                Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
                Dream It, Do It, Live It....

                Comentariu


                • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                  Postat în original de ssrli Vezi post
                  Cutia de viteze nu are joja. Se gaseste de cumparat pe ebay sau poti improviza.
                  Cu motorul cald si cutia in P, joja se impinge la maxim si se citeste nivelul.
                  Poti vedea aici nivelul, la 80*C (teoretic cu motorul cald) nivelul este intre 53 si 64mm



                  Salut,

                  Am gasit la noi in tara joja, costa 22 lei, am gasit-o aici:
                  https://www.pieseauto.ro/alte-scule-...574475262.html
                  Am contactat vanzatorul si am cerut doar cea rosie, mi-a spus ca se poate comanda separat si costa 22 lei cum am scris mai sus. Sper sa ajute :)

                  Comentariu


                  • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                    va salut,
                    aparent scap de o problema si dau de altele
                    in primul rand intr-o dimineata erau cam -10 grade am pornit masina sa o las putin sa mearga..am inceput sa simt miros de motorina si cand ma uit sub ea era o pata de motorina si se vedea cum picura motorina..m-am uitat sub ea si parea ca curge exact pe mijlocul masinii, mai exact undeva in zona incercuita cu rosu
                    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	27043387_1635668533146780_915054899_n.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	153,9 KB 
ID:	1009200
                    este posibil sa fie oringurile din pompa de inalta? din alta parete nu vad de unde ar puta curge..plus ca prin jurul ei este cam umed si plin de negreata

                    o alta problema pe care o am de azi..am ramas suspendat cu masina undeva in zapada..si am cam ambalato sa pot iesi destul de mult..planetara din stanga fata batea si inainte dar foarte rar..dupa ce am iesit de acolo bate mai la orice viraj plus ca am inceput sa am un fel de huruit, pare sa vina de la roata stanga fata..am ridicat putin masina pe cric si am miscat roata sus jos sa vad daca are joc si nu avea am invartit de ea si tot nimic..m-am uitat pe sub ea si nu vad nimic iesit din comun..posibil sa fie rulmentul?
                    multumesc mult

                    Comentariu


                    • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                      Postat în original de rkoste32 Vezi post
                      va salut,
                      aparent scap de o problema si dau de altele
                      in primul rand intr-o dimineata erau cam -10 grade am pornit masina sa o las putin sa mearga..am inceput sa simt miros de motorina si cand ma uit sub ea era o pata de motorina si se vedea cum picura motorina..m-am uitat sub ea si parea ca curge exact pe mijlocul masinii, mai exact undeva in zona incercuita cu rosu
                      [ATTACH=CONFIG]285909[/ATTACH]
                      este posibil sa fie oringurile din pompa de inalta? din alta parete nu vad de unde ar puta curge..plus ca prin jurul ei este cam umed si plin de negreata

                      o alta problema pe care o am de azi..am ramas suspendat cu masina undeva in zapada..si am cam ambalato sa pot iesi destul de mult..planetara din stanga fata batea si inainte dar foarte rar..dupa ce am iesit de acolo bate mai la orice viraj plus ca am inceput sa am un fel de huruit, pare sa vina de la roata stanga fata..am ridicat putin masina pe cric si am miscat roata sus jos sa vad daca are joc si nu avea am invartit de ea si tot nimic..m-am uitat pe sub ea si nu vad nimic iesit din comun..posibil sa fie rulmentul?
                      multumesc mult
                      la mine pe acolo curge ulei de servo din cauza conductei care scapa. huruitul e constant si creste cu viteza? daca e inconstant e planetara. abia ce le-am schimbat si eu pe ambele, 101 lei kit-ul

                      Comentariu


                      • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                        furtunul de servo l-am pus nou acum o saptamana..era motorina pentru ca am mirosit
                        se aude doar cand accelerez daca nu accelerez nu se mai aude din cate am observat
                        daca este planetara este urgent de schimbat? as mai avea niste drumuri de facut si as vrea sa stiu
                        multumesc
                        Ultima editare de rkoste32; 19.ian.2018, 17:53.

                        Comentariu


                        • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                          Postat în original de rkoste32 Vezi post
                          furtunul de servo l-am pus nou acum o saptamana..era motorina pentru ca am mirosit
                          se aude doar cand accelerez daca nu accelerez nu se mai aude din cate am observat
                          daca este planetara este urgent de schimbat? as mai avea niste drumuri de facut si as vrea sa stiu
                          multumesc
                          risti sa se rupa si sa ramai de tot cu rotile blocate daca e planetara. mie imi facea cand luam piciorul de pe frana si incepea sa se miste. daca accelerezi cu volanul stanga sau dreapta se mai aude? pt pompa de inalta sunt kit-uri

                          din ce spui tu pare sa fie rulmentul
                          Ultima editare de horiabgt; 19.ian.2018, 18:09.

                          Comentariu


                          • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                            Am plecat acum la drum..deci se aude doar cand accelerez saca iau piciorul de pe accelerație nu se mai aude..la viraje mai strâmte bate si planetara si zgomotul este mai accentuat
                            Kitul de reparație la pompa il am..dar as vrea sa fiu sigur ca aia este cauza inainte sa ma apuc..mai poate fi si alta sursa de motorina?

                            Multumesc

                            Comentariu


                            • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                              Postat în original de rkoste32 Vezi post
                              Am plecat acum la drum..deci se aude doar cand accelerez saca iau piciorul de pe accelerație nu se mai aude..la viraje mai strâmte bate si planetara si zgomotul este mai accentuat
                              Kitul de reparație la pompa il am..dar as vrea sa fiu sigur ca aia este cauza inainte sa ma apuc..mai poate fi si alta sursa de motorina?

                              Multumesc
                              poate fi de la unul din furtunele de motorina. uita-te in jurul pompei, mai ales sub ea unde se poate atinge de curea de accesorii. sunt furtune de plastic care vin din stanga

                              Comentariu


                              • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                                Din cate am observat curge doar cand e rece..dupa ce se încălzește motorul nu mai curge..de accea banuiesc pompa de inalta
                                Dacă ar fi să schimb oringurile din pompa..trebuie calibrata ceva sau trebuie făcut ceva anumea? Sau doar le schimb si pun pompa inapoi pe masina
                                Ultima editare de rkoste32; 19.ian.2018, 18:39.

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection