Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

    Postat în original de rkoste32 Vezi post
    Din cate am observat curge doar cand e rece..dupa ce se încălzește motorul nu mai curge..de accea banuiesc pompa de inalta
    Dacă ar fi să schimb oringurile din pompa..trebuie calibrata ceva sau trebuie făcut ceva anumea? Sau doar le schimb si pun pompa inapoi pe masina
    pompa de inate,sper sa reusesti operatiunea cu kitul de reparatie
    suzuki vitara 1.6
    yo5PKM
    0763630114

    Comentariu


    • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

      Necesită calibrare sau altceva?

      Comentariu


      • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

        Postat în original de rkoste32 Vezi post
        Necesită calibrare sau altceva?
        nu necesita calibrare,doar cunostinta sa poti sa presezi capacul ,capacele perfect drepte sa poti strange suruburile si sa etnseze cele doua suprafete,
        spor
        suzuki vitara 1.6
        yo5PKM
        0763630114

        Comentariu


        • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

          Postat în original de adammoga80 Vezi post
          nu necesita calibrare,doar cunostinta sa poti sa presezi capacul ,capacele perfect drepte sa poti strange suruburile si sa etnseze cele doua suprafete,
          spor
          Înainte să mă apuc vreau sa fiu sigur de ceva eu am comandat kitul de reparație pt pompa bosch dupa codul original..avum am observat ca pe pompa mea de înalte nu scrie nicaieri bosch
          Am făcut o poză la ce scrie pe ea https://imgur.com/a/P89rB
          Multumesc

          Comentariu


          • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

            Postat în original de George.dodan Vezi post
            Salut, am un jeep GC 2002, disel, automata cu următoarele probleme:
            - când dau in marșarier și virez stânga dreapta, se aude un zgomot ca de ciocan, parca se rupe ceva in fata.
            - când o accelerez la viteze mari se aude un zgomot ca de autobuz, e normal?
            - la viteze mici când n o mai accelerez și o las la relantiu, se aude ceva in fata de parca se rupe ceva.
            Toate zgomotele astea sper sa fie de la aceeași problema !!
            Am observat ca au mai fost colegi cu aceleași sintome și nu li sau răspuns, CE POT SA FAC?
            exact aceeasi problema am si eu...viraj stg sau dr si bataie pe fata...am schimbat tot axul fata cu diferential crezand ca este de la diferential,,,nici o schimbare... am observat ca acel cardan care are merge de la cutia de transfer catre diferential fata are un burduf rupt si banuiesc ca de la acel burduf am huruitul in masina....ce nu inteleg de ce si dupa schimbarea diferentialului si ulei nou cand iau viraj se rupe roata,aceasta e senzatia.....am facut programare la reprezentanta si un mecanic m-a intrebat daca la schimbarea axului s-a facut alinierea corecta a cardanului cu axul,banuiesc si din ce am citit pe net ca trebuie si are o anumita pozitie in care se pune la loc....oricum pe 30 am programare si va tin la curent,,,
            nu credeam ca o sa am atatea probleme si nervi de la o masina...nu mai zic de bani pierduti
            Grand Cherokee 2003 2.7crd

            Comentariu


            • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

              In maxim 30 min dai cardanul jos și vezi ce mai suna urât.
              Burduful ăla e boala lor. Trebuie verificat periodic.
              XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7

              Comentariu


              • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                Salutare
                Cred ca am aceeasi problema ca colegul din postul anterior.. aveam bătaie de planetară pe stanga..am schimbat ambele capete de planetare pe fata si capetele de bara..surpriza nicio schimbare ..cu planetare noi si se aude de parca is rupe si se aude foarte tare la viraje si la plecarea de pe loc..plus huruit in mers, la decelerare si la franare..
                Stie cineva cauza? Sau ce as putea sa mai verific?

                EDIT:
                am vazut ca burduful care iese din cutia de transfer spre diferentialul fata este rupt, cum preciza un coleg mai sus, este posibil ca aceasta sa fie cauza? am verificat nivelul in cutia de transfer si este ok
                Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	27157333_1641671015879865_1036100856_n.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	117,6 KB 
ID:	1009257
                am facut si un video scurt sa vedeti cum se aude : https://youtu.be/IUFi9NsazQQ
                planetare schimbate astazi
                Ultima editare de rkoste32; 25.ian.2018, 15:43.

                Comentariu


                • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                  Postat în original de rkoste32 Vezi post
                  Salutare
                  Cred ca am aceeasi problema ca colegul din postul anterior.. aveam bătaie de planetară pe stanga..am schimbat ambele capete de planetare pe fata si capetele de bara..surpriza nicio schimbare ..cu planetare noi si se aude de parca is rupe si se aude foarte tare la viraje si la plecarea de pe loc..plus huruit in mers, la decelerare si la franare..
                  Stie cineva cauza? Sau ce as putea sa mai verific?

                  EDIT:
                  am vazut ca burduful care iese din cutia de transfer spre diferentialul fata este rupt, cum preciza un coleg mai sus, este posibil ca aceasta sa fie cauza? am verificat nivelul in cutia de transfer si este ok
                  [ATTACH=CONFIG]286032[/ATTACH]
                  am facut si un video scurt sa vedeti cum se aude : https://youtu.be/IUFi9NsazQQ
                  planetare schimbate astazi
                  se pare ca toata nebunia de la acel burduf este. am comandat piesel sa le schimb sper sa-mi reuseasca. nu stiu cum as putea sa aliniez cardanul cu acea cutie de transfer
                  Grand Cherokee 2003 2.7crd

                  Comentariu


                  • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                    Bună ziua , sper ca postez unde trebuie, dacă nu rog un moderator sa mute subiectul. Mașina grand cherokee 2.7 pornește greu (învârte de câteva ori la prima pornire dimineață dar nu pornește decât la a 2 a cheie), în timpul zilei învârte de câteva ori dar pornește din prima. S-au schimbat bujii , releu bujii, injector 5 care pierdea compresie, toate oringurile de pe furtune, filtru de motorina de sprinter(avea aer pe furtune) baterie noua luată ieri de 97 ah -850 la pornire. Mașină da pe tester senzor rampa dar nu se manifesta defectul în nici un fel (nu fluctuează la relanti, trage Cum trebuie , nu da fum deloc ), toate cele mentionate mai sus au fost facute in Bucuresti la Nicu mecatronic iar gsrniturile ,filtru motorina , injector la Taji filaret. Din ce am citit pe forum ar mai rămâne electromotor (care invarte), senzor rampa.
                    Dacă un coleg mă poate îndruma ce ar trebui sa mai verific i as fi recunoscător. Mulțumesc
                    Ultima editare de bogdan1986; 26.ian.2018, 08:28.

                    Comentariu


                    • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                      Postat în original de nico30 Vezi post
                      . nu stiu cum as putea sa aliniez cardanul cu acea cutie de transfer
                      As vrea sa inteleg despre ce aliniere e vorba.
                      Asta e si rostul jonctiunilor cardanice , sa poata transmite miscarea prin axe diferite la diferite unghiuri.
                      Daca cumva ai inaltat masina, ca sa reduci unghiul de aliniere poti cobora cutia ( prin adaos de distantiere) sau modifica unghiul caster al puntii fata ( prin montarea unor bratelor de punte reglabile ); toate aceastea cu diverse compromisuri mai mult sau mai putin benefice.
                      XJ '96 2.5i, WJ '00 4.7

                      Comentariu


                      • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                        Postat în original de bogdan1986 Vezi post
                        Bună ziua , sper ca postez unde trebuie, dacă nu rog un moderator sa mute subiectul. Mașina grand cherokee 2.7 pornește greu (învârte de câteva ori la prima pornire dimineață dar nu pornește decât la a 2 a cheie), în timpul zilei învârte de câteva ori dar pornește din prima. S-au schimbat bujii , releu bujii, injector 5 care pierdea compresie, toate oringurile de pe furtune, filtru de motorina de sprinter(avea aer pe furtune) baterie noua luată ieri de 97 ah -850 la pornire. Mașină da pe tester senzor rampa dar nu se manifesta defectul în nici un fel (nu fluctuează la relanti, trage Cum trebuie , nu da fum deloc ), toate cele mentionate mai sus au fost facute in Bucuresti la Nicu mecatronic iar gsrniturile ,filtru motorina , injector la Taji filaret. Din ce am citit pe forum ar mai rămâne electromotor (care invarte), senzor rampa.
                        Dacă un coleg mă poate îndruma ce ar trebui sa mai verific i as fi recunoscător. Mulțumesc
                        Problema rezolvata azi 27.01.18 în provincie, la Călărași. Pierdea motorina pe la rampa de injectie, s-au înlocuit garnituri furtun ,garnituri cupru la suruburile de pe rampa.

                        Comentariu


                        • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                          Postat în original de bogdan1986 Vezi post
                          Problema rezolvata azi 27.01.18 în provincie, la Călărași. Pierdea motorina pe la rampa de injectie, s-au înlocuit garnituri furtun ,garnituri cupru la suruburile de pe rampa.

                          Salut. Poti da, te rog, mai multe detalii, eventual si o poza? Pierderea era vizibila? Care suruburi si care furtun? La mine e acelasi lucru, pobabil si un injector sau mai multe.

                          Comentariu


                          • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                            Postat în original de horiabgt Vezi post
                            Salut. Poti da, te rog, mai multe detalii, eventual si o poza? Pierderea era vizibila? Care suruburi si care furtun? La mine e acelasi lucru, pobabil si un injector sau mai multe.
                            Scriu pe telefon , am poze dar nu le pot atașa. Îți explic ,rampa pleacă de la radiator spre parbriz , curgea in partea dinspre parbriz, se pare ca doar la rece. Avea legătură cu electromotorul în sensul ca învârtea greu ,inițial eram chitit sa repar electromotorul. S-A demontat rampa , iar in partea dinspre parbriz ai un furtun care intra în ea(pierdea,garnitura ca la filtru) ,schimbat oring, tot în zona din spate pe rampa sunt 2 șuruburi care au șaibe de foc (pierdea și pe acolo ),acum mașina pornește imediat, electromotorul învârte ca nou. Rezolvare într o ora ,cost 150 ron. Dacă e urgent și Îți trebuie poza ,Da mi nr și Îți trimit pe whatup.
                            Eu la injectoare nu aveam probleme (am avut în vara la injectorul 5 care scăpa compresie dar l am schimbat atunci la filaret), săptămâna ăsta a fost tot la filaret, au schimbat oringurile de la pompa și montat filtru de sprinter ,bateria dar în spate nu au sesizat ca pierdea motorina și mașina ieri dimineață tot nu a pornit Cum o știam. Azi am stat pe ea pana am rezolvat problema.
                            Ultima editare de bogdan1986; 27.ian.2018, 12:48.

                            Comentariu


                            • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                              Postat în original de nico30 Vezi post
                              se pare ca toata nebunia de la acel burduf este. am comandat piesel sa le schimb sper sa-mi reuseasca. nu stiu cum as putea sa aliniez cardanul cu acea cutie de transfer
                              ai comandat kitul complet cu tot cu rulment, burduf si restu?
                              eu am gasit kit la 250 lei cand am sunat si i-am dat detaliile domnul de acolo a zis ca flansa de la acel kit este mai mica cu cativa mm pt ca este pt alt timp de cutie de transfer n242 daca retin bine si daca il pun ar tensiona cardanul...mi-a zis ca are kit pt n247 dar este 930 de lei..mi se pare cam mare diferenta de pret pt cativa mm..

                              Comentariu


                              • Re: Jeep Grand Cherokee WG 2.7 CRD -probleme si rezolvari

                                Nu stiu daca este diferenta la transmisii,dar la cele pe benzina(4.7) se poate pune cardan fata de y60 cu mici modificari!Sper sa ajung cat de curand la masini sa fac cateva poze pt inspiratie
                                Today is a gift!

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection